Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hakuna Matata

62 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 October 2008 - 16:31

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Yay, fick hem det idag.. Hela 6 dagar snabbare än vad dom sa att det skulle ta.

Har spelat en stund nu, hade nog lite för höga förhoppningar på spelet.

Vad är felet?

Postad 11 October 2008 - 21:24

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0

Har spelat en stund nu, hade nog lite för höga förhoppningar på spelet.

Hmmm, vänta nu! Du har köpt ett spel där man med en låtsaskamera ska fotografera låtsasdjur för att sedan sälja låtsasbilderna till olika tidningar, få betalt och sedan köpa en bättre låtsaskamera.....Det verkar ju helt olidligt spännande, hur kan du bli besviken på detta? :)

Postad 12 October 2008 - 10:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Hmmm, vänta nu! Du har köpt ett spel där man med en låtsaskamera ska fotografera låtsasdjur för att sedan sälja låtsasbilderna till olika tidningar, få betalt och sedan köpa en bättre låtsaskamera.....Det verkar ju helt olidligt spännande, hur kan du bli besviken på detta? :)

då gillar inte du några spel alltså?

hur kan du tycka det är roligt att springa omkring med en låtsas AK-47 på en låtsasbana och skjuta låtsaspersoner?
hur kan du tycka det är roligt att åka omkring på en låtsasbana med en låtsasbil ?
springa omkring med en liten låtsastrasdocka i en låtsasvärld full i låtsasgrejer,, vad är det för skitspel?

tror du förstår vart jag vill komma

Redigerat av andreassofus, 12 October 2008 - 10:46.

Postad 12 October 2008 - 13:13

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Hoppsan, där trampade jag visst på inte bara en tå utan en hel fot.... ;)

Förklaringen till varför jag tycker det här är rätt ointressant är den samma som varför jag tycker spel där man fiskar och jagar också är rätt corny.

En kamera kan jag ta med mig ut i verkliga livet och fotografera med....Jag behöver inte göra det på låtsas i ett spel. Av den anledningen tycker jag att det här är rätt trist....Att blåsa livet ur någon med en ak-47 är något jag inte kan eller för den skull vill göra på riktigt, som underhållning är det dock helt ok.

Att köra sportbil på racerbana gör jag också rätt sällan vilket medför att det i min värld blir kul att göra det virtuellt.

Fotografera djur gör jag dock helst live....Fiskar och jagar gör jag också helst inte virtuellt utan på riktigt. Däremot har jag alltid undrat hur det skulle vara om jag var en fet rörmokare som skulle rädda en prinsessa....Det finns alltså massor med spel jag gillar, tyvärr räknas inte fotospel helt på japanska in där....Jag spelar dock jättegärna LBP med dig när som helst :)

Lasseman

Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 12 October 2008 - 13:19.

Postad 12 October 2008 - 13:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38138 inlägg
  • 0
Fotografera djur gåendes i Afrika är väl inget man gör varje dag dock =P. Samma med Endless Ocean där man simmar och dyker med valar och allt, inte heller det vanligaste.

Postad 12 October 2008 - 13:24

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Fotografera djur gåendes i Afrika är väl inget man gör varje dag dock =P. Samma med Endless Ocean där man simmar och dyker med valar och allt, inte heller det vanligaste.

Det e så ###### dåligt med Zebror här i Malmö . :)

Postad 12 October 2008 - 13:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38138 inlägg
  • 0
Jo jag har bara älgar i min trädgård =/

SItter varje dag och hoppas på att en noshörning ska dyka upp i fönstret men icke :)

Postad 12 October 2008 - 13:27

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0

Det e så ###### dåligt med Zebror här i Malmö .

Tråkigt! Här i Blekinge är de rätt vanligt förekommande tror jag (är inte så bra på djur) :)

Postad 12 October 2008 - 13:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Hoppsan, där trampade jag visst på inte bara en tå utan en hel fot.... ;)

Förklaringen till varför jag tycker det här är rätt ointressant är den samma som varför jag tycker spel där man fiskar och jagar också är rätt corny.

En kamera kan jag ta med mig ut i verkliga livet och fotografera med....Jag behöver inte göra det på låtsas i ett spel. Av den anledningen tycker jag att det här är rätt trist....Att blåsa livet ur någon med en ak-47 är något jag inte kan eller för den skull vill göra på riktigt, som underhållning är det dock helt ok.

Att köra sportbil på racerbana gör jag också rätt sällan vilket medför att det i min värld blir kul att göra det virtuellt.

Fotografera djur gör jag dock helst live....Fiskar och jagar gör jag också helst inte virtuellt utan på riktigt. Däremot har jag alltid undrat hur det skulle vara om jag var en fet rörmokare som skulle rädda en prinsessa....Det finns alltså massor med spel jag gillar, tyvärr räknas inte fotospel helt på japanska in där....Jag spelar dock jättegärna LBP med dig när som helst :)

Lasseman

ja du trampade faktiskt på båda mina fötter ;)
det var inte meningen att låta så vresig, var bara tvungen att försvara spelet lite eftersom det är de spelet jag helst vill ha av alla spel, eftersom jag är hobbyftograf och gillar djur och natur ;)

ja lbp är verkligen jättekul så de får vi spela

Postad 12 October 2008 - 13:40

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
:)

Postad 13 October 2008 - 15:01

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Finns det inga bra effkter? Tex om man fotar en lepard som slår ner en zebra så vill man ju ha motionblur på marken runtomkring.
Skärpedjup förutsätter jag att det finns om man använder objektiven rätt, hur är det med objektiv i afrika egentligen?
Kan man använda Canons dyrare L-gluggar?

Postad 20 November 2008 - 16:03

Swebreeze
  • Swebreeze
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
National Geographic publishing Afrika in the US

http://www.ps3fanboy...rika-in-the-us/

Postad 20 November 2008 - 19:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38138 inlägg
  • 0
Coolt. NG, hehe. Oväntat indeed.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Titan Noir Max
    Rian
    2026-09-06 21:47:55
  • Använda filter
    johan b-lund
    2026-09-02 18:54:35
  • LFE reference och Center ch
    johan b-lund
    2026-09-02 18:43:15
  • Resultat
    johan b-lund
    2026-08-29 19:05:31
  • johan b-lund
    2026-08-29 18:55:18
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.