ReAct duken åsikter?
836 svar till detta ämne
Postad 09 april 2008 - 00:17
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Japp fick den idag. Jag har en 170 cm bred duk och för så små dukar behöver man egentligen inte någon Tab-tension. Den storleken brukar hålla sig slät. Gränsen brukar ligga på en cirkus 100 tum för om man behöver Tab-tension eller inte har jag hört. Så det var nog det fredriko som du råkade ut för. Martins 86 tummare kommer nog också klara sig.
Satte inte upp min idag för jag kom hem sent och var tvungen att räkna lite. Jag vill inte sätta upp den och att det sen visar sig att den satt för högt. Min blackdrop är 75 cm och dukens höjd är 95,5 cm. Underkant av duken ner till stångens nedkant är 9,5 cm. Alltså så är min duk 180 cm från stångens underkant till underkant rullen så att säga. Centerns överkant ligger på 72 cm. 242 cm från golvet alltså (180+72). Jag har 2,55 m i takhöjd så jag kan montera den 13 cm från taket. Det kommer jag nog göra för då kan man gömma strömsladden bättre. Den går förresten ut från vänster sida.
Sen måste jag tyvärr också använda mig av en liten distans på ca 1,5 cm för Euroscreen One-kassetten går ut 10 cm och min TV går ut 11,5 cm.
Dukmaterialet var väldigt grått när man såg hela duken....Det är jag inte van vid. Hoppas att jag kan få upp den imorgon.
Postad 09 april 2008 - 08:39
Unregistered4f61698d
-
Unregistered4f61698d
-
Lärjunge
-
-
259 inlägg
nima: Nu väntar vi på utförlig recension, bilder osv.
står i valet o kvalet om att köpa en React Frame Vision Light Vel-Tex eller en begagnad Screen Research SolidPix.
Postad 09 april 2008 - 09:45
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
nima: Nu väntar vi på utförlig recension, bilder osv. står i valet o kvalet om att köpa en React Frame Vision Light Vel-Tex eller en begagnad Screen Research SolidPix.
Kika lite längre upp i denna tråd. Där står några åsikter om duken som jag håller med om till fullo. Vilken duk av dessa du ska köra med beror helt på vilken typ av rum du har. Dessa två som du nämnde har olika inriktning så att säga.
Postad 09 april 2008 - 10:18
Unregistered4f61698d
-
Unregistered4f61698d
-
Lärjunge
-
-
259 inlägg
Jo jag såg ditt test med remsorna. hade varit trevligt och veta om intrycket förändrades med den hela duken.
Mitt rum är ett vanligt vardagsrum, ljusa väggar, vitt tak, 3 fönster med persienner och mörkläggningsgardiner.
Så det lutar mot react duken.
Postad 09 april 2008 - 12:22
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Japp, min synpunkter kommer, ska bara få upp den först!
När du beskriver ditt rum så låter det som om en reAct skulle passa ditt rum bättre.
Postad 09 april 2008 - 20:14
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
VAfan nu vill jag också ha min duk.
Den skulle komma denna vecka... så man kan hoppas.
Har fixat med distanser idag så man kan sätta den på väggen (hör för högt till tak) över tv´n.
Jag har snart inte haft igång min projje på ett år nu.
Postad 09 april 2008 - 22:56
Unregistered4f61698d
-
Unregistered4f61698d
-
Lärjunge
-
-
259 inlägg
nima, föresten glömde o tacka för det fina testet med remsorna.
vad som hade varit ännu bättre hade varit 50% react vs.50% gammal duk av hela projektionsbilden
inser att det skulle bli en massa jobb men det är nog många som skulle uppskatta det.
Postad 10 april 2008 - 18:44
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Tack!
Nu har jag fått upp duken!
+ Väldigt snyggt med Euroscreen One kassetten. Ser ut som om de svävar framför väggen.
+ Dukmaterialet är helt underbart. Riktigt härligt tryck! En fattigmans Firehawk som funkar! 
+ Riktigt lång o fin blackdrop, 75 cm, gör den väldigt placeringsvänlig.
- Motorn i One låter som f-n när man rullar ner den. Speciellt den sista biten. Min fru fick hålla för öronen. Inge bra...
- Kanterna på duken "rullar" sig lite inåt. Typiskt rulldukar.
- Den är liiite vågig i överkant. Oxå det typiskt rulldukar. Jag får ha den uthängd lite några dagar så får vi se hur den ser ut.
Så överlag är jag väldigt nöjd. Ska man bli kvitt de sakerna som jag skrev om ovan får man skaffa en Tab-tension reAct vilket känns lite overkill på en 170 cm bred duk. Det skulle kosta mig ungeför det dubbla och det vette fanken om det är värt. Jag skulle få lägga till ca 7-8000 kr. Jag skulle få en slät duk men samtidigt skulle jag vara tvungen att gå ifrån One och skaffa en Linea-kassett som inte är lika snygg. Svårt! Jag får fundera i helgen.
Men det som är viktigast är ändå reAct-dukmaterialet och det är vid en första kort genomgång väldigt bra! Ska prova lite mer imorgon och i helgen och återkommer med mer synpunkter.
EDIT: Jo det syns faktiskt ganska bra när man kollar på film tyvärr....
Redigerat av Unregisteredbf364490, 13 april 2008 - 02:01.
Postad 11 april 2008 - 06:05
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Härligt att höra Nima.
Jag hämtade min duk igår och den ska upp på lördag är det tänkt.
Återkommer med mina högst proffesionella åsikter
###### härligt att man fick den innan helgen så man har tid att dona.
Ganska exakt 4veckor tog det för mig.
//MVH
Postad 13 april 2008 - 01:59
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Duken min måste tillbaka tyvärr. Vågorna i duken är för störande. De syns väldigt tydligt när man kollar på film. Jag trodde att de skulle hänga ut sig men icke. Det är skit att det ska vara så på en 170 cm duk. Problemet är att den vanliga One har en lite styvare duk som gör att duken håller sig rätt så slät. På reAct-dukarna har de inget material bakom själva duken. Detta går inte att ha enligt uppgift. Därför blir det vågor. Duken är så elastisk i sig.
Sen detta jäkla oväsen när man hissar ner duken. Måste vara något fel på motorn i min duk för det låter för jäkligt.
Jag rekommenderar ingen att köpa en reAct just nu tills de fixat till dukarna. Som tab-tension eller ramspänd funkar de alldeles utmärkt.
Postad 13 april 2008 - 14:40
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14 172 inlägg
ALL försäljning gör man i marknaden - INTE i forumet...
Postad 13 april 2008 - 19:44
NX3
-
NX3
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Sen detta jäkla oväsen när man hissar ner duken. Måste vara något fel på motorn i min duk för det låter för jäkligt.
Jag är inne på min andra One duk (jag har vanlig vit) - och båda två låter som ett tröskverk när man skall hissa upp eller ned duken. Låter överjävligt dåligt helt enkelt. Men som sagt, kassetten är synnerligen snygg speciellt med sitt fäste som får den - precis som du beskriver så bra - att se ut att sväva ut från väggen. Vi har den precis utanför gardinstängerna och man tänker normalt sett inte på att den hänger där - tills man talar om för folk att där hänger duken
Postad 13 april 2008 - 21:30
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Det låter som att det är flera som har One-dukar som låter som tröstverk. Ni har inte funderat på att reklamera dem?
Bifogar här också en pdf som visar vågorna på duken. De har inte hängt ut sig nåt alls tyvärr.
Ni som har de vanliga dukmaterialen. Hur mycket vågor har ni? Är dett typiskt för reAct eller för One?
Postad 14 april 2008 - 07:03
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Nima; Min är också böjd på sidorna och lite vågig precis som din.
Min har hängt sen i lördags och den verkar inte bli bättre.
Tänkte höra av mig dit där jag köpte den för att föranmäla att den är vågig och att jag kanske kommer in med den för att reklamera. (så han inte tycker att jag skulle ha kommit direkt när jag fick den)
Jag har använt min i några timmar nu och jag är jävligt nöjd förutom att den ser ut som den gör.
Några fler som har denna duk? Hur är era?
Postad 14 april 2008 - 09:19
Unregistered4f61698d
-
Unregistered4f61698d
-
Lärjunge
-
-
259 inlägg
nima, har vanliga one. har inte alls mycket vågor, lite böjd i sidorna. så det är react.
edit: bild:
Bifogad fil(er)
-
one.jpg 77,31K
1 Antal nerladdningar
Redigerat av Unregistered4f61698d, 14 april 2008 - 09:28.
Postad 14 april 2008 - 10:28
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Jag anade det!
-Anton- aha så du köpte en One fast utan react??
Visst finns det någon PVC-beläggning på duken baksida?
Låter din oxå?
Redigerat av Unregisteredbf364490, 14 april 2008 - 10:29.
Postad 14 april 2008 - 10:51
Apocalypse Dude
-
Apocalypse Dude
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Jag får min Black-Line ReAct duk nästa vecka och jag hoppas innerligt att jag slipper en vågig duk. Kan det vara så att Black-Line med ReAct fungerar bättre ihop?
Postad 14 april 2008 - 11:02
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Apocalypse Dude; det är en just "Blackline-ReAct" manuell som jag har.
Min ser ut som nimas men inte fullt så vågig på mitten.
Kanterna är precis som nimas.
Nima; har du kontaktat någon ang detta? Jag har inte gjort det enu.
Postad 14 april 2008 - 11:06
Unregistered4f61698d
-
Unregistered4f61698d
-
Lärjunge
-
-
259 inlägg
nima: nej den duken jag har nu är från -05, är i uppgraderingstankar.
beläggningen på baksidan är samma som maskeringen på framsidan.
låter gör den ju men inget överdrivet, har mörkläggningsgardiner som låter värre.
edit: får tillägga att jag har en manuell duk...
Redigerat av Unregistered4f61698d, 14 april 2008 - 11:10.
Postad 14 april 2008 - 11:47
MartinT1972
-
MartinT1972
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Jag har beställt min reAct på Diplomatkasset någon som vet om den är tystare? Jag ska hämta min nu i veckan när
Hembiobutiken får hem den men jag får nog be att få titta på den i butik först innan jag "vågor" ta hem den.
Postad 14 april 2008 - 14:02
jonsod76
-
jonsod76
-
Beroende
-
-
1 105 inlägg
ReAct är ju en elastisk duk som jag förstått det. Rent logiskt tycker jag att ett elastiskt material borde vara svårt att få helt plant tillsammans med en vanlig rullkasset. Däremot borde det vara ett ultimalt material när det spänns, dvs som ramspänd eller med tab-tension. Bara lite funderingar från min sida...
Trist start för denna duk med så många problem i alla fall...
MVH
Jonsod
Postad 14 april 2008 - 15:25
Unregistered37af60ec
-
Unregistered37af60ec
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Ni som haft React dukar ett tag , hur upplever ni hotspottingen.
Upplever ni att bilden är vinjetterad , dvs mörkare ute i kanterna änn i mitten?
Redigerat av Unregistered37af60ec, 14 april 2008 - 15:25.
Postad 14 april 2008 - 16:19
Drexler
-
Drexler
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Ni som haft React dukar ett tag , hur upplever ni hotspottingen. Upplever ni att bilden är vinjetterad , dvs mörkare ute i kanterna änn i mitten?
Lite grann är det så. Det märks knappt alls i filmer, men om man kollar på t ex fotboll så syns det att gräsmatten är lite mörkare i kanterna.
Postad 14 april 2008 - 17:03
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Jag har varit kontakt med firman där jag köpt den och jag har idag returnerat duken. Ska få en ny som förhoppningsvis inte har vågor.
Postad 15 april 2008 - 21:02
NX3
-
NX3
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Min vita One duk som är något år gammal (och den jag hade innan var knappt ett år när jag fick den utbytt) har något mindre veckning är den -Anton- visar på sin bild. Men det anser jag vara för mycket, så jag letar efter en Tab-Tension duk som har en SNYGG kassett - helst skulle jag vilja ha en One kassett med tab-tension men det lär tydligen aldrig inträffa trots att jag stött på om detta några gånger by now.
Just nu skulle jag påstå att det står mellan en Linea med React Tab-Tension eller en Grayhawk med tab-tension såklart - om den endå bara fanns med en snyggare kassett så hade Stewart redan fått leverera
Postad 20 april 2008 - 08:57
Apocalypse Dude
-
Apocalypse Dude
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Får ju som sagt min duk nu i veckan och är rejält orolig för att jag ska få en vågig duk. Vore ju kul om någon som INTE fått en vågig ReAct kunde posta lite intryck. Just nu känns det som att alla som fått sin ReAct duk har fått en vågig  .
Postad 20 april 2008 - 10:32
NX3
-
NX3
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Som jag förstår det så kommer samtliga dukar som levererats och handmonterats (!?) att bytas ut till maskinmonterade versionen - som tydligen skall börja produceras i veckan som kommer.
Om det sedan medför att man kan få en ReAct duk i en ONE kassett i 106" (vilket är den size jag behöver, eller i alla fall 100") skall jag låta vara osagt. Men mycket tyder dessvärre på att det inte kommer att inträffa...
Postad 21 april 2008 - 07:47
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Tja
Jag har som sagt en sådan duk nu. Men min är inte bra och jag ska få en ny. Jag får däremot ha kvar denna tills min nya har kommit. Jag är jätte nöjd med denna duk. Om man bortser de böjda kanterna och vissa vågor.
//MHV
Postad 21 april 2008 - 09:50
Output
-
Output
-
Användare
-
-
103 inlägg
Då har man fått sin react duk. Jag beställde den online och undrar ifall det verkligen är en react. Den är ju rätt ljus ändå tycker jag. Bara lite mörkare än min diplomat greyline. Tittar jag på https://www.minhembi.../nima01/165108/ så ser den ju ut att vara svart i dagsljus istället. Duken har även en hel del skavanker, man ser vart fästen värmts fast, samt att den var rullad slarvigt.... Den åter givetvis tillbaka...
Postad 23 april 2008 - 15:58
hembiobutiken
-
hembiobutiken
-
Användare
-
-
120 inlägg
Bjurab har tillsvidare stoppat alla leveranser av React duk på vanliga kasetter, de väntar på nytt material som inte ska bli vågigt.
Ramspänd och Tabtension är det inga problem med.
/Daniel
Postad 30 april 2008 - 16:09
Unregistered7fb84d09
-
Unregistered7fb84d09
-
Veteran
-
-
1 770 inlägg
Fick hem några duk-prover igår bl.a ReAct och tog några bilder mitt på dagen utan mörkläggning för skoj skull. Min vanliga duk är en ramspänd Invideo grayline och projen är en gammal Hitachi PJ-TX100. Det var väldigt ljust i rummet så ReAct-duken fick verkligen sättas på prov =) Pga moln så skiftade ljuset i rummet ganska mycket från bild till bild. Bild 1 >>Bild 2 >>Bild 3 >>Bild 4 >>Bild 5 >>Bild 6 >>Bild 7 >>Bild 8 >>Bild 9 >>Bild 10 >>På nästa 2 bilder ser man att ReAct-dukens styrka kommer fram mer när det är ljust i rummet. Bild 11 >>Bild 12 >>Bild 13 >>Bild 14 >>Bild 15 >>Bild 16 >>Och vad jag tycker om duken? Tja, är lite kluven. Det gör mycket bra ifrån sig när det är ljust i rummet men när det gäller finlir i mörklagt rum föredrar jag min gamla duk. Så som någon sa tidigare i tråden, man skulle haft två dukar, en ReAct för användning på dagen i ljusa rum men sen en mer traditionell duk på kvällen eller vid mörkläggning.
Redigerat av Unregistered7fb84d09, 30 april 2008 - 16:18.
Postad 07 maj 2008 - 21:27
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1 429 inlägg
Och vad jag tycker om duken? Tja, är lite kluven. Det gör mycket bra ifrån sig när det är ljust i rummet men när det gäller finlir i mörklagt rum föredrar jag min gamla duk. Så som någon sa tidigare i tråden, man skulle haft två dukar, en ReAct för användning på dagen i ljusa rum men sen en mer traditionell duk på kvällen eller vid mörkläggning.
fast din andra duk, var inte de en grayline, det kan väl inte direkt anses som en traditionell duk iom att den inte e vit?
Postad 14 maj 2008 - 23:55
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Nu var det 1 månad sen som jag skickade in min reAct-duk till Bjurab. Fortfarande inte ett ljud från dem tyvärr.
Postad 15 maj 2008 - 09:04
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Tja
Jag har inte heller hört ett jota.
Jag har dock min duk kvar hemma, men så fort min nya kommer hem byter jag ut den.
Det kändes jävligt smidigt att kunna göra så.
Min duk är verkligen inte bra men det funkar. I spel stör det inte så mycket som det gör i film.
###### massa vågor o konstigheter. Synar jag duken så är den jävligt dåligt gjord.
Hoppas att Euroscreen får till den duken nu så de kan börja leverera.
Postad 19 maj 2008 - 12:41
Output
-
Output
-
Användare
-
-
103 inlägg
Jag har också väntat nästan en månad på att få min utbytt, det gick ju så fort att få den när man beställde men att få den utbytt verkar ta hur lång tid som helst. Jag har iofs fortfarande duken hemma så jag kan titta på film.
Postad 20 maj 2008 - 11:15
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Jag var dum nog att skicka tillbaka min duk för det här skulle inte ta så lång tid.  japp
Tycker att det inte så lite dåligt att man inte får nåt besked. ÄR det problem med dukmaterialet eller nåt annat som gör att man får vänta x antal veckor, säg det! Som det är nu är jag väldigt nära att vilja häva köpet och köra på något annat.
Postad 31 maj 2008 - 21:07
Apocalypse Dude
-
Apocalypse Dude
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Det är problem med materialet ja. De ska ha ett nytt material på G som ska testas men de se även att de inte kan lova att det kommer fungera
Postad 01 juni 2008 - 16:03
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Japp hörde det också. De kommer snart få in materialet o sen ska det testa om det funkar med det styvare materialet. Vill det sig riktigt illa så går det inte. Men men vi får se. Jag har dock tröttnat på att vänta o tänkte köra med en helt vanlig vit Euroscreen One istället.
Vill även poängtera att reAct-materialet funkar alldeles utmärkt redan idag på lösningar där det kan sträckas, typ ramspända dukar och tab-tension.
Postad 02 juni 2008 - 07:19
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
De rykten jag har hört är desamma att de väntar på nytt material.
Om det funkar så räknar jag med en ny duk efter min thailands resa. Alltså. ny duk i juli.
Det jag tycker är dåligt är att de måste ha sett att materialet inte håller redan i monteringen och då stoppat lev.
Men de gjorde de inte. De skickade ut och fick massa reklamationer. Det borde ha kostat en och annan slant.
Alternativen som jag ser det är inte många. Så jag lever nog med min vågiga duk i hopp.
Postad 02 juni 2008 - 13:12
Apocalypse Dude
-
Apocalypse Dude
-
Amatör
-
-
58 inlägg
De rykten jag har hört är desamma att de väntar på nytt material. Om det funkar så räknar jag med en ny duk efter min thailands resa. Alltså. ny duk i juli.
Det jag tycker är dåligt är att de måste ha sett att materialet inte håller redan i monteringen och då stoppat lev. Men de gjorde de inte. De skickade ut och fick massa reklamationer. Det borde ha kostat en och annan slant.
Alternativen som jag ser det är inte många. Så jag lever nog med min vågiga duk i hopp.
I fabrik ska de tydligen sett helt okej ut men det här materialet drar tydligen ihop sig efter ett tag och där av hann de skicka ut några dukar innan de upptäckte att var ett problem.
Postad 03 juni 2008 - 16:22
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
ok de var alltså lite heta på gröten att få ut duken snabbt.
Jag skippar dock reAct. Jag har väntat så länge. Fast jag har inte lyckats få någon respons från affären jag köpte duken rörande om att byta till en vanlig vit duk. Trist!  De hör inte av sig.
Postad 04 juni 2008 - 05:32
Unregistered9bcef4e4
-
Unregistered9bcef4e4
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Undrar hur lång tid tog det innan ni fick era dukar? Jag beställde en Diplomat greyline föra fredagen. Tror ni jag hinner få den innan fotbolls-EM?
Postad 04 juni 2008 - 06:40
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Duk innom en vecka?
De har inte ens materialet så det tror jag blir lite tight.
Jag tror mera på efter semestern.
Men, alternativen är inte många. Eller?
Postad 04 juni 2008 - 14:19
Unregistered9bcef4e4
-
Unregistered9bcef4e4
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Duk innom en vecka? De har inte ens materialet så det tror jag blir lite tight.
Jag tror mera på efter semestern.
Men, alternativen är inte många. Eller?
Nu tog jag ju utan react. Men visst jag har ju inte så jätte stora förhoppning om att den kommer denna veckan.
Postad 04 juni 2008 - 17:50
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Nu tog jag ju utan react. Men visst jag har ju inte så jätte stora förhoppning om att den kommer denna veckan.
Om återförsäljaren har den hemma på lager (det har vissa) så kan du få den snabbt. Annars får du nog vänta ca 3 veckor.
Postad 04 juni 2008 - 18:37
Unregistered9bcef4e4
-
Unregistered9bcef4e4
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Om återförsäljaren har den hemma på lager (det har vissa) så kan du få den snabbt. Annars får du nog vänta ca 3 veckor.
OK. Tack för svaret...
Postad 05 juni 2008 - 11:01
Unregistered4f61698d
-
Unregistered4f61698d
-
Lärjunge
-
-
259 inlägg
Äntligen! får min React duk på Måndag, synd att jag flyttar nästa helg bara.
Så den kommer ligga nedpackad lite innan den kommer upp och jag kommer med åsikter om den.
Postad 05 juni 2008 - 23:56
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Äntligen! får min React duk på Måndag, synd att jag flyttar nästa helg bara. Så den kommer ligga nedpackad lite innan den kommer upp och jag kommer med åsikter om den.
Ramspänd, Tab-tension eller "vanlig"?? Lite nyfiken...
Postad 07 juni 2008 - 20:38
Unregistered4f61698d
-
Unregistered4f61698d
-
Lärjunge
-
-
259 inlägg
Det är en ramspänd duk jag beställt.
Postad 22 juni 2008 - 23:19
Unregistered977e6882
-
Unregistered977e6882
-
Amatör
-
-
98 inlägg
Finns någon rullduk med React-material som är utrustad med tab tension?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
Projektorer
-
→
Dukar
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|