Kommentarer till Mitt vardagsrum! av Raz0r-X
Startad av
Raz0r-X
, Jan 13 2008 04:24
76 svar till detta ämne
Postad 05 January 2009 - 12:39
snyggt rum, men du har ingen tv i vardagsrummet så som jag förstått ?
Postad 11 January 2009 - 12:31
Jätte snygg inredning! Mkt fina högtalare coh elektronik. Diggar oxå soffbordet väldigt mkt, har sj kollat in det. Keep it up!
Postad 16 February 2009 - 19:31
Du hade fan inte det så illa heller. du har 2st iPhone, jag har bara 1st 
Bra jobbat för att va i din ålder
Bra jobbat för att va i din ålder
Postad 23 February 2009 - 17:20
Hej! mycket snyggt!
Ser att du moddat LACK-hyllan lite. funkar det bra trots att man tar bort en skiva på mitten? antar att man inte kan ha några större saker på den då? själv håller jag på å leter efter ett snyggt alternativ till min LACK då den inte kommer att passa i nya lägenheten (flyttar på fredag)
Ser att du moddat LACK-hyllan lite. funkar det bra trots att man tar bort en skiva på mitten? antar att man inte kan ha några större saker på den då? själv håller jag på å leter efter ett snyggt alternativ till min LACK då den inte kommer att passa i nya lägenheten (flyttar på fredag)
Postad 25 February 2009 - 20:00
grymt snygga dem B&W högtalarna helt klart den snyggaste finishe på den förra generationen, sen e ju micropodsen oxå sjukt snygga:)
Postad 01 May 2009 - 20:16
läckert och mysigt hem..fin elektronik och lagom med prylar...inte som hos mig med allt i samma rum
lite kabelkanaler kanske är påväg upp till projektorn? annars är det bara tummen upp.
Postad 03 June 2009 - 20:49
Kul med testet av signalkabel transparent och nordost är väll så långt man kan komma ifrån varan i ljud
Snygg anläggning har du i varje fall.
Postad 04 June 2009 - 18:42
Grymt cleant o fint inrett,,skithärlig elektronik ,,jävligtr stiligt o snyggt i like it alot
Postad 29 July 2009 - 05:26
Underbar kombination: Rotel och B&W jag gillar dem båda verkligen. X-Box 360 är verkligen en dundermaskin för spel. Du har mycket fina foton och anläggningen ser mäktig ut.
Postad 13 September 2009 - 22:13
Åh härligt att se en till s-valls bo
Riktigt snyggt o trevliga prylar !
Postad 16 September 2009 - 18:57
Fint som snus dettta:) Vackra komponenter som fångats på vackra kort. 10P
Postad 31 December 2011 - 19:34
Jäklar vad olika B&W ser ut i olika ljus. Ser ut som ett annat par högt med annat faner.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
87 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?