Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N900 *

7894 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 september 2009 - 19:10

Murre R
  • Murre R
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Gah.. Två månader efter att man köpt en N97 kommer denna, va taskigt. N900 får ju N97'an att verka halvfärdig.

Postad 02 september 2009 - 19:26

ak3r
  • ak3r
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Fan vad sugen man blir på en sådan!
Men läste någonstans att n920 kanske var på G, en n900 fast utan tangentbord och tunnare. Fast det kan ju bara vara ett rykte utan sanning.

Postad 02 september 2009 - 23:02

Falken01
  • Falken01
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Måste ju säga att man blir lite putt på nokia att de släpper både n900 och n97 mini inom ett halvår efter att de släppt sitt"flaggskepp" - Sin mobile computer phone n97. Den som ja köpte. Känner mig en smula blåst nu eftersom jag kunnat vänta några månader o då kunnat välja mellan n97 mini och n900 i oktober. Är skit nöjd med n97an, men om samma phone kommer i en lite kompaktare utformning 3 månader senare vill man ju hellre ha den <_<

Postad 03 september 2009 - 12:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Fasen också..Den här ser ju riktigt grym ut :huh:

Verkar som Nokia till slut är tillbaka på banan <_<

Postad 03 september 2009 - 14:04

Peter233
  • Peter233
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Grym telefon men batteriet lär väl knappast hålla en dag

Postad 03 september 2009 - 14:35

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Grym telefon men batteriet lär väl knappast hålla en dag

Större batteri än på Iphone 3gs... så lär hålla lika länge eller mer

Postad 03 september 2009 - 18:36

Falken01
  • Falken01
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Målet är att den ska räcka en full dag: http://www.youtube.c...h?v=Zr-BF0Gs0_E. Men mål är mål o verklighet är någonting annat :)

Den ska tydligen vara helt optimerad för landscape view. Nice med widescreen och så, men vissa saker vill man kunna göra med enhandsfattning. t.ex läsa sms o mail i portrait mode när man sitter i bilen osv. Lite jobbigt att ständigt behöva hålla den på tvären.

summa summarum ser den ju ganska fantastisk ut.

Postad 03 september 2009 - 21:29

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Läckert: http://www.youtube.c...h?v=6oSEVVEWxio

Postad 03 september 2009 - 23:57

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
Inte ens en månad kvar till relle ! Idag såldes min Iphone 3G, problemet är bara att man får stå ut med tjejens gamla SE K810 fram tills oktober..... :)

Postad 04 september 2009 - 13:36

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
Då har man beställt en N900 då :) ska bli kul o jämföra den med min n97

Postad 04 september 2009 - 22:48

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
Har jag förstått detta rätt...? Finns det inget virtuellt t-bord på N900 ? Alltså man kommer inte kunna smsa utan att ha t-bordet utdraget och telefonen i det läget ? Känns ju oerhört osmidigt om man inte skall kunna använda den i upprätt läge också.....

Redigerat av Baily, 04 september 2009 - 22:48.

Postad 04 september 2009 - 23:12

slisk
  • slisk
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Har jag förstått detta rätt...? Finns det inget virtuellt t-bord på N900 ? Alltså man kommer inte kunna smsa utan att ha t-bordet utdraget och telefonen i det läget ? Känns ju oerhört osmidigt om man inte skall kunna använda den i upprätt läge också.....

Jorå, det ska finnas: http://www.mobile-re...0/scr/scr24.jpg

Från http://www.mobile-re...1-n900-en.shtml

Postad 06 september 2009 - 20:53

LinusNilsson
  • LinusNilsson
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Det enda som känns lite synd är ju att det är resistiv skärm och inte kapacitiv. Eller blanade jag ihop det nu? : )

Men blir nog ett givet köp ändå. Prioriterar en bra kamera. Men den ska ju vara rätt bra, trots "endast" 5 megapixel.

Redigerat av LinusNilsson, 06 september 2009 - 20:54.

Postad 06 september 2009 - 21:00

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Det enda som känns lite synd är ju att det är resistiv skärm och inte kapacitiv. Eller blanade jag ihop det nu? : )

Men blir nog ett givet köp ändå. Prioriterar en bra kamera. Men den ska ju vara rätt bra, trots "endast" 5 megapixel.

Tycker nog att resistiv skärm på N900 är ett STORT plus. Det är ju mer en mobil dator och en pekpinne (finns på n900) är guld värd i massa program. Om man vill ha en leksak så passar iphone bättre. N900 vänder sig mot mer seriös publik.

Postad 06 september 2009 - 21:14

LinusNilsson
  • LinusNilsson
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Tycker nog att resistiv skärm på N900 är ett STORT plus. Det är ju mer en mobil dator och en pekpinne (finns på n900) är guld värd i massa program. Om man vill ha en leksak så passar iphone bättre. N900 vänder sig mot mer seriös publik.

Har faktiskt inte tänkt i dom banorna alls. Men som du säger, klart som fan det är bättre : )

Postad 06 september 2009 - 21:32

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Har faktiskt inte tänkt i dom banorna alls. Men som du säger, klart som fan det är bättre : )

Och att slippa torka bort fett från fingrar var annan minut är även det ett plus. Tycker att sämsta med min hero är ju att skärmen smutsas ner så lätt.

Postad 06 september 2009 - 22:07

Mofaza
  • Mofaza
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Och att slippa torka bort fett från fingrar var annan minut är även det ett plus. Tycker att sämsta med min hero är ju att skärmen smutsas ner så lätt.

Har du en Hero? Jag sitter just nu och väntar på min. Dock har jag blivit frälst av denna galna leksak - N900!
Undrar varför du är villig att byta (om du nu vill det) och vad du tycker om din Hero?
Vad ser du för skillnader mellan Android och Maemo?

Postad 06 september 2009 - 22:15

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Har du en Hero? Jag sitter just nu och väntar på min. Dock har jag blivit frälst av denna galna leksak - N900!
Undrar varför du är villig att byta (om du nu vill det) och vad du tycker om din Hero?
Vad ser du för skillnader mellan Android och Maemo?

ska köpa en N900 och testa. Har en Hero nu. Mest sugen på möjligheten att kunna porta linuxprogram till N900.
Och mycket lagring + minneskort är stort plus. Video ut ser även det bara ut. Och är ett fan av tangentbord, herons är ok men inte i närheten av riktigt tangentbord.
Android är ett slutet system från google medans Maemo är mycket mer fritt, går tex att ändra det mesta utom telefonradio delen. Kommer nog en massa mer avancerade program till N900.

Postad 07 september 2009 - 11:51

Mofaza
  • Mofaza
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

ska köpa en N900 och testa. Har en Hero nu. Mest sugen på möjligheten att kunna porta linuxprogram till N900.
Och mycket lagring + minneskort är stort plus. Video ut ser även det bara ut. Och är ett fan av tangentbord, herons är ok men inte i närheten av riktigt tangentbord.
Android är ett slutet system från google medans Maemo är mycket mer fritt, går tex att ändra det mesta utom telefonradio delen. Kommer nog en massa mer avancerade program till N900.

Okej - jättebra att veta. Jag tänker som du. Kommer komma mer avancerade program till N900.
Vad tänker du annars om Hero?
Någon som vet om spotify kommer till Maemo?

Postad 07 september 2009 - 16:47

Patabata
  • Patabata
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Okej - jättebra att veta. Jag tänker som du. Kommer komma mer avancerade program till N900.
Vad tänker du annars om Hero?
Någon som vet om spotify kommer till Maemo?

Spotify arberar för tillfället på en app till S60
http://www.spotify.com/blog/

Enligt någon på symbian-freak.com (+ andra sidor) så ska N900 kunna emulera S60 (som används i många av Nokias telefoner)
http://www.symbian-f...p...sc&start=75
"- The N900 will have an s60 emulator so it will be somewhat backwards compatible with s60 apps "

Har inte hittat någon säker källa angående S60 emulation till N900 så det kan ju också bara vara rykten men om det fungerar så borde det inte vara något problem att köra spotify på N900 :).

Sen kommer det antagligen att gå att installera android på N900 och spotify finns till android så det borde ju inte vara omöjligt?

Skulle tro att spotify kommer att komma till de flesta nya telefoner då spotify tjänar rätt bra på det. (man måste ju ha spotify premium för att köra spotify i mobilen).

Postad 07 september 2009 - 17:29

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Spotify arberar för tillfället på en app till S60
http://www.spotify.com/blog/

Enligt någon på symbian-freak.com (+ andra sidor) så ska N900 kunna emulera S60 (som används i många av Nokias telefoner)
http://www.symbian-f...p...sc&start=75
"- The N900 will have an s60 emulator so it will be somewhat backwards compatible with s60 apps "

Har inte hittat någon säker källa angående S60 emulation till N900 så det kan ju också bara vara rykten men om det fungerar så borde det inte vara något problem att köra spotify på N900 :).

Sen kommer det antagligen att gå att installera android på N900 och spotify finns till android så det borde ju inte vara omöjligt?

Skulle tro att spotify kommer att komma till de flesta nya telefoner då spotify tjänar rätt bra på det. (man måste ju ha spotify premium för att köra spotify i mobilen).

Finns redan en android simulator till mameo så spotify kommer nog att funka. Och troligen kommer en klient till Mameo med

Postad 07 september 2009 - 17:55

Mofaza
  • Mofaza
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Finns redan en android simulator till mameo så spotify kommer nog att funka. Och troligen kommer en klient till Mameo med

Ja men hur bra funkar den? Vore ju guld att köra Android på en så snabb maskin.
Kommer spotify till denna så tvekar jag inte.

Jag ser inga negativa saker med denna förutom att det inte är kapacitiv skärm (eller vad det heter)
Några andra nackdelar?

Postad 07 september 2009 - 21:10

LinusNilsson
  • LinusNilsson
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Nu har man lagt en order på denna iaf : )

Postad 07 september 2009 - 21:14

Mofaza
  • Mofaza
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Någon som kan slänga fram lite gissningar om vilka telebolag som kommer köpa in denna bjässe?
Själv hoppas jag på 3.

Postad 08 september 2009 - 10:09

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...lgjsUGu4ls&hd=1
Ser riktigt bra ut :)

Postad 08 september 2009 - 10:58

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Någon som kan slänga fram lite gissningar om vilka telebolag som kommer köpa in denna bjässe?
Själv hoppas jag på 3.

Så himla stor verkar den inte vara, snarare mer klumpig. :)
Skärmen är på 3.5" - samma som iPhone och mindre än Omnia HD som är på 3.7" och HTC Touch HD som har en 3.8" skärm.

Jag hoppas också på att 3 tar in den.
Ett av mina abonnemang har gått ut och ligger nu på trogen kundrabatt med 40% fram till att jag plockar ut en ny telefon och jag är jäkligt sugen på N900 . :)

Redigerat av crest, 08 september 2009 - 10:58.

Postad 08 september 2009 - 11:22

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
En till video
http://www.youtube.c...feature=related

Postad 08 september 2009 - 14:41

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
Fan va sjyssta videoklipp! Längtar tills den trillar ner i brevlådan :)

Postad 08 september 2009 - 20:05

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Jämförelse mellan Maemo och Android
http://maemonews.com...gle-android-os/

Redigerat av NisseGurra, 08 september 2009 - 20:06.

Postad 08 september 2009 - 21:52

Gilbss
  • Gilbss
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Den har inte multitouch om jag fattat rätt?

Postad 08 september 2009 - 21:57

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Den har inte multitouch om jag fattat rätt?

Nej, men har pinne och riktigt tangentbord. Och hög upplösning på skärmen så multitouch behövs inte på samma sätt som på tex Iphone

Postad 09 september 2009 - 15:04

stefan-s
  • stefan-s
  • Lärjunge

• 355 inlägg
  • 0

Har du någon källa på att Spotify kommer till Mameo? Skulle vara super om det var så, men i och med att det är så nischat och ovanligt system än så.. Annars är det väl bara att hålla tummarna.. :)

//Stefan

Postad 09 september 2009 - 17:06

Mofaza
  • Mofaza
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Förlåt om jag drar upp detta igen men jag får min HTC Hero imon och vet inte hur jag ska göra.
Ligger i valet och kvalet mellan dessa två telefoner. Funderar på att lämna tillbaka telefonen och sen vänta på N900 men jag känner verkligen att behovet av en telefon är stort.
Detta är det jag vill ha:
En bra telefon med mycket funktioner och allt det vanliga med sms och vidare.
En bra browser (vill kunna surfa mycket)
En bra kamera (har ingen så vill ta bilder med mobilen)
En bra media spelare (har haft en ipod video - gammal och har nu gått sönder) - Media spelaren ska helst klara av många fomat då jag hatar att sitta och konvertera massa filmer innan man ska på en resa. Telefonen ska då också ha ett stort minne så man får plats med så mycket som möjligt.
Ett stort "market" med så mycket apps som möjligt.
Bra batteritid
Bra hårdvara = Snabb telefon

Som jag ser det finns det olika för och nackdelar med båda telefonerna.
Heron har en stor appstore som bara blir större och större samtidigt som den inte är lika klumpig som N900. Den har inget tangentbord och ingen kamerablixt men har större batteri än N900. Gillar google så gillar Android.

N900 är mer än en vanlig telefon. Den har en bra media spelare vilket möjliggör många format. Den har FM sändare (genialiskt). Men den är stor och klumpig och har ingen stor appstore. Maemo är ett ganska litet operativsystem vilket gör att apps inte kommer spruta in.
Dock har jag läst att N900 kommer kunna köra Android och att många "nördar" (som mig) gör bra program till Maemo vilket gör behovet av apps mindre.

Vilken mobil tror ni jag skulle gilla bäst. Priset är inte jätteviktigt.
Tack på förhand
/Elias

Postad 09 september 2009 - 17:43

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Förlåt om jag drar upp detta igen men jag får min HTC Hero imon och vet inte hur jag ska göra.
Ligger i valet och kvalet mellan dessa två telefoner. Funderar på att lämna tillbaka telefonen och sen vänta på N900 men jag känner verkligen att behovet av en telefon är stort.
Detta är det jag vill ha:
En bra telefon med mycket funktioner och allt det vanliga med sms och vidare.
En bra browser (vill kunna surfa mycket)
En bra kamera (har ingen så vill ta bilder med mobilen)
En bra media spelare (har haft en ipod video - gammal och har nu gått sönder) - Media spelaren ska helst klara av många fomat då jag hatar att sitta och konvertera massa filmer innan man ska på en resa. Telefonen ska då också ha ett stort minne så man får plats med så mycket som möjligt.
Ett stort "market" med så mycket apps som möjligt.
Bra batteritid
Bra hårdvara = Snabb telefon

Som jag ser det finns det olika för och nackdelar med båda telefonerna.
Heron har en stor appstore som bara blir större och större samtidigt som den inte är lika klumpig som N900. Den har inget tangentbord och ingen kamerablixt men har större batteri än N900. Gillar google så gillar Android.

N900 är mer än en vanlig telefon. Den har en bra media spelare vilket möjliggör många format. Den har FM sändare (genialiskt). Men den är stor och klumpig och har ingen stor appstore. Maemo är ett ganska litet operativsystem vilket gör att apps inte kommer spruta in.
Dock har jag läst att N900 kommer kunna köra Android och att många "nördar" (som mig) gör bra program till Maemo vilket gör behovet av apps mindre.

Vilken mobil tror ni jag skulle gilla bäst. Priset är inte jätteviktigt.
Tack på förhand
/Elias

Kan bara tala för mig själv: Har en hero och kommer att köpa en N900: om den är bra säljer jag heron.

Postad 09 september 2009 - 17:55

Mofaza
  • Mofaza
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Kan bara tala för mig själv: Har en hero och kommer att köpa en N900: om den är bra säljer jag heron.

Okej.
Varför är du sugen på N900? Vad vill du ha där som inte Hero har? Är det bara tangentbord eller annat?

Postad 09 september 2009 - 18:00

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Okej.
Varför är du sugen på N900? Vad vill du ha där som inte Hero har? Är det bara tangentbord eller annat?

Tex detta:
http://www.maemomobi...in-mobile-tech/
Bara en sak som USB host, eller skapa egna widgets, eller porta linuxprogram till N900. Oändliga möjligheter :)

Postad 09 september 2009 - 21:03

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Memory Functions
Maximum User Storage 32 GB
NAND Memory 768 MB
SDRAM Memory 256 MB
Memory Card type Micro SD
Memory Card Features Hot Swap
Maximum Memory Card Size 16 GB

Dedikerat NANDchip för swap:D

Postad 09 september 2009 - 21:39

Mofaza
  • Mofaza
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Tex detta:
http://www.maemomobi...in-mobile-tech/
Bara en sak som USB host, eller skapa egna widgets, eller porta linuxprogram till N900. Oändliga möjligheter ;)

Förklara USB Host och att porta linuxprogram?

Memory Functions
Maximum User Storage 32 GB
NAND Memory 768 MB
SDRAM Memory 256 MB
Memory Card type Micro SD
Memory Card Features Hot Swap
Maximum Memory Card Size 16 GB

Dedikerat NANDchip för swap:D

Vad menas med detta? Maxminnet är väll just nu 48 gb?

Postad 09 september 2009 - 21:45

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Förklara USB Host och att porta linuxprogram?

Vad menas med detta? Maxminnet är väll just nu 48 gb?

USB-host, du kan koppla in tex extern hårddisk eller kamera.

Menas att N900 har 256RAM och dedikerat NAND-chip på 768 MB för swap = bättre prestanda.
N900 har annars 32GB för lagring +SDmicro

Redigerat av NisseGurra, 09 september 2009 - 21:46.

Postad 10 september 2009 - 17:04

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Finns IR-port på N900, och finns remote app:
http://maemotalk.com...p-for-the-n900/

Postad 10 september 2009 - 17:44

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
Tror ni priserna kommer vara detsamma på lanseringsdagen, som är utsatta hos internetbutikerna just nu ? Är ju sjukt sugen att boka en nu.

Postad 10 september 2009 - 19:34

Mofaza
  • Mofaza
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Finns IR-port på N900, och finns remote app:
http://maemotalk.com...p-for-the-n900/

Nissegurra du är mig gud! Fortsätt såhär!

3 kommer btw ta in N900! Urklipp från deras Facebook sida:
Oscar Lundborg:
Har ni planer på att ta in Nokia N900, Xperia X2 och Xperia X3 när de kommer?
3 Sverige:
Vi kommer att ta in X2 i begränsad omfattning, typ bara till de som frågar efter den. Xperia-märket är ju ganska skamfilat efter X1an. N900 och X3 har vi inte bestämt något om än.
Oscar Lundborg:
Ni måste ju ta in N900. Bättre än N97 på i stort sett alla punkter :).
3 Sverige:
Vi tar in N900. X3an kommer inte före nyår, så där avvaktar vi
"

Härligt!
http://www.facebook....3Sverige?ref=ts

Postad 10 september 2009 - 19:59

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

3 Sverige:
Vi tar in N900. X3an kommer inte före nyår, så där avvaktar vi
http://www.facebook....3Sverige?ref=ts

Låter kanonbra! Då förlänger jag ett av mina abb och får en N900 att leka med. :)

Redigerat av crest, 10 september 2009 - 20:00.

Postad 10 september 2009 - 20:19

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Intressant intervju :
http://translate.goo...e...ft:*&num=50

Postad 11 september 2009 - 11:18

Unregistered5716f3e8
  • Unregistered5716f3e8
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Underbart att 3 tar in N900, är riktigt sugen på denna lur.

Jag står dock och väger mellan denna och SE Satio.
Xenon-blixten är väl det som främst talar för Satio, då jag fotar mycket med mobilen.
Ett stort minus för N900 i min mening är oxå frågetecknen kring MMS-funktionaliteten.
En mobil som släpps 2009 måste ju kunna skicka och ta emot MMS, men detta löser sig förhoppningsvis via någon app...

Annars tror jag det mesta talar för N900... framförallt verkar ju utbudet på program och spel vara grymt redan nu...
Och IR-remote funktionen som nämndes ovan får det ju att vattnas lite i munnen :-P

Postad 12 september 2009 - 11:03

adamsafir
  • adamsafir
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Hej!

är det någon som vet vilken sorts kabel som används i filmen: http://www.youtube.c...lgjsUGu4ls&hd=1 ?
mini usb till hdmi/dvi/vga?

Postad 12 september 2009 - 20:37

e_kjellgren
  • e_kjellgren
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Hej!

är det någon som vet vilken sorts kabel som används i filmen: http://www.youtube.c...lgjsUGu4ls&hd=1 ?
mini usb till hdmi/dvi/vga?

TV-utgång (PAL & NTSC) med Nokia videoanslutningskabel (CA-75U)

Bifogad fil(er)

Redigerat av e_kjellgren, 12 september 2009 - 20:39.

Postad 13 september 2009 - 01:26

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
http://www.dailymoti...dson-video_tech
Här visar de hur telefonen funkar i uppsatt läge

Postad 13 september 2009 - 08:14

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Video tagen med N900
http://www.flickr.co...ool-1184299@N24

Och mer bilder tagna med N900
http://www.flickr.co...84299@N24/pool/

Redigerat av NisseGurra, 13 september 2009 - 08:15.

Postad 13 september 2009 - 10:19

adamsafir
  • adamsafir
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

TV-utgång (PAL & NTSC) med Nokia videoanslutningskabel (CA-75U)

tack det verkar stämma!

det var den här videon jag menade (vilket du fattade) http://www.youtube.c...feature=related.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.