Kommentarer till Byggbilder av cinemania
Startad av
Cinemania
, Sep 08 2008 06:53
73 svar till detta ämne
Postad 29 October 2008 - 12:36
Bra dokumenterat!!! Lite bättre kamera bara så. Fota med inredning senare!!
Postad 01 November 2008 - 20:13
Tack för alla snälla kommentarer.
Har inte blivit uppdaterat på länge, men det beror på att jag tagit lite semester från bygget + att en kompis ska ta lite nya kort med hans systemkamera. Så nya bilder är på G. Bl a på elektroniken och möbler m.m.
Har inte blivit uppdaterat på länge, men det beror på att jag tagit lite semester från bygget + att en kompis ska ta lite nya kort med hans systemkamera. Så nya bilder är på G. Bl a på elektroniken och möbler m.m.
Postad 01 November 2008 - 20:16
Tack för alla snälla kommentarer.
Postad 05 November 2008 - 21:59
Rummet är ju fantastiskt! Vilket bygge och vilket resultat. Vill se fler och bättre bilder vilket rummet förtjänar även bilder på bakhögtalare och elektroniken! Nice!
Postad 05 November 2008 - 23:34
lken dokumentation, bildkvaliten är väl det enda som man skulle kunna klaga på (men det gör jag inte för de duger bättre än bra och räcker gott). Det är när man ser bild # 1 och börjar skrolla lite och sedan är framme vid sista bilden när lister runt dukutrymmet och podiet och det enda man kan säga är
"Strålande gjort, var stolt och fortsätt med dokumentationen"
Man sitter här i en liten lägenhet (men med rätt så snälla grannar) och man blir flyttsugen varje gång man ser bilder som dina, se till att fortsätta med den underbara dokumentationen. När allt är klart får du köra lite Blade Runner: Final Cut och få mig ännu mer avundsjuk
"Strålande gjort, var stolt och fortsätt med dokumentationen"
Man sitter här i en liten lägenhet (men med rätt så snälla grannar) och man blir flyttsugen varje gång man ser bilder som dina, se till att fortsätta med den underbara dokumentationen. När allt är klart får du köra lite Blade Runner: Final Cut och få mig ännu mer avundsjuk
Postad 28 December 2008 - 21:14
Hur snyggt som helst, vilket jobb du lagt ner. Håller på o bygger en bio själv. Inte så imponerande som din men tillräckligt mycket att göra med den, för att förstå vad du måste ha jobbat:)
Postad 27 January 2009 - 23:36
jäklar vilket bra jobb och så många timmars jobb du har lagt ner på det då
men skall man göra något så skall man göra det rätt. jag skall börja på min bio salong nu i dagarna. så man får se hur avancerad den blir till slut. hur stor är din duk på det avståndet du har där?
skall bli skoj att följa resten av bygget.
skall bli skoj att följa resten av bygget.
Postad 01 February 2009 - 16:39
Det ska bli spännande och se när elektroniken flyttar in samt de nya högtalare du skulle satsa på till framsidan av bion. Jag gillar färgvalet du gjort. Ser hur mysigt ut som helst. Får stans sug att bara flytta hemifrån, ta ett stort lån o köpa hus o bygga biosalong haha. 10a till dig!
Postad 13 August 2009 - 22:07
En av mina favoriter på minhembio : ) gjort med känslor för film uplevelse,inspiration o skicklighet : ) 10++ för ditt otroligt snygga hembio : )
Postad 17 January 2010 - 11:30
Surfar runt här bland galleribilderna och jag får ett stort sting av avundsjuka i hjärtat...=0) Är nybliven medlem och jag har inte i närheten av detta bygge. Kort sagt: Underbart bygge!!! Keep up the good work...
Postad 17 January 2010 - 12:11
Fantastiskt resultat och bra dokumenterat.
När man ser sånt här blir jag sugen på att börja om i gillestugan
och också bygga ett podium som jag hade tänkt från början men som aldrig blev av.
Några sista översikts kort på resten av rummet hade varit roligt att se.
Mycket imponerande.
När man ser sånt här blir jag sugen på att börja om i gillestugan
och också bygga ett podium som jag hade tänkt från början men som aldrig blev av.
Några sista översikts kort på resten av rummet hade varit roligt att se.
Mycket imponerande.
Postad 14 April 2010 - 11:45
Otroligt snyggt bygge!! har en fråga: vart köpte du ljusslangen? Vet du om det finns andra alternativ, typ Led?
Postad 21 July 2015 - 19:44
Otroligt snyggt! Detta är verkligen drömmen! Sen såg jag al-1002! Håller inte med dig angående dom dock! Har du fått sålt dom? Som sagt grymt bra jobbat
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
31 bilder
165 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?