Nu fastnar jag i alla spel tills jag klarat dom och sen åker dom in i hyllan, och det är bara PS3 som gäller nu.
Fast på nätet kör jag småspel som
Ikariam och Tribal Wars
Redigerat av PBateman, 08 May 2009 - 09:51.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 08 May 2009 - 09:50
Spelade SOF2 under flera år i klan, va helt tokig. Spelade 5-7 timmar varje dag. Va tungt när man både hade jobb och familj. Som tur va som kom SOF3 och va det sämsta spelet som någonsin har släppts och då försvann allt sug.
Nu fastnar jag i alla spel tills jag klarat dom och sen åker dom in i hyllan, och det är bara PS3 som gäller nu. Fast på nätet kör jag småspel som Ikariam och Tribal Wars Redigerat av PBateman, 08 May 2009 - 09:51. Postad 08 May 2009 - 19:39
Var själv beroende av Counter Strike source fram tills November 2008
då datorn gick sönder, sen dess har jag inte lirat Css mer än 2gånger ( Var och lanade ) Rätt skönt att va ute ur beroendet, men första veckan utan css så grät jag varje natt. Det hade precis börjat gå bra, började precis lirar seriöst i ligor osv. Så det var ju en grov anledning till att gråta. Om jag köper ny dator så kommer det sluta med att jag sitter och nöter css så jag är väl inte helt fri ifrån beroendet. Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 08 May 2009 - 19:44. Postad 08 May 2009 - 20:49
Du kan ju trösta dig med att om du varit riktigt, riktigt beroende så hade du köpt en ny dator =P.
Postad 08 May 2009 - 20:56
CoD4 fo sho, Hardcore... när boxen gick sönder så sprang jag å köpte den till min ps3a (som annars sitter där och samlar damm), samt en adapter så att man kunde spela ps3an med en xbox360 kontroll, sen har jag den till pc'n oxå... Då kan man ju säga att man är beroende av spelet;)
Postad 09 May 2009 - 23:50
Perfect world
Offeciell Hemsida: http://www.perfectworld.com Redigerat av Cod4life, 09 May 2009 - 23:52. Postad 10 May 2009 - 23:14
Amen to that, har dock inte spelat på ett tag, ska nog damma av spelet imorrn Postad 13 May 2009 - 00:24
Har nyligt fastnat i puzzle quest galactrix, fy fan vilket simpelt men beroendeframkallande spel. En så genialisk blandning av simpelt pusselspel med rpg element
Postad 16 May 2009 - 10:35
Bränner hej vilt en massa timmar på BF-serien.
Lirar gärna så fort jag får en stund över så visst är man beroende.
Postad 16 May 2009 - 15:19
He, känner igen det där. Inte riktigt lika illa, men jag tänkte jag skulle spela upp mig till brigadier general iaf, och jag var på god väg. Från Feb-Apr så dubbla jag mina totala poäng i princip, sedan tappade jag sugen en aning. Nu är det mest att jag ska dra in en jäkla massa tid för att de 7st guld badges till och det är lite dryft ibland. Är en periodera i nästan alla avseenden. Å andra sidan fick jag tid att lira klart Far Cry 2, och sedan har det blivit en hel del Project Reality och jag tankade precis hem AIX 2, som är två moddar till Battlefield 2.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |