Epson EH-TW5500 / EH-TW4400
177 svar till detta ämne
Postad 03 February 2010 - 21:51
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Var inte felet med fokusen på TW5000 att den ändrades när projektorn blev varmare?
Kan du utveckla "Vid första starterna var den ur fokus vilket börjar försvinna nu"?
/B
Jo det var/är 5000 som har problemet med fokusen. De första gångerna jag skulle se film på 5500 så ändrades fokusen under filmens gång. Dock inte märkbart som det var på min första 5000 utan det var så att ifall man ställde in fokusen i början så var den ur fokus när man hade kollat klart. De senaste filmerna jag nu har sett så är den lite ur fokus några minuter i början, dock behöver man kolla noga (med meny för projektorn igång) för att se att den inte är i 100% fokus. Detta ändrar sig som sagt fort och det är så lite så det är säkert helt normalt för projektorer idag. Det är mycket mindre konvergensfel på 5500 mot mina tidigare 5000 vilket ju även det ju föbättrar bilden avsevärt. Mycket bättre skärpa och svärta plus att bilden rör sig mjukare. Uppe i ca 16h nu så det är ju fortfarande för tidigt att ropa hej, men det verkar lovande...
Postad 04 February 2010 - 12:17
LTMS
-
LTMS
-
Forumräv
-
-
845 inlägg
Jo det var/är 5000 som har problemet med fokusen.
De första gångerna jag skulle se film på 5500 så ändrades fokusen under filmens gång. Dock inte märkbart som det var på min första 5000 utan det var så att ifall man ställde in fokusen i början så var den ur fokus när man hade kollat klart. De senaste filmerna jag nu har sett så är den lite ur fokus några minuter i början, dock behöver man kolla noga (med meny för projektorn igång) för att se att den inte är i 100% fokus. Detta ändrar sig som sagt fort och det är så lite så det är säkert helt normalt för projektorer idag. Det är mycket mindre konvergensfel på 5500 mot mina tidigare 5000 vilket ju även det ju föbättrar bilden avsevärt. Mycket bättre skärpa och svärta plus att bilden rör sig mjukare. Uppe i ca 16h nu så det är ju fortfarande för tidigt att ropa hej, men det verkar lovande...
Du skriver att den är ur fokus några minuter i början, är det när den är ny påsatt? Eller är det i början på film? Man får väl räkna med att ingen projektor är bra de första minuterna som det tar för projektorn att starta, fast när filmen drar igång SKA det väl ändå va bra?
Postad 04 February 2010 - 13:27
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Jag startar projektorn, kör in filmen i spelaren och trycker på play. Sen går det några minuter i filmen till det är 100%.
Jag drar inte igång projektorn och väntar fem minuter innan jag börjar kolla film.
Men som du säger så tar det ju en liten stund för projektorn att värma upp alla delar så det är nog helt normalt att det är på det viset.
Postad 04 February 2010 - 13:35
LTMS
-
LTMS
-
Forumräv
-
-
845 inlägg
Fast den stund det tar att komma igång med en film, 3-4 min inkl start av projektor sätta igång allt och hämta en kopp kaffe eller så borde vara tillräckligt för att det ska vara toppbild när filmen drar igång, eller?
Postad 04 February 2010 - 13:43
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Trycka på knappen som gör så att allt startar / 1 sekund.
Vänta på att dvd spelaren ska gå att öppna / 5 sekunder
In med filmen / 2 sekunder
Väntar på att menyn kommer igång / 10 sekunder
Ställer in ljud och text samt trycker på play / 10 sekunder
Totalt: 28 sekunder
Tar ju dock rätt mycket längre tid med en BD film...
Postad 04 February 2010 - 13:46
LTMS
-
LTMS
-
Forumräv
-
-
845 inlägg
Trycka på knappen som gör så att allt startar / 1 sekund. Vänta på att dvd spelaren ska gå att öppna / 5 sekunder In med filmen / 2 sekunder Väntar på att menyn kommer igång / 10 sekunder Ställer in ljud och text samt trycker på play / 10 sekunder
Totalt: 28 sekunder Tar ju dock rätt mycket längre tid med en BD film...
OK  På 28 sekunder har nog inte projektorn kommit igång riktigt, då är det nog normalt att det tar ett par minuter för dig in i filmen innan det är bra
Postad 04 February 2010 - 13:50
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Postad 05 February 2010 - 19:32
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1174 inlägg
Nu är min på väg iaf...
Postad 05 February 2010 - 19:35
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Nu är min på väg iaf... 
Grattis!
Postad 09 February 2010 - 08:29
Fjant
-
Fjant
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
En fråga... satt och kollade i manualen för TW-5500 på nätet. Om man inte ändrar lens shift något kommer linsen att vara i mitten av bilden "out of the box"?
Postad 09 February 2010 - 10:41
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Går nog inte att garantera det...
När du får projektorn så sitter det skydd runt linsen och när man tar bort dem så kan det ju vara så att man rör hela linsen och därav så hamnar inte bilden mitt i linsen.
Varför är det viktigt att bilden hamnar mitt i linsen?
Det är ju inte direkt svårt att ställa in det efteråt...
Postad 09 February 2010 - 11:52
Fjant
-
Fjant
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
Går nog inte att garantera det... När du får projektorn så sitter det skydd runt linsen och när man tar bort dem så kan det ju vara så att man rör hela linsen och därav så hamnar inte bilden mitt i linsen. Varför är det viktigt att bilden hamnar mitt i linsen? Det är ju inte direkt svårt att ställa in det efteråt...
Nej det är inte viktigt. Ville bara jämföra med min gamla dlp projje utan lens shift. Den skjuter bilden ovanför linsen redan från början, men det gör inte denna alltså. Så monterar man den på en hylla högt upp på väggen så måste man med andra ord justera väldigt mycket med lens shift som jag förstår det för att få ner bilden på en normal nivå!?
Redigerat av Fjant, 09 February 2010 - 11:53.
Postad 09 February 2010 - 12:02
B8
-
B8
-
Guru
-
-
4536 inlägg
Flera modeller (bla Epsons tidigare iaf) som har ett litet klick i mittenläget så det är lätt att hitta igen.
Postad 09 February 2010 - 15:08
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Nej det är inte viktigt. Ville bara jämföra med min gamla dlp projje utan lens shift. Den skjuter bilden ovanför linsen redan från början, men det gör inte denna alltså. Så monterar man den på en hylla högt upp på väggen så måste man med andra ord justera väldigt mycket med lens shift som jag förstår det för att få ner bilden på en normal nivå!?
Ja man får justera lite med lensshiften, men själv har jag projektorn i taket och det är inte några problem att justera den rätt. Vad jag kan se så försämras inte bilden någonting alls heller mot att köra center/center...
Postad 09 February 2010 - 23:29
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1174 inlägg
Jag kan bekräfta att även tw5500 har "klicken" för att hitta åt mitten på lensshifthjulen och att den då är i mitten på bilden också både vertikalt och horisontellt.
/B
Postad 10 February 2010 - 08:35
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Är det många som har sina projektorer placerade så att linsen är i mitten av bilden?
Postad 10 February 2010 - 08:38
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1174 inlägg
Jag tror det är snarare tvärtom. Det är väldigt få som har det då de flesta har sina monterade i taket eller på en hylla högt upp på väggen bakom sittplatserna.
Postad 10 February 2010 - 08:40
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Min sitter i taket och myser som sig bör.
Andra saker jag observerat som är bättre med TW5500 än TW50000 (iaf de 4 jag provat..) är:
1: Lens shiften är inte lika fipplig, dvs om man ändrar lens shift med ena reglaget så påverkas inte andra riktningen lika mycket samtidigt.
På TW5000 var det jakten på den stora shiften så fort man pillade på något men nu är det betydligt mer stabilt, inte perfekt men en väldig skillnad.
2: Tystnad! Fläkten är i princip ljudlös när man kör i ECO, i normal hörs den avsevärt mer men i ECO är den lugn och fin 
3: Tystnad part deux! Irisen är förmodligen bara en tiondel så högljudd som den var i TW5000, förut lät den som ett tröskverk men nu är det helt acceptabelt att använda irisen, iaf på mitt exemplar.
Postad 10 February 2010 - 08:43
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Jag tror det är snarare tvärtom. Det är väldigt få som har det då de flesta har sina monterade i taket eller på en hylla högt upp på väggen bakom sittplatserna.
Ja jag tycker också det borde vara så... Dock verkar det ju ändå vara endel då det kom upp till diskussion (stavning).
Postad 10 February 2010 - 08:50
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Min sitter i taket och myser som sig bör. Andra saker jag observerat som är bättre med TW5500 än TW50000 (iaf de 4 jag provat..) är: 1: Lens shiften är inte lika fipplig, dvs om man ändrar lens shift med ena reglaget så påverkas inte andra riktningen lika mycket samtidigt. På TW5000 var det jakten på den stora shiften så fort man pillade på något men nu är det betydligt mer stabilt, inte perfekt men en väldig skillnad. 2: Tystnad! Fläkten är i princip ljudlös när man kör i ECO, i normal hörs den avsevärt mer men i ECO är den lugn och fin  3: Tystnad part deux! Irisen är förmodligen bara en tiondel så högljudd som den var i TW5000, förut lät den som ett tröskverk men nu är det helt acceptabelt att använda irisen, iaf på mitt exemplar.
Min sitter i taket även den... 1. Även jag tycker att reglagen är bättre och "stabilare". 2. Min är inte lika tyst som tw5000 tyvärr. Dock så är den så pass tyst så att det inte är ett problem. 3. Min iris är mer högljudd än min tw5000 nr 2 men tystare än min tw5000 nr 1. Vet inte ifall det är från exemplat till exemplar, men sen är ju svärtan så pass grym ändå så för min del så kommer jag inte att ha igång den. Fråga: Ni som har TW5500, kör ni fläckten i det höga eller låga läget? Då tänker jag framförallt för temperaturens skull inne i projektorn. På TW5000 så minskade ju fokusproblemen när man körde i det höga läget, pga bättre kylning.
Postad 11 February 2010 - 12:38
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
http://www.projector...d-lines-solved/Det sägs finnas en fix för problemet med red lines nu iaf! Jag försökte få kontakt med level two i Sverige men den gubben gick inte, level one påstod att level two inte har någon telefon! Hoppas att ni andra med dessa problem oxå börjar ringa Epson nu så det kanske blir lite fokus på detta även i Sverige. Fråga: Ni som har TW5500, kör ni fläckten i det höga eller låga läget? Då tänker jag framförallt för temperaturens skull inne i projektorn. På TW5000 så minskade ju fokusproblemen när man körde i det höga läget, pga bättre kylning.
Jag kör i ECO, jag tycker att fläkten hörs på tok för mycket i Normal.
Postad 11 February 2010 - 14:45
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Fixar även detta "fix" problemet med "3D-effekten" som vissa av oss har upplevt?
Postad 11 February 2010 - 20:05
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Fixar även detta "fix" problemet med "3D-effekten" som vissa av oss har upplevt?
Jag tror att det du beskriver är det som går under red wavy lines, ej att blanda ihop med red vertical lines
Postad 11 February 2010 - 20:19
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Så kanske det heter...
Det är ju i alla fall rött och grönt i konturer i ansikten, så att det ser ut som gamla 3D filmer.
Eftersom det endast kommer sporadiskt så lär det fixas framöver med någon firmware även det.
Postad 11 February 2010 - 20:20
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Jag la in 4st länkar på component förut och en av dem visar det du beskriver.
Postad 12 February 2010 - 11:46
Unregistered737ff1a7
-
Unregistered737ff1a7
-
Rookie
-
4 inlägg
Är nöjd med min TW5500 men Ibland ser det inte så bra ut i skuggorna i ansikten som rör sig. Det ser ut som om färgerna har komprimerats ner till några få nivåer. Andra gånger ser det hur bra ut som helst med samma filmer. Vet någon vad detta beror på?
Postad 12 February 2010 - 11:47
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Är nöjd med min TW5500 men Ibland ser det inte så bra ut i skuggorna i ansikten som rör sig. Det ser ut som om färgerna har komprimerats ner till några få nivåer. Andra gånger ser det hur bra ut som helst med samma filmer. Vet någon vad detta beror på?
Se ovanstående.
Postad 12 February 2010 - 11:50
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Jag la in 4st länkar på component förut och en av dem visar det du beskriver.
Hittar dem inte!
Postad 12 February 2010 - 11:52
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Postad 12 February 2010 - 12:06
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Postad 12 February 2010 - 12:07
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Tackar!
Inga problem, alltid glad att kunna hjälpa  Med risk för att nämna något som förmodligen för alla är helt uppenbart ändå så kan jag meddela att Epson inte återkommit till mig ang. problemet eller fixen. Alla som är förvånade kan räcka upp handen.
Postad 12 February 2010 - 12:24
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1174 inlägg
Nu (igår kväll) har jag också sett två av "effekterna".
Bilderna ser dåligt komprimerade ut samt "3D"-effekten. Kan ev ha sett än släng av redline men det var samtidigt som komprimeringseffekten så det vill jag låta vara osagt.
/B
Postad 12 February 2010 - 12:25
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Senaste ryktet/gissningen ang. fixen är att det är en mjukvarufix men inget som fixas via firmware, därför måste man få projektorn utbytt istället för att fixa det själv.
Om detta är sant eller ej kan jag inte lova men det är iaf vad folk verkar tro just nu på avsforum.
Postad 12 February 2010 - 12:32
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Jaha då var det igång igen...
Postad 12 February 2010 - 12:33
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1174 inlägg
Ja kommer iaf avvakta tills jag ser en lösning på AVS innan jag börjar bråka med Epson.se.
Edit: Ångrade mig och har skickat in en felanmälan till supporten
/B
Redigerat av boombaaz, 12 February 2010 - 12:54.
Postad 12 February 2010 - 13:43
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Jag har meddelat problemet till butiken där projektorn är köpt, så att de har det registrerat för framtiden!
Postad 12 February 2010 - 13:44
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Min felanmäldes för 15 dagar sedan till min kontakt på Epson och igår till Epsons support.
Postad 12 February 2010 - 14:01
ljudnisse
-
ljudnisse
-
Veteran
-
-
2129 inlägg
Epson bör följa Toyotas exempel.
Epsons VD bör gå ut och be personligen om ursäkt så att inte Epsons aktie kurs påverkas negativt.
Lider verkligen med er som återigen drabbats.
Redigerat av ljudnisse, 12 February 2010 - 14:02.
Postad 12 February 2010 - 15:21
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Även om det inte är kul att de återigen har problem med deras projektorer, så tycker jag för egen del att det (3D effekt) inte är några större problem. Dock vill man ju ha en projektor i denna prisklass som fungerar till 100%.
Postad 12 February 2010 - 16:00
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1174 inlägg
Även om det inte är kul att de återigen har problem med deras projektorer, så tycker jag för egen del att det (3D effekt) inte är några större problem. Dock vill man ju ha en projektor i denna prisklass som fungerar till 100%.
På färgflmer märks det nog inte 3D-effekten lika väl som på svartvit film som igår när jag skulle se Anton Corjbins "Control" på SVT. Jag skulle ha letat fram några gamla rödgröna 3D-glasögon Annars så kan vi säga att vi har en 3D-ready projje... Tur man har tre års garanti /B
Redigerat av boombaaz, 12 February 2010 - 16:01.
Postad 14 February 2010 - 23:27
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1174 inlägg
Tror jag eventuellt kan ha hittat ett nytt problem. Nu i samband med OS så har projektorn gått större delen av min vakna tid. Efter en tid får jag grönt brus i mörka områden...precis som man kan få om man ha en trasig/undermålig hdmi-kabel. Trodde det var kabeln först. Ha inte provat med annan kabel ännu men problemet försvann tillfälligt när jag bara drog ur och satte i hdmi-kabeln igen. Sedan, några timmar senare så om de tillbaka. Då provade jag byta källa fram och tillbaka på projektorn och då försvann det också.
Ska prova med annan kabel vid tillfälle men jag är tveksam till att det är felet.
/B
Postad 15 February 2010 - 09:01
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Kan det vara så att du hittat samma grönproblem som jag?
Såg att du postat på avsforum oxå, sök där på mitt nick så hittar du en bild jag tagit på det men inte i rörelse utan bara med testbild.
Postad 21 February 2010 - 00:40
Unregistered024b721a
-
Unregistered024b721a
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Tjena THX och Urskog, ser att ni också uppgraderat från 5000 till 5500...och fortfarande tyvärr verkar lida av Epson-sjukan. "De kan skicka en människa till månen, men..." Får se nu hur 5500 funkar, aningen ur fokus vid start men har bara kollat på två filmer än så länge, så jag återkommer när den är "inkörd". Själv fick jag faktiskt pengarna tillbaka till slut på min gamla 5000, efter två helt värdelösa komponentbyten av LetMeRepair på den första projjen och sedan prackade Epson på mig två modifierade varianter som åkte tillbaka fortare än kvickt! Fattar inte att de inte gick med på ett byte direkt, de måste ju veta att det rör sig om ett seriefel, men ouch vad de måste förlora pengar på alla leveranser hit och dit...och vilken blåsning de går på hos LetMeRepair: "This product has been cleaned and tested in all functions before being returned to you". Bullsh*t"! Tog ju bara en kvart att konstatera att fokusproblemet var kvar varje gång (första bytet gjorde det faktiskt märkbart värre)! J*vligt mycket admin och UPS-leveranser under dagtid vilket inte var så kul men såhär i efterhand slutade det ju inte så illa tänkte jag med tanke på att 5000-projjarna som de "lånade ut" till mig hade över 1000 timmars användning efter ett års (ständigt avbruten) användning, kändes hyfsat att plocka ut den nya modellen i affären i fredags...efter ett års "gratis" användning och "gratis" byte till den senaste modellen. Tips till alla ni som kanske undrar om ni har fokusfelet: Om ni har en PS3a inkopplad är det särskilt lätt att se eventuella problem om ni går in på Online Manual. Då finns en ruta runt PS-loggan högst upp i bild, med mycket tunna (avslöjande) linjer. Gå in direkt när projjen är kall och ställ in skärpan perfekt, gå nära duken och finetuna med Sharpness-knappen på fjärren (långt till höger +5 verkar alltid bli bäst för mig). Efter ett par timmars användning kollar ni rutan/linjerna igen. Om de är suddiga vet ni att ni ska ringa Epson och klaga...och vips...efter bara ca ett års kontinuerligt tjat får ni en ny projje! Paz
Postad 21 February 2010 - 01:51
Bigrauk
-
Bigrauk
-
Forumräv
-
-
892 inlägg
Så ###### synd att Epson projarna skall ha alla dessa problem när man suktat efter dem så länge nu. Nu blir det en Sony HW15 för min egen del istället (99% säker på det).
Redigerat av Bigrauk, 21 February 2010 - 01:52.
Postad 21 February 2010 - 02:12
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1174 inlägg
Jag är helnöjd med min TW5500 trots de små egenheterna. Bilden man får när det fungerar, vilket är de flesta gångerna, är "oslagbar".
De verkar även ha en lösning på egenheterna också om man läser på avs. Tänker dock vänta till efter OS innan jag skickar in min för uppdatering/byte.
/B
Postad 21 February 2010 - 10:12
Unregistered024b721a
-
Unregistered024b721a
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Håller helt med boombaaz! Det säger väl en del att man väljer en Epson igen efter förra katastrofen...det finns helt enkelt ingen projektor i närheten av den prisklassen som håller samma bild. Hoppas bara man slipper samma h*lvete igen...
Paz
Postad 21 February 2010 - 10:19
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Som skrivs, jag hade inte bytt min TW5500 (med fel) mot en helt fungerandes AE4000 tex. Eftersom bilden är så sanslös och så långt före de andra i samma prisklass plus en bit upp, så finns ju inte alternativet att byta.
Postad 22 March 2010 - 14:23
alfahelix
-
alfahelix
-
Användare
-
-
111 inlägg
Jag valde ursprungligen mellan TW5500 och Panasonic AE-4000, och det blev till slut Pannan. Jag blev dock väldigt besviken, framför allt på skärpan. Det var hopplöst att få den skarp över hela bildytan och i Windows såg det inte alls bra ut. Som tur är fick jag möjlighet att byta till en TW5500. Efter en del initiala problem (konstiga röda linjer) fick jag skicka in den för uppgradering av mjukvaran. Efter att nu kört några veckor efter uppgraderingen kan jag konstatera att problemet verkar löst. Jag kan också konstatera att jag bara blir mer och mer nöjd med bilden ju mer inspelad projektorn blir. Förutom den suveräna skärpan är det något (svårt att sätta fingret på vad) med bilden som gör den så trevlig att titta på. Jag tror det framför allt är avsaknandet av stora svagheter som ger bilden ett så bra helhetsintryck. Sammantaget kan jag alltså inte annat än rekommendera denna projektor.
/Patrik
Postad 17 April 2010 - 09:24
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2340 inlägg
Någon som har haft sin inne för uppgradering och fått tillbaka den utan fel?
Sitter fortfarande med 3D felet, men vill inte skicka in förän jag vet att de har en lösning.
Man vill ju inte vara av med den i 3 veckor och få tillbaka den lika dan igen...
Postad 18 April 2010 - 00:19
hdready
-
hdready
-
Användare
-
-
125 inlägg
Jag har googlat och googlat och sökt utan framgång, angående skillnaderna mellan tw 4400 vs 5500, vet att kontrasten skiljer till 5500:s fördel, sen var det nåt om stöd för anamorphisk lins, men hur är det egentligen när det kommer till bilden, kommer ihåg att tw 2000 hade deepblack teknologin, men jag ser inte att 4400 har det, och kollar jag proctorreviews så står det att 8500ub som "ska" vara 4400 här i europa och 9500 som ska vara 5500 i europa identiska i stort sett det mesta, är det nån som har en 4400? hur är skärpan,svärtan mm på den?känns dumt att köpa 5500 för nästan 9000:- mer om det inte skiljer nåt bildmässigt.
Tacksam för svar
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
Projektorer
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|