Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

bästa headset till PS3an ?

137 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 December 2008 - 10:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vad tror ni om den här?

Bifogad fil  h_rlurar.jpg   25.98K   0 Antal nerladdningar

Med Creatives Digital Wireless Gaming Headset HS-1200 får du en vassare spelupplevelse.

Sändaren/mottagaren, som ansluts via USB, har den allra senaste tekniken för trådlös överföring för att ge ljud av högsta kvalitet och maximal frihet och bekvämlighet under intensiva spelsessioner!

Den inbyggda X-Fi-tekniken ger kristallklart ljud och avancerade 3D-effekter via kraftfulla neodymiumdrivenheter medan utformningen med låg fördröjning och mikrofonens effektiva brusreducering ger en vassare, verkligare spelupplevelse. Detta är headsetet för dig som vill ha kontroll över varje situation med dina lagmedlemmar "där det händer och när det händer"!

699 på El-giganten

Kan den funka ?

Verkar ju hur bra som helst..

Postad 09 December 2008 - 16:05

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Vad tror ni om den här?

Med Creatives Digital Wireless Gaming Headset HS-1200 får du en vassare spelupplevelse.

Sändaren/mottagaren, som ansluts via USB, har den allra senaste tekniken för trådlös överföring för att ge ljud av högsta kvalitet och maximal frihet och bekvämlighet under intensiva spelsessioner!

Den inbyggda X-Fi-tekniken ger kristallklart ljud och avancerade 3D-effekter via kraftfulla neodymiumdrivenheter medan utformningen med låg fördröjning och mikrofonens effektiva brusreducering ger en vassare, verkligare spelupplevelse. Detta är headsetet för dig som vill ha kontroll över varje situation med dina lagmedlemmar "där det händer och när det händer"!

699 på El-giganten

Kan den funka ?

du hör ju ändå bara chat i lurarna vad jag vet om dom nu inte gjort något i senaste uppdateringen. Jag kör med snäckor från tv'n med voice chat från ps3'an och BT handsfree för min röst.

Hej!

Jag kör med det som GAME säljer: http://www.game.se/a...fo_3293651.html

Sitter jätterbra, kan sitta på länge utan att man får ont i örat...

Mvh

jag tycker den är ganska bra men ibland så tar det j*vligt lång tid att ändra volymen i snäckan har du samma problem??
Jag atycker att batteri tiden är lång så det räcker så jag är nöjd (den var ju billig)

Postad 09 December 2008 - 17:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ehh...Vaaa?

Får man inte allt ljud i lurarna ?

Postad 09 December 2008 - 17:04

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Nej, lurarna är för kommunikation, inte spelljud.

Postad 09 December 2008 - 20:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hmm...Är inte det lite kasst ? :(

Borde väl inte vara nå problem att ha allt i lurarna

Postad 09 December 2008 - 20:27

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Ja det vore det bästa, till xbox kan man köpa några lurar som man kan koppla både till stereon och boxen, finns det inget sådant till PS3??

Postad 13 December 2008 - 11:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
så för mig som spelar om nätterna när alla sover är det rätt kört? om ja inte vill ha ljud i en snäcka från tv i mitt hä öra å ett headset i andra örat?

Postad 14 December 2008 - 12:53

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

så för mig som spelar om nätterna när alla sover är det rätt kört? om ja inte vill ha ljud i en snäcka från tv i mitt hä öra å ett headset i andra örat?

du kan ju bara ha en bt snäcka i halsbandet eller nått häng det utanför dina hörlurar. ställbara in att höra player chat i ps3'an ljudström. då blir det enkelt och bra. Det ställer du ju in under tillbehör nånting där får du bestämma vars saker ska höras och vad du vill prata i. Då får du ju stereo istället för mono :blush:

Redigerat av robotlord, 14 December 2008 - 12:53.

Postad 14 December 2008 - 13:23

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Blir knappast stereo för att du hör det i båda öronen, tror inte så många sitter med två mickar när dom spelar :blush:

Någon som kör med ljudet ut i högtalarna? hör man bra?

Redigerat av jimel, 14 December 2008 - 13:23.

Postad 14 December 2008 - 19:55

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Blir knappast stereo för att du hör det i båda öronen, tror inte så många sitter med två mickar när dom spelar :blush:

Någon som kör med ljudet ut i högtalarna? hör man bra?

menade att han kan höra spelljudet i båda öronen istället för att ta upp ett öra med en bt snäcka.

Men tjejen blir nästa surare om man sitter och pratar nörd rätt ut i tomma intet än om man har spelljudet också...

Postad 14 December 2008 - 20:32

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Vad tror ni om den här?

699 på El-giganten

Kan den funka ?

Stora....

Postad 09 February 2009 - 19:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Finns ingen annan lösniing än att ha hörlurar + bt headset hängandes runt halsen?

Snart köper ja sonys headset .....kz2 kommer ju snart

Postad 09 February 2009 - 20:19

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Sonys eget ps3 headset verkar vara det mest prisvärda just nu, drog iväg en beställning efter lite research idag. strax över 400 från cdon.com inkl frakt. Billigt tycker jag!

Tidigare körde jag med ps2 headsetet men jag har tröttnat på att trassla ut sladden så fort man ska spela.

Men ska man spela online, och har surround system, varför vill man då ha allt ljud i ett par lurar? Då tappar man ju fördelen (och känslan) som surround ljudet ger en.

Postad 09 February 2009 - 20:24

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
om du hae småbarn och har att välja på allt ljud i lurar eller inget ljud alls så är valet inte svårt..
Vore grymt me allt ljud+chatt i ett pat lurar

Postad 09 February 2009 - 22:18

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
humm.. men det finns ju BT-H som har en örsnäcka med en sladd till motagaen som man klipper fast i tröjan (noka har en sån har jag för mej) sen kan du ju ha ett par "riktiga" hörlurar kopplade till förstärkaren. Du få viseligen inte allt-i-ett, men du får ju funktionen som du är ute efter
Tänkte på något sånt här:

Så har du bara örsnäckan "i hörluren"

Redigerat av Mortensen, 09 February 2009 - 22:41.

Postad 09 February 2009 - 22:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
varför inte bara ha ett vanaligt HS tex sony ericsson i örat och ett par hörlurar över? det måste ju funka, blir ju NÄSTAN som allt i ett,, doxk lite svårt att höra nåt i HS kanske?

Postad 10 February 2009 - 01:46

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Bra Ps3-headset med kraftiga lurar!?

Vill alltså få tag i ett headset inkl. kåpor, alltså som ett par vanliga "slutna hörlurar" men med mic..
detta för att slippa störande ljud i bakgrunden, kanske fungerar med halvslutna också?

Självklart ska det vara kompatibelt med Ps3 ;)

Helst för en rimlig peng!!

Tips?

//najkks

Postad 10 February 2009 - 19:07

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
moparman, najksorn.
Verkar som ni båda vill få allt ljud i hörlurar.
Skaffa då ett par bra hörlurar som ni kopplar till förstärkaren/tvn. Skaffa sen sonys oficella BT-H, eller ps3 eye, då båda kan stå framme vid stereo bänken och ändå snappa upp eran röst.
Gå sen in i settings-->accessory settings--> audio device settings och välj output devise till "system deafult device" (input ska vara BT-H eller eye) . Vilket gör att även chatten och det ni säger hamnar i lurarna om dom är tillkopplade, eller i förstärkaren/tvn om dom inte är det.

Postad 10 February 2009 - 19:11

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

moparman, najksorn.
Verkar som ni båda vill få allt ljud i hörlurar.
Skaffa då ett par bra hörlurar som ni kopplar till förstärkaren/tvn. Skaffa sen sonys oficella BT-H, eller ps3 eye, då båda kan stå framme vid stereo bänken och ändå snappa upp eran röst.
Gå sen in i settings-->accessory settings--> audio device settings och välj output devise till "system deafult device" (input ska vara BT-H eller eye) . Vilket gör att även chatten och det ni säger hamnar i lurarna om dom är tillkopplade, eller i förstärkaren/tvn om dom inte är det.

Med sonys officiella BT-h, kan man köra den endast som headset-liknande modell då?
dvs. om jag vill köra ljudet via högtalarna som vanligt..

För då är det ju kompatibelt på båda sätten, dels med vanliga hörlurar, dels med vanliga högtalarna igång..

//najkks

Postad 10 February 2009 - 19:21

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Den fungerar och ser ut som ett vanligt mobil BT-h, man har är desingnad så att den fungerar optimalt med ps3 (funkar också med mobiler) och har den extra funktionen att den även fungerar som bords-mic (enl. tester jag läst och sett på youtube ska det inte vara några problem med de meter man normalt har till sin ps3a).

För att få ljudet (chatten) i headsetet igen så ändrar du "output device" till headsetet.

[edit]
Jag får förmodligen mitt ex imorgon, den är skickad iallafall. så jag kan ju berätta om hur den funkar som bords mic när den har landat hemma hos mej.

Redigerat av Mortensen, 10 February 2009 - 19:27.

Postad 10 February 2009 - 19:27

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Den fungerar och ser ut som ett vanligt mobil BT-h, man har är desingnad så att den fungerar optimalt med ps3 (funkar också med mobiler) och har den extra funktionen att den även fungerar som bords-mic (enl. tester jag läst och sett på youtube ska det inte vara några problem med de meter man normalt har till sin ps3a).

För att få ljudet (chatten) i headsetet igen så ändrar du "output device" till headsetet.

Det låter kanon, läste lite om det på hemsidan.. verkar vara perfekt med tanke på "bords-mic" funktionen

Nån som har en och kan utvärdera om det är så bra som det verkar?

//najkks

Postad 10 February 2009 - 21:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Låter guld...

Tar laddaren ström från usb borde ja väl kunna ha den på vardagsrumsbordet som mick å ta ström från min bärbara dator på bordet?

Postad 10 February 2009 - 21:59

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Vet inte om den funkar som bords-mic om den inte är kopplad med ps3 via usb.
Men den laddas med (mini) usb i alla fall.

Kollar det också imorgon (om den kommer då)

Postad 10 February 2009 - 22:06

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Sonys eget ps3 headset verkar vara det mest prisvärda just nu, drog iväg en beställning efter lite research idag. strax över 400 från cdon.com inkl frakt. Billigt tycker jag!

Tidigare körde jag med ps2 headsetet men jag har tröttnat på att trassla ut sladden så fort man ska spela.

Men ska man spela online, och har surround system, varför vill man då ha allt ljud i ett par lurar? Då tappar man ju fördelen (och känslan) som surround ljudet ger en.

Vet du om den släppts i "vanliga" affärer tex Game?, jag har varit sugen på sonys egna ps3 headset länge nu pga den smidiga mutefunktionen + att den går att ha på laddning och fortfarande kunna snacka i den...

Postad 10 February 2009 - 22:16

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Vet du om den släppts i "vanliga" affärer tex Game?, jag har varit sugen på sonys egna ps3 headset länge nu pga den smidiga mutefunktionen + att den går att ha på laddning och fortfarande kunna snacka i den...

förmodar att den släps samtidigt som socom släps här i Europa men det kan ju vara så att den släppts före

Postad 10 February 2009 - 22:16

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Kollar prisjakt?

Nog måste det väl finnas återförsäljare av sonys headset, även i vanliga butiker?

//najkks

Postad 10 February 2009 - 22:25

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
På game´s hemsida står det "tillfälligt slut" :wub: så jag vet inte om dem har börjat sålt det eller om det verkligen är slut. Men jag får ringa dem under morgondagen, känns smidigast så :) återkommer med besked
Danne "SWE-666"

Postad 10 February 2009 - 22:28

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Jag har den här lilla rackaren som fungerar mkt bra. Sitter fint på örat & har bra ljud. Den är exklusivt gjord för spel.

Postad bild
EX-01 Wireless Bluetooth Headset

Har även denna. Ljudet är bra men jag tycker den sitter lite lustigt på skallen. Inte lika bekväm som den ovan.

Postad bild
Logitech Cordless Vantage Headset for PLAYSTATION 3

Båda finns att köpa i svenska butiker.

Postad 11 February 2009 - 17:53

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Nu har den anlänt och jag har testat lite chatt med en polare i bords-mic läge. Allt funkade utmärkt och han hörde mej tydligt trots att jag satt i fåtöljen och "micen" stod intill ps3an ca 2-3 meter bort. Testade även att gå ut i köket medans jag pratade normalt och han hörde mej ändå tydligt (bor i en ganska liten etta på ca 40m2). Chatt ljudet kom automatiskt ut i högtalarna.

Har inte testat att koppla den till laptopen (första laddningen ännu) men enligt online manualen så ska det funka.

If your headset charge runs low, you can use the headset as a desktop microphone while charging it. This is called Desktop Mic mode.
To enter Desktop Mic mode
1 Check that the PS3TM system is turned on.
2 Insert the USB connector of the supplied USB cable into a USB connector (port) on the PS3TM system.
Hint: You can use any powered port of a USB certified device, on any PC, so long as it is within Bluetooth® range of the PS3TM system.
3 Insert the mini-B connector of the USB cable into the charging cradle.
4 Place the headset into the charging cradle.
The headset turns off and starts charging.
5 To reconnect the headset to the PS3TM system and use it in Desktop Mic mode, turn on the headset by pressing its power button for
three seconds.

En annan bra sak är att man kan para en mobil med den också, då får ps3an prio men är den av eller "out of range" så går den automatiskt på mobilen enl online manualen. (så som jag har fattat det) Någon på sony har verkligen tänkt när det gäller denna produkten.

You can use your headset with most Bluetooth®-enabled mobile phones, although advanced features such as three way calling are not
available with this headset.
Hint: If you use automatic mode to pair your headset with your PS3TM system, and also pair your headset with a mobile phone, the headset
gives priority to the PS3TM system when both are in range. (The headset will connect to your PS3TM system, not the mobile phone.)

1 Check that the mobile phone is turned on.
2 Press and hold down the power button on the headset until the power and mic muting indicators flash alternately in green and red,
indicating that the headset is in Bluetooth® discovery mode.
3 Turn on the Bluetooth® feature on your mobile phone to enable it to scan for the headset. Refer to the instructions for use of your mobile
phone for more information.
4 From the list of devices, select “Wireless Headset”. When prompted for a pass key, enter “0000”.
Your headset is now paired with the mobile phone

Återkommer när jag har testat att koppla till mobilen och testat "laptop-laddning" för att vara säker på att jag inte sitter här och ljuger.

Av det lilla som jag själv har testat så är jag hel-nöjd än så länge!

Postad 11 February 2009 - 18:28

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Låter ju klockrent det där! ringde Game nyss o dom var slut men kommer nya imorgon då blir det till att skaffa ett! :)

Postad 11 February 2009 - 18:58

anpassa
  • anpassa
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Själv kör jag Jabra BT3030(dogtag), har båda lurarna i öronen för att höra folk online(skönt att få det i bägge öronen även om det är i mono), sen har jag ett par vanliga bekväma hörlurar modell större över detta för att få spelljudet i stereo. Perfekt lösning för den som vill spela utan att störa sovande familj, enda problemet är att man har ju en tendens att tala högre när man har hörlurar, men det är en inställningsfråga på volymen, och att kanske tänka sig för och prata lägre.

Redigerat av anpassa, 11 February 2009 - 19:00.

Postad 11 February 2009 - 21:49

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Har en lite omvänd fråga; funkar Sonys headset till mobilen om man skulle få för sig att använda den som handsfree istället för till PS3an? Bara en tanke som slog mig :)

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 11 February 2009 - 21:49.

Postad 11 February 2009 - 22:31

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Funkar i princip vilket headset som helst som har mic?

Funderade på ps3ans officiella headset.. men insåg rätt snabbt att om man kör det med en större "kåpa" över så kanske det kan bli obekvämt? Att köra ps3an som mic separat, och vanliga lurar är inte heller funktionellt för mig, med tanke på att jag väl väcka sambon..

Kan nån tipsa om var jag hittar lurar med mic, dvs med "slutna" kåpor? (storlek på lurar spelar ingen roll)

Dock bör de ju vara kompatibla med Ps3, behöver inte vara BT-funktion heller, tråd går bra! :)

//najkks

Postad 11 February 2009 - 23:15

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Har en lite omvänd fråga; funkar Sonys headset till mobilen om man skulle få för sig att använda den som handsfree istället för till PS3an? Bara en tanke som slog mig :)

Funkar klockrent till min mobil (noka n82)! Synka den med ps3an via usb, (kopplar ändå upp med bt) och synka den med mobilen via bluetooth. Så har du den som handsfree och när du ska spela så startar du upp ps3an och startar om H-S, så kopplar den till ps3, och när du är klar så stänger du av ps3an och startar om H-S så kopplar den över till luren igen!! Smidigt!!

Funkar i princip vilket headset som helst som har mic?

Funderade på ps3ans officiella headset.. men insåg rätt snabbt att om man kör det med en större "kåpa" över så kanske det kan bli obekvämt? Att köra ps3an som mic separat, och vanliga lurar är inte heller funktionellt för mig, med tanke på att jag väl väcka sambon..

Kan nån tipsa om var jag hittar lurar med mic, dvs med "slutna" kåpor? (storlek på lurar spelar ingen roll)

Dock bör de ju vara kompatibla med Ps3, behöver inte vara BT-funktion heller, tråd går bra! ;)

//najkks

Använd den som bords-mic! Funkar bra att ha en laptop liggandes på bordet, eller en mini-usb-laddare kopplad till ladd-stationen. Huvudsaken är att den laddar, och att den är "in range" för ps3s BT. Då tar dens mic upp ditt tal medans ps3 skickar "chatt ljud ut" till sammans med spel ljudet.
Du behöver inte prata högre än vanligt för att den ska snappa upp de du säger. Och om du är orolig för att du ska börja prata med "freestyles volym på rösten" så är det ju bara en volymfråga på hörlurarna.

Postad 11 February 2009 - 23:16

Numb4Fun
  • Numb4Fun
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0

Varför skulle din sambo sova säkrare om du har slutna kåpor, sover hon i soffan bredvid dig?
Eller syftar du på att du kommer att kunna prata tystare med en mikrofon på bom?

För övrigt undrar jag om det är någon "press to speak"-funktion på sonys headset eller är den konstant på? Man har ju tex. spelat COD4 några gånger mot fransmän som verkar ha hela familjen i bakgrunden med ungar som skriker och gråter (jävligt combat).

Postad 11 February 2009 - 23:34

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Varför skulle din sambo sova säkrare om du har slutna kåpor, sover hon i soffan bredvid dig?
Eller syftar du på att du kommer att kunna prata tystare med en mikrofon på bom?

För övrigt undrar jag om det är någon "press to speak"-funktion på sonys headset eller är den konstant på? Man har ju tex. spelat COD4 några gånger mot fransmän som verkar ha hela familjen i bakgrunden med ungar som skriker och gråter (jävligt combat).

Haha.. korrekt, du har så rätt.. måste varit jag som fumlade till det där.. aber naturlich, jag kan ju ha micen ståendes på bordet.. och köra vanliga "slutna lurar" på huvudet (för att slippa bakgrundsstörande ljud)..

På nåt sätt fick jag för mig att jag inte skulle "höra från micen" med lurarna på huvudet.. haha :)

För som mic sänder den väl bara det jag själv säger? (eller ja ljuden i min omgivning)
Medans lurarna på huvudet agerar istället för högtalarna..?

;)

//najkks

Postad 12 February 2009 - 00:18

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

På nåt sätt fick jag för mig att jag inte skulle "höra från micen" med lurarna på huvudet.. haha :)

För som mic sänder den väl bara det jag själv säger? (eller ja ljuden i min omgivning)
Medans lurarna på huvudet agerar istället för högtalarna..?

;)

//najkks

hahaha! Nej i "mic-läge" säger inget den lyssnar bara :D

Ja precis!

haha!
Tror det ligger i mjukvaran och inte hårdvaran, Res:FoM så var man väl tvungen att trycka på r3 för att chatta?
Men den har en stor mute knapp!

Redigerat av Mortensen, 12 February 2009 - 00:23.

Postad 12 February 2009 - 00:20

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

hahaha! Nej i "mic-läge" säger inget den lyssnar bara :)

Ja precis!

Så om jag kör den som headset kickar BT-funktionen in?
Men om jag kör den som bordsmic, kopplas den till USB? (via dongle eller är det via 1-2m sladd?)

//najkks

Postad 12 February 2009 - 00:27

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Den går alltid över BT!
Så du kan koppla laddaren till laptop eller "whatever" (laddaren tar bara ström från USB porten) och den kopplar endå till ps3an. Men ljud ut dirigeras om till högtalarna eller lurarna i ditt fall. (mic-läge kickar in när den står i laddaren)

(Har du den på huvudet så funkar den som ett vanligt H-S och står den i laddaren funkar den som en mic)

Redigerat av Mortensen, 12 February 2009 - 00:38.

Postad 12 February 2009 - 10:18

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Nu är den beställd iaf ;)

Postad 12 February 2009 - 11:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mortensen
Tack som f*n för ditt svar :)

Nu är ju övertygad om ett köp :P

Postad 12 February 2009 - 11:33

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Nu är den beställd iaf :P

Varifrån beställde du?

Finns de i lager nu?

//najkks

Postad 12 February 2009 - 12:21

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Mortensen
Tack som f*n för ditt svar :)

Nu är ju övertygad om ett köp :P

Tack, för tacket!

Varifrån beställde du?

Finns de i lager nu?

//najkks

PrisJakt har svaren! ;)
Tog min från CDON och hade den hemma på 3 dagar

Postad 12 February 2009 - 13:35

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Tack, för tacket!

PrisJakt har svaren! :P
Tog min från CDON och hade den hemma på 3 dagar

Great, thanks..!

//najkks

Postad 13 February 2009 - 12:14

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Grymt sugen på sonys egna BT. Men tänkte om man har den i sin ladd station och har den i mick läget. Borde inte det allt ljud från högtalarna komma in i den då och föra det välldigt jobbigt för den som jg pratar med?

Funderar på ebay... är det någon skillnad på UK version pch den som finns i sverie?

Redigerat av Unregistered24235, 13 February 2009 - 12:26.

Postad 13 February 2009 - 17:49

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Har sj inte testat med att köra den i det läget, när jag har spelat. Men det borde ju vara samma sak när den sitter på skallen. Spel explosionerna är ju iallafall hemma hos mej högre än vanligt tal. Tror att det ligger ngn mjukvara i ps3an som gör så att rundgång förhindras.

Borde vara samma ver. överallt. Men min har en justerbar öronbygel, något som andra tydligen inte har. (Jag kan böja till den lite)

Postad 14 February 2009 - 20:02

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Hur bra sitter den på örat, finns inget värre än att den sitter dåligt. Kan man t.ex. tugga tuggummi/godis utan att den ramlar ur.

Ngn som vet om game bitikerna säljer den, då kan man ju använda presenkortet man får med killzone sen :)

Redigerat av Unregistered24235, 14 February 2009 - 20:05.

Postad 14 February 2009 - 20:04

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0
Kan ju skriva det här också.

Official Sony Wireless Headset PS3:
http://www.blahdvd.c...023/product.htm
Mycket bra pris. 274kr med frakt. Normalt ligger den på typ 420kr eller så.

Postad 14 February 2009 - 20:23

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Kan ju skriva det här också.

Official Sony Wireless Headset PS3:
http://www.blahdvd.c...023/product.htm
Mycket bra pris. 274kr med frakt. Normalt ligger den på typ 420kr eller så.

Skulle precis posta det.. bra initiativ, du hann före :)

faktiskt kostar den ca. 460kr inkl frakt i sverige idag..

beställde från blahdvd, det blev ganska precis 286kr inkl frakt,
de drar ju på ca. 5£ bara på frakten, skojare där.. hehe..

tydligen finns den för nån tjuga billigare från play, men de har ingen vidare service anser jag..

//najkks

Postad 14 February 2009 - 21:42

Numb4Fun
  • Numb4Fun
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0

Skulle precis posta det.. bra initiativ, du hann före :)

faktiskt kostar den ca. 460kr inkl frakt i sverige idag..

beställde från blahdvd, det blev ganska precis 286kr inkl frakt,
de drar ju på ca. 5£ bara på frakten, skojare där.. hehe..

tydligen finns den för nån tjuga billigare från play, men de har ingen vidare service anser jag..

//najkks

460? Jag såg att GAME har det för 379 inkl frakt. iof inte i lager dock.

Men 286kr från blahdvd låter riktigt bra. Säg gärna till när du får hem det så man vet hur lång leveranstiden är.
Får nog ta och beställa ett innan min käre vän KZ2 kommer...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.