Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Audiovector M-serien inspelningstid och passande förstärkare?

75 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 March 2008 - 11:21

pelar
  • pelar
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0

...Orimligheten i den linje som bland annat förespråkas av sb22ew visas inte minst av hans galleri. Det är inte många som är beredda att limma upp knallblå skumgummipaneler på väggarna i vardagsrummet eller att täcka golvet med filtar och handdukar....

Vad som är orimligt avgör var och en. Du polariserar ofta och kritiserar sedan något fenomen utifrån dina självpåhittade poler. Finns förmodligen lika många olika uppställningar som det finns forummedlemmar. Jag har själv absorbenter inklädda i ett tunt tyg o med en liten ram. Har en tjock mellanstor matta och har provat använda ytterligare mattor, filtar och dylikt och insett att det ger tiofalt/hundrafalt mer vad gäller återgivningskvalitet jämfört med de dyrkablar som diverse bondfångare som säljer. Av estetiska skäl så har jag dock valt en kompromiss med mindre matta och lite för kalt för att återgivningen ska bli optimal. Har kompisar som är mer kompromisslösa vad gäller återgivning och de har också klart bättre återgivning. Finns inget orimligt i deras val, bara roligt med folk som tar ut svängarna lite mer. Är själv i färd med att flytta o kan tänka mig heltäckningsmatta + inklädda absorbenter. Inskränkta människor kommer inte vara välkomna dit, så de kommer slippa bli störda av att jag inte delar deras värderingar vad gäller vad som är rimligt, he he. Snackas mycket om skillnader mellan diverse kablar men så fort det görs seriösa blindtester så blir det det av någon outgrundlig anledning plötsligt så himla svårt att skilja dom åt :)

Bananas, kan du inte prova med en stor tjock matta o andra lite mindre akustiska åtgärder innan du börjar spendera stora pengar p ånågot som i slutändan kanske visar sig vara bortkastat? Min erfarenhet av byteskaruseller där vasshet ska trollas bort med luddiga rörstärkare o elektronik etc (där man försöker lösa ett problem genom att introducera ytterligare problem) är att ljudet på kuppen blir tråkigt, skärpan försvinner o bomullen att det hela lite för mycket pensionärs-mässigt...

Redigerat av pelar, 06 March 2008 - 11:34.

Postad 06 March 2008 - 11:34

Unregistered9541c0e9
  • Unregistered9541c0e9
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jo, tack för tipsen. Kommer köra med min lite varmare NAD ett tag nu. Så säljer jag väl min ARCAM A85 (som iochförsig låter huperdetaljerat o bra...men...något tunn i basen kombinerat med AV Signature). Min CD-spelare liksom de andra signalkällor jag har tänker jag behålla, men det skadar ju inte att testa varianter...för hittar man en bättre kombo så...kan man ju komplettera om inte annat. Rörstärkare har jag inte lyssnat mycket på. Bara en enda gång gång ihop med små billiga högtalare. Personligen tycker jag nog att det borde gå att få till det utan att behöva gå in på rör...för då känns det som om jag ska satsa på en anna högtalare.

Så här i efterhand så kanske man skulle ha köpt typ Dynaudio istället...har för mig att mina öron fastnade speciellt för deras djupa bas. Men jag var lite rädd att det skulle bli för mycket av det goda då de både var placeringskänsliga (för mkt bas nära väggen placerade) o trögdrivna (enligt vad jag läst). Nej jag är isåfall ute efter ett par högtalare (gärna både stativare + golvare i samma serie) som är mindre placeringskänsliga...gärna 8-ohmare...så jag kan köra två par högtalare via samma stärkare...med ruggigt bra/luftig ej syntetiskt eller hård diskant...och samtidigt en högtalare som passar den stora massan. Svårt att hitta ett par såna antar jag.

P.S. Vg banddiskanter så har jag hört att de måste riktas extra noga just vg dålig spridning. Läste i HiFi&Musik att det för dyra slantar går att köpa till en "påhängsdiskant"...har för mig att det var en banddiskant...men den var extremt dyr...funderar på hur det skulle låta med något dylikt i ett svårmöblerat rum. Sub för sig...kombinerat med tvåvägare m banddiskanter istället.

Postad 06 March 2008 - 11:50

Unregistered9541c0e9
  • Unregistered9541c0e9
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Har föresten beställt hem en 50m rulle 4-trådars 1,5 EKK (bi-wire) till högtalarna från ELFA (end. 600kr)...bara för att testa kan tyckas...men jag behöver lite längre kablar efter flytten och de är ju billiga och något som flera här ändå rekommenderar. Säljer sen mina kritikerrosade Audioquest Granite (2x5m m silverkontakter...kostade mig dryga 6000kr från LjudTema)...om skillnaden är minimal och börjar på ny kula...blr pengar över i plånboken dessutom. Säljer jag även min ARCAM DV88...så blir det roligare att jämföra högtalare sen...med pengar i plånboken. Men tråkigt att sälja dyrköpta grejer för under halva priset förstås. Minns att jag lyssnat på dyrare B&W kombinerat med Denons finare grejer. Lät väldigt fint där i butiken...

Postad 06 March 2008 - 12:34

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0
Man ska inte gråta över spilld mjölk men jag tror att du hade trivts mycket bra med Dynaudio Focus med det ljudideal som du beskriver. (Akta dig dock för Audience för dess diskant är lite dominant.)

Om ni inte har några mattor alls på golvet kan jag för all del rekommendera att i alla fall försöka täcka halva golvytan eller lite mer.

Om du har tid att vänta lite kan jag donera ett par signalkablar byggda på Belden LonWorks till ditt projekt.

Redigerat av Unregistered1197, 06 March 2008 - 12:41.

Postad 06 March 2008 - 12:51

pelar
  • pelar
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0

...Men tråkigt att sälja dyrköpta grejer för under halva priset förstås....

Mitt råd är, sälj ingenting, övriga pryttlar kanske är ok. Låna hem ett par högtalare med lite mörkare klang och hör hur det låter. Högtalarkablar för 6000kr är ju snudd på bedrägeri, att vinkla högtalarna 1/100 grad annorlunda ger förmodligen mycket större skillnad.

Postad 06 March 2008 - 13:47

Unregisteredb38af287
  • Unregisteredb38af287
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Efter beskrivningen av rummet med en i stort sett öppen vägg, och mycket plana glasytor, kan jag bara relatera till mina egna upplevelser i ett av mina boenden.
Då hade jag mycket kompetenta basåtergivare, vilket inte hjälpte för basen fanns inte i lyssningsrummet (nästan alls) utan i öppningen ut ur rummet och i köket bredvid.
Det var öppningen och gången mellan rummen som orsakade/transporterade/transformerade ljudet på något vis.
(Och en öppning till i en annan vägg, men den var mestadels stängd)

Resultatet var iaf att mycket av basen försvann och kvar blev... resten.
Det jag har upplevt själv är att om man tar bort i basen så förskjuts den upplevda balansen i diskant och övre mid som mer påträngande. Och tvärtom.
Jag upplevde att mellandelen och uppåt toppen blev för framhävd och även om det fanns bas så var klangbalansen skev och hela ljudet var felande pga rummet. Inte angenämt.

Det jag testade då, var att flytta hela uppsättningen högtalare inom rummet på olika platser, bara för att testa. Väggen mitt emot, tvårs över hörnen, annan vägg osv. Det gjorde stor skillnad till det bättre, men jag förstår att det kanske inte går i ditt rum tyvärr.

Som ett litet exempel på klangbalans-förskjutning kan nämnas att tonkontrollen testades härhemma häromdagen och 3dB extra bas kan väl kanske tyckas inte gör all världens skillnad, men det som i stort hände var att både mellan och diskant fick en mycket märkbar "förmörkning" och gick över gränsen för att bli tydligt sämre, och så fungerar det ju omvänt också.
Men man måste ju testa, och nu är ordningen återställd.

Min pappa har, som exempel, ett vardagsrum som är öppet i takdelen mot övervång och alla andra rum i princip, han lider av nästan total avsaknad av bas, vilket får ljudet att låta anorektiskt och sakna rätt djup i röster och i mellanregistret generellt samt vidare uppåt, det blir platt och övre registret är det som finns kvar tycks det.
Där hjälper nog endast en eller flera subbar, för det går inte att göra mycket och högtalarna är RC-L med drivning av en mycket kompetent ICE-förstärkare. Avspelare haltar iofs, men problemet ligger inte där är jag nästan helt övertygad om.
Rumskalibrering kanske funkar, men det vill han inte testa. Jag ska ändå ta med mätgrejorna nästa gång jag hälsar på, så får han se hur rummet uppför sig. Han är också inne på att det är rummet som spökar.

Ett alternativ för dig är ju också att sätta en dämpkrets på diskanten med en dB eller så.
Ytterligare altrnativ kan ju vara just någon form av mätning och EQ.
Sedan kan ju uppgradering fungera till Heil-AMTn i de större AV av Elacs snitt (AVs "banddiskant"). Dom låter väldigt stort på bredden men lite mindre uppåt/nedåt vanligtvis. Luftigt och lätt, detaljerat men sällan "hårt" på samma sätt som icke-band.
Ett annat alternativ är ju som sagt också att helt testa nya högtalare, men kanske en sub skulle hjälpa till med det dom är bra på?

Postad 06 March 2008 - 13:56

Unregistered9541c0e9
  • Unregistered9541c0e9
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jovisst, kanon om någon vill donera något för ljudupplevelsen...och jag lovar komma med kommentarer sen. Märker jag någon skillnad så stöder det dessutom kabelbyggarens teorier. Men jag ska såklart sälja några grejer för ekonomins skull...och i första hand blir det just Audioquestkabeln. Kommer försöka få 2500kr för den. Tycker inte att jag behöver den ändå. Betalade 6000kr +porto för kabeln. Plus att jag samtidigt köpte extra kontakter till den för 400kr. Allt för 2500kr borde göra någon AudioQuest-fantast lite gladare/fattigare (och mig något rikare igen). Poängen är att kontakterna inte riktigt passar alla stärkare lika bra. De sitter som gjutna i Arcam-lådan...men...den ska jag ju sälja. Javisst! Kom o köp. Riktigt bra grejer (testvinnare) enligt Hifi&Musik mfl. Har ju stereo ändå och kan börja om från "steget innan ARCAM". Och så ska jag ta tag i rumsakustiken något...Borde finnas snygga mattor som tilltalar tanten...

Postad 06 March 2008 - 14:03

Unregistered9541c0e9
  • Unregistered9541c0e9
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Börjar bli riktigt sugen på att höra lite andra stärkare samt subbar, banddiskanter osv. Ska nog släpa iväg mina burkar till Stereo i Karlstad o göra lite jämförelser där. Men de har nog inte det jag vill ha tror jag...hursomhelst kul att göra jämförelser ändå...först ska jag ändå testa runt lite med rummet i helgen. Fick Elfa-levernasen av 50m kabel just nu...

Postad 06 March 2008 - 15:14

Unregisteredb38af287
  • Unregisteredb38af287
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Ang. kablars verkan, eller inte verkan - läs den här intressanta tråden. Handlar lite om accepterande av miljon-dollars-utmaningen som ni säkert hört talas om. Till en början handlar det om det iaf, men mycket intressant kommer i dagen och sidan 3 är jag på nu, där en del tänkvärt nämns.

Jag upplever att utländska fora är både lite mer aggresiva och lite mer open-minded och nyanserar saker på ett annat sätt än Svenskar, måste vara det skrivna språket =)

Kablar - "End of cable debate" - http://www.zerogain....p...7808&page=3

Postad 06 March 2008 - 15:47

Unregistered1064
  • Unregistered1064
  • Forumräv

• 756 inlägg
  • 0
Du postar väl dina intryck av EKK? Jag tillhör dom lurade och har
HT-kablar för 9000 Kr. Oj vad synd det är om mig.. :) Men har fått
låna ett par EKK och ska tillsammans med ett annat bockskägg
testa i helgen. Vill ju veta vad dom går för.

Köp en snygg tjock matta i samråd med din bättre hälft - det kommer
att göra mycket. Möblera sedan smart. Har man ett dedikerat rum kan
man lägga ut filtar mm... (Är bilden med pi60 och brottar mattorna på
riktigt, lr är det ett skämt??)

Men vill man ha ett vardagsrum man kan trivas i när stereon är avstängd,
så går det att få till hyfsat bra ändå. Det går ju som nån skrev att klä
in dämpskivorna i snygg textil.

Redigerat av Unregistered1064, 06 March 2008 - 15:48.

Postad 06 March 2008 - 16:38

Unregisteredb38af287
  • Unregisteredb38af287
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Priset ska man helst hålla utanför diskutionen, det som är intressant är ifall olika kablar låter olika, och hur olika och ska man nödvändigtvis rota så kan man undra "varför" isf.
Nöjer man sig med svaret att kablar låter olika så är det ännu enklare, då är det bara att låna och testa och matcha.

Nästan alla, även skeptiker, är överrens om att kablar man testar kan eller brukar låta olika, oavsett pris och oavsett anledning.
Hur mycket det gör är väl säkert individuellt och miljön avgör säkert till viss del också.

---

Håller även med Karla här, när man har brottarmattor på väggarna och trasor utspridda på golvet så skulle nästan alla jag känner påstå att det har gått lite väl långt. Vissa skulle nog även anse att jag var spritt språngande, om det var mitt hem, antar jag...

Sedan kan det ju såklart vara roligt att testa och se vad som ger resultat och hur isf, men om man måste kompensera på så vis att rummet blir en mardröm för det estetiska sinnet och man fördärvar rummet, då kanske man ska köpa högtalare som inte kräver en sådan handpåläggning för att låta rimligt bra. Att det kan bli bättre med sådan radikal "tweakning" betvivlar jag inte, men det ska gå att få ut rimligt mycket välljud utan...

Postad 06 March 2008 - 17:30

Unregistered1064
  • Unregistered1064
  • Forumräv

• 756 inlägg
  • 0
Jag tycker det är roligt att testa kablar och ingen skulle vara gladare
än jag om EKK fungerar. Men jag är fullt medveten om att kablar inte
gör underverk. I trådskaparens fall gör tex en matta mkt mer nytta
än andra kablar. Med kablar, oavsett om det är egengjorda eller dyr-
snokar, kan man finjustera det lilla sista. Men att ta bort grundproblem
gör dom inte.

Lite barnsligt att droppa priset, ja. Lite trött på polariseringen
mellan "troende och inte troende" bara... Tycker inte det finns
nån konflikt i att både höra skillnad och ett kritiskt tänkande.

Skriver väl lite i kabeltråden i helgen om vad vi tyckte om EKK.

Postad 06 March 2008 - 17:50

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0
Här är mitt bidrag till kabeldebatten:
http://consumerist.c...-monster-cables

Att laborera med olika kablar när man är totalt missnöjd med ljudet är ungefär som att byta bilshampo när bilen
är upprostad.

En sund prioritering är:

1. Rummet
2. Högtalarna
3. Förstärkare
4. Källan (CD/DVD-spelaren)
5. Kablar

Knappast något nytt, men Hifi & Musik vilseleder många med sina värdelösa kabeltester. Påstår inte att kablar
inte kan förändra ljudet, men det handlar om så små skillnader jämfört med resten av kedjan att diskusisonen
blir på gränsen till löjlig ibland.

Postad 06 March 2008 - 19:34

pelar
  • pelar
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0
Hifi & Musik är en riktigt värdelös tidning. Känns som om de har ingått oheliga allianser med sina annonsörer.

Postad 11 March 2008 - 07:24

Unregistered9541c0e9
  • Unregistered9541c0e9
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Efter lyssnande (med EKK högtalarslang + olika signalkablar) och funderande i helgen...så har jag kommit fram till att det nog är rummet och högtalarna som inte riktigt matchar...tror jag. Har inte testat med mattor än, men det ska bli. Tack för alla tips på lösning av mina "akustikproblem". Nu skulle jag verkligen vilja testa något annat i högtalarväg, tex Dunaudio Contour el Focus, som jämförelse. De är dock 4-ohmiga (AV=8ohm) så jag kommer behöva ytterligare ett slutsteg om jag ska kunna driva 4st. Och så slantar förstås...vem vill köpa en Arcam A85, knappt använd i orig.kartong? Nymonterat phonokort. Jag behöver något ännu strömstarkare samt lite varmare nu. Halva nypriset blir nog bra...

EKK-lyssningen var inte dum alls. Tror faktiskt att de i bi-wire presterar snudd på lika bra som AudioQuest. Hursomhelst så tycker jag diskanten låter något mindre påstridig. Men det kan vara så att hela ljudbilden blir lite mindre öppen. Har inte jämfört så mycket ändå. Men de funkar bra (mycket bättre än mina gamla Monster) och jag finner absolut ingen extra "distorsion" efter kabelbytet. Ljudet känns nog tom renare än AQ. Måste nog jämföra igen... Större skillnad märkte jag med signalkablarna. Lånade en kompis Tara Labs...som låter "mycket" varmare och luftigare/öppnare än mina skrotkablar. Har iochförsig någon AudioQuest med men de drar åt det ljusare hållet. Jag HÖR skillnad! Skulle också vara kul att testa med Belden...

Postad 11 March 2008 - 07:29

Unregistered9541c0e9
  • Unregistered9541c0e9
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Hmmm...jag prenumererar ju på H&M...och mycket av det jag har handlat är köpt efter att jag läst deras tester...jag kan hålla med om att vi alla är olika och självklart bör lyssna själva innan. Men tester kan absolut vara en hjälp på traven. Finns ju olika forum och tester på nätet med...man får kolla lite varstans innan man kan tro på det som skrivs.

Postad 11 March 2008 - 11:51

Unregistered9541c0e9
  • Unregistered9541c0e9
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jo, Chris L...du skriver att du har flera uppsättningar välljud därhemma. Får man vara så fräck och fråga vad du har lyckats plocka ihop för utrustning...och hur dina lyssningsrum ser ut. Kör du själv med DynAudio och isåfall vad tycker du är största skillnaden mellan DA och AV? Har månntro focus-stativaren en "lufttransport" på baksidan eller under högtalaren? Vad tycker du om (kör du med?) banddiskanter. Även andra får såklart kommentera! Har någon hört AV ihop med sub-bas?

Postad 11 March 2008 - 15:51

Unregistered1064
  • Unregistered1064
  • Forumräv

• 756 inlägg
  • 0
Kul att du gillade EKK, Banananas! Provade i helgen och det funkade
inte hemma hos mig. Kan nog ha att göra med att jag har hornhögtalare.
Diskanten och mellanregistret blev lite väl "skrikigt". Diskanten
skulle jag närmast säga lät grovkornig och mellanregistret tappade
värme och fyllighet.

Jämförde med mina Chord Signature. Men OBS!!!!!!!!!! Inget inlägg
i kabeldebatt. Detta gäller hemma hos mig.Matchning med det man
har är nyckelordet.

Men med tanke på att det är i det närmaste gratis, så tycker jag att
man ska prova i alla fall. ;)

Postad 12 March 2008 - 08:52

sb22ew
  • sb22ew
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0

värme och fyllighet.

Jämförde med mina Chord Signature. Men OBS!!!!!!!!!! Inget inlägg
i kabeldebatt. Detta gäller hemma hos mig.Matchning med det man
har är nyckelordet.

Men med tanke på att det är i det närmaste gratis, så tycker jag att
man ska prova i alla fall. :(

Va' då "inget inlägg i kabeldebatten"?! Det var ju just det du gjorde! Jag tror att felet sitter någon annanstans i anläggningen om det låter sämre med EKK än Chord Signature.

Postad 12 March 2008 - 11:26

Unregistered9541c0e9
  • Unregistered9541c0e9
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Kan nog säga som så att även jag tappade lite värme med EKK...men den kom lite grand tillbaks när jag körde med Tara Labs signalkabel från CD:n. Ska även testa med ny signalkabel mellan för- och slutsteg... Men än viktigare är nog en matta på golvet nu...+testa att stänga en dörröppning för akustikens skull). Ska man snacka kablar så kan jag verkligen hålla med om att de gör STOR skillnad hemma hos mig (och mina öron). Det hänger förstås på resten av anläggningen också om man märker nå't...

Skulle vara kul om fler kunde kommentera EKK här...

Postad 12 March 2008 - 13:15

Unregistered1064
  • Unregistered1064
  • Forumräv

• 756 inlägg
  • 0
Sb2ew: Ja, felet ligger nog i mina JBL Array 1400 ;)
Dom är kinkiga i mellanregister och diskant. Men du
läser mitt inlägg som fan läser bibeln. Jag rekommenderar
att man testar EKK!

Men jag får inte ut potentialen i hornen med EKK. Men dom
är i gott sällskap. Testat en Copland cd-spelare, Supra
Sword htkablar, Harmonic Technologies Signalkablar. Matchade inte.

Jag håller mig strikt under 10% i kabelbudget. Det är den enda regeln
jag följer.

Postad 14 March 2008 - 10:37

Unregisteredb38af287
  • Unregisteredb38af287
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Hifi & Musik är en riktigt värdelös tidning. Känns som om de har ingått oheliga allianser med sina annonsörer.

Håller med! - har man läst alla nummer i flera år, som jag, så ser man en tydlig (!) tendens till att det kan vara så...

Efter lyssnande (med EKK högtalarslang + olika signalkablar) och funderande i helgen...
---
Jag HÖR skillnad!...

Spännande.

värme och fyllighet.

Spännande.

Postad 14 March 2008 - 12:14

Unregistered1064
  • Unregistered1064
  • Forumräv

• 756 inlägg
  • 0
Vart hemma och snörvlat ett par dagar, så jag tog mig tid
att låta EKK gå några mer timmar. Vad jag märkte nu var
att jag fick justera upp volymen jämfört med mina egna
slangar.

Annars får jag säga att det är en trevlig allroundkabel som inte sticker ut
i nåt register. Den skrikiga diskanten/mellanregistret får jag bara med mina
"syratest" skivor. Tex den sönderkomprimerade självbetitlade Audioslaveskivan
samt den omkomprimerade med brutala Wolmother skivan. Även viss audiofil musik
där en kvinnlig sångerska sjunger höga toner spricker. Helt OK med andra ord,
men som sagt inte min likör. Chordsnokarna tycker jag faller på rätt sida
ormoljegränsen vad gäller kostnad, så jag känner mig både nöjd och olurad B)

Postad 14 March 2008 - 13:19

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

Vart hemma och snörvlat ett par dagar, så jag tog mig tid
att låta EKK gå några mer timmar. Vad jag märkte nu var
att jag fick justera upp volymen jämfört med mina egna
slangar.

Annars får jag säga att det är en trevlig allroundkabel som inte sticker ut
i nåt register. Den skrikiga diskanten/mellanregistret får jag bara med mina
"syratest" skivor. Tex den sönderkomprimerade självbetitlade Audioslaveskivan
samt den omkomprimerade med brutala Wolmother skivan. Även viss audiofil musik
där en kvinnlig sångerska sjunger höga toner spricker. Helt OK med andra ord,
men som sagt inte min likör. Chordsnokarna tycker jag faller på rätt sida
ormoljegränsen vad gäller kostnad, så jag känner mig både nöjd och olurad B)

prova med Katie Melua, hon har ganska vassa Ssss ibland upplever jag på AV

Postad 14 March 2008 - 14:42

Unregistered1064
  • Unregistered1064
  • Forumräv

• 756 inlägg
  • 0
Här är Wolfmother jag skrev om:

http://www.amazon.co...r/dp/B000EJ9MTW

Jag är rätt immun mot skrammel & gnissel. Polaren flydde soffan i helgen
medans jag bara satt kvar och flinade. Har inga mätningar, men den låter
rätt omkomprimerat. Men skitigt sound. Som om man vore på en riktigt
röjig klubbspelning B)

Redigerat av Unregistered1064, 14 March 2008 - 14:42.

Postad 14 March 2008 - 15:40

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

Här är Wolfmother jag skrev om:

http://www.amazon.co...r/dp/B000EJ9MTW

Jag är rätt immun mot skrammel & gnissel. Polaren flydde soffan i helgen
medans jag bara satt kvar och flinade. Har inga mätningar, men den låter
rätt omkomprimerat. Men skitigt sound. Som om man vore på en riktigt
röjig klubbspelning :D

haha, säkert inget för mig då. Försöker vänja med med upplösningen och alla detaljer i Kent kombinerat med AV B)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.