Postad 21 June 2009 - 19:03
Hej! Vad är det för "gapande monster" som står i fönstret på sista bilden?
Postad 11 August 2009 - 01:35
Ett av mina absoluta favoritalbum som bekant. Stilrent, fina prylar..vad mer behövs liksom?
Postad 11 August 2009 - 09:21
Ahhh! Grymt nice! Gillar det stilrena och enkla. Naim är dessutom en riktig höjdare. Har en XS själv.
Postad 16 August 2009 - 23:36
Prydligt, helt klart ett av de skönaste gallerierna att vila ögonen på!
En liten fundering bara; hur har du fått upp affischerna på väggen, är det något man köper?
En tia för övrigt.
En liten fundering bara; hur har du fått upp affischerna på väggen, är det något man köper?
En tia för övrigt.
Postad 17 August 2009 - 17:49
Tack verkligheten 
Ang affischerna på väggen så blev jag så trött på att rama in dem hela tiden, krångligt, tar tid, allt måste vara samma storlek. Ville vara mer flexibel och hänga upp allt snyggt jag bara hittade runt omkring mig.
Jag skaffade 3 st upphängningsvarjrar från inredningsbutiken Granit.
Dessa moddade jag genom att klippa bort sugpropparna, samt skruva fast/spänna upp 3 st i en enda rak linje på väggen. Väldigt enkelt.
http://granit.se/?id=3805
Ang affischerna på väggen så blev jag så trött på att rama in dem hela tiden, krångligt, tar tid, allt måste vara samma storlek. Ville vara mer flexibel och hänga upp allt snyggt jag bara hittade runt omkring mig.
Jag skaffade 3 st upphängningsvarjrar från inredningsbutiken Granit.
Dessa moddade jag genom att klippa bort sugpropparna, samt skruva fast/spänna upp 3 st i en enda rak linje på väggen. Väldigt enkelt.
http://granit.se/?id=3805
Postad 18 August 2009 - 12:12
Så där skulle jag också vilja ha det. Jättesnyggt.
Måste fråga dig en sak. På den näst sista bilden med rubriken "Ännu ett nytt skrivbord" finns det en sak som ser ut som en klocka till vänster om den där bruna figuren med ögon. Allt jag undrar är var har du fått tag i den.
Måste fråga dig en sak. På den näst sista bilden med rubriken "Ännu ett nytt skrivbord" finns det en sak som ser ut som en klocka till vänster om den där bruna figuren med ögon. Allt jag undrar är var har du fått tag i den.
Postad 18 August 2009 - 14:21
Simpsons_94, jag hittade den på Clasohlson i stohkholm, trasig men snygg nog att ha kvar i fönstret haha.
Jag kunde inte hitta klockan på deras site, men om du har tur så kanske den finns kvar i någon fysisk butik.
Jag kunde inte hitta klockan på deras site, men om du har tur så kanske den finns kvar i någon fysisk butik.
Postad 22 August 2009 - 20:45
Bino, vad kör du för prylar med Cobra kabeln?
*uppdaterade vissa lägenhetsbilder*
*uppdaterade vissa lägenhetsbilder*
Postad 26 August 2009 - 23:15
Ja Larsen- högtalarna e fina! Perreaux hittade jag i en hifi-butik i Ystad som heter Ljudupplevelser. Först o främst var det designen, ingen display ingen fjärr och bara fem knappar på ena fronten. Att den sedan låter fantastiskt var en ren bonus!
Postad 03 September 2009 - 19:55
grymt snyggt, varje sak in i minsta detalj. Ett utav de finaste album jag nånsin sett här på sidan(:
Postad 16 January 2010 - 10:13
gillar ditt album skarpt. snygga bilder, fina komponenter och mycket smakfullt inrett!
Postad 21 February 2010 - 19:07
Skivspelaren är i hyllan, har inte orkat koppla in den än... Men det kommer 
Ser bra ut hemma hos dig! Jag gillar det vita och Apple grejjerna
Ser bra ut hemma hos dig! Jag gillar det vita och Apple grejjerna
Postad 23 April 2010 - 14:23
riktigt snyggt:) gillade din lampa ovanför ikea ps skåpet:) vart är den köpt?
Postad 28 June 2010 - 21:34
Kul med Junior Boys-skivan! Den hamnade lite i skymundan när alla andra ville lyssna på Hot Chip. Tummen upp för mycket fina bilder, roligt att se.
Postad 30 December 2010 - 21:00
Fv02; Jag tänker kopiera ditt galleri till fullo den dagen jag står med en egen lägenhet.
Rysigt snyggt är det, och precis i mitt tycke.
Rysigt snyggt är det, och precis i mitt tycke.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
77 bilder
21 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?