Hoppas vi kan tolka detta som att det kanske kommer ett MM högre upp i landet, kanske i Umeå, Skellefteå eller Luleå, håller tummarna.Jag kan tyvärr inte avslöja något om öppningar.
Postad 07 March 2009 - 23:47
Postad 08 March 2009 - 01:10
Men Malmö är en av sveriges största på sina 5500kvm säljyta.
Mvh
Andreas
Postad 26 May 2009 - 23:47
Är det verkligen så noga? det är ju samma kamera bara en annan färg..
Postad 31 May 2009 - 23:09
I många fall så har faktiskt färgerna olika serienr.
Om tex elgiganten råkade köpa in et par hundra guldfärgade kameror och insåg att just den färgen inte sålde så bra, så kanske dom sänker just den färgen.. Men om du frågar dom vad sama kamera kostar i silvrig så kostar säkert den mer. Men kostar den lika mycket så är det klart du skall få pengarna emellan. Men observera att dom måste ha den fysiskt hemma i lager också.
Mvh
Andreas
Media Markt Malmö
Redigerat av Media Markt Malmö, 31 May 2009 - 23:09.
Postad 31 May 2009 - 23:22
Ganska enkel matematik
Postad 21 July 2009 - 09:14
Det som gör det extra tråkigt är att det skiljer 2000:- i pris mellan en butik i jönköping jämfört med mediamarkt i skövde.
Postad 21 July 2009 - 10:01
Hej,Jag är inte lika glad direkt, mediamarkt i skövde påstår sig endast ha 5 mils radie för sin prisgaranti.
Det som gör det extra tråkigt är att det skiljer 2000:- i pris mellan en butik i jönköping jämfört med mediamarkt i skövde.
Har du tagit det med vår butik i Jönköping? Det är nog enklare i och med att de ligger i samma stad som den butik du menar har ett pris 2000,- under vår butik i Skövde.
Mvh
Daniel
Postad 21 July 2009 - 10:52
Jag har köpt produkten i skövde, då kan jag väl inte begära prisgarantin ifrån en annan mediamarkt?
Det är tråkigt, för jag har inte öppnat produkten och det hade varit enklare att få prisgarantin än att lämna tillbaka produkten och köpa den ifrån en annan butik.
Postad 21 July 2009 - 11:20
Hej igen,Uhm, hur menar du?
Jag har köpt produkten i skövde, då kan jag väl inte begära prisgarantin ifrån en annan mediamarkt?
Det är tråkigt, för jag har inte öppnat produkten och det hade varit enklare att få prisgarantin än att lämna tillbaka produkten och köpa den ifrån en annan butik.
Om du bor i Jönköping så känns det spontant bättre för dig att gå in i vår butik där och kolla med dem.
Men det är klart, bor du i Skövde så kommer den butiken aldrig att matcha en butik som finns i Jönköping.
Vad är det för produkt och vilken butik har den för 2000.- mindre?
Mvh
Daniel
Postad 21 July 2009 - 11:48
Postad 25 December 2009 - 22:44
Jag har köpt en vara av Er som är 1000:- dyrare än hos Onoff. Om jag förstått allt rätt så kan jag begära ut mellanskillnaden av Er förutsatt att Onoff har den i lager.
Då ska det alltså vara den Onoff-butiken som ligger i samma område som Er? Om den butiken, som ligger i närområdet inte har varan inne men en annan Onoff-butik i samma RIKTNUMMER-område har den inne, gäller prisgarantin då?
Postad 18 January 2010 - 21:34
Jag har en fråga ang. prisgarantin.
Jag har köpt en vara av Er som är 1000:- dyrare än hos Onoff. Om jag förstått allt rätt så kan jag begära ut mellanskillnaden av Er förutsatt att Onoff har den i lager.
Då ska det alltså vara den Onoff-butiken som ligger i samma område som Er? Om den butiken, som ligger i närområdet inte har varan inne men en annan Onoff-butik i samma RIKTNUMMER-område har den inne, gäller prisgarantin då?
Hej
Sorry mitt sena inlägg.
Generellt så gäller prisgarantin för dina lokala handlare med omnejd.
Detta är från butik till butik.
Vissa butiker matchar hela kommuner eller län medan andra matchar bara staden:)
Malmö & Lunda butiken Matchar i princip hela skåne.
Mvh
Andreas
Media Markt Malmö
Postad 18 January 2010 - 21:43
Tack för ditt svar!Hej
Sorry mitt sena inlägg.
Generellt så gäller prisgarantin för dina lokala handlare med omnejd.
Detta är från butik till butik.
Vissa butiker matchar hela kommuner eller län medan andra matchar bara staden:)
Malmö & Lunda butiken Matchar i princip hela skåne.
Mvh
Andreas
Media Markt Malmö
Tyvärr var det för sent då priset på varan jag köpt har gått upp till samma som Ert nu.
Postad 21 January 2010 - 17:01
Ska till Västerås imorgon och tänkte ta en sväng förbi Mediamarkt där och kolla in bla om de är nå bra pris på BluRay filmer där.
Nån som vet nått?
Postad 24 January 2010 - 23:43
Köpte denna TV hos er och är inte nöjd med den. Se denna tråd om varför. Om jag nu vill häva köpet då varan inte är i godkänt skick hur går jag tillväga då?
Mvh
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
18 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?