Cinemart.se - erfarenheter av denna butik?
315 svar till detta ämne
Postad 20 mars 2009 - 11:28
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hej alla!
Denna vecka har vi fått in fler The Dark Knight BD i lager. Vi har även lagt upp en hel del nya förbokningar de senaste dagarna. Ta gärna en titt!
På måndag kommer vi lägga upp några nya "veckans filmer".
Vi tar naturligtvis även gärna emot fler förslag på vad ni skulle vilja se i vårt sortiment.
Trevlig helg!
Mvh
Johnny, Cinemart.se
Postad 20 mars 2009 - 11:49
MiFF0
-
MiFF0
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Saknar Iron Man i min blu-ray samling. Kanske något att komplettera med
Postad 20 mars 2009 - 11:54
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
En film som jag har svårt att få tag på är Universal Soldier är det en film ni kanske kan få tag på ?
/Jonas
Postad 20 mars 2009 - 12:25
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
En film som jag har svårt att få tag på är Universal Soldier är det en film ni kanske kan få tag på ?
/Jonas
Är det första filmen på blu-ray du syftar på? Den kan vi absolut ta in från USA i vår nästa beställning, den finns nu med på listan! Vi vet dock inte exakt när vi beställer från staterna än med tanke på den otroligt svaga kronan. Med det kommer absolut komma mer därifrån. Saknar Iron Man i min blu-ray samling. Kanske något att komplettera med 
Den kommer att komma in, förmodligen under nästa vecka.
Postad 20 mars 2009 - 14:18
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
Ok då får ni säga till när ni tar in Universal Soldier från US.
Postad 22 mars 2009 - 17:46
belzebubb
-
belzebubb
-
Veteran
-
-
1 866 inlägg
Hoppas att Transformers kommer bland veckans filmer nästa vecka med ett bra pris. Ser att den finns i lager nu
Redigerat av belzebubb, 22 mars 2009 - 17:51.
Postad 23 mars 2009 - 09:36
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hej! Hoppas alla har haft en bra helg. Nya "Veckans filmer" är nu upplagda, bland annat Transformers som belzebubb prickade rätt på! Priset gäller som vanligt fram till söndag kl 23:59. // Johnny, Cinemart.se
Redigerat av Cinemart, 23 mars 2009 - 09:40.
Postad 25 mars 2009 - 15:49
Unregisterede1ffbd6f
-
Unregisterede1ffbd6f
-
Amatör
-
-
93 inlägg
Hmm, konstig butik som i princip saknar TV-serier.
Sedan bör rubriken ändras eftersom frifrakt inte gäller längre.
Ah, ni har ju "bara" runt 100 produkter. Blir det inte svårt att leva på att vara billigast på ett fåtal filmer? Alltså sett på antal och inte andelen av era produkter.
Redigerat av Unregisterede1ffbd6f, 25 mars 2009 - 16:04.
Postad 25 mars 2009 - 17:29
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hmm, konstig butik som i princip saknar TV-serier. Sedan bör rubriken ändras eftersom frifrakt inte gäller längre.
Ah, ni har ju "bara" runt 100 produkter. Blir det inte svårt att leva på att vara billigast på ett fåtal filmer? Alltså sett på antal och inte andelen av era produkter.
Hej cheber! Vi har endast haft öppet en månad än så länge, vi lägger in fler och fler produkter nästan varje dag  TV-serier kommer det komma in mer av. Även vårt övriga lager kommer naturligtvis växa kraftigt allt eftersom. Vi har nu även öppnat upp för kortbetalning. //Johnny, Cinemart.se
Redigerat av Cinemart, 25 mars 2009 - 17:46.
Postad 26 mars 2009 - 23:49
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Måste säga att jag gillar verkligen erat "veckans filmer" tema som ni kör, alltid spännande att se vilka titlar som hamnar här & det var ett riktigt kanonerbjudande ni har på Die Hard denna vecka såg jag
Själv hoppas jag på att "Body Of Lies" kan hamna på denna lista när den släpps i början på april
Postad 27 mars 2009 - 00:27
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
Ja veckans filmer är riktigt nice.
Postad 27 mars 2009 - 10:36
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Väldigt kul att "veckans filmer" uppskattas! Vi diskuterar även andra erbjudanden för minhembios medlemmar utöver "Veckans filmer". Mvh Johnny, Cinemart.se www.cinemart.se
Postad 30 mars 2009 - 10:54
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hej alla! Hoppas att alla har haft en trevlig filmhelg! På grund av att vi ännu inte fått in våra tänkta "Veckans Filmer" så kommer vi att förlänga förra veckans filmer även över denna vecka. Dessa blir alltså Die Hard: Hämningslöst (Blu-ray) & Transformers (Blu-ray). Vi kommer även att fortsätta med det sänkta priset 499 kr(Ord. pris 699 kr) på Nightmare Before Christmas - Limited Deluxe Edition (2-disc + Huvud). Priserna gäller så långt lagret räcker! Ber om ursäkt för detta, vi får komma med ett eller ett par oslagbara erbjudande nästa vecka istället!  Mvh Johnny, Cinemart.se www.cinemart.se
Redigerat av Cinemart, 30 mars 2009 - 18:53.
Postad 30 mars 2009 - 12:37
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
vi får komma med ett eller ett par oslagbara erbjudande nästa vecka istället! 
Ser jag verkligen fram emot
Postad 01 april 2009 - 09:56
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hej! Som en liten kompensation för problemet med denna veckas "Veckans film" så har vi sänkt priset rejält på senaste Bond-rullen Quantum Of Solace på både Blu-ray och DVD. Priset gäller så långt lagret räcker och max en per kund, passa på! // Johnny, Cinemart.se EDIT: För närvarande har vår samarbetspartner Kreditor som sköter faktureringen stora tekniska problem, därför går det inte att välja faktura som betalningsalternativ. Dom försöker lösa detta så snart det går! Välj postförskott istället så tar vi bort kostnaden för detta under tiden som det inte fungerar! Kortbetalning fungerar dock fortfarande som det ska. Ber om ursäkt för detta.EDIT 2: Problemet löst, nu ska det fungera som vanligt igen!
Redigerat av Cinemart, 01 april 2009 - 10:33.
Postad 01 april 2009 - 23:53
belzebubb
-
belzebubb
-
Veteran
-
-
1 866 inlägg
Hur går det med försäljningen egentligen? Inte för att ni behöver redovisa något så men någon kommentar om hur det går vore ju intressant
Har själv beställt Band of brothers boxen och Transfomers som jag väntar på.
Redigerat av belzebubb, 01 april 2009 - 23:56.
Postad 02 april 2009 - 06:46
MarcusS
-
MarcusS
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Hej,
Andra beställningen gjord från en i mitt tycke bra sida.
Det finns dock en liten sak jag retar mig på, kan vara ensam om det men tänkte skriva det här iaf.
När man genomför beställningen ligger allt som man ska fylla i eller ta ställning till mot vänstermarginalen utom att godkänna leveransvillkoren och rabattkod, det har gjort att iaf jag har missat att kryssa i att jag godkänner leveransvillkoren vid båda beställningarna.
Tror det skulle bli lättare att komma ihåg den "kryssboxen", och slippa gå tillbaka, om den med låg mot vänstermarginal.
MVH
Marcus
Postad 02 april 2009 - 10:51
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hur går det med försäljningen egentligen? Inte för att ni behöver redovisa något så men någon kommentar om hur det går vore ju intressant 
Har själv beställt Band of brothers boxen och Transfomers som jag väntar på.
Hej! Det går riktigt bra faktiskt, över förväntan för oss! Väldigt mycket som är på gång just nu.  Vi hoppas som sagt på att Band Of Brothers BD kommer i lager snarast möjligt, så fort vi får någon ny information angående den så kommer vi meddela detta. Hej,
Andra beställningen gjord från en i mitt tycke bra sida.
Det finns dock en liten sak jag retar mig på, kan vara ensam om det men tänkte skriva det här iaf. När man genomför beställningen ligger allt som man ska fylla i eller ta ställning till mot vänstermarginalen utom att godkänna leveransvillkoren och rabattkod, det har gjort att iaf jag har missat att kryssa i att jag godkänner leveransvillkoren vid båda beställningarna.
Tror det skulle bli lättare att komma ihåg den "kryssboxen", och slippa gå tillbaka, om den med låg mot vänstermarginal.
MVH Marcus
Hej! Alltid trevligt med återkommande kunder!  Vi ser förnärvande över både vårt system och designen. Den kommer få en redig makeover relativt snart. Det där med kryssrutan är med på listan! Vi tackar så mycket för inputen. Mvh Johnny, Cinemart.se
Redigerat av Cinemart, 02 april 2009 - 10:52.
Postad 02 april 2009 - 13:00
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Grymt intressant affär! Riktigt bra priser, dock så har jag de flesta filmerna som ni har (av dom jag vill ha iaf  ) Däremot saknar jag "No country for old men" på bluray. Skulle vara grymt tacksamt om den åkte upp på er "att ta hem"-lista.
Ni skulle behöva bättra på ert gränssnitt lite grann. några saker som jag tycker är smått ologiska och ni behöver kanske se över ert färgval och färgkombinationer.
Men som sagt detta kan bli något riktigt bra! Lycka till!
Postad 06 april 2009 - 14:49
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Jaha då har man beställt igen. För tredje gången på lika många veckor. Jag kommer aldrig mer att förknippa "...an offer he can't refuse" med Gudfadern utan istället med Cinemart.
Erbjudandet veckans film går helt enkelt inte att motstå. Nackdelen är dock att man knappt vågar beställa någon mer film. För tänk om den blir nästa veckas film...
Postad 06 april 2009 - 15:09
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Grymt intressant affär! Riktigt bra priser, dock så har jag de flesta filmerna som ni har (av dom jag vill ha iaf ) Däremot saknar jag "No country for old men" på bluray. Skulle vara grymt tacksamt om den åkte upp på er "att ta hem"-lista.
Ni skulle behöva bättra på ert gränssnitt lite grann. några saker som jag tycker är smått ologiska och ni behöver kanske se över ert färgval och färgkombinationer.
Men som sagt detta kan bli något riktigt bra! Lycka till!
Hej banana! No Country for Old Men är inne på DVD nu, och beställd på Blu-ray så den borde komma in senast nästa vecka! Gränssnittet håller jag helt klart med om, det är inte tillräckligt bra som det är nu. Vi är just nu i en intensiv planeringsfas inför vår nya site som vi hoppas att vi ska kunna lansera så snart som möjligt. Jaha då har man beställt igen. För tredje gången på lika många veckor. Jag kommer aldrig mer att förknippa "...an offer he can't refuse" med Gudfadern utan istället med Cinemart. 
Erbjudandet veckans film går helt enkelt inte att motstå. Nackdelen är dock att man knappt vågar beställa någon mer film. För tänk om den blir nästa veckas film...
Hej ppr74! Kul att höra! Vad gäller sista stycket så är det någonting vi måste titta närmare på (även fast ni kanske önskar att vi inte gjorde det  ). Vi tittar bl.a. på att ha kampanjpris på en film per releaseomgång, dvs. nu på onsdag har ett väldigt stort antal titlar premiär, och att vi isåfall väljer en titel av dessa. Väljer man att förhandsboka en film som råkar bli denna utvalda titel så får man en rabattcheck på mellanskillnaden+29kr(dvs, fri frakt på en beställning). Kom gärna med åsikter kring detta! Mvh Alex, Cinemart.se EDIT: Jag glömde ju nämna det viktigaste! Veckans film är nu uppe: Burn After Reading. DVD 99kr - BD 149kr. Gäller som vanligt så långt lagret räcker, och max en per kund. Skynda fynda!
Redigerat av Cinemart, 06 april 2009 - 15:12.
Postad 07 april 2009 - 10:05
luther83
-
luther83
-
Rookie
-
1 inlägg
Jag hade tänkt göra en beställning hos er men frågar först om ni kunde ta in King Kong på BD. Det skulle leda till att jag kom upp i nivå till frifrakt för min del och det skulle inte sitta fel
Postad 07 april 2009 - 12:43
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Jag hade tänkt göra en beställning hos er men frågar först om ni kunde ta in King Kong på BD. Det skulle leda till att jag kom upp i nivå till frifrakt för min del och det skulle inte sitta fel 
Hej luther83! King Kong BD(och DVD) är härmed beställd, tillsammans med en hel del annat smått och gott  vi vet dock inte med säkerhet exakt vilken dag den kommer att komma in i lager, men förhoppningsvis under nästa vecka! Mvh Johnny, cinemart.se
Postad 07 april 2009 - 16:12
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Har ni The Wrestler, Million dollar baby, Gladiator på väg in ?
Redigerat av Unregistered87ded29e, 07 april 2009 - 16:13.
Postad 07 april 2009 - 17:34
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
Gladiator får du vänta på,för det finns ännu inget datum då den släpps.
Förhoppningsvis släpps den i år.
Postad 07 april 2009 - 20:07
Sparable
-
Sparable
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Har ni några planer på att ta in Generation Kill på blu ray? Vore mycket trevligt!
Postad 07 april 2009 - 21:46
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Har ni The Wrestler, Million dollar baby, Gladiator på väg in ?
Hej xtos! Inte för närvarande, men jag ska ta en titt på dessa under morgondagen så kan jag återkomma med mer info om när vi kan tänkas ha dessa. Gladiator på Blu-ray är som jonasprivate sa, ej offentliggjord i Sverige ännu, eller menar du DVD? Har ni några planer på att ta in Generation Kill på blu ray? Vore mycket trevligt!
Hej Sparable! Den åker genast upp på listan! Vi hoppas på att kunna köra en ny importrunda snart, får bara hoppas att dollarn går ner lite snart så att vi kan hålla någorlunda bra priser också... Mvh Alex, Cinemart.se
Redigerat av Cinemart, 07 april 2009 - 21:54.
Postad 08 april 2009 - 09:31
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
gladiator vill jag gärna ha BD
men får sitt fint och vänta tills dom släpps
Postad 08 april 2009 - 11:09
Henke811
-
Henke811
-
Användare
-
-
158 inlägg
Fick hem body of lies idag på bd 159 sek. Det är riktigt nice.
Man tackar!
Postad 08 april 2009 - 11:33
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Man tackar!
159:- ? På hemsidan står det ju 219:-- så var hittar du detta priset nånstans?
Redigerat av Mentos, 08 april 2009 - 11:34.
Postad 08 april 2009 - 11:39
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Man tackar!
Hej Henke811! Det är bara för mig att gratulera!  Jag hade råkat sätta samma pris på BD som på DVD, och du hann beställa den till det priset innan vi upptäckte detta. Min kollega sa att det får dras av från min veckopeng...  Det korrekta och riktiga priset är alltså 219kr - inte 159kr.  Mvh Alex, Cinemart.se
Postad 09 april 2009 - 00:44
Sparable
-
Sparable
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Hej Sparable!
Den åker genast upp på listan! Vi hoppas på att kunna köra en ny importrunda snart, får bara hoppas att dollarn går ner lite snart så att vi kan hålla någorlunda bra priser också...
Mvh Alex, Cinemart.se
Härligt att höra! Det blir beställning så fort ni får in den /Stefan
Postad 09 april 2009 - 09:41
DjDaKa
-
DjDaKa
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Tycker att Cinemart verkar vara en mycket bra sida, har inte gjort något köp än...men de kommer!!
När är det sagt att Generation Kill ska komma?? en helt underbar serie i övrigt!!! =)
Redigerat av DjDaKa, 09 april 2009 - 09:42.
Postad 10 april 2009 - 06:51
thomas79
-
thomas79
-
Beroende
-
-
1 423 inlägg
Själv åkte jag på den niten när jag beställde Burn After Reading. Nästa vecka var den sänkt med 90kr. Man får verkligen tänka sig för innan man förhandsbokar...
Postad 10 april 2009 - 09:43
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Själv åkte jag på den niten när jag beställde Burn After Reading. Nästa vecka var den sänkt med 90kr. Man får verkligen tänka sig för innan man förhandsbokar...
Hej thomas79! Beklagar verkligen att det blivit såhär, men maila mig på [email protected] med ordernummer så ska jag se till att du får kompensation för detta. Vi håller på och jobbar ihop en ny kampanjplan så att sånt här inte ska inträffa!  Mvh Alex, Cinemart.se
Postad 10 april 2009 - 10:18
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
När är det sagt att Generation Kill ska komma?? en helt underbar serie i övrigt!!! =)
Hej DjDaKa! Vi hoppas på att vi ska kunna ha den senast vecka 17! Jag vore väldig tacksam om alla som vill att vi tar in Generation Kill mailar mig på [email protected], så vi får en aning om hur många vi bör ta in.  Har ni andra önskningar, så kan ni naturligtvis maila om det också! Mvh Alex, Cinemart.se
Postad 10 april 2009 - 11:13
Molgan^
-
Molgan^
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Hej DjDaKa!
Vi hoppas på att vi ska kunna ha den senast vecka 17! Jag vore väldig tacksam om alla som vill att vi tar in Generation Kill mailar mig på [email protected], så vi får en aning om hur många vi bör ta in. 
Har ni andra önskningar, så kan ni naturligtvis maila om det också!
Mvh Alex, Cinemart.se
Handlar det om BD eller vanlig DVD?
Postad 10 april 2009 - 11:27
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Handlar det om BD eller vanlig DVD?
Vi kan ta in båda om det finns intresse  Mvh Alex, Cinemart.se
Postad 10 april 2009 - 11:58
Molgan^
-
Molgan^
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Vi kan ta in båda om det finns intresse 
Mvh Alex, Cinemart.se
Jag skulle vara intresserad av den vanliga i så fall, vad skulle du tro att priset landar på? //Molgan
Postad 10 april 2009 - 13:59
DjDaKa
-
DjDaKa
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Vi kan ta in båda om det finns intresse 
Mvh Alex, Cinemart.se
Jag är intresserad av Bluray versionen av Generation Kill! Mailar dig Alex!! =9
Postad 10 april 2009 - 18:15
MarcusS
-
MarcusS
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Någon möjlighet att ta hem Kill Bill Vol 1 och 2 på BD?
MVH
Marcus
Postad 11 april 2009 - 21:47
Unregistered1d36b31d
-
Unregistered1d36b31d
-
Lärjunge
-
-
485 inlägg
Trevligt att det kommer ett alternativ till cdon och discshop som är mer personligt och med trevliga erbjudanden.
Hoppas det inte kommer några bra erbjudande nästa vecka då jag lagt min andra beställning.
Postad 14 april 2009 - 13:50
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hej alla! Hoppas att alla har haft en härlig påsk! Tyvärr kommer vi inte att ha "veckans film" den här veckan, vi ber om ursäkt för detta! Som en första ursäkt för detta kommer vi att köra fri frakt i 24 timmar för Minhembios medlemmar t.o.m. imorgon onsdag 15/4 kl 15:00. Ange koden mhff0904 för att nyttja erbjudandet. Passa på!  Nyheter i övrigt är att Der Baader Meinhof Komplex har release imorgon och skeppas från oss idag. Mvh Alex, Cinemart.se
Postad 14 april 2009 - 13:56
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Någon möjlighet att ta hem Kill Bill Vol 1 och 2 på BD?
MVH Marcus
Hej MarcusS! Det finns alla möjligheter till det, vi skriver upp det på listan också  Mvh Alex, Cinemart.se
Postad 15 april 2009 - 00:45
the sad mafioso
-
the sad mafioso
-
Rookie
-
5 inlägg
^ Ha! Typiskt att jag missade fri frakt erbjudandet med nån dag.
The Dark Knight kommer nog imorgon och fortfarande ett bra pris och leveranstid så jag har inget att klaga på. Nästa blu-ray köp som jag antagligen kommer köra på är "Låt Den Rätte Komma In" och jag hoppas det blir hos er om priset är rätt.
Annars skulle det vara trevligt om ni köpte in Mad Men säsongerna på blu-ray i en nära framtid. =)
Postad 15 april 2009 - 09:29
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
^ Ha! Typiskt att jag missade fri frakt erbjudandet med nån dag.
The Dark Knight kommer nog imorgon och fortfarande ett bra pris och leveranstid så jag har inget att klaga på. Nästa blu-ray köp som jag antagligen kommer köra på är "Låt Den Rätte Komma In" och jag hoppas det blir hos er om priset är rätt. 
Annars skulle det vara trevligt om ni köpte in Mad Men säsongerna på blu-ray i en nära framtid. =)
Hej! Fri frakt-koden gäller fram till 15:00 idag, så du har fortfarande chansen!  "Låt Den Rätte Komma In" på Blu-ray är beställd från leverantör och kommer förhoppningsvis senast under nästa vecka. Angående Mad Men så ska jag se vad vi kan göra.  Mvh Alex, Cinemart.se
Postad 16 april 2009 - 15:50
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hej!
Vi har idag beställt en del importvaror, det mesta efter önskemål. Dock så får ni som ville ha Generation Kill på Blu-ray vänta lite till, då denna inte släpps förrän 16:e juni. GK är dock på väg in på DVD
Mvh
Johnny, Cinemart.se
Postad 16 april 2009 - 16:44
Molgan^
-
Molgan^
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Hej!
Vi har idag beställt en del importvaror, det mesta efter önskemål. Dock så får ni som ville ha Generation Kill på Blu-ray vänta lite till, då denna inte släpps förrän 16:e juni. GK är dock på väg in på DVD
Mvh Johnny, Cinemart.se
Vad tror du att GK boxen kommer att ligga på i pris? //MolgaN
Postad 16 april 2009 - 22:53
Cinemart
-
Cinemart
-
Användare
-
-
108 inlägg
Vad tror du att GK boxen kommer att ligga på i pris?
//MolgaN
Hej! Jag tror att vi kommer ligga på omkring 399kr för DVD. Med dagens valutakurs bör vi kunna ligga på runt 799kr för BD, men det kan ändras åt båda hållen fram tills dess. Lova att inte hålla det emot mig  För övrigt kunde vi just nu bara få tag på ett väldigt litet antal av DVD-utgåvan då det var ont om dem hos vår leverantör, så det gäller att hugga snabbt om man vill ha den i första vändan!  Vi kommer att ta in fler i kommande importvändor ifall efterfrågan finns. Vi kommer att lägga ut båda på sajten innan veckans slut, så att det går att bevaka dessa och få mail när de är i lager. Mvh Alex, Cinemart.se
Postad 17 april 2009 - 20:40
Unregistered7daf0f25
-
Unregistered7daf0f25
-
Användare
-
-
157 inlägg
måste bara säga att jag är grymt nöjd med ert utbud och fraktsätt kan inte klaga mvh Hasse nöjd kund och kommer handla mer
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Köp & Sälj
-
→
Butiker & Import
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|