Viasat Hockey
296 svar till detta ämne
Postad 07 May 2009 - 07:40
Scrapanatchi
-
Scrapanatchi
-
Beroende
-
-
1061 inlägg
 Den internationella mediekoncernen Modern Times Group MTG AB (publ.) (’MTG’ eller ’Koncernen’), tillkännagav idag att Viasat Broadcasting kommer att lansera Sveriges enda renodlade ishockeykanal när nästa säsong inleds i höst. Viasat Hockey blir tillgängligt på Viasats satellit-TV-plattform som en del av sportpaketet och för distribution via tredjepartsnätverk. Kanalen kommer att ha exklusiva och omfattande sändningar från HockeyAllsvenskan, liksom från hockey-VM, Kontinental Hockey League, KHL och europeiska Champions Hockey League. Lanseringen följer av förvärvet av de exklusiva sändningsrättigherna till HockeyAllsvenskan för de kommande fyra åren. HockeyAllsvenskan är en av de mest populära sportligorna i Sverige och rättigheterna inkluderar både grundserien och kvalserien till Elitserien. Viasat har också förlängt de exklusiva sändningsrättigheterna till KHL för ytterligare tre år. KHL är en internationell hockeyliga med 21 lag från Ryssland och ett lag från vardera Lettland, Vitryssland och Kazakstan. Minst 64 KHL-matcher kommer att sända på Viasat Hockey varje säsong, inklusive den 18 play-off-matcherna och All-star-matchen. Källa:http://mtg.se/sv/Med...CKEY-I-SVERIGE/NHL "har tecknat ett avtal om att förvärva rättigheterna till direktsändningarna från den nordamerikanska National Hockey League (NHL). Rättigheterna omfattar Sverige, Norge, Finland och Danmark och MTGs täckning av NHL inleds vid starten av 2009-2010 års säsong i oktober 2009" http://mtg.se/sv/Med...-NHL-FRAN-ESPN/Bekräftar att viasat tar över hockey allsvenskan & NHL från tv4, Elitserien här näst?
Redigerat av Scrapanatchi, 20 July 2009 - 01:17.
Postad 07 May 2009 - 09:45
Zakarias_R
-
Zakarias_R
-
Lärjunge
-
-
254 inlägg
UNDERBART! Synd bara att jag inte har viasat, eller råd att skaffa det:(
Postad 07 May 2009 - 11:15
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11286 inlägg
Härligt med fler renodlade sportkanaler på viasat.
Postad 07 May 2009 - 14:55
kevin_kaya
-
kevin_kaya
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Viasat börjar verkligen bli bättre!! Var väldigt svårt att välja melan Viasat och CD, valde Viasat, vet inte riktigt varför..
Om dom bara får 1-2 mer kontrakt med några filmbolager, några mer HD kanaler, och förbättrar bildkvaliten så blir dom lätt bättre än CD!
Postad 07 May 2009 - 16:53
hobbis
-
hobbis
-
Användare
-
-
208 inlägg
Ah, detta gillar jag :-)
Hoppas bara att det går att få med denna i de 99kr det kostar att ha Viasats sportkanaler (förutom Golf) hos Comhem oxå... men det kanske är att hoppas för mycket?
Postad 07 May 2009 - 19:52
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14172 inlägg
Gillar idén bara prissättningen blir rätt... Känns inte så kul med typ 50 spänn per specialkanal
Postad 07 May 2009 - 21:56
kevin_kaya
-
kevin_kaya
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
!!!! INFO !!!! !!!! INFO !!!! !!!! INFO !!!! Om ni har "sportpaket" (Viasat Sport+Fotboll+motor) sa kommer HOCKEY utan extra kostnad! (E inte 100% fast det star det pa viasats hemsida) !!!! INFO !!!! !!!! INFO !!!! !!!! INFO !!!!
Postad 08 May 2009 - 01:18
Metalmartin
-
Metalmartin
-
Lärjunge
-
-
488 inlägg
lagom till OS kommer Viasat Curling och isdans
visst kul med special kanaler man ska ju kunna välja bara 1 åt gången om man vill det...
Postad 08 May 2009 - 04:35
Badboy Rune
-
Badboy Rune
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Jag hade hoppats och trott att tv4 skulle göra om canal+ sport till en fotbollskanal, en hockeykanal och övriga sporter flyttas till tv4sport. Personligen skiter jag i fotbollen så då hade man kunna valt bort allt utom hockeykanalen och fått hockeyallsvenskan, nhl, elitserien och finska ligan. Känns inte som khl och chl är så intressanta.
Tror ni man kommer kunna köpa den löst utan någon annan av viasats kanaler?
Postad 08 May 2009 - 13:43
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Canal+ har inte kvar rättigheterna till finska ligan längre har jag för mig... Dom var tvungen avstå det för att affären med TV4 skulle gå igenom... skulle inte förvåna mig om även det dyker upp på viasat...
Måste man inte ha Viasat Sport för att kunna beställa Viasat Golf? Lär isf bli samma med Viasat Hockey då.. förutom viasat som det ingår utan extra kostnad i deras sportpaket...
Redigerat av Leatherface, 08 May 2009 - 13:51.
Postad 08 May 2009 - 15:53
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11286 inlägg
Står detta på deras sida.
För Viasats parabolkunder kommer Viasat Hockey per automatik adderas till sportpaketet.
Viasat Hockey kommer även att erbjudas för distribution via kabel- och bredbandsnät. I dagsläget är förhandlingar med operatörer ej avslutade, därför är det oklart exakt hur och via vilka övriga operatörer kanalen kommer att distribueras.
Kanalen kommer inte att distribueras i det digitala marknätet på grund av den begränsade kapacitet som finns där.
Matcher från HockeyAllsvenskan kommer dessutom finnas tillgängliga via webben på www.viasatondemand.se
Postad 08 May 2009 - 16:38
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Står inget där om att den kommer ingå i Viasat Sport paketet i kabel/IPTV näten... bara att den ingår utan extra kostnad i viasats sportpaket som jag skrev tidigare...
Redigerat av Leatherface, 08 May 2009 - 16:38.
Postad 08 May 2009 - 18:59
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Spontant - om det nu är så billigt att sända en till kanal, då kan de väl istället skriva upp bitraten, dvs kvalitén, en aning på de övriga...
Postad 09 May 2009 - 09:14
Unregistered6df60672
-
Unregistered6df60672
-
Veteran
-
-
1811 inlägg
Men om nu hockeyallsvenskan förvinner från TV4 sporten betyder det alltså att jag måste betala mer för att få se det... inte riktigt det jag vill. Sen är jag helt ointresserad av golf och motor på viasat så för mig är detta inte nån förbättring.
Postad 09 May 2009 - 09:22
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Golf kanalen måste du inte ha det räcker med vanliga Viasat Sport paketet... men visst du måste betala 99:- för Viasat Sport sen är jag rädd för att du får betala extra för Hockey kanalen utöver det om duu kör med Kabel/IPTV...
Redigerat av Leatherface, 09 May 2009 - 10:44.
Postad 09 May 2009 - 09:26
Unregistered6df60672
-
Unregistered6df60672
-
Veteran
-
-
1811 inlägg
Golf kanalen måste du inte ha det räcker med vanliga Viasat Sport paketet... men visst du måste betala 99:- för Viasat Sport sen är jag rädd för att du får betala extra för Hockey kanalen utöver det om duuuu kölr med Kabel/IPTV...
Då blir det nog inget för mig. Jag betalar 209 redan för canal + sport. Då får jag hockey i HD, jag tror inte det blir hd för hockeyallsvenskan.
Postad 09 May 2009 - 10:43
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Nja man får väl se... kanske dom visar en del matcher i Viasat Sport HD så småningom....
Men man får väl se jag hoppas ju det hamnar i sportpaketet hos alla.. bäst skulle ju vara om dom sålde alla kanalerna lösa då jag inte är intresserad av varken fotboll eller motor... Viasat Sport + 1 temakanal för kanske 69:-/mån skulle kännas mer vettigt... sen att dom har 1 paket med alla kanalerna för dom som vill ha det...
Sen förstår jag inte varför man betalar 209:- för Canal+ Sport då man får alla filmkanalerna också för bara 40:- mer i månaden... om det hade varit 149:- eller nåt i den stilen så hade det varit mer intressant med enbart Canal+ Sport...
Redigerat av Leatherface, 09 May 2009 - 10:56.
Postad 09 May 2009 - 10:59
henke007
-
henke007
-
Guru
-
-
5366 inlägg
Hatar att betala 99 kr för Viasat Sport, betalar hellre 59 för bara den utan resten av skräpet..
Postad 09 May 2009 - 14:14
Unregistered1124
-
Unregistered1124
-
Beroende
-
-
1000 inlägg
Hatar att betala 99 kr för Viasat Sport, betalar hellre 59 för bara den utan resten av skräpet..
Ja, 59 kr för en valfri eller 99 kr för alla vore ju vettigt. Viasat Hockey behöver man öht inte ha maj-augusti heller.
Postad 09 May 2009 - 17:31
Unregistered6df60672
-
Unregistered6df60672
-
Veteran
-
-
1811 inlägg
Nja man får väl se... kanske dom visar en del matcher i Viasat Sport HD så småningom.... Men man får väl se jag hoppas ju det hamnar i sportpaketet hos alla.. bäst skulle ju vara om dom sålde alla kanalerna lösa då jag inte är intresserad av varken fotboll eller motor... Viasat Sport + 1 temakanal för kanske 69:-/mån skulle kännas mer vettigt... sen att dom har 1 paket med alla kanalerna för dom som vill ha det... Sen förstår jag inte varför man betalar 209:- för Canal+ Sport då man får alla filmkanalerna också för bara 40:- mer i månaden... om det hade varit 149:- eller nåt i den stilen så hade det varit mer intressant med enbart Canal+ Sport...
Kan hålla med om det. Sportkanalerna är mycket dyrare i relation till hela paketet på canal +. Men så är det ju det att jag kan inte se mitt favoritlag så många gånger live utan det blir på TV. Då tecknar jag säsongskortet klubb sen också,...Så det blir en del pengar minsann. Sen vill jag hellre se filmerna på bluray än på Canal + så filmpaketet är inte nåt för mig. Det hade varit vettigare med 149 kr som du skrev och 249 med hela filmpaketet därtill. Att lägga ut ytterligare pengar för att få se på hockeyallsvenskan.. Tja jag kan lägga 29 kr som är priset för en extrakanal på comhem. Inte mer. Jag vågar knappt räkna på hur mycket pengar jag lägger på TV och film, men nu när jag inte bor där mina favoritlag finns så blir det så här. Förut la jag mycket pengar på att få se matcherna live istället så det kanske går jämnt ut.
Postad 09 May 2009 - 20:38
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
tja har man lagt ut en massa pengar tycker ja då kan man lägga ut 40:- till lika gärna för filmkanalerna också men det är ju jag det 
Alltid en del filmer som är bra som går där... 29:- kan du glömma.... du får räkna med 99:- minst för sportpaketet sen får man hoppas man inte behöver betala extra utöver det... tror nog KHL kostar en hel del med med tanke på lönerna där.. dom måste ju få tillbaka pengarna nånstans...
Redigerat av Leatherface, 09 May 2009 - 20:39.
Postad 09 May 2009 - 20:49
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
tror nog KHL kostar en hel del med med tanke på lönerna där.. dom måste ju få tillbaka pengarna nånstans...
De pengarna pumpar de väl upp ur marken?
Postad 09 May 2009 - 21:11
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Ja man kan ju tro det nästan... dom får ju pengar från staten och tv bolagen första åren för att komma igång men sen ska dom klara sig själva... och då är TV rättigheterna en viktig del för dom att få in pengar från...
Postad 09 May 2009 - 22:44
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Tror inte de får särskilt mycket pengar från staten. Men de har något stort bolag bakom sig och det är inte möjligt att pengarna där pumpas upp ur marken.
Postad 09 May 2009 - 22:47
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Ishockey är politik i ryssland... men även TV bolagen pumpar in pengar i klubbarna...
Redigerat av Leatherface, 09 May 2009 - 22:47.
Postad 10 May 2009 - 01:10
Badboy Rune
-
Badboy Rune
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Tror inte de får särskilt mycket pengar från staten. Men de har något stort bolag bakom sig och det är inte möjligt att pengarna där pumpas upp ur marken.
Tror inte heller det är så jättemycket pengar från staten. Men däremot från delvist statligt ägda bolag som tex Gazprom som har gått in med enorma pengar. OT: Om Viasat ska dela upp kanalerna i motor, golf, hockey osv så borde det väl vara för att hockeyälskare ska kunna välja ut just hockeykanalen. Om man tvingas köpa nästa alla sportkanalerna ändå för att tex se hockeyn så var det väl inte mycket vits att dela upp dom. EDIT: Hittade lite mer fakta så redigerade mitt inlägg. Det verkar som det kommer sändas minst en match per omgång av hockeyallsvenskan. Dessutom får s24.se chans att välja matcher efter Viasat. Källa: http://www.aftonblad...ticle5094567.abHur mycket reklam är det på Viasat sport idag? Viasat har svarat på Mrmadhwaks blogg att "Viasat Hockey kommer inte innehålla reklam". Betyder det att det blir som Canal+ sport "bara lite reklam i paserna" eller ingen reklam över huvud taget? Källa: http://mrmadhawk.blo...69918f172652432
Redigerat av Badboy Rune, 10 May 2009 - 16:16.
Postad 10 May 2009 - 17:43
Loveless
-
Loveless
-
Lärjunge
-
-
449 inlägg
Har hittills inte sett någon reklam på Viasats sportkanaler, under hockey VM har till exempel VS HD visat en resultatskylt under tiden sexan visat reklam.
Dessutom, har inte tänkt på det själv förens nu, men har inte C+ slutat med smygreklamen?
Kan inte heller förstå Viasats specialkanaler om man nu inte kan köpa dem styckevis. Speciellt inte med tanke på ramaskriet som blev när Championsleague inkräktade på de andra kanalerna. Vill verkligen Viasat kasta bort så mycket av deras dyrt förvärvade rättigheter genom att begränsa sig till två kanaler?
Postad 10 May 2009 - 17:46
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Canal+ Sport visar endast reklam för Canal+ eget utbud.
Postad 10 May 2009 - 19:11
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Tror inte heller det är så jättemycket pengar från staten. Men däremot från delvist statligt ägda bolag som tex Gazprom som har gått in med enorma pengar.
Just det, Gazprom är det ju bolaget heter. Tack för det.
Postad 10 May 2009 - 19:31
Badboy Rune
-
Badboy Rune
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Canal+ Sport visar endast reklam för Canal+ eget utbud.
Det är väl fortfarande reklam i periodpauserna i hockey och fotboll. Även om det inte är mycket reklam, bara 2-3 olika reklamfilmer. Eller har jag missat att dom helt har slutat med det?
Postad 10 May 2009 - 20:17
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
De visar bara reklam för programutbudet, alltså ingen produktreklam.
Postad 16 July 2009 - 09:03
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
Viasat har köpt rättigheterna till NHL med start i höst
Postad 16 July 2009 - 14:00
JanHJ
-
JanHJ
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Postad 16 July 2009 - 15:39
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Går att läsa på deras egen sida med... http://www.viasat.se/node/47Dom tar även över Niklas Holmgren och Calle Johansson från Canal+ så dom kommer inte synas hos Canal+ i höst... Canal Digital kommer däremot ta in ESPN America i Familjepaketet så det blir lite plåster på såren...
Redigerat av Leatherface, 16 July 2009 - 15:40.
Postad 16 July 2009 - 16:57
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11286 inlägg
Vilken underbar nyhet,äntligen kan jag kolla NHL.
Postad 18 July 2009 - 14:38
tjabo20
-
tjabo20
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Det är ju intressant bara om dom kör matcherna i HD...annars kan man ju fortsätta kolla i pisskvalite på espn
Postad 18 July 2009 - 17:38
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
SD sändningarna på Canal+ Sport var iaf rena HD kvallan i jämförelse med ESPN America...
Postad 18 July 2009 - 19:12
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5967 inlägg
Detta är ju en katastrof för NHL i norden
Viasats sportkanaler har ju en bitrate som inte ens duger åt Rapport
och detta märkte vi ju framför allt under hockey vm.
Att canaldigital har ESPN under bordet, hjälper ju oss inte mycket mer
ESPN är rena hånet mot oss i Europa. Hemma i USA sänder de i HD medan
man levererar en 4:3 sändining i katastrofbitrate till europa
Men som jag skrivit i en annan tråd, så kommer ESPN HD till England
nu i augusti. redan den 3/8 om jag inte minns fel. Detta följs så klart
av att vi får den till 2011 i Sverige om inte canaldigtal kan handla snabbt.
I vilket fall som helst är NHL på fallrepet hos dom som vill ha kvalité på
sina sportsändningar. Jag ser enbart sport på HD såvida man inte tvingas
se en landskamp i fotoboll eller VM i hockey i vanlig SD. I annat fall så rktar
jag parabolen mot bättre aktörer ute i europa.
Kan som en parantes nämna att man sände de flesta NHL matcherna i HDTV
hos spanska Digital+ medan vi fick nöja oss med 16:9 SDTV i bästa fall.
Maveric
Postad 19 July 2009 - 01:01
Unregistered1f5de008
-
Unregistered1f5de008
-
Lärjunge
-
-
395 inlägg
Viasat har köpt rättigheterna till NHL med start i höst
Dom tar även över Niklas Holmgren och Calle Johansson från Canal+ så dom kommer inte synas hos Canal+ i höst...
Jaha ja, då byter man alltså bort C+ mot Viasat till slut. Jag lyckades hålla mig när Moto GP försvann till Viasat men nu är det ett faktum att C+ tappar en kund, för NHL missar jag inte. Även om detta.. Detta är ju en katastrof för NHL i norden
Viasats sportkanaler har ju en bitrate som inte ens duger åt Rapport och detta märkte vi ju framför allt under hockey vm.
..inte låter alls bra.
Postad 19 July 2009 - 01:13
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11286 inlägg
Jo klart du ska ta viasat,får du många bra sportkanaler.
Hur bilden blir visar sig,jag tror inte den blir så hemsk.
Postad 19 July 2009 - 08:37
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Som CD-kund som inte tittar på NHL kan man alltid hoppas att ett russin mindre i kakan ger att de ej behöver ta lika mycket betalt.
men å andra sidan lär rättigheterna för diverse Europeiska fotbollsligor (läs Premier Leauge) ta eventuella kronor som blir över, inte kommer jag se av dem ivartfall.
Redigerat av Monshi, 19 July 2009 - 08:37.
Postad 19 July 2009 - 12:59
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Canal+ kommer fortsätta ta lika mycket betalat även fast dom tappat NHL...
Men som jag sa tidigare så kommer CD ta in ESPN America bla i deras Familjepaket...
För Boxers kunder däremot som vill följa NHL innebär det här att dom blir tvungen skaffa parabol eller annat alternativ...
Möjligen kan det ju bli nån match då och då i TV6 och Viasat Sport då Mux 6 kommer igång...
Redigerat av Leatherface, 19 July 2009 - 13:06.
Postad 19 July 2009 - 14:17
Brando70
-
Brando70
-
Forumräv
-
-
651 inlägg
Tjena!
Är NHL hockey borta från Canal+Sport ??? Är det sant ???
Redigerat av Brando70, 19 July 2009 - 14:21.
Postad 19 July 2009 - 15:56
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Läs igenom tråden så får du nog svar på din fråga...
Postad 19 July 2009 - 16:35
gamefreak
-
gamefreak
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Synd att NHL försvann från Canal+. Jag har Canal+ Sport enbart för Premier League och NHL, kollar på Allsvenskan och Elitserien ibland men det är inget jag betalar dyra pengar för. Frågan är om man ska gå över till Viasat för att få NHL och Champions League? Synd bara att TV1000 inte alls känns lika lockande som Canal+ Film.
Postad 19 July 2009 - 16:44
Unregisteredc2e5ee9c
-
Unregisteredc2e5ee9c
-
Lärjunge
-
-
447 inlägg
Ingen som har bekräftade uppgifter om hur det blir för Comhem? Får vi också med Viasat Hockey i Sportpaketet eller blir det en separat kanal?
Jag träffade en säljare för Viasat på en marknad häromdagen. Han sa att hockeykanalen skulle ingå i sportpaketet i Comhems nät. Tyvärr var säljaren rätt skum och besvarade de flesta av mina frågor med motfrågor så jag litar inte på hans uppgifter... Han kan ha blandad ihop parabol med kabeltv som de flesta andra som "hört" att hockeykanalen ska ingå i sportpaketet.
Postad 19 July 2009 - 16:56
Unregistered95f0390c
-
Unregistered95f0390c
-
Användare
-
-
192 inlägg
Vad irriterad jag blir nu. Skall man behöva betala en förmögenhet för att kolla på tv idag. Betalar redan 450kr i månaden och känns surt med 99kr till. Hoppas man kan välja denna kanalen löst på comhem? Ingen som vet?
Postad 19 July 2009 - 17:12
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Nej du måste ha Viasat Sport för att kunna få Viasat Hockey...
Frågan är om det kommer ingå i Sportpaketet eller om man måste välja till det som med Golfkanalen menen jag tror det kommer ingå i Viasat Sport paketet... Sen om det kommer bli höjning av priset låter jag vara osagt...
Men dom med CD får ju som sagt ESPN America utan kostnad som sänder mycket NHL...
Dom med comhem kan få ESPN America för 29:-/mån löst...
Redigerat av Leatherface, 19 July 2009 - 17:14.
Postad 19 July 2009 - 20:57
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11286 inlägg
Jag har viasat guld och då får jag hockeykanalen,annars får man nog betala extra.
Postad 19 July 2009 - 22:48
Brando70
-
Brando70
-
Forumräv
-
-
651 inlägg
Läs igenom tråden så får du nog svar på din fråga...
Alltså, NHL fortsätter att direktsändas (med 2-3 minuter släpande eftersändning) i Canal+Sport1. Då känns inte Viasat Hockey så lockande för min del. Hoppas att Viasat inte höjer priset över 99 kr per månad, när Viasat Hockey startat. Först var det 59 kr per månad, nu 99 kr per månad och vad blir nästa steg, 149 kr per månad??? Då kommer jag att säga upp abbonemanget hos Comhem på Viasat Sport paket!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
TV-Program
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|