Däremot kan vissa av matcherna gå i t.ex TV6...
Om det fortsätter vara eftersläpning eller inte kan nog bara Viasat svara på...
Redigerat av Leatherface, 19 July 2009 - 23:06.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 19 July 2009 - 23:02
Nej bara ESPN America och Viasat som kommer ha NHL...
Däremot kan vissa av matcherna gå i t.ex TV6... Om det fortsätter vara eftersläpning eller inte kan nog bara Viasat svara på... Redigerat av Leatherface, 19 July 2009 - 23:06. Postad 19 July 2009 - 23:41
I texten på den första sidan stod det inget om NHL på Viasat Sport. Du måste ha blandat ihop KHL och NHL. Canal Digital har ju tv-rättigheterna för NHL! Postad 19 July 2009 - 23:43
Sitter du ute i trädgården, när du ser på viasat ? Lite info om bitrate .. Mätte precis upp lite kanaler Canal+ ( basboll från ESPN ) 4.4 Mbit ESPN ( basboll ) 2.7 Mbit Canal+ ( Golf News ) 4.8 Mbit Viasat Golf ( kanal som kostar extra ) 3.5 Mbit Tv2 Sport Norge ( fotboll ) 6.0 Mbit Viasat Fotboll 4.4 Mbit Sky Italy ( fotboll ) 7.3 Mbit Setanta ( landhockey ) 6.8 Mbit För att få en bra bild i "snabba" sporter som hockey krävs minst 6 Mbit och gärna 7-8 Mbit Ingen viasat kanal har någonsin varit uppe i dessa siffror Canal+ är inte mycket bättre, men dock bättre. Rent generellt är det mer att titta på hos Viasat om man har tillgång till alla deras sportkanaler. Canal+ sport är ganska fattiga just nu. Men viasat film suger duktigt. Dåliga filmer och mycket dålig kvalite på det mesta. Mycket 4:3 skit. Där ligger canal+ längre fram. Obs : siffrorna gäller er som har parabol och även om du skulle ha högre värde hos tex comhem, så spelar det ingen roll då källan är densamma som jag mätt ifrån. Maveric Redigerat av Unregistered1103, 19 July 2009 - 23:44. Postad 19 July 2009 - 23:55
@MaVeriC
ESPN America har DEN SÄMSTA DIGITALA bilden jag sett NÅGONSIN!!! Och jag måste säga att jag tittar på närmare 4000 digitala kanaler via min paraboll! Det var de suddiga 2.7 Mbit som fick mig att säga upp abbonemanget på ESPN America hos Comhem! Hoppas att det blir något bättre bild på ESPN America från och med den 3 Augusti då den nya omvandade ESPN America startar samtidigt att de tar bort bottomline nyheter! När det gäller Viasat Sport paketet, hoppas jag att Viasat kompletterar NHL rättigheterna med NBA-rättigheterna också! Champions League+NHL+NBA på Viasat kanalerna vore DRÖM! Premiere League får man väl se en hel del matcher på ESPN America, bara de förbättrar bildkvalité. Dessutom har jag hört att Eurosport (eller Eurosport2) ska sända Bundesliga från Augusti. Mycket bra nyheter! Postad 20 July 2009 - 00:14 För det första så är det inte CD som haft rättigheterna utan Canal+... Och sen så blandar jag inte ihop nånting... Viasat Hockey har rättigheterna till NHL, CHL, KHL, VM och Allsvenskan numera... Enda sättet att se NHL hos CD blir på ESPN America som kommer ingå i Familjepaketet från 15 September.... http://www.viasatspo...key-saender-nhl Redigerat av Leatherface, 20 July 2009 - 00:15. Postad 20 July 2009 - 00:15
Brando
Det verkar som att vi har dragit samma slutsatser ... du och jag Men tyvärr sitter de flesta fast i ett comhem eller ännu värre (boxer) abonnemang och har inte möjligheten till parabol och den valfriehet som du och jag har. ( handlar det om att de inte orkar får de skylla sig själva ) Jag tittar inte på 4000 kanaler men jag har valt ut ett 30 tal sportkanaler varav en 10 st är i HD, som jag tittar på. Vill jag se NHL i HD kan jag göra det och det enda jag missar är svenska kommentatorer. ( kan vara utan ) Men jag vill kunna se samma sak genom de svenska leverantörerna och det är därför som jag basunerar ut, vilket skit det är man sitter o väntar på. Jag trodde att någon skulle reagera, då jag tidigare skrev att SPANSKA leverantören sänder i HD när man får NHL i 16;9 med pissebild i sverige. Man skulle ju konna tro att Hockeyintresset är större i spanien än i sverige Men som vanligt så står svensken med mössan i handen och väntar på att han skall få sin godispåse. Att den bara är till hälften fylld när han väl får den, bryr han sig inte om. Jag slängde mössan och skaffade parabol Maveric
Totalt ointressant i det stora hela .. så bråka inte om det. Maveric Redigerat av Unregistered1103, 20 July 2009 - 00:19. Postad 20 July 2009 - 01:22
Har uppdaterat första inlägget med NHL nyheten.
Angående bitrate så har jag rekomenderat tandbergs nya mpeg2 encoder som sparar rejällt med kvalite/kapacitet till viasat, vi får se om man kan fixa det. Har också hört att ESPN America skulle eventuellt va på väg till viasat, när kontraktet med Canal Digital omförhandlas. Redigerat av Scrapanatchi, 20 July 2009 - 01:36. Postad 20 July 2009 - 10:05
Det är fel då dom just förlängt kontraktet och lyft in det i Familjepaketet...
http://www.canaldigi...orlanger-avtal/ Redigerat av Leatherface, 20 July 2009 - 10:05. Postad 20 July 2009 - 11:58
Hade varit en lösning, men tyvärr kvarstår problemet att de köper sändningar från andra med mycket dålig kvalite. Viasat har ingen egen produktion, så som canal+ har. Bara att hoppas på att viasat snart förstår innebörden av ordet kvalite och att kunderna i allt större utrsträckning sitter på en platt tv som kräver mycket. Maveric Postad 20 July 2009 - 12:15
Jag har comhem med viasat sport paketet och är totalt ointresserad av hockey och fotboll utan vill bara ha "motor" och tvingas nu betala för hela paketet 99:-/mån. Jag hoppas man kan bryta bindningstiden om dom lägger in en kanal till och höjer priset, jag vill inte betala mer för något jag inte vill se. Då kan jag lika bra "skita" i motorkanalen.
Hoppas, hoppas att dom lägger in kanalen i paketet och inte höjer priset, eller att dom lägger hockey som en extra kanal som man får betala extra för! :-) Postad 20 July 2009 - 14:19
I slutspelet gick NHL-matcherna i HD på Canal+ med utmärkt bild. Jag hörde aldrig något om varför de lyxade till inför slutspelet och om de skulle kunna sända i samma kvalitet under grundspelet. Kanske var Canal+ förberedda på att tappa rättigheterna och ville att vi konsumenter skulle känna att bildkvaliteten hos Viasat blir sämre?
Samtidigt är väl en av de allra bästa bildkvaliteterna på sportsändningar hos just Viasat Sport då de sänder NFL? Om källsignalen är bra skulle de väl lika gärna kunna sända NHL i HD? Det finns väl en risk att Canal+ har haft för påkostade produktioner och att Viasat ser möjligheter att tjäna pengar på billigare sändningar. Det skulle vara fördjäfla surt om vi tog ett steg tillbaka i bildkvaliteten på utsändningarna nu... Postad 20 July 2009 - 14:22
Det var bara Stanley Cup finalen som sändes i HD...
Men då ESPN startar en HD kanal nu i England så är det inte omöjligt att Viasat Sport sänder en del matcher i HD... Det är ju från ESPN som både Canal+ fått och nu Viasat får sina sändningar från... Det är anledningen till att inget har sänts i HD bortsett från Stanley Cup finalen som inte var ESPN's sändning... Redigerat av Leatherface, 20 July 2009 - 14:29. Postad 20 July 2009 - 17:13
TV4 Sport direktsände NBA matcher för 2 år sedan. alltså bara NBA säsongen 2007/2008. TV4 Sport valde att skita i NBA säsongen 2008/2009. Jag tycker att det är skandal att man behåller TV-rättigheter för NBA och samtidigt skita fullständigt i att visa några NBA matcher! De struntade helt i NBA! Egentligen borde man låta Viasat Sport ta över TV-rättigheterna för NBA basket och låta Viasat Sport direktsända 1-2 NBA matcher per vecka! Viasat Sport storsatsar på Euroleague i basket vilket är jättebra, men NBA basket på Viasat Sport vore en jättebra komplement, tycker jag. Vi får se vad som händer, kanske Comhem börjar leverera kanalen "NBA TV Europe" med NBA basket dygnet runt! Det bästa vore om VIASAT kunde köpa in rättigheter att leverera NBA TV Europe via satelliten Sirius 4.8 grader öst. Postad 20 July 2009 - 19:48 Det stämmer inte, då andra bolag ute i Europa sänt i HD även under grundspelet Maveric Postad 20 July 2009 - 20:01
Kanske de men i sverige var det ESPN's sändningar och därför hade vi inga HD sändningar...
Dom kanaler i Europa som sänt i HD har alltså skaffat sändningarna från annat håll... Redigerat av Leatherface, 20 July 2009 - 20:03. Postad 20 July 2009 - 20:07
Nu snackar du i nattmössan .. Du får snart skaffa dig en HD box så att du kan hålla dig uppdaterad om vad som sker .. Allt står inte på internet ESPN sänder i HD "over there" Det är canal+ som inte vill betala för att få över det i HD Maveric Redigerat av Unregistered1103, 20 July 2009 - 20:10. Postad 20 July 2009 - 20:54
Men att andra i Europa sänder i HD har absolut inget med saken att göra...
Anledningen till att vi inte sett HD sändningar är att Canal+ bara har haft avtal för dom sändningar dom fått från ESPN... Men självklart är det säkert så... ofta handlar det om pengar... Men nu då ESPN startar HD kanal så är det inte omöjligt att vi nu också kan få HD sändningar i sverige... För det är ju fortfarande ESPN's sändningar vi kommer få i sverige... Redigerat av Leatherface, 20 July 2009 - 21:35. Postad 20 July 2009 - 23:38
Jag hoppas att Comhems ledning inser att ESPN America UK som Comhem levererar har SKITDÅLIG BILD!!!
Därmed kan de kanske inse att ESPN America HD är ett givet val! VOOM HD försvinner snart och det öppnar kanske för andra HD-kanaler hos Comhem och Canal Digital. ESPN America UK HD kan hamna hos Canal Digital och Comhem nästa höst. Det gäller att bomba Comhem och Canal Digital med en massa e-mail och rösta på HD-version av ESPN America! Postad 20 July 2009 - 23:44
Voom HD ersätts väl av Silver HD hos comhem...
Och ESPN HD lär inte komma till comhem innan den finns hos CD... Redigerat av Leatherface, 21 July 2009 - 00:17. Postad 21 July 2009 - 00:48
Är det nån som vet om dom kommer visa Eng championship på Viasat denna säsong? Det är typ enda anledningen till att jag jag har viasat sport (måste se QPR). Om dom höjer ytterligare en gång pga den nya hockeykanalen så säger jag nog upp det, har ingen bindningstid kvar heller.
Redigerat av Lo-Fi Heroes, 21 July 2009 - 00:55. Postad 21 July 2009 - 00:48
Troligen så får ESPN mest med pengar på att sälja HD matcherna till Viasat, än att dra igång nått eget.
Redigerat av Scrapanatchi, 21 July 2009 - 00:48. Postad 21 July 2009 - 00:49
Har sett nånstans att dom ska höja priset på Viasat Sport men det är inte säkert det stämmer...
Redigerat av Leatherface, 21 July 2009 - 00:50. Postad 21 July 2009 - 14:18
Viasat Hockey bör vara separat kanal, precis som Viasat Golf.
Det är onödigt att betala förmycket om man inte är intresserad av just hockey. Vill man inte titta på golf och hockey då struntar man i att beställa dessa kanaler. Så enkelt är det. Vill man däremot titta på golf och hockey får man definitivt pröjsa 99 kr per månad och per kanal! Sedan kan man också diskutera om dessa kanaler är värda 99 kr per månad styckvis! Själv tycker jag att Viasat Sport, Viasat football, Viasat Motor och Viasat Sport HD är inte värt mer än 99 kr per månad som det är just nu. Viasat vill bara dra in massor med pengar och skiter fullständigt i lågkonjunkturen och den ekonomiska krisen! Hoppas att Viasat Hockey får samma status som Viasat Golf! Alltså, de två kanalerna bör vara separata kanaler som inte ingår i Viasat Sport paket! Det är min åsikt iaf. Redigerat av Brando70, 21 July 2009 - 14:21. Postad 21 July 2009 - 14:25
Viasat Fotboll och Viasat Motor bör vara separata kanaler också för alla är inte intresserad av dom sporterna heller...
Men Allt tyder på att det kommer ingå i Viasat Sport paketet även hos andra än Viasat... Postad 21 July 2009 - 15:37
Det finns massor med folk som vill titta på Viasat Hockey i Sverige och den nya kanalen lär vara separat kanal med separat pris på 99 kr per månad utan tvekan!
Det är ganska logiskt att Viasat hellre tar 99 kr bara för Viasat Hockey! Det är meningslöst att höja priset på Viasat Sport paket till 149 kr per månad och därmed få 50 kr extra, när man kan tjäna in 99 kr extra per månad och per kund som abbonerar så klart! Jag är helt övertygad om att Viasat Hockey ska betalas separat som Viasat Golf. Sedan vore det bra att få se en hel del NHL matcher på Viasat Sport HD! Postad 21 July 2009 - 15:40
Viasat har redan sagt att det kommer ingå i Viasat Sport paketet...
Och på flera ställen har det snackats om höjning med men har inte sett nåt om det officiellt... Självklart så tjänar dom mer pengar på ha det i Viasat Sport paketet och höja priset än att ha separat... Även om dom inte får in lika mycket pengar per abbonent så får dom ju in mer pengar tack vare att alla blir tvungen att betala för kanalen som inte hade valt den kanalen annars... Men som kund skulle de bästa vara om alla genre kanalerna var valbart och 1 paket med alla kanalerna... Viasat Sport + 1 genre kanal för 99:- Viasat Sport Total för 199:- Det skulle vara en bra prissättning... Redigerat av Leatherface, 21 July 2009 - 15:53. Postad 21 July 2009 - 16:05 TV4 Sport har köpt de exklusiva rättigheterna i Sverige fram till 2012 till Englands näst högsta division, The Championship. I ligan spelar den kommande säsongen klassiska lag som Newcastle, Ipswich, Queens Park Rangers, Coventry och Middlesbrough. Redan den 8 augusti är det premiärdags. // tv4.se Comhem har även en sommarkampanj med Viasat: Teckna Viasat Sport-paketet eller Viasat Golf just nu så bjuder vi på tre månader.12 mån abonnemang. Erbjudandet gäller till och med 9 augusti. Rätt bra erbjudande trots allt om Hockey kommer ingå. Postad 21 July 2009 - 16:07
@Leatherface
Jag har redan kritiserat Viasat för deras skittaktik att byta namn på kanaler, tematisera dessa, höja priset och inte höja utbudet!!! Det är sååå dåligt från deras sida! Sist när Viasat höjde priset från 59 kr per månad till 99 kr per månad var det bara så att man bytte namn på kanalerna! Inget mer! Sportutbudet var exakt samma som förut. Dessutom valde Viasat Sport att spara pengar på en hel del sportevengemang, speciellt en del tennisturneringar som spelades ute i Europa. Man fick inte se dessa ATP turneringar på grund av att Viasat sparade in pengar och ville inte betala för TV-rättigheter! Viasat och Canal Digital vill bara dra in pengar och erbjuder inte sport i toppklass som andra motsvarande platform i andra Europeiska länder erbjuder... Titta bara på Lyngsat.com och kolla vilka härliga kanaler erbjuder Sky UK, Spansk Digital+ och Sky Italy !!! Titta sedan på innehållet i deras sportutbud! Man ska inte bara höja priserna så där bara utan att erbjuda folk mer sport av toppklass! Själv säger jag upp mitt abbonemang på Viasat Sport paket om den omvandlas till Viasat Sport Total och om priset höjs till 199 kr! Även 99 kr per månad är på gränsen till uppsägningen! Kolla bara vad som visas på dessa kanaler under juni-juli-augusti. Dessa kanaler ska inte kosta mer än 99 kr per månad! Även med NHL tycker jag att man inte ska gå över 149 kr per månad för allt! Redigerat av Brando70, 21 July 2009 - 16:09. Postad 21 July 2009 - 16:11
Ja men det jag menade var att man skulle få välja antingen Viasat Sport + 1 genre kanal för 99:- eller om man önskar Viasat Sport Total för 199:- och det skulle vara bra prissättning tycker jag...
Nu lär vi ju inte få se nåt sånt men det som är klart är att Viasat Hockey ingår i deras Viasat Sport paket... Viasat Golf kommer fortfarande vara en fri kanal... Postad 21 July 2009 - 16:15
Aaah! Tack för detta, det var helt nytt för mig. Tja då är det så att om dom höjer nu hoppar jag av, jag har ju redan canal+ och tv4 sport. Postad 21 July 2009 - 16:32
Suck, har endast Viasat Sport inlagd i min kanallista då motor, fotboll inte kunde intressera mig mindre. Så man betalar glatt 99 kr i månaden för att se 9 Masters turneringar i tennis + nån ev bonus turnering. Viasat är så jaevla värdelösa med att köpa in ATP turneringar så det är skrämmande.
Är det inte fler som klagar på detta, borde inte priserna ändras så man kan köpa endast Viasat Sport löst igen. Hoppas de startar Viasat Tennis för det finns minst lika mkt tennis att visa som motor och all den andra skiten.
Det suger, och Washington om 2 veckor lär vi inte heller få se!! Redigerat av henke007, 21 July 2009 - 16:37. Postad 21 July 2009 - 16:33
@Leatherface
Det maximala priset som jag skulle kunna tänka mig att betala för Viasat Sport-paket är 149 kr per månad! Inte en enda krona mer! När det gäller sportutbudet på Viasat Sport och TV4 Sport, det är ju uppenbart att Viasat Sport och TV4 Sport sparar på pengar och inte köpper TV-rättigheter till sportevangemang som direktsänds i större delen av Europa! Ett bra exempel är att Viasat Sport och TV4 Sport skiter i att direktsända ATP turnering från Hamburg! Denna turnering spelas den här veckan och Robin Söderling är med och spelar! Inga sändningar i Sverige! Tyvärr Svenska sportkanaler sparar pengar på TV-rättigheter, strävar efter att dra in så mycket pengar som möjligt från folk som oftast struntar i att protestera vilket är dåligt! Vill man dra in pengar då ska man också bjuda folk på sport av världsklass! Jag förstår inte TV4:s politik... TV4 köpper TV-rättigheter för Englands Division 1 med en hel del skitlag som spelar där och samtidigt struntar man i att sända NBA matcher då man vet att NBA direktsänds i över 200 länder runt om i världen! Det är tydligen förfå som tittar på NBA basket i Sverige, enligt TV4 iaf, vilket är lögn egentligen. NBA har dyra rättigheter, mycket dyrare än NFL eller NHL, så TV4 vill inte betala för sport där svenskar inte deltar. Det är egentligen NBA basket som är globalt populär sport och det kostar en hel del att köpa TV-rättigheter. Postad 21 July 2009 - 16:36
Med Total menade jag självklart att även Golf skulle ingå då dvs alla 6 kanalerna...
Vill du inte betala 199:- så skulle du välja de billigare alternativet istället = valfrihet Man skulle ju kunna ha fler anternativ med 2 genrekanaler för 149:- också förstås... Tycker man det är för dyrt får man vara utan helt enkelt för sporträttigheter är inte gratis... Tjäna pengar vill väl alla göra och dom måste ju även få in pengar för att kunna köpa in andra rättigheter också... Men att man skulle få se sån valfrihet är nog att hoppas för mycket... Vi får nog leva med ett paket med alla kanaler förutom golfkanalen... Redigerat av Leatherface, 21 July 2009 - 16:46. Postad 21 July 2009 - 16:49
Jag förstår inte TV4:s politik... TV4 köpper TV-rättigheter för Englands Division 1 med en hel del skitlag som spelar där och samtidigt struntar man i att sända NBA matcher då man vet att NBA direktsänds i över 200 länder runt om i världen! Det är tydligen förfå som tittar på NBA basket i Sverige, enligt TV4 iaf, vilket är lögn egentligen. NBA har dyra rättigheter, mycket dyrare än NFL eller NHL, så TV4 vill inte betala för sport där svenskar inte deltar.
Det är egentligen NBA basket som är globalt populär sport och det kostar en hel del att köpa TV-rättigheter. [/quote] Jag kan nästan garantera att det är fler i Sverige som är intresserad av div 1 i England än NBA, sen kan man ju tycka vad man vill om det men så är det. Jag tex känner inte nån som tittar på NBA el basket alls, men däremot gärna tittar på en "obskyr" match från englands div 1 en kall kväll i oktober. Postad 21 July 2009 - 17:58
@Lo-Fi Heroes
Det är kanske bara i England och i Sverige man tittar på Englands Division 1! Kanske i Skottland, Irland och Norge också... Resten av Europa köper inte TV-rättigheter för Englands Division 1, tro mig! Sedan, att du drar en parallell mellan popularitet av Englands Division 1 och NBA basket är ju ganska löjligt! Det är som att dra en parallell mellan innebandy och fotboll! Faktum är att svenska sportkanaler betalar inte för TV-rättigheter som kostar förmycket. NBA är ett sådant exempel. Canal+France, Canal+Poland och Canal+Spain direktsänder NBA matcher, men inte Canal+Sweden. Det handlar väl om blandning av dyra TV-rättigheter och lågt intresse i Sverige. Redigerat av Brando70, 21 July 2009 - 18:00. Postad 22 July 2009 - 01:00
Jag antar att Viasat Hockey kommer att kosta pengar även under de 3-4 månader då det inte spelas några matcher?
Postad 22 July 2009 - 17:42
Kan du garantera det även för comhem & ip-tv, nej! Saxat från Viasat.se: Viasat Hockey kommer vid lansering i höst per automatik ingå i Viasats Sportpaket via parabol. Förutom Viasat Hockey innehåller Viasats sportpaket bland andra kanalerna Viasat Sport, Viasat Motor och Viasat Fotboll. Viasat Hockey kommer att erbjudas för distribution via kabel- och bredbandsnät och de TV-sända matcherna från HockeyAllsvenskan kommer tillgängliggöras på streamingtjänsten Viasat OnDemand. Postad 22 July 2009 - 17:46
Ja men om man ska lita på deras kundtjänst så ska det ingå i Viasat Sport paketet...
IPTV kan jag inte svara på men har svårt att se varför dom skulle sända det annorlunda... Redigerat av Leatherface, 22 July 2009 - 17:46. Postad 22 July 2009 - 20:13
Om "Viasat hockey" ska ingå i Viasat Sport paketet, de lär ju höja priset också eller???
Just nu kostar Viasat paketet 99 kr per månad och om man lägger till "Viasat hockey", då kan man vänta sig en prishöjning till 149 kr per månad, kanske??? Hur som helst, om abbonemangspris på Viasat Sport paketet höjs då blir jag tvungen att säga upp antingen Canal+Total eller Viasat Sport... hmmmmm mycket svårt att välja vilket paket ska bort... Postad 22 July 2009 - 20:17
Har inte sett nåt officiellt att dom ska höja men det ser ut som det blir höjning av paketpriset...
Ni får ringa och fråga Comhem/Viasat om hur det blir med priset... Redigerat av Leatherface, 22 July 2009 - 20:20. Postad 27 July 2009 - 08:13 Det är alltid svårt med kundtjänster men hos Viasat fanns det alltså en som påstod att det nu var klart att Viasat Hockey ska ingå i Viasat Sport hos Comhem kabel-tv? Jag mötte ju en säljare som påstod samma sak men han var helt skum och jag litar inte på att han hade full koll. Frågan är ju när detta blev klart eftersom varken Viasat eller Comhem har gått ut med det officiellt. Comhem borde väl ha all anledning i världen att annonsera om Viasat Hockey om det var klart tycker man. Postad 27 July 2009 - 09:43
Nej comhem kundtjänst har sagt det till en jag känner men han frågade aldrig om priset ska höjas eller inte...
När det gäller gå ut officiellt så är det lika tyst från t.ex Tele2 med... Redigerat av Leatherface, 27 July 2009 - 09:44. Postad 28 July 2009 - 12:04
Som sagt kundtjänst säger att den ska ingå i Viasat Sport paketet så om du inte litar på folk får du väl ta och ringa själv istället för att anklaga folk för lögner eller hur man nu ska tolka dig...
Om det inte stämmer så är det isf kundtjänst man inte kan lita på men jag utgår iaf från att han fått rätt information från dom iaf... Anledningen att jag inte själv ringt är att jag har Tele2 och där vet jag inget än om vad som händer... Redigerat av Leatherface, 28 July 2009 - 12:52. Postad 30 July 2009 - 15:25 Fick brev idag från Comhem. Inte ett ord om att de tappat NHL-rättigheterna. Postad 30 July 2009 - 15:42
Fick det med, tur att jag precis bundit mig 12 mån till.
Enligt säljaren på comhembutiken på el-giganten ska hockey ingå i viasat sport, men jag är ändå lite skeptisk, dom har ju haft fel förr. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |