Postad 30 July 2009 - 17:00
Postad 30 July 2009 - 17:00
Sen så laggar det fruktansvärt mycket!!
Postad 30 July 2009 - 17:23
ja 140kr va dyrt. sen kanske man ska vänta en stund för typ alla spel nu för tiden brukar ju inte fungera så bra i början, massa buggar och connection problem och sånt, så det kanske är bättre att vänta. får se senare ikväll efter ni andra har testat det
jag har köpt det iaf bara spelat lite med bottar än så länge men det verkar okej
Postad 30 July 2009 - 18:26
Postad 30 July 2009 - 18:52
Tycker det är helt okay, men 140kr var lite mycket.. men men.
Har haft problem med att ansluta till online spel. Gick 1/5 ggr, tröttnade på det och skapade en egen server istället.. fungerar klockrent då.
Just nu är det väl 50-60% spelare inne på min server, resten är botar fattar jag det som. Verkar som att servern fylls på av botar så att den hela tiden har fullt med spelare inne.
Har inte tänkt spela så mycket mer i kväll annars kunde vi kanske ha fixat så att alla lira på servern jag la upp.
Hoppas problemen löser sig med anslutningen till andra servrar.
Så ska man köpa det här spelet eller inte? svår fråga, roligt är det och jag kan tänka mig att det blir grymt roligt om vi får ihop ett MHB gäng. 140 kr var som sagt att ta i enligt mig, men har du pengar över så varför inte. Jämför det med att gå på bio då du betalar 80-100kr (i alla fall i Eskilstuna), i slut ändan tror jag det kommer att vara värt pengarna för jag kan tänka mig att det blir ett par eller fem timmar med spelet.
Avgör själva.
Back to the game
Postad 30 July 2009 - 19:03
jag har köpt det iaf bara spelat lite med bottar än så länge men det verkar okej
ja köper nog spelet i morgon så får ja höra mer om lagget och så,, avskyr spel som laggar
Postad 30 July 2009 - 19:18
ja köper nog spelet i morgon så får ja höra mer om lagget och så,, avskyr spel som laggar
Själv har jag inte upplevt något lagg, tycker det flyter bra. Är nog förmodligen för att jag spelar på min egna server? eller?
Ska testa lite mera och se om jag kan lyckas få fram något lagg.
Edit: Har nu testat lite till, och kan säga att "joina" andra servrar suger riktigt hårt. Testade fem gånger i rad och kom in 1 gång och på den servern laggade det som fean! gick inte att spela.
Så hoppas det blir bättre snart. Dock vet man ju inte vad det är för server man kommer in på.. om vi lyckades få ihop till en MHB server med bara svenska spelare så kanske det flyter bättre?
Redigerat av Besterman, 30 July 2009 - 20:08.
Postad 30 July 2009 - 21:18
Postad 30 July 2009 - 21:40
Var tvungen att läsa 2ggr när tipsrutan kom upp och inleds med frasen Pwn the other team by...
Postad 30 July 2009 - 21:49
Fasen vilket härligt spel...Man blir glad bara av att starta det
Postad 30 July 2009 - 22:36
Har också haft många svårigheter att joina matcher, och har väl fått det att funka 1 av 10ggr eller nåt sånt.. spelade snabbt igenom singleplayer och skapade sen en egen match som jag tyckte funkade mycket bra! Fick väl drygt 15 "riktiga" spelare och upplevde inget lagg.
Tycker förövrigt att det är ett mycket prisvärt spel.
Postad 30 July 2009 - 22:45
Sen är det ju alltid så att alla kör sitt eget race i början. Kände själv att när dom andra sprang omkring som yra höns så koncentrerade jag mig på att plocka några enkla trophies
Postad 30 July 2009 - 23:10
Men fasen va kul det är...Helt grymt..Kan ju bara tänka sig hur roligt det skulle vara med folk man kan prata med ...
Djäklat säkert ett kap för 140 spänn...Kolla in bragging rights..Snacka om mycket statestik de finns
Edit
Funkade bra att creata spel tidigare men nu händer åsit...
Hoppas verkligen dom fixar detta snarast...
Däremot laggade det istort sett ingenting dom matcher jag startat
Redigerat av moparman, 30 July 2009 - 23:22.
Postad 31 July 2009 - 07:34
Postad 31 July 2009 - 08:34
Ska vi lista våra psn id? Alltså vi som hade tänkt spela detta till och från? Och så ber vi Morlock (trådskaparen) att lägga upp en lista i första inlägget som han skapade?
Om du känner för det Morlock? Så lägg gärna till mig till att börja med, psn id = drowzid
tackar
Postad 31 July 2009 - 08:44
De går fort att lära sig spela..Inte testat bjuda in vänner än
Postad 31 July 2009 - 09:05
Hur funkar onlineläget? Är det lätt att spela och joina sina vänner?
Ända erfarenheten jag har så här långt är att det suger när man ska ansluta till spel. Dock är det nog för att det är en 12åring i ett land långt bort i horisonten som har lagt upp servern. Annars är spel iden med online läget riktigt bra och ganska roligt, kan tänka mig att det kommer att bli riktigt skoj när man spelar med sina kompisar och kan hjälpas åt, just nu är det bara hönsgård.
Har tyvärr inte testat spela med en kompis då min "friends list" på Fat princess är tom.
Väntar på den där psn id listan så att vi kan börja köra
Just nu är vi 2st
Drowzid
moparlinke
Postad 31 July 2009 - 09:18
Postad 31 July 2009 - 09:21
När man skapar ett spel kan man reservera ett antal platser för vänner. När man ska ansluta till ett spel kan man välja play with friends. Har inte testat detta ännu. Det har ju varit lite problem att ansluta till spel hittills så det kanske är likadant även när man ansluter till vänner.
Har nu spelat i 3-4 timmar, och börjar nu få lite koll på det. Riktigt underhållande spel som kan rekommenderas.
Vissa omgångar kan hamna i lite dödläge när allt är uppgraderat. Spelade en omgång där inget av lagen lyckades rubba fettot mer än ett par meter innan man blev massakerad. Det stod alltid en Dark Priest och vaktade som tömmer ens energi FORT. Den klassen är nästan väl stark efter uppgraderingen. Omgången gick tills tiden gick ut. Jag kan tänka mig att detta kommer minska när (om) folk lär sig att samarbeta bättre.
Postad 31 July 2009 - 10:53
Just en sån gång det är bra att snacka taktik...
Typ skicka 2 healer å nåra soldater å nån bågskytt så är saken klar
Postad 31 July 2009 - 11:09
Verkar vara värt att köpa detta, joinar er strax
Postad 31 July 2009 - 11:14
hoppas på många fler idag...Jag kommer att lira efter kl2200 ikväll..
Hoppas på 32 pers från det här forumet är online då :-)
Postad 31 July 2009 - 11:44
Jasså? Tycker inte det verkar vara många alls som lirar :-/
hoppas på många fler idag...Jag kommer att lira efter kl2200 ikväll..
Hoppas på 32 pers från det här forumet är online då :-)
Räkna in mig för kvällen!
Psn: hmcsimba
Mic finns
Postad 31 July 2009 - 12:52
PSN: rangwald
Postad 31 July 2009 - 15:26
Hoppas på lite MHB-only spel snart!
PSN: eRensson
Postad 31 July 2009 - 16:24
PSN: Ewerth
Kommer inte in på publika servrar utan måste joina genom vänner. Får alltid error när jag försöker joina en public match.
Postad 31 July 2009 - 19:46
Postad 31 July 2009 - 20:38
Mitt PSN ID är HoliPoli
Spelar
Fat princess
BF 1943
KZ2
Resistance 2
LBP
Motorstorm: pacific rift
Burnout paradise
Säkert nå mer också som jag glömt =)
Redigerat av Unregistered883bce2a, 31 July 2009 - 20:51.
Postad 01 August 2009 - 15:19
PSN: Carlgren
Har ingen mic, har dock beställt
Postad 01 August 2009 - 15:40
Tror jag lagt till de flesta med meddelandet "Fat princess MHB".
Har
Fat Princess
Warhawk
Battlefield 1943
GTA IV
Burnout paradise
Har numer headset
Redigerat av gusax, 05 August 2009 - 15:10.
Postad 01 August 2009 - 16:22
PSN Aguhi
Lirar:
Fat Princess
Motorstorm pacific rift
LBP
Killzone 2
Battlefield 1943
Worms
Har headset
Postad 01 August 2009 - 21:27
PSN: Auron20
Så jäkla surt med 88kill trophien...fick 87kills idag...!!!!!
Postad 02 August 2009 - 00:36
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
46 filmer
13 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?