Vad Àr felet?Yay, fick hem det idag.. Hela 6 dagar snabbare Àn vad dom sa att det skulle ta.
Har spelat en stund nu, hade nog lite för höga förhoppningar pÄ spelet.
Postad 10 October 2008 - 16:31
Postad 11 October 2008 - 21:24
Har spelat en stund nu, hade nog lite för höga förhoppningar pÄ spelet.
Hmmm, vÀnta nu! Du har köpt ett spel dÀr man med en lÄtsaskamera ska fotografera lÄtsasdjur för att sedan sÀlja lÄtsasbilderna till olika tidningar, fÄ betalt och sedan köpa en bÀttre lÄtsaskamera.....Det verkar ju helt olidligt spÀnnande, hur kan du bli besviken pÄ detta?
Postad 12 October 2008 - 10:44
Hmmm, vÀnta nu! Du har köpt ett spel dÀr man med en lÄtsaskamera ska fotografera lÄtsasdjur för att sedan sÀlja lÄtsasbilderna till olika tidningar, fÄ betalt och sedan köpa en bÀttre lÄtsaskamera.....Det verkar ju helt olidligt spÀnnande, hur kan du bli besviken pÄ detta?
dÄ gillar inte du nÄgra spel alltsÄ?
hur kan du tycka det Àr roligt att springa omkring med en lÄtsas AK-47 pÄ en lÄtsasbana och skjuta lÄtsaspersoner?
hur kan du tycka det Àr roligt att Äka omkring pÄ en lÄtsasbana med en lÄtsasbil ?
springa omkring med en liten lÄtsastrasdocka i en lÄtsasvÀrld full i lÄtsasgrejer,, vad Àr det för skitspel?
tror du förstÄr vart jag vill komma
Redigerat av andreassofus, 12 October 2008 - 10:46.
Postad 12 October 2008 - 13:13
Förklaringen till varför jag tycker det hÀr Àr rÀtt ointressant Àr den samma som varför jag tycker spel dÀr man fiskar och jagar ocksÄ Àr rÀtt corny.
En kamera kan jag ta med mig ut i verkliga livet och fotografera med....Jag behöver inte göra det pÄ lÄtsas i ett spel. Av den anledningen tycker jag att det hÀr Àr rÀtt trist....Att blÄsa livet ur nÄgon med en ak-47 Àr nÄgot jag inte kan eller för den skull vill göra pÄ riktigt, som underhÄllning Àr det dock helt ok.
Att köra sportbil pÄ racerbana gör jag ocksÄ rÀtt sÀllan vilket medför att det i min vÀrld blir kul att göra det virtuellt.
Fotografera djur gör jag dock helst live....Fiskar och jagar gör jag ocksÄ helst inte virtuellt utan pÄ riktigt. DÀremot har jag alltid undrat hur det skulle vara om jag var en fet rörmokare som skulle rÀdda en prinsessa....Det finns alltsÄ massor med spel jag gillar, tyvÀrr rÀknas inte fotospel helt pÄ japanska in dÀr....Jag spelar dock jÀttegÀrna LBP med dig nÀr som helst
Lasseman
Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 12 October 2008 - 13:19.
Postad 12 October 2008 - 13:23
Postad 12 October 2008 - 13:24
Fotografera djur gÄendes i Afrika Àr vÀl inget man gör varje dag dock =P. Samma med Endless Ocean dÀr man simmar och dyker med valar och allt, inte heller det vanligaste.
Det e sÄ ###### dÄligt med Zebror hÀr i Malmö .
Postad 12 October 2008 - 13:27
SItter varje dag och hoppas pÄ att en noshörning ska dyka upp i fönstret men icke
Postad 12 October 2008 - 13:27
Det e sÄ ###### dÄligt med Zebror hÀr i Malmö .
TrÄkigt! HÀr i Blekinge Àr de rÀtt vanligt förekommande tror jag (Àr inte sÄ bra pÄ djur)
Postad 12 October 2008 - 13:34
Hoppsan, dÀr trampade jag visst pÄ inte bara en tÄ utan en hel fot....
![]()
Förklaringen till varför jag tycker det hÀr Àr rÀtt ointressant Àr den samma som varför jag tycker spel dÀr man fiskar och jagar ocksÄ Àr rÀtt corny.
En kamera kan jag ta med mig ut i verkliga livet och fotografera med....Jag behöver inte göra det pÄ lÄtsas i ett spel. Av den anledningen tycker jag att det hÀr Àr rÀtt trist....Att blÄsa livet ur nÄgon med en ak-47 Àr nÄgot jag inte kan eller för den skull vill göra pÄ riktigt, som underhÄllning Àr det dock helt ok.
Att köra sportbil pÄ racerbana gör jag ocksÄ rÀtt sÀllan vilket medför att det i min vÀrld blir kul att göra det virtuellt.
Fotografera djur gör jag dock helst live....Fiskar och jagar gör jag ocksÄ helst inte virtuellt utan pÄ riktigt. DÀremot har jag alltid undrat hur det skulle vara om jag var en fet rörmokare som skulle rÀdda en prinsessa....Det finns alltsÄ massor med spel jag gillar, tyvÀrr rÀknas inte fotospel helt pÄ japanska in dÀr....Jag spelar dock jÀttegÀrna LBP med dig nÀr som helst![]()
Lasseman
ja du trampade faktiskt pÄ bÄda mina fötter
det var inte meningen att lÄta sÄ vresig, var bara tvungen att försvara spelet lite eftersom det Àr de spelet jag helst vill ha av alla spel, eftersom jag Àr hobbyftograf och gillar djur och natur
ja lbp Àr verkligen jÀttekul sÄ de fÄr vi spela
Postad 13 October 2008 - 15:01
SkÀrpedjup förutsÀtter jag att det finns om man anvÀnder objektiven rÀtt, hur Àr det med objektiv i afrika egentligen?
Kan man anvÀnda Canons dyrare L-gluggar?
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
46 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?