Kommentarer till www.biohemmet.se Hemma hos Tobbe och Anki av sommeee
Startad av
sommeee
, Apr 19 2009 20:31
85 svar till detta ämne
Postad 23 September 2009 - 09:46
En viss synlig förbättring blev det ju. Hehe skoja bara riktigt snyggt har ni fått till det.
Postad 09 October 2009 - 22:25
Snyggt det blev.. Var du med på helikopter rånet eller vad?
Nej ärligt.. Hur bra bild blir det egentligen med en målad duk. Jag har ju knappt sett en riktig ens..
Nej ärligt.. Hur bra bild blir det egentligen med en målad duk. Jag har ju knappt sett en riktig ens..
Postad 20 October 2009 - 14:38
Såg PMet. jäklar vad cool htpcn blev. vad går en sån låda loss på. blev lite sugen där:P
älskar din setup du har fått till det riktigt bra! keep up!
Postad 20 October 2009 - 14:39
f*n vad snyggt med htpc:en i samma stil design som marantz serien
måste vara uppslukande att se film i 9.1
keep up!
Postad 20 October 2009 - 15:14
MR-ETM
Såg PMet. jäklar vad cool htpcn blev. vad går en sån låda loss på. blev lite sugen där:P
sommeee:
Ska skriva in vad det är för prylar i HTPC när jag har tid
sommeee:
Ska skriva in vad det är för prylar i HTPC när jag har tid
Postad 20 October 2009 - 16:43
SÅ maffigt HTPC-chassi har jag aldrig sett förr
Påminner nästan om classes förstärkare.
Postad 23 October 2009 - 00:43
Det är är ungefär drömsetupen för mig å min polare i vår ungkarlslya, haha. Riktigt vacker anläggning! Grymt coolt med tv:n uppsatt bredvid så, hade någon berättat för mig att dom hade det så hade jag trott att det borde se förjävligt ut, men i praktiken blev det grymt!
Postad 02 November 2009 - 08:21
Skit snyggt men var har du fått tag stereobänkarna/bordet någonstans?
Postad 18 January 2010 - 11:03
Kanonsnyggt snacka om skillnad. Kul att burken var så lik marantz produkterna
Postad 13 March 2010 - 18:04
Fy s*tan vad otroligt!!
och du måste skriva om hur 3D brillorna funkar!
och du måste skriva om hur 3D brillorna funkar!
Postad 20 March 2010 - 14:58
Vad är skillnaden på brillorna med olika färger? Finns det olika typer av 3D-filmer? Vart köper man brillorna?
Postad 05 April 2010 - 11:27
Spikes på soffan? Var hittade de feta spikarna? Har själv tänkt att sätta spikes på soffan för att koppla det flytande golvet till soffan och på så vis få ner vibrationerna från sparkarna bättre till golvet, genom mattan, så att även fötterna få sin dos. Av vilken anledning har du satt dit spikarna?
Postad 05 April 2010 - 14:40
Rejäl uppdatering där, det htpc chassit passar riktigt bra ihop med marantz grejerna.
Postad 22 November 2010 - 19:36
Oj vilken häftig utrustning, grymt. Snyggt och prydligt me kanon fint.
Postad 23 November 2010 - 09:10
3D vision funkar skit bra. Nvidia ska stödja Optoma HD 67 men har inte fått det fungerat med deras nya drv så kör en hackad version med den funkar perfekt. 3D blir kanon. =)
Postad 23 November 2010 - 10:09
Gonk: Spikarna är troligtvis där för att BassPumpen inte ska sprida sig till golvet.
Man blir lite sugen att uppgradera när man ser dessa bilder. Hur tycker du att front height-kanalerna fungerar? Tillför de nåt till upplevelsen?
Man blir lite sugen att uppgradera när man ser dessa bilder. Hur tycker du att front height-kanalerna fungerar? Tillför de nåt till upplevelsen?
Postad 23 November 2010 - 10:26
AshtrayY
front height-kanalerna tillför en hel del faktisk. Är nöjd att jag fixade det.
Spikes på soffan satte jag för grannen över klagade på att det brummade. Har ej hört något mer efter jag satte dom där.
front height-kanalerna tillför en hel del faktisk. Är nöjd att jag fixade det.
Spikes på soffan satte jag för grannen över klagade på att det brummade. Har ej hört något mer efter jag satte dom där.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
13 bilder
71 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?