SingStar (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
SingStar Vol. 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
SingStar Vol. 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
SingStar: ABBA (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(5)
|
Inga priser | |
SingStar (inkl. 2 Mikrofoner) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(5)
|
Inga priser |
Postad 17 December 2007 - 17:17
Postad 17 December 2007 - 20:03
Riktigt kasst faktiskt att inte låtarna dom sa skulle finnas när spelet släpptes inte finns än.
Edit:
"PS3 Singtar will launch with 350 songs, with more than 100 expected to be added every month. Bozek showed Shut Up by the Black Eyed Peas and Atomic by Blondie running on SingStore, flicking through tracks by Cindy Lauper, Destiny's Child, KT Tunstall and Gwen Stefani."
Känns inte riktigt som dom levde upp till detta.
Redigerat av xxManiacxx, 17 December 2007 - 20:13.
Postad 18 December 2007 - 06:25
Jag var själv också lite skeptisk till det hela eftersom man hade på samma sida reklam för Singstar för PS2 och det kostade 100:- mer än till PS3 (med micar då)
Hur som helst så var jag inne på ICA Maxi idag och inhandlade ett exemplar Singstar för min PS3 för 499:-!!!
Fanns en hel del kvar... Undrar om alla ICA Maxi har detta erbjudande? Reklambladet kom ut i helgen hos mig och min ICA Maxi ligger i Kristianstad.
EDIT : Jag kollade in baksidan på reklambladet och det verkar inte vara som att det är specifikt för min ICA Maxi eftersom det står "OBS! Lokala avvikelser i sortimentet kan förekomma". PS2 kostade visst "bara" 549:-.
Kan bekräfta att det gäller andra butiker. Köpte Singstar med micar igår för 499:- på ICA Maxi i Häggvik.
Riktigt bra pris.
Postad 18 December 2007 - 07:37
Det kan ju förklara varför andra butiker har slut och inte får in nytt nu när Maxi har handlat upp allt som fanns!
Postad 18 December 2007 - 09:14
hehehe...säkert!Det här är antagligen ICA:s sätt att be om ursäkt efter köttfärsincidenten....
![]()
Det kan ju förklara varför andra butiker har slut och inte får in nytt nu när Maxi har handlat upp allt som fanns!
Trist med låtarna men de kommer kanske snart får vi hoppas.
Lät bra att det ska komma drygt 300 låtar till...
Postad 18 December 2007 - 09:26
Jag blev nog lika besviken som många andra när man fick sitt paket och såg att det var sladd på mick######rna.
Trodde faktiskt de skulle vara trådlösa. Brydde mig inte ens om att titta eller ta reda på det, var säker på det.
Har en liten fråga. Kan man sjunga fler än två? Alltså om jag kopplar in, säg 4 mickar, kan då fyra pers köra sin show? =D
Postad 18 December 2007 - 09:38
gott att ps2 skivorna kommer att funka!!! tjejen får singstar till jul
Jag blev nog lika besviken som många andra när man fick sitt paket och såg att det var sladd på mick######rna.
Trodde faktiskt de skulle vara trådlösa. Brydde mig inte ens om att titta eller ta reda på det, var säker på det.
Har en liten fråga. Kan man sjunga fler än två? Alltså om jag kopplar in, säg 4 mickar, kan då fyra pers köra sin show? =D
Man kan inte köra fler än två samtidigt, däremot kan man köra lag och "skicka micen".
Som sagt, att det var sladd får nog anses som välkänt. Misstänker att det sladdlösa paketet kommer att kosta minst en tusenlapp.
Postad 18 December 2007 - 13:15
"Sjöng" fyra timmar igår med frun! Tur att man köpte Singstar för nu är det inte lika mycket gnäll för att jag köpte PS3an!
Måste erkänna att jag inte kände igen ett 10-tal av låtarna som följde med men när man sedan hörde dem så visade det ju sig att det var "kända" låtar ändå.
Köpte väl tre-fyra låtar men det känns nästan lite löjligt att ha butiken öppen med så få låtar, jag förstår inte heller hur Sony kan missa en sån chans att sälja en massa låtar nu i jultid.
Ska bli spännande att se vilka packs de kommer att sälja, och kanske framför allt när!
Postad 18 December 2007 - 13:56
Jag håller med!699:- är alldeles för mycket tycker jag, 499:- som jag betalade är helt ok!
"Sjöng" fyra timmar igår med frun! Tur att man köpte Singstar för nu är det inte lika mycket gnäll för att jag köpte PS3an!
Måste erkänna att jag inte kände igen ett 10-tal av låtarna som följde med men när man sedan hörde dem så visade det ju sig att det var "kända" låtar ändå.
Köpte väl tre-fyra låtar men det känns nästan lite löjligt att ha butiken öppen med så få låtar, jag förstår inte heller hur Sony kan missa en sån chans att sälja en massa låtar nu i jultid.
Ska bli spännande att se vilka packs de kommer att sälja, och kanske framför allt när!
Ett tips, sjung inget i dag...det sliter på rösten och andradagen jag "sjöng" fick jag iubte ens hälften av poängen som dagen innan :-(
Fortfarande är det brittney i flsett som dominerar :-)
Frugan är grym på Bonnie Tyler....
Postad 18 December 2007 - 13:58
Postad 18 December 2007 - 14:01
Frugan är grym på Bonnie Tyler....
....turn around bright eyes.... Låten funkar ända tills snubben kommer in på slutet och går upp i en falsett som man inte såg komma över huvudtaget!
Postad 18 December 2007 - 14:04
Precis :-)Frugan är grym på Bonnie Tyler....
....turn around bright eyes.... Låten funkar ända tills snubben kommer in på slutet och går upp i en falsett som man inte såg komma över huvudtaget!
Jag vill ha lite mer manliga röster så jag slipper sjunga i ***** falsett :-)
Postad 18 December 2007 - 14:06
EDIT: Ändrade ÄNDA till ENDA... (Så det kan bli!)
Redigerat av Unregistered50fe2819, 18 December 2007 - 14:16.
Postad 18 December 2007 - 14:10
ok, tack för tipset!Då måste jag slå ett slag för Depeche Mode Enjoy the Silence.... Ända låten som jag slår frugan på fingrarna!
Postad 18 December 2007 - 14:24
Postad 18 December 2007 - 14:33
Jag är klart bättre än frun på Enjoy the Silence, Final Coundown, Gorillaz (minns inte vad låten heter) men smörpop som Travis och Coldplay går ju bara inte att sjunga! Undrar om sångarna är 100% manliga?
Nu väntar man bara på fler låtar!!!
Postad 18 December 2007 - 15:10
Håller med!Tänk vad fånigt det är egentligen! Jag skulle aldrig få för mig att sjunga karaoke på puben men hemma går det bra, till och med utan starka drycker
Jag är klart bättre än frun på Enjoy the Silence, Final Coundown, Gorillaz (minns inte vad låten heter) men smörpop som Travis och Coldplay går ju bara inte att sjunga! Undrar om sångarna är 100% manliga?
Nu väntar man bara på fler låtar!!!
Eftersom falsett verkar vara min grej så väntar jag på Eart, wind and fire, Beegees mfl
Då Jä----r!!! lätt över 10000 poäng :-)
Postad 18 December 2007 - 15:21
jag vet inte?!
haha!
Har jag fattat det rätt att maxpoäng på en låt ä 10.000?
Fick nästan 7000 p för min brittney imitation i alla fall ;-)
Redigerat av Numero1, 18 December 2007 - 15:21.
Postad 18 December 2007 - 16:00
jag vet inte?!
haha!
Du fick väl extra poäng för din korta kjol
Postad 18 December 2007 - 18:09
jag vet inte?!
haha!
VIDEO tack
Ni verkar ha kul med era singstar. Det är nästan så man börjar längta till julafton (har köpt ett till tjejen i julklapp)
Postad 18 December 2007 - 19:20
Postad 18 December 2007 - 21:25
Guitar Hero är ju sjukt mkt roligare, tycker Singstar är sådär i jämförelse!
Guitar Hero kräver motorik vilket inte Singstar gör...
Postad 18 December 2007 - 21:48
Postad 19 December 2007 - 11:25
Den är ju med på Singstar Legends till PS2 och är den enda låt jag någonsin blivit "Singstar" på. Har dock inte laddat ner den till PS3 versionen, men det är väl läge att göra det. Annars går Mr. Brightside av The Killers rätt bra för mig (bra låt på riktigt också).enjoy the silence är den låten som jag kan spöa frugan i, annars vinner hon över mig. Kan bara hålla med om att man ska inte sjunga två dagar på raken, då suger poängen
Redigerat av Snudge, 19 December 2007 - 11:27.
Postad 19 December 2007 - 12:25
Nä, men dock mina string speedos :-)jag vet inte?!
haha!
hehehe...jag sa ju det :-)enjoy the silence är den låten som jag kan spöa frugan i, annars vinner hon över mig. Kan bara hålla med om att man ska inte sjunga två dagar på raken, då suger poängen
Postad 19 December 2007 - 13:23
Å nej. Jag sjöng minsann två dagar, kvällar, i rad och jag fick bättre poäng än första kvällen!
Mitt stora problem idag är att jag är hes och knappt kan prata
Någon som vet något kring releaseplanerana på nya låtar?
Postad 19 December 2007 - 13:28
Postad 19 December 2007 - 15:04
Singstar Nors på elkjöp
Med mick också..
EDIT: Nu blir jag sur. Jag har lyssnat igenom ca hälften av låtarna och det är skit rakt över..
Varför ska vi i Sverige behöva nöja oss med den "Amerikanska" utgåvan när Norge och Tyskland får egna versioner av spelet!
Nej, jag väntar till jag kan köpa en Svensk version.
Redigerat av JockeJ, 19 December 2007 - 17:13.
Postad 19 December 2007 - 18:14
Det är ju lite orättvist att Norge har en egen Singstarskiva...
![]()
Singstar Nors på elkjöp
Med mick också..
EDIT: Nu blir jag sur. Jag har lyssnat igenom ca hälften av låtarna och det är skit rakt över..
Varför ska vi i Sverige behöva nöja oss med den "Amerikanska" utgåvan när Norge och Tyskland får egna versioner av spelet!
Att tyskarna fick en egen version är inte så konstigt. Dels är det en stor marknad sen kan dom inte engelska heller. Vad norrbaggarna beträffar har jag inte en susning...
Postad 19 December 2007 - 18:37
Det är ju lite orättvist att Norge har en egen Singstarskiva...
![]()
Singstar Nors på elkjöp
Med mick också..
Att tyskarna fick en egen version är inte så konstigt. Dels är det en stor marknad sen kan dom inte engelska heller. Vad norrbaggarna beträffar har jag inte en susning...
Lite oljepengar där och lite oljepengar där, så vips, SINGSTAR NORSK!
Postad 20 December 2007 - 18:14
Redigerat av Hinken74, 20 December 2007 - 18:30.
Postad 20 December 2007 - 18:21
Måste ge det en ny chans här nån dag är man känner sig i bättre form !
Postad 20 December 2007 - 18:35
8984 på E.T silence men då körde jag Easy. Snacka om beroende framkallande....
Postad 20 December 2007 - 19:22
Postad 20 December 2007 - 19:34
Nu är jag snart hes...
Postad 20 December 2007 - 20:37
Vafan 350 låtar vid release, 100 låtar/mån. Inte ens i närheten av det.
Var är alla svenska låtar?
Fattar inte vad problemet är att släppa dom låtar dom redan har licens på
Postad 20 December 2007 - 21:14
hinken_74 här
Och jag är inte 14 år som jag låter i min blink imitation...
Postad 21 December 2007 - 02:27
Tjejen som ville ha spelet, men kanske någon dag när man druckit mycket så kan man
kanske prova på det.
Postad 21 December 2007 - 02:37
Postad 21 December 2007 - 10:28
Sådär nu har jag köpt spelet med microfonerna och jag måste säga att Sony borde skämmas som skickar med dessa låtar på skivan. Jag och min tjej tittade igenom skivan och ruskade på huvudet något sämre får man nog leta efter den är ju rent pinsamt dålig, var dom här låtarna gratis för sony eller? jaja tänkte jag det går ju att ladda ner låtar man tycker om i alla fall, knappt det gick heller. Utav 61 låtar som finns att ladda ner hittade jag 5 låtar som var något att ha resten är bara skräp och många av dom har jag inte ens hört förut. Vart är dom här 300 låtarna som skulle finnas tillgängliga från day one? Nej detta var dåligt Sony, Det blir en bock i skämsboken. En annan sak skulle man inte kunna tävla mot varandra online tyckte jag mig läsa tidigare eller har jag fel?
Snacka om kräsen. Du borde vetat om att du var så kräsen sedan tidigare(?) och därmed kollat vilka låtar som var med innan du köpte spelet.
Postad 21 December 2007 - 12:51
Postad 21 December 2007 - 21:41
Postad 21 December 2007 - 23:37
Du har helt rätt!Sådär nu har jag köpt spelet med microfonerna och jag måste säga att Sony borde skämmas som skickar med dessa låtar på skivan. Jag och min tjej tittade igenom skivan och ruskade på huvudet något sämre får man nog leta efter den är ju rent pinsamt dålig, var dom här låtarna gratis för sony eller? jaja tänkte jag det går ju att ladda ner låtar man tycker om i alla fall, knappt det gick heller. Utav 61 låtar som finns att ladda ner hittade jag 5 låtar som var något att ha resten är bara skräp och många av dom har jag inte ens hört förut. Vart är dom här 300 låtarna som skulle finnas tillgängliga från day one? Nej detta var dåligt Sony, Det blir en bock i skämsboken. En annan sak skulle man inte kunna tävla mot varandra online tyckte jag mig läsa tidigare eller har jag fel?
Amerikansk skit från början till slut, med några få undantag.
Och om man inte har Engelska/Amerikanska som modersmål så är 90% av låtarna helt omöjliga att kunna sjunga med i. Fy fan vad dåligt alltså!
Men visst köpte jag spelet. Och visst är det roligt med dom låtar man till slut hänger med i
En fråga:
Var/hur kan jag se min poäng på respektive låt och svårighetsrad??
Utan att först sjunga igenom bara för att se poängen...
Postad 22 December 2007 - 00:30
En fråga:
När du väljer låtar så kan du trycka på typ triangel eller fyrkant för att se poängen för den låten, syns i nedre delen av skärmen.
btw varför köper ni spelet om ni inte gillar innehållet? Som att köpa något Mariolir när man inte gillar italienska rörmokare...
Postad 22 December 2007 - 10:29
Tack!En fråga:
När du väljer låtar så kan du trycka på typ triangel eller fyrkant för att se poängen för den låten, syns i nedre delen av skärmen.
btw varför köper ni spelet om ni inte gillar innehållet? Som att köpa något Mariolir när man inte gillar italienska rörmokare...
btw för att det är ett roligt spel
Redigerat av JockeJ, 22 December 2007 - 10:30.
Postad 22 December 2007 - 15:41
1. Finns de några Robbie williams låtar på singstore?
2. FInns de några Coldplay låtar??
3. Finns Grace Kelly med mika?
Redigerat av -Seb-, 22 December 2007 - 15:44.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
1 bild
334 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?