* Officiell Tråd - Iphone 3gs *
4188 svar till detta ämne
Postad 11 June 2009 - 13:07
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Hur många har iphone 3G och vill byta till 3GS?
Min polare har 16 mån bindningstid kvar på sin 3G men han kommer att betala en saftig slutfaktura på ca 7400 (han har Telenors 600kr abonnemang) 
Jag är däremot inte så desperat, kommer att vänta tills bindningstiden (12 mån) går och förhoppningsvis kommer en HELT NY iphone tills dess som uppfyller mina små krav.
Postad 11 June 2009 - 13:10
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Hur många har iphone 3G och vill byta till 3GS? Min polare har 16 mån bindningstid kvar på sin 3G men han kommer att betala en saftig slutfaktura på ca 7400 (han har Telenors 600kr abonnemang)  Jag är däremot inte så desperat, kommer att vänta tills bindningstiden (12 mån) går och förhoppningsvis kommer en HELT NY iphone tills dess som uppfyller mina små krav.
Jag väntar på nästa. 3Gn räcker gott och väl. Börjar väl kanske kännas lite slö, men inte så att man lider.
Postad 11 June 2009 - 13:16
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Jag väntar på nästa. 3Gn räcker gott och väl. Börjar väl kanske kännas lite slö, men inte så att man lider.
Då är vi två  Jag har en svart 16gig 3G som fungerar klockrent, snabb för mina behov som mailar och surfar. Jag tror att nästa iphone kommer att vara riktigt vass och med en massa nya funktioner. Jag ser inte 3GS som en ny iphone, det är ju samma design och samma färg förutom snabbare processor och "bättre kamera" 3MP. juste kompass också.
Postad 11 June 2009 - 13:24
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1235 inlägg
Då är vi två  Jag har en svart 16gig 3G som fungerar klockrent, snabb för mina behov som mailar och surfar. Jag tror att nästa iphone kommer att vara riktigt vass och med en massa nya funktioner. Jag ser inte 3GS som en ny iphone, det är ju samma design och samma färg förutom snabbare processor och "bättre kamera" 3MP. juste kompass också.
Klart det är en ny telefon  För det första tror jag aldrig att Apple skulle släppa på design och form, det stämmer inte med deras rutiner. Sedan så är det ju massor som skiljer 3G från 3Gs: - CPU
- Videoinspelning och redigering
- 3 MP-kamera med AF och PTF
- Mer lagringskapacitet
- Voicecontrol
- Kompass som används av en uppsjö av program
Det tycker jag är en hel del, tillräckligt för att jag ska vara sugen iaf
Redigerat av zinned78, 11 June 2009 - 13:24.
Postad 11 June 2009 - 13:43
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Hade jag inte en 3G idag så självklart skulle jag köpa en 3GS.
Men de flesta som jag känner iallafall och har en 3G kommer att vänta på en ny iphone.
Jag får en ny iphone den 17:e, helt gratis dessutom 
TACK APPLE hehe
Postad 11 June 2009 - 14:26
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Lite mer info ....Verkar bli riktigt snabb iaf :-)
Apple were quite keen on emphasizing that the new iPhone 3G S was twice as quick as the original iPhone 3G the other day, but they never mentioned the actual specs of the chipset. Luckily details are starting to appear now and it gets clear that the iPhone 3G S packs a powerful 600 MHz ARM Cortex A8 CPU and a PowerVR SGX graphics accelerator.
Providing a worthy hardware upgrade over the 412 MHz CPU of the iPhone 3G, the 3G S also packs double the RAM of its predecessor (256MB compared to 128MB on iPhone 3G). Also the CPU of the iPhone has received upgrades in more than just speed. The new core manufacturing process is now 65nm instead of 90nm and has put on more L1 cache, bringing along some L2 cache as well.
The iPhone 3G S comes with double the L1 cache of its predecessor and also introduces 256KB of L2 cache, which isn't supported by the ARM11 CPU of the previous gen iPhones. The GPU has been upgraded too and now the iPhone 3G S comes with PowerVR SGX instead of the much toned down PowerVR MBX-Lite. This accelerator can theoretically give some 600% increase in geometry performance and a 150% increased fill rate.
Unfortunately, the lower specs make the original iPhone 3G unable to support the OpenGL ES 2.0 graphics API, which will come with the iPhone 3G S. That will give the developers a headache as they have to make their apps support OpenGL ES 1.1 and OpenGL ES 2.0 if they want to get better performance on the iPhone 3G S and backwards compatibility with the original iPhone 3G
www.gsmarena.com
Postad 12 June 2009 - 09:46
Photek
-
Photek
-
Anime Junkie
-
-
486 inlägg
Stuff.
www.gsmarena.com
Grymt!
Postad 13 June 2009 - 11:58
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Tjo, ni som är gamla inbita hardcore iPhone snubbar, vet ni om det finns någon app som gör att man slipper konvertera filmerna innan man lägger in dom på iPhonen, som fixar divx och xvid, gärna subtitles (srt-filer) också.
Funderar nämligen på att konvertera över till iPhone träsket nu när den nya kommer och sälja iväg min HTC Touch HD.
Postad 13 June 2009 - 12:26
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Tjo, ni som är gamla inbita hardcore iPhone snubbar, vet ni om det finns någon app som gör att man slipper konvertera filmerna innan man lägger in dom på iPhonen, som fixar divx och xvid, gärna subtitles (srt-filer) också.
Funderar nämligen på att konvertera över till iPhone träsket nu när den nya kommer och sälja iväg min HTC Touch HD.
Finns inte idag så vitt jag vet. Kanske kommer framöver.
Postad 13 June 2009 - 19:41
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Lite nyheter
Bad news for folks hoping a pre-order would save them from that yearly camp out in front of their local Apple Store: iPhone 3G S pre-orders have sold out, and folks who are making new pre-orders are being told that they'll have up to two weeks to get a phone. AT&T customers who do already have pre-orders in still have to line up at 7AM to nab a phone, but at least they've got a guaranteed slot if they show up, while the rest of the world will have to battle over remaining stock when Apple Stores open at 8AM and AT&T stores open to general customers at the same time. Looks like we might get a good riot or two out of this.
Engadget.com
Postad 15 June 2009 - 06:28
hellmelt
-
hellmelt
-
Användare
-
-
140 inlägg
3G/3GS säljs olåsta och operatörsobundna i vissa länder - tex Italien, Belgien, Norge- Finns det nå´t tillförlitligt hemsida som jag kan beställa från?
Den här tråden har dominerats av OS-krig, så jag refreshar ovanstående on-topic fråga. Är det någon som vet?
Postad 15 June 2009 - 13:14
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
Halebop bekräftar att de kommer sälja den.
Postad 15 June 2009 - 13:26
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1627 inlägg
utmärkt, det är halebop som haft ett rätt bra erbjudande på den nuvarande varianten har jag för mig. blir till att kolla in deras sida lite då och då för att se vad som händer.
Postad 15 June 2009 - 14:57
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Riktigt bra priser med abb...Tor aldrig jag sett bättre.. :-)
Postad 16 June 2009 - 07:57
Unregistereda7124cf7
-
Unregistereda7124cf7
-
Forumräv
-
-
570 inlägg
Tror Telia kommer med en prislista snart, va in där nyss och då va det nån ny lista, men sen när jag skulle in igen så va det det gamla vanliga igen och det stog nått om att man kunde följa video på nätet på premiärdagen från stockholm, göteborg å malmö när dom öppnade 00.00 i butikerna
men när jag gick tillbaks i historiken så vart det det gamla igen, så nån la in nått av misstag tror jag
Postad 16 June 2009 - 17:19
hellmelt
-
hellmelt
-
Användare
-
-
140 inlägg
Någon som har koll på vilka länder iPhone 3GS blir operatörslåst i och inte?
Det slog mig just att jag ska åka till Frankrike i juli, och om de inte är låsta där ska jag slå till på ett par lurar. Om det går att byta till svenska, förstås.
Passerar också Tyskland, Danmark, kanske Holland och Belgien.
/hellmelt
Redigerat av hellmelt, 16 June 2009 - 17:20.
Postad 16 June 2009 - 19:16
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1627 inlägg
Tror Telia kommer med en prislista snart, va in där nyss och då va det nån ny lista, men sen när jag skulle in igen så va det det gamla vanliga igen och det stog nått om att man kunde följa video på nätet på premiärdagen från stockholm, göteborg å malmö när dom öppnade 00.00 i butikerna
men när jag gick tillbaks i historiken så vart det det gamla igen, så nån la in nått av misstag tror jag
betyder att det borde hända något snart, frågan är vilken som lägger ut priset först av Telia/Telenor/Halebop. fast dom kanske har fått direktiv från Apple att dom inte får gå ut med priser innan ett visst datum.
Postad 16 June 2009 - 19:27
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Lite info om priser i Italien
A leaked internal Vodafone Italy price list interestingly lists the price of the upcoming iPhone 3G S at the old continent. If you are not willing to enter into contract with Vodafone, you'd have to go for some quite steep contract-free prices to get one.
The iPhone 3G S 16GB will set you back 619 euro, while the iPhone 3G S 32GB will cost you 719 euro
Interestingly, the same pricelist lists the iPhone 3G with unchanged prices meaning there will be price deduction if you opt for the now year-old model. An unlocked iPhone 3G 8GB costs 499 euro, while the 16GB version trades for 569 euro
IPHONE.jpg 160.57K
0 Antal nerladdningar
Har som aldrig varit så sugen på en Iphone men nu känns det som att den börjar bli rätt komplett i och med 3gs versionen
www.gsmarena.com
Redigerat av moparman, 16 June 2009 - 19:28.
Postad 16 June 2009 - 19:51
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1627 inlägg
omvandlar man dom priserna till kronor så blir det nästan exakt vad 8 och 16 gigarna av gamla modellen kostar idag.
förhoppningsvis har halebop samma erbjudande på nya 3gs som på gamla iphone
Postad 16 June 2009 - 20:14
Zapust
-
Zapust
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Själv tänker jag inte vänta på nya 3g S. Imorgon kilar jag iväg till Telia o köper mig en iPhone 3g.
Orkar inte vänta en månad.  Mycket för mig.
För er som har iPhone 3g och vill byta till 3g S... Gör inte de. De är onödigt.
-Vad ska du me kompass till när du har GPS?
-Kameran, Spelar ingen roll hur många pixlar. De är inte de som avgör. Så bilderna med 3g S blir snäpet bättre.
Men inte så märkvärdigt.
-Snabbare?. Tss.. tror knappast den blir märkvärdigt snabbare i menyer o.s.v..
ALLA ÖVRIGA UPPDATERINGAR KOMMER FINNAS TILL iPhone 3g!!!!!
Och man kan filma med gamla iPhone om man jailbreakar den o skaffar typ Cycord eller vad programmet hette
Postad 16 June 2009 - 20:36
Seren
-
Seren
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Själv tänker jag inte vänta på nya 3g S. Imorgon kilar jag iväg till Telia o köper mig en iPhone 3g. Orkar inte vänta en månad. Mycket för mig.
För er som har iPhone 3g och vill byta till 3g S... Gör inte de. De är onödigt.
-Vad ska du me kompass till när du har GPS? -Kameran, Spelar ingen roll hur många pixlar. De är inte de som avgör. Så bilderna med 3g S blir snäpet bättre. Men inte så märkvärdigt. -Snabbare?. Tss.. tror knappast den blir märkvärdigt snabbare i menyer o.s.v.. 
ALLA ÖVRIGA UPPDATERINGAR KOMMER FINNAS TILL iPhone 3g!!!!!
Och man kan filma med gamla iPhone om man jailbreakar den o skaffar typ Cycord eller vad programmet hette 
Du är ju bara konstig som inte kan vänta en månad till. =D 32 GB minne, mms etc utan å jailbreaka.. Jo, jag väntar nog iaf. =D Mvh Seren.
Postad 16 June 2009 - 20:44
lelkes
-
lelkes
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Du är ju bara konstig som inte kan vänta en månad till. =D 32 GB minne, mms etc utan å jailbreaka.. Jo, jag väntar nog iaf. =D
Mvh Seren.
MMS ingår väl i 3.0 uppdateringen?
Postad 16 June 2009 - 20:46
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Du är ju bara konstig som inte kan vänta en månad till. =D 32 GB minne, mms etc utan å jailbreaka.. Jo, jag väntar nog iaf. =D
Mvh Seren.
Inte behöver du jailbreaka för att få MMS längre.... Men jag håller med dig. Autofokus är guld värt, 7.2 mbit hade inte skadat när man skall köra tethering, lite snabbare i menyerna hade inte varit dumt iom att den blir avsevärt segare ju mer man samlat på sig. Sedan att antagligen många av de nya OpenGL spelen inte kommer fungera i den gamla 3G kan ju också vara ett själ till att uppgradera. Kompassen ser jag inte så mycket nytta med, har digital kompass i min Garmin men den fungerar ganska halvtaskigt tycker jag. GPSn gör nog minst ett lika bra jobb.
Postad 16 June 2009 - 22:35
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
Inte behöver du jailbreaka för att få MMS längre....
Men jag håller med dig. Autofokus är guld värt, 7.2 mbit hade inte skadat när man skall köra tethering, lite snabbare i menyerna hade inte varit dumt iom att den blir avsevärt segare ju mer man samlat på sig. Sedan att antagligen många av de nya OpenGL spelen inte kommer fungera i den gamla 3G kan ju också vara ett själ till att uppgradera. Kompassen ser jag inte så mycket nytta med, har digital kompass i min Garmin men den fungerar ganska halvtaskigt tycker jag. GPSn gör nog minst ett lika bra jobb.
Och utöver det: Videofilmning, och dubbelt ram vilket förhoppningsvis = mindre krascher pga. minnesbrist. No more Safari shutdowns  Kompass är ju skitbra vid stadsnavigering till fots då kartan alltid vänds rätt oavsett om du vrider dig.. Kommer nog komma en hel del coola apps och spel som använder kompassen också. Video på 3GS: http://www.youtube.c...h?v=IIeXFy48dtgSer ni vad mkt rappare den är? Sen om det beror på nya 3.0 eller nya processorn och ramminnet låter ajg vara osagt..
Redigerat av shapic, 16 June 2009 - 22:45.
Postad 17 June 2009 - 06:03
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Kompass är ju skitbra vid stadsnavigering till fots då kartan alltid vänds rätt oavsett om du vrider dig.. Kommer nog komma en hel del coola apps och spel som använder kompassen också.
Är det en 3-axlig digital kompass så kanske den kan vara ok, men det tvivlar jag på att det är då Apple brukar snåla in på sådant. Köpte min handhållna terräng GPS med tanke på just den digitala kompassen, men det visade sig att gpssignalen var bättre på att räkna ut min riktning än kompassan  . Dock är ju inte GPS mottagningen så känslig i iPhonen så i detta fallet kanske en digital kompass kan göra nytta. Hoppas dock jag har fel, men set inte så mycket nytta av kompassen tyvärr mer än lite små finesser som jag personligen inte finner så nödvändiga. Ja just hastigheten skulle är en tillräckligt en stor uppdatering för mig, men jag skall hålla i pengarna denna gången  .
Redigerat av Phindus, 17 June 2009 - 06:05.
Postad 17 June 2009 - 09:04
David93
-
David93
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Postad 17 June 2009 - 13:04
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Lite info om priser i Italien
A leaked internal Vodafone Italy price list interestingly lists the price of the upcoming iPhone 3G S at the old continent. If you are not willing to enter into contract with Vodafone, you'd have to go for some quite steep contract-free prices to get one.
The iPhone 3G S 16GB will set you back 619 euro, while the iPhone 3G S 32GB will cost you 719 euro
Interestingly, the same pricelist lists the iPhone 3G with unchanged prices meaning there will be price deduction if you opt for the now year-old model. An unlocked iPhone 3G 8GB costs 499 euro, while the 16GB version trades for 569 euro
Brrr. 719 EUR med svensk moms blir väl runt 9500:- sek
Postad 17 June 2009 - 14:06
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1235 inlägg
Brrr. 719 EUR med svensk moms blir väl runt 9500:- sek
7 979,46 SEK ger dig 719,00 EUR...men likförbannat dyrt så in i bängen, jag har svårt att se att de ska kunna hålla en sådan prissättning när den riktiga iPhone-boomen inte är nu utan den var vid releasen av iPhone 3G.
Postad 17 June 2009 - 14:10
r0bber
-
r0bber
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
7 979,46 SEK ger dig 719,00 EUR...men likförbannat dyrt så in i bängen, jag har svårt att se att de ska kunna hålla en sådan prissättning när den riktiga iPhone-boomen inte är nu utan den var vid releasen av iPhone 3G.
Fast vad är den italienska momsen på då? Om nu det där priset ens är med moms inräknat. slår du på 25% på 8000 så blir det ju 10000 kr
Postad 17 June 2009 - 14:13
Unregistered45e7a0dc
-
Unregistered45e7a0dc
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Halebop bekräftar att de kommer sälja den.
JAAA, då blir det en 3gs, hur kan halebop som är dotterbolag till telia ha så mycket bättre priser? tjänar ju hundralappar per månad.
Postad 17 June 2009 - 16:08
HinkeN_00
-
HinkeN_00
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Postad 17 June 2009 - 16:17
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
tror ändå att det är rätt många liksom jag som väntat att iphone ska utvecklas lite till...nu tycker jag att iphone börjar bli rätt intressant
Postad 17 June 2009 - 22:37
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
Världens mest omfattande recension av iPhone 3GS finns nu på Engadget. Jag vet inte hur ni reagerar, men personligen blir jag ännu mer motiverad att köpa den.
Redigerat av shapic, 17 June 2009 - 22:38.
Postad 18 June 2009 - 01:05
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1040 inlägg
Video var något de var imponerade av på engadget. Flyter på bra tycker jag, kommer jag använda mycket! Jag är nöjd http://stadium.weblo...penny_chase.MOV
Postad 18 June 2009 - 07:09
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
En av de features som jag tycker att det talats ganska lite om är att 3G S använder sig av de nya lurarna med inbyggd volymkontroll.
Postad 18 June 2009 - 07:59
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Någon som vet någon webshop i Sverige som säljer olåsta iPhones?
Postad 18 June 2009 - 08:36
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Jag är helt nya vad gäller iPhone.
Om man köpt en massa apps via iTunes och installerat det på mobben, vad händer om man måste göra en återställning av telefonen så att den är fabriksny, blir man av med alla apps då eller finns det något sätt att ta backup på appsen eller ligger de i iTunes?
Följdfråga om appsen ligger i iTunes, om jag måste installera om datorn, försvinner alla mina köpta apps då (om de ligger i iTunes)?
Postad 18 June 2009 - 08:55
Brel
-
Brel
-
Användare
-
-
247 inlägg
En av de features som jag tycker att det talats ganska lite om är att 3G S använder sig av de nya lurarna med inbyggd volymkontroll.
Vad innebär det? Hur ser dom lurarna ut och följer dom med? /Kjell
Postad 18 June 2009 - 09:13
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Jag är helt nya vad gäller iPhone.
Om man köpt en massa apps via iTunes och installerat det på mobben, vad händer om man måste göra en återställning av telefonen så att den är fabriksny, blir man av med alla apps då eller finns det något sätt att ta backup på appsen eller ligger de i iTunes?
Följdfråga om appsen ligger i iTunes, om jag måste installera om datorn, försvinner alla mina köpta apps då (om de ligger i iTunes)?
När du återställer iPhonen så installeras alla programen om automatiskt (om du väljer att göra det när du initierar telefonen i iTunes). Programen ligger i en mapp i iTunes mappen och det kan vara smidigt att ha en backup av dem. Men man kan också ladda ned programen igen ifall de skulle försvinna och det skall inte kosta något extra.
Postad 18 June 2009 - 11:11
Nick666
-
Nick666
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Har någon installerat den nya uppdaterade programvaran och funkar det bra ?
Postad 18 June 2009 - 11:17
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Vad innebär det?
Hur ser dom lurarna ut och följer dom med?
/Kjell
De ser likadana ut bara det att knappen/micken på de gamla lurarna numera är lite större och har volymkontroller, samma lur som till nya shuffle tror jag.
Postad 18 June 2009 - 11:31
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
När du återställer iPhonen så installeras alla programen om automatiskt (om du väljer att göra det när du initierar telefonen i iTunes). Programen ligger i en mapp i iTunes mappen och det kan vara smidigt att ha en backup av dem. Men man kan också ladda ned programen igen ifall de skulle försvinna och det skall inte kosta något extra.
Oki, ja det var ju smidigt, tack för det snabba svaret! Ser farm emot att börja knappa på en 3G S, har väntat många år på att den ska ha funktionerna som den nya kommer att ha, TomTom app var verkligen pricken över i, nu har man helt plötsligt ett extremt ha-begär
Postad 18 June 2009 - 11:37
SkeeZ
-
SkeeZ
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Dessa priser finns på o2 hemsida i england.
Pay & Go
You don't need a monthly contract to get an iPhone 3G. There are three models to choose from:
* iPhone 3G 8GB - £342.50
* iPhone 3G S 16GB - £440.40 ca 5700kr
* iPhone 3G S 32GB - £538.30 ca 6900kr kontant alltså, låsta.
Redigerat av SkeeZ, 18 June 2009 - 11:38.
Postad 18 June 2009 - 17:06
asshole_eyes
-
asshole_eyes
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Priserna i Italien är inkl deras moms.
Så åker ni ner är det 619 resp 719 euro som gäller.
Om priserna blir likadana i Sverige (utan abonnemang), kommer ni köpa 3G S då?
Postad 18 June 2009 - 18:03
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1627 inlägg
Priserna i Italien är inkl deras moms. Så åker ni ner är det 619 resp 719 euro som gäller. Om priserna blir likadana i Sverige (utan abonnemang), kommer ni köpa 3G S då?
ja
Postad 18 June 2009 - 20:17
r0bber
-
r0bber
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Priserna i Italien är inkl deras moms. Så åker ni ner är det 619 resp 719 euro som gäller. Om priserna blir likadana i Sverige (utan abonnemang), kommer ni köpa 3G S då?
Haha, ja men då får du ju slå på resan dit, och då lär det väl inte bli billigare ändå!
Postad 18 June 2009 - 21:31
asshole_eyes
-
asshole_eyes
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Haha, ja men då får du ju slå på resan dit, och då lär det väl inte bli billigare ändå! 
Jag är där ganska ofta, t ex nu för en månad så det är inga problem. Förresten så köpte ju väldigt många iPhone 3G i t ex Italien. Åk med Ryan ca 500 spänn t/r och köp en olåst iPhone. För vissa är nog det en fördel
Postad 18 June 2009 - 22:33
Micke_L
-
Micke_L
-
Beroende
-
-
1199 inlägg
Har någon installerat den nya uppdaterade programvaran och funkar det bra ?
Ja och ja.
Postad 19 June 2009 - 08:57
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Speedtest. 3g 3gS och Palm pre, eller plam som det står. http://dailymobile.s...one-3g-vs-plam/
Postad 19 June 2009 - 10:23
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Speedtest. 3g 3gS och Palm pre, eller plam som det står. 
http://dailymobile.s...one-3g-vs-plam/
Var inte så imponerande...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|