Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Högljudd ps3 slim

110 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 September 2009 - 23:06

gockelinus
  • gockelinus
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0
Ha ha ha..... Att ni orkar bry er! Är ni ÅF eller? Lägg av nu!

Redigerat av gockelinus, 06 September 2009 - 23:07.

Postad 07 September 2009 - 03:06

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Om din fläkt låter så här :
http://www.youtube.c...UcVoV3jZe4&NR=1

Testa att göra "fan test" :
http://www.youtube.c...h?v=7pdFTA-M2N0

"Was ready to get a replacement PS3 because of the noisy fan......
After reading online other people havin same problem:
http://www.avforums.com/forums/ps3/10...
I tried holding the eject button when powered on to run the fan at full speed and ping!"

Kan vara värt ett försök innan du lämnar tillbaka maskinen.

/ Player

tack för tipset.. det hjälpte inte dock de e fortfarande dieselmotor på tomgång =) de intressanta dock e att de ljudet försvann när ps3ans fläkt snurrade så fort

Postad 07 September 2009 - 06:34

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0

Om din fläkt låter så här :
http://www.youtube.c...UcVoV3jZe4&NR=1

Testa att göra "fan test" :
http://www.youtube.c...h?v=7pdFTA-M2N0

"Was ready to get a replacement PS3 because of the noisy fan......
After reading online other people havin same problem:
http://www.avforums.com/forums/ps3/10...
I tried holding the eject button when powered on to run the fan at full speed and ping!"

Kan vara värt ett försök innan du lämnar tillbaka maskinen.

/ Player

Om fläkten låter så är det antingen obalanserad eler så är det nått skit i navet, att köra fläkten på full fart kanske kan bränna bort skiten och/eller slipa ned ojämnheten som orsakar obalansen, men det i sin tur borde också minska hållbarhetslängden på fläkten.
Känns som att det då är bättre att bara lämna in den.

Postad 07 September 2009 - 09:42

gockelinus
  • gockelinus
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0

tack för tipset.. det hjälpte inte dock de e fortfarande dieselmotor på tomgång =) de intressanta dock e att de ljudet försvann när ps3ans fläkt snurrade så fort

Det är bara att byta maskin! Be att få lyssna i butik! Jag fick göra det när jag frågade om det var okej!
Just det ljudet är väldigt störande! Det är 50/50 tydligen!

Postad 07 September 2009 - 09:46

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Har man användt ångerrätten 14 gånger så har man nog börjat naggat i kanten på vad en konsuments rättigheter är tycker jag, förstår du hur många tiotusentals kronor i omkostnad du har orsakat återförsäljaren på grund av att du inte är nöjd med ljudvolymen? Du borde skämmas.

Enligt min mening då.

+1

Postad 07 September 2009 - 09:51

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0
Nu vet vi varför Sverige inte får nån prissänkning.
Fy... :lol:

Redigerat av JockeJ, 07 September 2009 - 09:56.

Postad 07 September 2009 - 10:55

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

• 1832 inlägg
  • 0
Jag är inne på min tredje maskin nu... Fick byta ut min maskin idag, för att 1. den har hängt sig flertalet gånger 2. den glömde bort spelinställningar 3. lät som något satt löst inne i maskinen, prasslade. Fick måndags EX med andra ord. Och som med dom 2 första, beter den sig precis likadant ljudmässigt.

Så det är nog väldigt individuellt hur man upplever ljudet från fläkt, HDD, nätaggs-surr mm

Postad 07 September 2009 - 11:15

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag är inne på min tredje maskin nu... Fick byta ut min maskin idag, för att 1. den har hängt sig flertalet gånger 2. den glömde bort spelinställningar 3. lät som något satt löst inne i maskinen, prasslade. Fick måndags EX med andra ord. Och som med dom 2 första, beter den sig precis likadant ljudmässigt.

Så det är nog väldigt individuellt hur man upplever ljudet från fläkt, HDD, nätaggs-surr mm

Självklart är det individuellt hur man upplever ljudet.
Jag tycker, som några andra här, att om man har lämnat tillbaka 14st (!!) så har man nog lite skev bild av vad PS3:an klarar att leverera.
Vad folk tycker är en sak, fakta är en annan:
http://www.idg.se/2....snalt-smasyskon

Sen finns det ju alltid måndagsexemplar av allting.

Postad 07 September 2009 - 16:22

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

Jag tycker, som några andra här, att om man har lämnat tillbaka 14st (!!) så har man nog lite skev bild av vad PS3:an klarar att leverera.

Ja, det känns som man i verkligheten letar efter en PS3 med fel på fläktstyrningen snarare, vilket nog inte är så bra för dess livslängd.

Postad 07 September 2009 - 16:27

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
jag har aldrig blivit såhär förödmjukad i hela mitt liv!!!

för de första snacket som detta

"vi har sålt flera 1000 såna här och det är bara 3 som de vart fel på"

"vi hör ingenting"

"den låter 20 gånger mindre än min PS3 40 GB"

de vägrade att ta in den, på webhallen. det är så den skall låta menade dem på... när jag påpekade att min förra 80 GB lät mindre.. denna lät ju riktigt mycket efter ett tag, + de dära dieselmotor ljudet. och självklart hör de inget för de är en lokal med folk som pratar samt att de hade musik igång i bakrunden.. jag hörde dieselmotorljudet men dem la örat emot och hörde inget.

jag kommer aldrig handla något ifrån webhallen igen. de har förlorat en stor kund eftersom jag har handlat väldigt mycket där.

till råga på allt glömde de packa ner min strömsladd.. så nu måste man åka dit någon dag och hämta den hos dem. USCH!

blir att sälja den på blocket. är riktigt förbannad. att man blir dumförklarad, att de man säger inte stämmer.

Det är bara att byta maskin! Be att få lyssna i butik! Jag fick göra det när jag frågade om det var okej!
Just det ljudet är väldigt störande! Det är 50/50 tydligen!

var köpte du din PS3? så dem gick med på det?

Redigerat av ESAFESA, 07 September 2009 - 16:28.

Postad 07 September 2009 - 18:46

Grasshopper
  • Grasshopper
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0
ESAFESA: Lyssnade på dina klipp, förstår inte att du kan finna irritation i ett så lågt ljud? Du har väl alltid någon form av ljud på när du använder den i form av spel, film eller musik? Och då kan du ju knappast höra det. Det är inte en sten. Det är elektronik, vilket resulterar att den "måste" låta lite. Eller? Isåfall får du nog leta länge för att hitta en knäpp-tyst maskin.

Postad 07 September 2009 - 19:16

gockelinus
  • gockelinus
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0
var köpte du din PS3? så dem gick med på det?
[/quote]

Eb games!!! Killen där sa att det är kart att du får lyssna på den innan i och med att det var ett "KÄNT" problem med fläkten på den feta då!!!!
Kolla med dom innan!!!!

Postad 08 September 2009 - 01:02

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

• 1832 inlägg
  • 0
Jag testade en sak som någon skrev om.

Jag har tidigare kört trådlöst mot PS3, men idag kopplade jag in gamla hederliga ethernetkabeln och den blev tystare, mycket tystare tom!

Jag har en kompis som har kört wirad sen han köpte sin 40gb konsol och jag har alltid beundrat hans tysta PS3. Men för ett tag sen började han köra trådlöst och helt plötsligt började den varva upp mer.

Så det kanske är så att den extra mängd värme som trådlösa alstar, gör att dom varvar mer??

Ni som upplever era PS3:or som tysta: Kör ni wirad???

Postad 08 September 2009 - 01:33

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Min är tyst, kör trådlöst...

Postad 08 September 2009 - 07:04

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

• 1832 inlägg
  • 0
Ok, där sprack den teorin.

Min blev dock tystare än den redan var, wirad. Och min väns PS3 blev mer högljudd med wireless.

Redigerat av SonySamppa79, 08 September 2009 - 07:16.

Postad 08 September 2009 - 07:29

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Min är också VÄLDIGT tyst, kör Wireless. Jag blev riktigt förvånad över hur tyst den är, går knappt att höra den ens när jag kör Folding. Äntligen har jag en PS3 som går att använda för filmtittande, trist att det verkar vara olika batchar på fläktarna återigen :) lotteriet har börjat....

Postad 08 September 2009 - 07:35

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

• 1832 inlägg
  • 0
Jag har också en tyst maskin och är nöjd :)

Postad 08 September 2009 - 08:49

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0
Läser tråden och vet inte riktigt vad jag ska tro. Min PS3 låter, naturligtvis eftersom den innehåller en optisk läsare, en fläkt, en hårddisk och är full av krävande elektronik som alstrar värme. Vissa har missljud och då är det ju uppenbart att något är fel, obalanserad fläkt eller smuts i fläkten. Men är det verkligen så att alla PS3 låter så olika eller har det med förväntningar att göra samt hur/var man placerar den?

Min PS3 står i en TV-bänk med stängda dörrar (dock lite lufthål) och det faktum att bänken är stängd gör att den låter mindre men samtidigt blir det varmare. Har inte kollat Blu-ray än men ljudet från läsaren vid spelande (även tysta partier stör mig inte), fläktljudet hörs men är inte störande då det ljudet är i gott sällskap av en Canal Digital-box... :)

Är det någon som vet vad det sitter för hårddisk i? Om man någon gång ska byta hårddisk ska man ju absolut välja en som är tyst och alstrar minimalt med värme.

Postad 08 September 2009 - 09:26

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0

Är det någon som vet vad det sitter för hårddisk i? Om man någon gång ska byta hårddisk ska man ju absolut välja en som är tyst och alstrar minimalt med värme.

Jag bytte hårddisk igår och i min konsol satt ursprungligen en Toshiba-disk, men den var varken speciellt varm eller högljudd. Jag bytte bara för att jag redan hade en 250GB disk som jag tycker bättre om :)

Postad 08 September 2009 - 11:28

pezmannen
  • pezmannen
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Avaktiverar man wireless någonstans eller görs det automatiskt när man pluggar in ethernetkabeln?

Postad 08 September 2009 - 11:31

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

• 1832 inlägg
  • 0

Avaktiverar man wireless någonstans eller görs det automatiskt när man pluggar in ethernetkabeln?

automatiskt

Postad 08 September 2009 - 13:36

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
ja vad skall man säga sålde min PS3 Slim idag... köpte en ny på ONOFF.. de var schyssta som sjutton ..

de sa att om de skulle vara några problem är det bara att lämna in den, med tanke på ljudet osv. vi vill ha nöjda kunder sa dem..

kommer hem,, och öppnar och visst är det en TYST PS3 SLIM... den låter, men dieselmotorn är borta!!! FAN vad underbart

Postad 08 September 2009 - 13:39

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

• 1832 inlägg
  • 0
Grattis! Då är ännu en PS3-ägare nöjd.

Jag upptäckte idag att det var min BD-drive som förde det värsta väsnandet :). Det kan jag leva med då det är såpass lågfrekvent, ingen tjutande fläkt iaf.

Redigerat av SonySamppa79, 08 September 2009 - 13:41.

Postad 08 September 2009 - 13:41

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Och en missnöjd, den du sålde dieselmotorn till :)

Postad 08 September 2009 - 15:46

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Och en missnöjd, den du sålde dieselmotorn till :)

nej de fick han inte.. enligt webhallen så var den ju 20 gånger tystare än hans 40 GB, samt att de hörde ingenting. så den var i toppform enligt dem som kan =)

Postad 08 September 2009 - 19:47

pezmannen
  • pezmannen
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Ni som har en slim och är nöjda. Skulle ni säga att ps3:an är helt tyst eller hör man den om man har tv:n på med lågt ljud?

Postad 08 September 2009 - 20:55

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Helt tyst är den ju så klart inte, hårddisk, blu ray spelare och fläkt kan ju inte vara helt ljudlösa. Men jag kan ha min TV på mute och knappt höra fläkten eller några andra ljud, tror faktiskt nästan att TV:n surrar högre.....Så jag kan väl kalla min för i stort sett ljudlös

Postad 08 September 2009 - 21:01

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Min 60-gigs PS3 är helt tyst när den är avstängd. Ska det vara så?

Postad 08 September 2009 - 21:07

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Grattis! Då är ännu en PS3-ägare nöjd.

Haha, känner fan igen din forum-bild från Aktuell Rapport! Coolt! :unsure:
Men jag vill minnas att det var två brudar i bildserien. Right?

Sorry för OT. Won't happen again....

Postad 08 September 2009 - 21:16

reksallad
  • reksallad
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0
Blir så trött på benämningen "ljudlös". Något som är ljudlöst ger inte ifrån sig något ljud alls. Ett Playstation 3 gör det. Det är skillnad mot om man HÖR den eller ej / hur mycket man hör den.

Redigerat av reksallad, 08 September 2009 - 21:16.

Postad 09 September 2009 - 10:06

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

• 1832 inlägg
  • 0

Haha, känner fan igen din forum-bild från Aktuell Rapport! Coolt! :unsure:

Haha, har faktiskt ingen aning var bilden kommer ifrån :P

Har för mig att min stora syster skickade den nån gång för flera år sedan ;)

Pezmannen: Det finns inga ljudlösa PS3:or. Så är det bara, punkt.

Postad 12 September 2009 - 21:15

pezmannen
  • pezmannen
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Någon som lyckats få sin utbytt pga att den är högljudd? Webbhallen är inte direkt serviceminded vad gäller retur och ångerrätt.

Postad 12 September 2009 - 22:08

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Haha, känner fan igen din forum-bild från Aktuell Rapport! Coolt! :)

Det finns en annan bild där två donnor står på alla fyra o visar allt, men den som undertecknade har som profilbild är ANINGEN mer "barnvänlig" :huh:
Har precis skaffat en ps3-slim eftersom min gamla 60´G pajade pga värmeproblem ( har "lagat den tre ggr efter det, i uppsala)
och kan bara säga att den är bra mkt mindre plus att den låter j*vligt mycket mindre än min gamla, visst kan jag saklna 4 USB-portar och minneskortsläsaren men det är ju inte så bökigt att koppla in kameror O.D via USB... Nöjd som f*n är jag iaf! :P

Postad 13 September 2009 - 10:51

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

• 1832 inlägg
  • 0
Ofan!? Du råkar inte ha kvar dom bilderna :)

Syster tyckte väl att jag inte skulle få se dom andra bilderna...

Kul att du är nöjd med din slim, jag är också nöjd.

Postad 21 September 2009 - 20:26

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Någon som lyckats få sin utbytt pga att den är högljudd? Webbhallen är inte direkt serviceminded vad gäller retur och ångerrätt.

jag hade inga problem med dom
maila dom ang det som var fel fick mitt ordernr se var jag förbi en av deras butiker och fick ny går även att skicka
ingaproblem alls trots att jag inte hade kvitto
________________________________________________________________________________

någon som testat ett "fan test" ?
jag får inte min att gå på högvarv
gör precis som visas på youtube clippet

det är väll bara att hålla in eject knappen eller har jag fattat fel ?

Redigerat av Unregistered87ded29e, 21 September 2009 - 20:26.

Postad 21 September 2009 - 20:31

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Dra ut strömsladden, håll nere eject samtidigt som du pluggar i sladden igen... Då blir det "fan test" med Slim.

Postad 21 September 2009 - 21:32

-danjel-
  • -danjel-
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Jag måste ha haft tur för min låter då inte mycket alls! :)
Eter 2 timmar med GH5 (kanske inte det mest krävande spelet) så hörs den inte när jag står 2m bort. På fan-test låter den ju ganska mycket (typ som xbox360), men hade den varit tyst då hade jag blivit orolig! =)
Jag är helt klart nöjd!

Postad 21 September 2009 - 22:15

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
har du lust och spela in en video.. lr ljudet.. så att vi kan jämföra med våra konsoler?

Postad 21 September 2009 - 22:58

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Dra ut strömsladden, håll nere eject samtidigt som du pluggar i sladden igen... Då blir det "fan test" med Slim.

ahhh tack

Postad 22 September 2009 - 00:51

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

har du lust och spela in en video.. lr ljudet.. så att vi kan jämföra med våra konsoler?

jag har lyckats få den tyst nu haha :D ärligt den stannar på samma läge den ökar inte. fastän jag gjort såhär:

http://www.youtube.c...h?v=mYbfH0ibuWI

Handduken dämpar ljudet/vibrationerna, de är hål där bak för PS3an så den kan andas ( ingen vägg i tv bänken) . Så det blir som en vägg som håller ljudet innanför den.. smart va? :) tro mig det funkar och PS3an har inte gått upp i läge på över en timme!

Får införskaffa en svart handduk dock som matchar bättre

EDIT: hör den knappt alls i soffan nu :)

Redigerat av ESAFESA, 22 September 2009 - 00:58.

Postad 22 September 2009 - 06:10

Muyfa666
  • Muyfa666
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Haha! Billig lösning iaf. Kul att det funkar. Känns ju lite synd att man ska behöva gå så långt dock.

Det ser lite trist ut, men som du säger, säkert bättre med svart handduk. Du kan inte skära ut nåt i mörkt skumgummi ist? Det kanske blir snyggare.

Postad 22 September 2009 - 07:39

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Snygg lösning ESA!

Faktum är att min låter i princip sådär utan handduken....Går upp lite när man lirar grafiktunga spel som GTA men det är fortfarande knappt märkbart. Med bara lite ljud i högtalarna så hör jag inte konsolen, men allt är naturligtvis subjektivt. Tyst i ordets sanna mening är den ju naturligtvis inte - och kan ju heller aldrig bli.

Postad 22 September 2009 - 08:02

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Snyggt :)

Postad 22 September 2009 - 08:08

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Snygg lösning ESA!

Faktum är att min låter i princip sådär utan handduken....Går upp lite när man lirar grafiktunga spel som GTA men det är fortfarande knappt märkbart. Med bara lite ljud i högtalarna så hör jag inte konsolen, men allt är naturligtvis subjektivt. Tyst i ordets sanna mening är den ju naturligtvis inte - och kan ju heller aldrig bli.

Det är precis så jag upplever min Slim också. Riktigt nöjd!

Postad 22 September 2009 - 08:14

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
haha du fick tyst på den iaf.. men ersatte ett problem med ett annat? :D det där var inte snyggt alls.. men.. som sagt, det är one man's oppinion :)

Det du har gjort nu är typ isolerat ljudet... men faktumet är ju att ps3:an släpper ut fortfarande samma ljud. Så troligtvis så behöver man kanske ha rätt möbel för att det ska låta så lite som möjligt.

Postad 22 September 2009 - 09:51

simonpt
  • simonpt
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Sedan 2009-09-01 har jag nu ägt 3 stycken playstation 3 slim konsoler.

Den första Playstation 3 konsolen sålde jag för mer pengar än vad jag köpte den, vilket gjorde att jag tjänade några hundralappar (mycket för en student). Vad supernöjd med maskinen och beslutade min för att skaffa en dagen efter.

Sedan när jag köpte min andra konsoll stördes jag enormt av fläktljudet. Säkerligen 3 - 4 gånger så högt ljud än den första. Jag lämnar tillbaka konsolen som både testas av OnOff kassörskan och säljare. De beslutar att jag får ut en ny på "garantin".

Nu när jag kom hem , plockar upp den otroligt vackra maskinen. Kopplar in den, startar. Helt plötsligt smäller det i maskinen (som om plast spricker - knakande ljud). Detta ljudet kommer när konsollen är kall och blueray spelaren börjar läsa av skivan.

2 fel maskiner i rad! Tror ni att jag kan lämna in konsolen igen? Eller skulle de tro att jag bluffar kanske?

Är inte speciellt sugen på att äga ytterligare en ps3 slim, utan vill helst ha tillbaka mina pengar för att köpa en Playstation 3 80gb, eller xbox 360 elite.

Ibland tycker man att sony borde testa sin maskin ytterligare innan de slänger in den i kartongen och skeppar iväg.
Så slipper folk bli besvika över en produkt som man kanske sparat pengar till under en längre tid!!

//Simon.

Postad 22 September 2009 - 22:15

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
För er som jagar efter en tjock.. så hade elgiganten i häggvik idag 2st 80giggare för fyndpris 2997kr.

Postad 23 September 2009 - 00:56

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0
Vad glad jag är att jag har kvar min feting som fortfarande är tyst :)

Postad 23 September 2009 - 07:11

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Jag lade upp ett klipp på min, som jag anser "tysta" maskin. Det är filmat med mobilen och svårt att känna av ljud när man inte har något att relatera till men den är verkligen ordentligt tyst. Klippet spelades in efter att konsolen varit igång i fyra timmar varav de två senaste hade spenderats med att spela. I klippet står konsolen uppe på TV-bänken men den står ofta i ett fack under och där hörs den ännu mindre!

http://www.youtube.c...h?v=x5IVTvhPkhE

Jag är otroligt nöjd med maskinen och för första gången kan jag se film i HD på Ps3 utan att sitta och irritera mig på fläkten, så visst går det att hitta bra maskiner även bland de tunne :rolleyes:

Postad 23 September 2009 - 09:22

simonpt
  • simonpt
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Kan meddela att jag återfick pengarna för spelmaskinen.

Nu står man här igen, ska man skaffa en tjock, eller en slim.

Kanske vänta för att se hur det utvecklar sig.

Vart ifrån har återförsäljarna fått sin information? De flesta forum jag skrivit i är det nästan 90% av de som påstår att deras slim maskiner låter högre än tidigare?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.