Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Infocus IN76

53 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 March 2008 - 10:24

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0
Låter som en trevlig historia.

Men du ska nog satsa på en separat CD-spelare i långa loppet. Det ser inte proffsigt ut att lägga i en riktig samlingsplatta i en PS3, dessutom låter den lite. Inte mycket, men den hörs. Jag använder dock ps3 till ca. 10000 låtar i olika format från min PC :)

Tror du blir riktigt nöjd. Jag är nöjd, och kommer bli toppennöjd när jag fått upp den i taket med

Postad 27 March 2008 - 18:44

figman
  • figman
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Ska åka och kolla på in76 och optoma hd65 imorgon. Ska bli intressant att se dem sida vid sida. HD65 är ju helt ny men in76 verkar ju väldigt bra. Är det fler som har jämfört dem ?

Postad 29 April 2008 - 20:47

swahngbg
  • swahngbg
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Redigerar mitt inlägg då jag hittade programvara som följde med äldre firmware (2.8)
Och det är då inte längre aktuellt. Tack endå.

Inlägget:
"Jag har en liten konstig fråga (som igentligen inte passar i denna tråden)

Finns det någon som kan hjälpa mig med en kopia/uppladdning av skivan man får med IN76 projektorn.

Jag har köpt min begagnad och fick inte med någon skiva.

Skivan behövs ju för att kunna uppdatera projektorn, med senaste firmwaren (2.9) som fixar 24P tearing och lite annat (min har den första firmwaren som är buggig).
Läs http://www.avforums....ad.php?t=715965

Jag har försökt att få hjälp av infocus, men dom har inte velat hjälpa till.

Jag är mycket tacksam för hjälp!
"

Redigerat av swahngbg, 30 April 2008 - 07:38.

Postad 30 April 2008 - 09:47

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0

Har just beställt:
IN76
Marantz SR 7002
Ramspänd duk 92" (för 5K - vet inte vad det är, DVD-huset i Nynäshamn skickar med den)
Lite sladdar och takfäste

Som flera har sagt i tråden så finns det alltid bättre grejor att köpa - jag har satsat på reciever och högtalare först (lyssnar mycket på musik, kommer troligvis få köpa en separat CD-spelare, men jag ska se vad PS3:an kan göra först). jag testar med duken ovan - tror att det blir bra (har ju inget hemma att jämföra med:). Med ett maffigt ljud, stor och tillräckligt bra bild blir jag nöjd - och kan använda de 15K som en fullHD proj kostar extra till nya segel till windsurfingbrädan, en svets eller nåt annat kul (problematiskt med många intressen..)

Har för nån vecka sen köpt Acoustic Thor från Hifi-kit, lådorna köpte jag färdigbyggda, jag bara bygger ihop delningsfilter och skruvar dit elementen (high end element från SEAS). totalt 12,5K och med ett ljud som slår högtalare för 50K i butik! Sen är det alltid kul att bygga och skruva B) . Kommer att bygga på med bakhögtalare senare och då troligvis köpa Ambiens från Inoaudio och bygga ihop dem själv - otroligt prisvärt.

Just det - jag kommer mata systemet med en PS3:a som redan är inköpt - kan säga att med den som dvd-uppspelare så blir till och med min gamla Grundig tjockTV rolig att titta på.

Jag har 4,5 m till duken (max) och 2,40 i takhöjd.

Nu väntar jag på grejorna!!! Mekar högtalare så länge - kan alltid koppla in dem på min gamal stereo och spela repig vinyl och dricka pilsner :)

Du kommer bli väldigt nöjd med både ljud och bild med andra ord :-) jag har själv en IN78 som jag inte ångrat en dag att jag köpte. Såg att du köpte från DVD-Huset jag bor också i Nynäshamn men har inte handlat där ännu.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.