Då kanske man inte fått semester ![]()
Postad 19 August 2015 - 19:50
Postad 19 August 2015 - 22:20
Då kanske man inte fått semester
Det där tycker jag allt var i positivaste laget ...
Postad 20 August 2015 - 08:43
Info jag fått tyder på att det kan röra sig om en dålig sektor på disken, så det tar nog lite tid att fixa till. Behöver det bytas hårdvara så är det kanske lite extra krångligt, vill minnas servern står i Frankrike.
Vilken sorts felmeddelande vi får ändrade sig en del under gårdagen, vilket tyder på att det har jobbats/jobbas med den.
Postad 20 August 2015 - 08:57
Info jag fått tyder på att det kan röra sig om en dålig sektor på disken, så det tar nog lite tid att fixa till. Behöver det bytas hårdvara så är det kanske lite extra krångligt, vill minnas servern står i Frankrike.
Vilken sorts felmeddelande vi får ändrade sig en del under gårdagen, vilket tyder på att det har jobbats/jobbas med den.
Tack för info Nattlorden!
Ibland svårt att förstå om man själv har problem av något slag eller om problemet är generellt.
Så vi får vänta och se.
Postad 20 August 2015 - 10:19
Andreas säger att det jobbas för fullt på problemet ![]()
Postad 23 February 2018 - 15:20
BTW, om någon skulle sakna - faktiskt.se heter faktiskt.io nuförtiden.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
82 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?