Kommentarer till Tidigare setup Hifi/Hembio av TMsurround
Startad av
Jas 74
, Jun 01 2008 20:04
73 svar till detta ämne
Postad 21 May 2009 - 18:55
Fasen vilka äckligt fina grejer du har!
En liten undran bara, ser att du har såna "kabelstöd" eller vad man nu ska kalla det, så kablarna kommer upp en bit från golvet. Har sett det innan också och undrar vad det är bra för egentligen? Om det är bra för något eller kanske bara helt enkelt av estetiska skäl vissa använder såna?
En liten undran bara, ser att du har såna "kabelstöd" eller vad man nu ska kalla det, så kablarna kommer upp en bit från golvet. Har sett det innan också och undrar vad det är bra för egentligen? Om det är bra för något eller kanske bara helt enkelt av estetiska skäl vissa använder såna?
Postad 21 May 2009 - 21:52
"En liten undran bara, ser att du har såna "kabelstöd" eller vad man nu ska kalla det, så kablarna kommer upp en bit från golvet. Har sett det innan också och undrar vad det är bra för egentligen? Om det är bra för något eller kanske bara helt enkelt av estetiska skäl vissa använder såna?"
Faktiskt mest av estetiska skäl men har även upptäckt att det är lättare att hålla rent runt kablarna, så de gör faktiskt lite nytta också. Någon ljudskillnad skulle jag inte påstå att det blir med dom jag har.
Faktiskt mest av estetiska skäl men har även upptäckt att det är lättare att hålla rent runt kablarna, så de gör faktiskt lite nytta också. Någon ljudskillnad skulle jag inte påstå att det blir med dom jag har.
Postad 28 May 2009 - 00:22
Grymt snyggt! Mycket grymma prylar! Är själv lite sugen på ett par Mahler till vardagsrummet!
Postad 11 July 2009 - 22:40
Flot setup
Vienna Mahler er simpelthen så flot, hvilken lyde, er en mega dejlig højtalere
Vienna Mahler er simpelthen så flot, hvilken lyde, er en mega dejlig højtalere
Postad 09 August 2009 - 23:40
Helt klart i mitt tycke en av 3 grymaste albumen på forumet 10án är given
Postad 28 August 2009 - 21:05
Tackar tackar!!Helt klart i mitt tycke en av 3 grymaste albumen på forumet 10án är given
Postad 19 February 2010 - 11:26
Oerhört trevlig anläggning OCH fina bilder. Egentligen räcker inte 10 poäng, 20 hade varit mer rättvisande. Bra musiksmak också!!!
Postad 16 July 2011 - 14:44
Jo den ska sänkas en aning, basområdet har jag problem med (något man får leva med när man bor med öppen planlösning). Jag har försökt att åtgärda det, DSP´n fixar en del utav puckeln men inte allt. Dock orkar jag inte bry mig då jag har flyttplaner senare..
I framtiden blir det DSP-center och surround, ihop med 65an
Du har det snyggt somvanligt hos dig!
I framtiden blir det DSP-center och surround, ihop med 65an
Postad 17 December 2011 - 20:14
Sweet! gillar allt.. tavlorna / dämpkuddarna? du har bakom frontarna var har du fixat dem o priset? =) 10p
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
41 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?