Tomb Raider: Underworld (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 23 May 2009 - 19:07
Postad 21 August 2009 - 09:10
Men stackars Lara har en del besvär med åderbråck i vänster knäväck, detta är väl ärftligt?
Postad 19 December 2009 - 14:52
Nu när jag är mitt i din rekommendation (ME), har du tagit dig i kragen ännu1. Conan (spelat)
2. Just Cause
3. Tomb Raider UW
999. Earth Defence Force 2089
Postad 19 December 2009 - 19:22
Postad 19 December 2009 - 19:58
Postad 19 December 2009 - 23:38
Mmm, det är trist. Kanske är så att marknaden täcks av TR och UC men jag ser gärna ännu fler äventyrsspel av den här typen. Det kanske blir nästa grej, det som är inne nu är att göra God of War/Devil May Cry kopior.Man undrar varför det inte görs fler spel av den här typen (iaf inte till xbox).
Postad 20 December 2009 - 09:40
Postad 20 December 2009 - 13:58
Har för mig att tvåan är lagd på is eller nerlagt helt. Zoiler vet säkert.Om tvåan släpps någon gång kanske den skapar trenden?
Postad 20 December 2009 - 15:47
Näääe, tycker du? Tycker BGE är mer likt Zelda i så fall. Fan att de inte kommer igång med en tvåa av BGE.Jag tycker att Beyond Good and Evil påminde lite om TR
Vad jag vet har de aldrig utannonserat en tvåa av UW, däremot har de utannonserat ett nytt Tomb Raider som skulle ledas av en "ny" Lara med ny spelmekanik (red på häst och sköt pilbåge).
Postad 20 December 2009 - 16:00
Tycker UW var redigt uselt, har inte orkat spela färdigt det pågrund av den dåliga kontrollen, klättrings och fightingmekaniken - där är ju något de kan titta över på en uppföljare.Vad jag vet har de aldrig utannonserat en tvåa av UW, däremot har de utannonserat ett nytt Tomb Raider som skulle ledas av en "ny" Lara med ny spelmekanik (red på häst och sköt pilbåge).
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 December 2009 - 16:00.
Postad 20 December 2009 - 16:10
Tror väl han menade 2a av Beyond Good and Evil.Näääe, tycker du? Tycker BGE är mer likt Zelda i så fall. Fan att de inte kommer igång med en tvåa av BGE.
Vad jag vet har de aldrig utannonserat en tvåa av UW, däremot har de utannonserat ett nytt Tomb Raider som skulle ledas av en "ny" Lara med ny spelmekanik (red på häst och sköt pilbåge).
Edit: Fast det svarade du också på ser jag nu.
Redigerat av derpious, 20 December 2009 - 16:10.
Postad 20 December 2009 - 16:18
Tycker UW var redigt uselt, har inte orkat spela färdigt det pågrund av den dåliga kontrollen, klättrings och fightingmekaniken - där är ju något de kan titta över på en uppföljare.
Är ingångsspelet Uncharted så är man van vid färgade vägar och säkerhetslinor
Dessutom slåss man ju inte speciellt mycket, men visst de kan förbättra båda delarna. Striderna ska inte vara svåra att göra något riktigt av.
Hmm, det gjorde han nog. Men det hade varit ett action sandboxlir, inte direkt samma sak.Tror väl han menade 2a av Beyond Good and Evil.
Edit: Fast det svarade du också på ser jag nu.
Redigerat av Zoiler, 20 December 2009 - 16:19.
Postad 20 December 2009 - 22:13
Näääe, tycker du? Tycker BGE är mer likt Zelda i så fall. Fan att de inte kommer igång med en tvåa av BGE.
Jag fick samma känsla av bägge. Om det inte vore för att jag inte hinner spela allt roligt på DSi och X360 skulle jag skaffat en PS3 för Uncharted, men det blir bara löjligt med en massa spelkonsoler hemma (just nu bara DSi) som jag inte använder.
Postad 27 December 2009 - 19:53
http://gamestation.c...world/~r409029/
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
1 bild
106 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?