Harman Kardon HKTS 11
(Högtalarpaket för hembio)
|
2
|
(98)
|
Inga priser | |
Infinity PHI 51 5.1
(Högtalarpaket för hembio)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
26 relaterade trådar
Postad 07 January 2010 - 20:02
köpte dessa i mellandagarna och är super nöjd....men ev lite klen bas som sagts tidigare, om jag har min bas på 80 % styrka så får jag i mitt tycke bra bas..Men om ni är bas älskare lyssna först och bilda er en egen uppfattning......
Postad 08 January 2010 - 10:17
Noterade att det är rätt få butiker som har Phi 5.1 nu. Desto fler som säljer Phi 2.1.
Har börjat fundera på att utöka mitt Phi 5.1 med två satelliter till, har Onkyo TX-SR607 men känns lite överdrivet att köra två subwoofers i vårt vardagsrum.
Någon som skulle vara intresserad av en extra subwoofer..? Alterantivt, har ni något tips på två andra satelliter som skulle funka bra ihop med Phi 5.1 ?
Har börjat fundera på att utöka mitt Phi 5.1 med två satelliter till, har Onkyo TX-SR607 men känns lite överdrivet att köra två subwoofers i vårt vardagsrum.
Någon som skulle vara intresserad av en extra subwoofer..? Alterantivt, har ni något tips på två andra satelliter som skulle funka bra ihop med Phi 5.1 ?
Postad 11 January 2010 - 12:40
Kontakta gärna oss per e-mail alt. telefon så kan vi diskutera det.Kan ni göra som Leffler gjorde och packa ihop till 7.1?
Mvh Andreas på Klintons HiFi & Hemmabio
Postad 02 February 2011 - 09:29
Hej
Någon butik som har kvar?
Eller något privatperson som vill sälja sitt PHI 5.1?
mvh Derbyboy
Någon butik som har kvar?
Eller något privatperson som vill sälja sitt PHI 5.1?
mvh Derbyboy
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Onkyo TX-SR607
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?