Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Guitar Hero IV

382 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 november 2008 - 13:54

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Spelet, trummor, mic, gitarr och bas för 1 899,00 kr

http://game.se/acata...ystation_3.html

Postad 03 november 2008 - 17:44

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
precis mailat med megastore. Av dom får man en guitar hero 3 gitarr som extra gitarr(om man betalar lite extra). Vilken enligt mig är helt värdelöst att man får en gammal gitarr

Hur ska man göra om man vill spela hela bandet dvs 4 personer, klart att både gittar och bas vill lira med den nya som har slide. Men det går väll inte köpa en ensam gitarr nu till release.

Game.se har ju även ett sådant erbjudande, vet ngn vilken gitarr man får av dom?

Nu blev jag besviken...

Redigerat av Unregistered24235, 03 november 2008 - 17:46.

Postad 04 november 2008 - 03:17

Unregisteredd0bf9efb
  • Unregisteredd0bf9efb
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

precis mailat med megastore. Av dom får man en guitar hero 3 gitarr som extra gitarr(om man betalar lite extra). Vilken enligt mig är helt värdelöst att man får en gammal gitarr

Hur ska man göra om man vill spela hela bandet dvs 4 personer, klart att både gittar och bas vill lira med den nya som har slide. Men det går väll inte köpa en ensam gitarr nu till release.

Game.se har ju även ett sådant erbjudande, vet ngn vilken gitarr man får av dom?

Nu blev jag besviken...

Diverse recensioner jag läst hävdar att touch-strippen e mer eller mindre värdelös pga avsaknad av taktil feedback - cool idé dock.
Personligen kommer jag lira med mina RB gitarrer, men det kan ju vara för att jag redan har dom.

Postad 07 november 2008 - 22:14

kusen
  • kusen
  • Forumräv

• 714 inlägg
  • 0
Det blev en bokning på EBGames. Köpte två spel för 79 resp 139 spänn och bytte direkt in dem tillsammans med två andra jag hade med mig. Bl.a. så blev jag äntligen av med Motorstorm ;) Trodde aldrig det skulle hända. Sen blir jag inte klok på det här inbytesmojsat de kör. Hur kan de tjäna pengar på det? Spelet jag köpte och bytte in...köpte jag direkt igen en andra gång för att "bunkra" till nästa gång det dyker opp ett erbjudande :) Sjukt det där!!!

Postad 11 november 2008 - 17:33

andyman
  • andyman
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Denna blir man nog tvungen till att köpa : gitarr

Postad 11 november 2008 - 17:34

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Denna blir man nog tvungen till att köpa : gitarr

hahaha eller inte

Postad 12 november 2008 - 09:17

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Snuskigt grym gitarr! Vill-ha-faktorn är hög! :)

Edit: Eller varför inte samtidigt lägga till detta trumsetet? Riktigt nice!

Redigerat av zinned78, 12 november 2008 - 09:44.

Postad 12 november 2008 - 11:11

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Denna gitarr är iså fall snyggare

http://www.monstersa...Hero_controller

Redigerat av Unregistered24235, 12 november 2008 - 11:12.

Postad 12 november 2008 - 11:36

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Denna gitarr är iså fall snyggare

http://www.monstersa...Hero_controller

Jag har sett den också, vet inte om den är direkt snyggare då det är helt skilda kategorier. Dock är ju $250 en ORDENTLIG dealbreaker! $80, ok...men $250?! Never.

Postad 12 november 2008 - 17:05

Unregisteredd0bf9efb
  • Unregisteredd0bf9efb
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Jag har sett den också, vet inte om den är direkt snyggare då det är helt skilda kategorier. Dock är ju $250 en ORDENTLIG dealbreaker! $80, ok...men $250?! Never.

För många så är 250USD en deal breaker, men det handlar ju lite om hur mycket man har det som hobby.
Personligen har jag inga problem att blåsa 250USD på ett trumset till Rock Band, men gitarren vettefan.

Guran i sig är ju extremt fräsch, men fret knapparna stör mig :)

Postad 19 november 2008 - 17:36

andyman
  • andyman
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Någon som bokat hos Discshop? Skickade ett mail för att kolla om man skulle få spelet på fredag. Fick till svar att dom inte hade fått några spel från leverantören så eventuellt så kunde det bli lite försenat :)

Postad 19 november 2008 - 21:57

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1 848 inlägg
  • 0
Va surt, jag har beställt ifrån CDON måste kolla upp det imorrn annars så får man väl leta på det i någon vanlig affär kanske så man har det på fredag.

Postad 20 november 2008 - 09:30

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Va surt, jag har beställt ifrån CDON måste kolla upp det imorrn annars så får man väl leta på det i någon vanlig affär kanske så man har det på fredag.

Jag har själv aldrig köpt spel som har medföljande periferihårdvara via nätet utan alltid i butik, anser ni verkligen att de få kronor man sparar är värda mer än möjligheten till direkt support/reklamation i butik samt att man vet exakt när man får spelet? :P

Postad 20 november 2008 - 11:10

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1 848 inlägg
  • 0

Jag har själv aldrig köpt spel som har medföljande periferihårdvara via nätet utan alltid i butik, anser ni verkligen att de få kronor man sparar är värda mer än möjligheten till direkt support/reklamation i butik samt att man vet exakt när man får spelet? :P

Kan säga att det reflekterade inte jag ett skit över när jag beställde det för nästan ett halvår sedan efter att jag hade beställt lite andra saker och såg att dom (just då, när jag beställde) var bland de billigaste och körde fraktfritt.
Har köpt all möjlig teknisk hårdvara på nätet och det har inte varit några olösliga fall om man har behövt skickat iväg något.

Handlar du på elgiganten/siba/onoff etc. och något går sönder så vill ju dom även "skicka" iväg saken ifråga flera ggr innan dom ersätter med ny vara. Så, -Nää jag bryr mig inte om just eventuella reklamationsförfaranden.

Angående pris/leverans så anser jag själv att jag kan ge dom en chans om dom har bra pris och det är ett företag jag litar på/har handlat av förr. Men kommer inte paketet när det borde så har inte jag några betänkligheter att gå att handla det i en "vanlig" affär heller även om det är lite dyrare dock tolererar jag inte ockerpriser, en liten balansgång det där.

Hoppas du är nöjd med svaret =)

Nu inväntar jag svar ifrån min eventuella leverantör.
Btw vet någon vad EB-games/gamestop tar för superbundle? Snacka om kass hemsida, går ju inte att se vad saker kostar (förutom för 7st spel dom gör reklam för, dock bara trade-in erbjudandet på GH WT).

Postad 20 november 2008 - 11:27

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Henke >> Det är OK, jag bara undrade.

Vad det gäller pris på bundle så tar Game iaf 1999 kr och 1200 om man lämnar in två spel (man kan lämna in två 360-spel likväl som två PS3-spel också för att få detta billigare pris)

Postad 20 november 2008 - 11:27

kangas1000
  • kangas1000
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Jag har med fått det svaret från Discshop att det är försenat... KUL!
Borde vara lag på att såna här saker ska meddelas med mail så man kan köpa någon annanstans eller byta till 360 versionen t ex!

Postad 20 november 2008 - 11:41

Subs2000
  • Subs2000
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
EgGames borde ha priset på 1699.
Har lämnat in 4 spel och fick då ett kvitto på 1000 som jag ska lämna fram när jag hämtar min förbokning.
Priset jag får betala är 699:- så logiskt sätt borde priset då vara 1000+699 = 1699. Men lovar inget.

Postad 20 november 2008 - 12:28

sikis
  • sikis
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0

EgGames borde ha priset på 1699.
Har lämnat in 4 spel och fick då ett kvitto på 1000 som jag ska lämna fram när jag hämtar min förbokning.
Priset jag får betala är 699:- så logiskt sätt borde priset då vara 1000+699 = 1699. Men lovar inget.

hmmm när jag lämnade in så gjorde jag allt klart och betalade å allt dom där 699:- men ahr för mig att hon i butiken skrev 300:- per inbytet spel.. altså 1200:-. Så tror att spelet kostar 1899:- faktist

Postad 20 november 2008 - 13:05

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1 848 inlägg
  • 0

hmmm när jag lämnade in så gjorde jag allt klart och betalade å allt dom där 699:- men ahr för mig att hon i butiken skrev 300:- per inbytet spel.. altså 1200:-. Så tror att spelet kostar 1899:- faktist

Ringde och frågade. På det lokala Gamestop som finns här så sa dom 1999:-, kan det vara att dom inte kör samma prissättning över hela kedjan.

Postad 20 november 2008 - 13:12

glericus
  • glericus
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Dom skrev in 250kr per spel för mig i sundsvall.

Postad 20 november 2008 - 13:14

Subs2000
  • Subs2000
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Dom skrev in 250kr per spel för mig i sundsvall.

Skrev 250 för mig med i Gävle. Konstigt att dom har olika prissättningar.

Postad 20 november 2008 - 13:38

johannes_gzon
  • johannes_gzon
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
ingår det usb hubb eller måste jag köpa det om jag ska spela med trummor två gitarrer och mick?

Postad 20 november 2008 - 15:31

andyman
  • andyman
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Jag har med fått det svaret från Discshop att det är försenat... KUL!
Borde vara lag på att såna här saker ska meddelas med mail så man kan köpa någon annanstans eller byta till 360 versionen t ex!

Avbokade hos Discshop eftersom dom inte hade fått in dom på lager.
Kommer att köpa på ICA maxi imorgon för 1790:-

Postad 20 november 2008 - 16:41

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Dom ringde mig från ebgames och sa att jag kunde hämta mitt paket efter kl 10:00 imorron iaf. Jag bytte in 4 skitspel för 99:-/st och la till 699:- tycker iaf jag ar ett bra pris.

Redigerat av Unregistered02428d26, 20 november 2008 - 16:42.

Postad 20 november 2008 - 17:06

sikis
  • sikis
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
det intressanta i frågan är ju vad ebgames tar för spelet om man köper det rakt upp och ner... och att man kan byta in 4 spel och få det för 699... sedan har vu ju mellanskillnaden där.... men tror man får ge 1899:- för det när kampanjen är slut och den gäller väll till och med i morgon tror jag om ajg fattade det rätt..

Postad 20 november 2008 - 17:52

scwee
  • scwee
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Har förhandsbokat hos Webhallen, ska hämta ut i butiken i GBG, och när jag pratade med supporten idag fick jag mer eller mindre bekräftat att det ska gå att hämta imorn. Såvida inget oförutsett inträffar... :)

Gäller bara att komma ihåg trumpinnarna, för de ingår väl inte? Någon som vet?

Postad 20 november 2008 - 18:30

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Har förhandsbokat hos Webhallen, ska hämta ut i butiken i GBG, och när jag pratade med supporten idag fick jag mer eller mindre bekräftat att det ska gå att hämta imorn. Såvida inget oförutsett inträffar... :)

Gäller bara att komma ihåg trumpinnarna, för de ingår väl inte? Någon som vet?

jo trumstockar ingår vad jag har hört, dock så är de inte så jätte hållbara.

Postad 20 november 2008 - 20:47

scwee
  • scwee
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

jo trumstockar ingår vad jag har hört, dock så är de inte så jätte hållbara.

Det var som fan.. Tack :)

Och, en sak till, visst är det väl så att man kan köra RB med GH4-instrumenten? Köper GH4 p.g.a. en extra trumma och upphöjda "cymbaler", men setlisten på RB spöar ju GH4's med hästlängder. (Givetvis förstår jag att man inte kan använda den sista trumman i RB..)

Postad 20 november 2008 - 20:57

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Det var som fan.. Tack :)

Och, en sak till, visst är det väl så att man kan köra RB med GH4-instrumenten? Köper GH4 p.g.a. en extra trumma och upphöjda "cymbaler", men setlisten på RB spöar ju GH4's med hästlängder. (Givetvis förstår jag att man inte kan använda den sista trumman i RB..)

har inte riktigt koll, men alla instrument fungarar till allt utom gh trummorna till rb på ps3. Men det jobbas på en patch till det, då det redan fungerar med 360.

denna stämmer nog ganska bra http://www.joystiq.c...ibility-Matrix/

Postad 20 november 2008 - 22:34

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1 848 inlägg
  • 0
Kom just hem ifrån jobbet, dom hade inte svarat på ärendet jag frågade kundtjänst om i förmiddags på CDON men såg att jag hade fått mail runt 18-tiden från dom med glada nyheter där det stod följande:

"Paketet kommer att finnas hos ditt postombud i morgon, fredag. Dessvärre hinner ingen avi ut utan helgen, men om du uppger kolli-id kan du hämta ut det direkt."

Så imorrn ska det trummas =P

Postad 20 november 2008 - 22:55

Unregistered728bf06e
  • Unregistered728bf06e
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Kom just hem ifrån jobbet, dom hade inte svarat på ärendet jag frågade kundtjänst om i förmiddags på CDON men såg att jag hade fått mail runt 18-tiden från dom med glada nyheter där det stod följande:

"Paketet kommer att finnas hos ditt postombud i morgon, fredag. Dessvärre hinner ingen avi ut utan helgen, men om du uppger kolli-id kan du hämta ut det direkt."

Så imorrn ska det trummas =P

Synd att jag inte får kollinumret att fungera på posten.se. Hoppas CDON har skickat rätt kollinummer annars är man rökt iaf.

Jag vill banka till Death Magnetic!!!

Postad 21 november 2008 - 01:30

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1 848 inlägg
  • 0

Synd att jag inte får kollinumret att fungera på posten.se. Hoppas CDON har skickat rätt kollinummer annars är man rökt iaf.

Jag vill banka till Death Magnetic!!!

Mitt kolli-id funkade iaf, sorterat i gbg runt 17-tiden så är nog lugnt att det hinner upp är ju bara 40-50mil =)

Enda som skulle kunna oroa en något är att det var specat "Företagspaket" men har för mig att posten ändrat rutiner så det inte är samma krångel som det var ibland tidigare när dom skickar sånt till privatperson.
Men men, har semester imorrn.. haha, nää tog det inte bara för att GHWT kommer ;) så man har väl tid att leka paket-detektiv om det skulle behövas.

Edit: undra vart man kan tänkas fåtag på en till baspedal till trummorna =P Detta verkar ju lovande:
http://www.youtube.c...h?v=b-_0pHpt26A

Redigerat av HenkeEdge, 21 november 2008 - 01:49.

Postad 21 november 2008 - 09:02

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2 455 inlägg
  • 0
paketet landade i örebro 05:19 och det är bara 10 mil bort så nog kommer det idag alltid

från webhallen

Postad 21 november 2008 - 10:14

Unregistered728bf06e
  • Unregistered728bf06e
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
CDON har scannat in kollinumret fel så det blir nog inget paket idag. :)

Postad 21 november 2008 - 10:38

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1 848 inlägg
  • 0

CDON har scannat in kollinumret fel så det blir nog inget paket idag. :)

En vild chansning om det är en något mindre stad du bor i som inte har en miljon paket att lämna ut, är att åka till utlämningsstället typ vid 3-4tiden, brukar vara tiden Statoil här garanterat har packat upp paketen som brukar dyka upp till dom vid lunchtid och hoppas på att det räcker med legetimera sig för att kunna få paketet.

Eller har du angett mobilnummer i kundprofilen på cdon? då finns ju denna utväg: "Har du angett ett mobilnummer på CDON.COM skickas meddelande så fort ditt paket anlänt, annars tar det tyvärr ofta en dag extra innan du får meddelande om att försändelsen kommit fram. "

Postad 21 november 2008 - 10:55

jarlen
  • jarlen
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Got it! Bara spelet dock, hade 2 gitarrer redan. Har också beställt mic separat som kommer nästa vecka. Trumset får vänta tills det släpps separat.

Postad 21 november 2008 - 11:34

johannes_gzon
  • johannes_gzon
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
har spelet men har problem att koppla in trummorna någon som kan veta vad jag gör fel

edit: byt trummset och nu funkar det kanon

Redigerat av johannes_gzon, 21 november 2008 - 14:17.

Postad 21 november 2008 - 13:16

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Nu när folk börjar få sina budlar. Här är frågan, behövs det en usb-hub för att spela 4 st på 80 gigs ps3an. Ja eller Nej.

Om Ja, får man en med eller måste man köpa en.

Om man måste köpa en, någon som har nå tips. Vill gärna ha en med lång sladd så man slipper ha den precis vid ps3an.

Tack på förhand

Postad 21 november 2008 - 13:28

Unregistered1919ead0
  • Unregistered1919ead0
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Nu när folk börjar få sina budlar. Här är frågan, behövs det en usb-hub för att spela 4 st på 80 gigs ps3an. Ja eller Nej.

Om Ja, får man en med eller måste man köpa en.

Om man måste köpa en, någon som har nå tips. Vill gärna ha en med lång sladd så man slipper ha den precis vid ps3an.

Tack på förhand

https://www.minhembi...howtopic=216585
mvh

Postad 21 november 2008 - 13:37

Unregistered728bf06e
  • Unregistered728bf06e
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

En vild chansning om det är en något mindre stad du bor i som inte har en miljon paket att lämna ut, är att åka till utlämningsstället typ vid 3-4tiden, brukar vara tiden Statoil här garanterat har packat upp paketen som brukar dyka upp till dom vid lunchtid och hoppas på att det räcker med legetimera sig för att kunna få paketet.

Eller har du angett mobilnummer i kundprofilen på cdon? då finns ju denna utväg: "Har du angett ett mobilnummer på CDON.COM skickas meddelande så fort ditt paket anlänt, annars tar det tyvärr ofta en dag extra innan du får meddelande om att försändelsen kommit fram. "

Nja så litet är det inte här. Ungefär 20 000 invånare. Var på posten nu men de hade inget i mitt namn.
Jag har uppgett mobilnummer men inte fått SMS. Få se om det ramlar ner ett SMS senare idag. Vilket jag betvivlar.

Surt som f*n.

Postad 21 november 2008 - 15:12

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1 848 inlägg
  • 0

Nja så litet är det inte här. Ungefär 20 000 invånare. Var på posten nu men de hade inget i mitt namn.
Jag har uppgett mobilnummer men inte fått SMS. Få se om det ramlar ner ett SMS senare idag. Vilket jag betvivlar.

Surt som f*n.

Tråkigt om det inte löser sig före helgen, närmre 40K invånare här i Sandviken, men har för mig att jag hämtat ut något förr på Statoil (som är mitt utlämningställe) med enbart leg. (dock kände väl hon i kassan igen en litegrann med)

Mitt paket nu det var ju som sagt skickat med Företagspaket och det blev en del krångel som befarat.
Jag såg att mitt ankommit till Gävle 10:31 i förmiddags på sökning på kolli-ID och den här proceduren har jag vart med om förr.

Gävle är ju grann-staden för mig där poståkeriet har sitt utdelningsställe. Fick luska efter lite telefonnummer och prata med någon rixtäckande växel och var endel krångel för att få prata med någon i Gävle, tillsist så gick det och jag fick reda på att det inte skulle komma till mitt utdelningsställe förrän på måndag.
Det blir lite tokigt när dom skickar företagspaket till privatpersoner fortfarande.

Hur som helst så var dom inte säker på hur mitt paket låg om det fanns möjlighet att jag kunde hämta det själv om jag åkte in dit. Dom skulle leta och återkomma..

Dom ringde just när man var på väg för att lira Hockey vid 11:30 och jag kunde hämta det efter det så nu hemma i hallen:
Bifogad fil  GHWTihallen.jpg   591,98K   0 Antal nerladdningar

Hoppas att ni får era lådor idag med. Rock On Dudes =P ...nu kommer man nog inte vara så aktiv här på nån vecka.

Redigerat av HenkeEdge, 21 november 2008 - 15:18.

Postad 21 november 2008 - 16:22

Unregistered728bf06e
  • Unregistered728bf06e
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
HenkeEdge: du får väl rocka lite åt mig med. =)

Postad 21 november 2008 - 16:25

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Dundrar iväg nu till EBGames och hämtar mitt ex. :) synd bara att man inte hinner testa det idag då man ska bort ikväll , men imorron har man iaf nått och roa sig med när man vaknar.

Postad 21 november 2008 - 17:10

Pajje
  • Pajje
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0
Var och köpte ett på ICA-Maxi idag, så jag har hunnet lira lite grann. Prylarna känns riktigt bra tycker jag, trummpinnar i trä, trummsetet känns stabilt, gitarren är både snyggare och känns rejälare än sin föregångare. Trodde att även micken skulle vara trådlös, men det var det ju inte, men det är ok, blir mest trummor och gitarr här hemma i vilket fall. Ingen USB-hub följer med, så för er som inte har 4 uttag så blir det att köpa till.

Hade lite strul med att koppla in trummorna, var tvungen att trycka in connection-knapparna i rätt ordning, men sen löste det sig.

Fick en glad överraskning i låtlistan då metallicaskivan jag laddade ner till GH3 fanns tillgänglig även här, hade inte räknat med det.

Gillar skarpt att man kan göra egen bandlogga samt skapa egna karaktärer. Finns ju i princip oändligt med Kombinationer, både vad det gäller kläder, tatueringar och utseende. Har egentligten ingen betydelse för själva spelandet, men jag tycker det är rätt kul att sitta och pyssla ihop snygga tatueringar och få rätt stuk på min gubbe.
Riktigt bra för dom som gillar det, de som inte gillar det kan strunta i det och köra med de gamla kända profilerna, även om de ser lite mesigare ut än i 3:an.

Stor risk att en del åtaganden här hemma blir lidande nu :)

/Pajje

Postad 21 november 2008 - 17:18

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Ingen USB-hub följer med, så för er som inte har 4 uttag så blir det att köpa till.

Är du säker på det, hört från andra att gittar dongeln har 2 st usb portar i sig stämmer inte det.

"När det gäller usb trådlösa "saken" som man kopplar in för den nya GH4 gitarren så har den två utgångar, så det ska inte vara några problem att plugga i fler instrument där."

Edit: Har youtubat lite, såg själv nu att dongeln har 2 st usb portar :)

Redigerat av Unregistered24235, 21 november 2008 - 17:32.

Postad 21 november 2008 - 17:28

kusen
  • kusen
  • Forumräv

• 714 inlägg
  • 0
Själv sitter man i staterna och väntar på att få komma hem och hämta ut sitt ex från EBGames. Smekte dock paketet i affären (i Chicago) för några dagar sen eftersom det redan var släppt här då. Nu vill man hem och jamma med polarna :)

Postad 21 november 2008 - 17:29

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Själv fick jag inget samtal från Gamestop (EB Games) att jag hade ett ex. att hämta :)

Postad 21 november 2008 - 17:33

kusen
  • kusen
  • Forumräv

• 714 inlägg
  • 0

Själv fick jag inget samtal från Gamestop (EB Games) att jag hade ett ex. att hämta :)

Skall man få det? Jag fick inget när jag väntade på LBP, och det var där när jag hämtade det. De ringer väl inte alla som har beställt och säger detta, det skulle ju kunna ta dem MASSOR av tid, eller?

Postad 21 november 2008 - 17:49

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Ingen aning, de har ringt alla andra gånger som jag förbokat (samt att de säger då man bokar det, att de hör av sig då det kommit in). Så jag trodde att de fått in så många beställningar att det inte räckte till mig, får väl åka dit i helgen och hämta ut det (tar nog och ringer innan , har ingen lust att åka dit i onödan), har massa annat ändå att göra så det går ingen nöd på mig även om jag skulle vilja ha det.

Postad 21 november 2008 - 18:04

Pajje
  • Pajje
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0

Är du säker på det, hört från andra att gittar dongeln har 2 st usb portar i sig stämmer inte det.

"När det gäller usb trådlösa "saken" som man kopplar in för den nya GH4 gitarren så har den två utgångar, så det ska inte vara några problem att plugga i fler instrument där."

Edit: Har youtubat lite, såg själv nu att dongeln har 2 st usb portar :)

ok, jag ändrar mig, såg nu att det finns 2 usb-kontakter på varje dongel. Nån verkar ha tänkt till...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.