Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Aktuella inbyteskampanjer

326 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 november 2009 - 13:34

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0
Ok gott folk, hör upp!

Detta är kanske gamla nyheter, men jag var på Gamestop idag och hämtade L4D2 och AC2 och tänkte samtidigt boka Mass Effect 2. Jag blev dock något förvånad när jag nekades inbyte av mitt L4D. Tydligen så är det en ny EU-lag som nyss trätt i kraft vad gäller åldersgränsmärkning (ca 3 veckor sedan sa de, så jag gissar på 1 november). Nu är det ENBART pegi-märkning som gäller nu (www.pegi.info). Gamestop tar alltså inte emot spel med någon annan åldersmärkning. Jag har köpt alla mina spel i Sverige, så det är inte bara utländskt inhandlade spel som berörs. Den andra märkningen jag hade på mitt L4D är nån rund sak med någon bokstavsförkortning i som jag inte riktigt kan uttyda pga idiotisk textfont, men det är köpt i Sverige iaf.

Detta leder ju då till att vill man handla billiga spel att byta in så ska man numer kontrollera att de är pegi-märkta. Annars går det icke.

Båda mina nya spel från idag är pegi-märkta och som jag förstod det på Gamestop-killen så ska inga nytillverkade spel säljas utan pegi-märkning i EU, men de får sälja de gamla som finns i lager. Dock ej ta in begagnade. Så var det med den saken.

Postad 19 november 2009 - 13:36

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0

Köpte du Ac3-klanen för 349? skulle betalt det dubbla, bara för Ollieee :rolleyes:

Hämtade ut L4D2 och AC2 nyss, la till en hundralapp och fick White Edition på sistnämnda.
201:- för AC2 WE samt 101:- för L4D2

Hehe, ibland går det fort när man skriver, en tvåa ska det ju vara :(

Postad 19 november 2009 - 13:39

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0

Ok gott folk, hör upp!

Detta är kanske gamla nyheter, men jag var på Gamestop idag och hämtade L4D2 och AC2 och tänkte samtidigt boka Mass Effect 2. Jag blev dock något förvånad när jag nekades inbyte av mitt L4D. Tydligen så är det en ny EU-lag som nyss trätt i kraft vad gäller åldersgränsmärkning (ca 3 veckor sedan sa de, så jag gissar på 1 november). Nu är det ENBART pegi-märkning som gäller nu (www.pegi.info). Gamestop tar alltså inte emot spel med någon annan åldersmärkning. Jag har köpt alla mina spel i Sverige, så det är inte bara utländskt inhandlade spel som berörs. Den andra märkningen jag hade på mitt L4D är nån rund sak med någon bokstavsförkortning i som jag inte riktigt kan uttyda pga idiotisk textfont, men det är köpt i Sverige iaf.

Detta leder ju då till att vill man handla billiga spel att byta in så ska man numer kontrollera att de är pegi-märkta. Annars går det icke.

Båda mina nya spel från idag är pegi-märkta och som jag förstod det på Gamestop-killen så ska inga nytillverkade spel säljas utan pegi-märkning i EU, men de får sälja de gamla som finns i lager. Dock ej ta in begagnade. Så var det med den saken.

Jag bytte in spel idag UTAN PEGI-märkning, gick alldeles utmärkt. Men det är väl olika i olika städer!!

Postad 19 november 2009 - 13:42

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0

Jag bytte in spel idag UTAN PEGI-märkning, gick alldeles utmärkt. Men det är väl olika i olika städer!!

Möjligtvis olika pga att de inte fått samma info än då kanske, men jag var på båda butikerna i Gbg och ingen av dem tog emot utan de hänvisade som sagt till ny EU-lag. Så det borde ju gälla i hela Sverige kan man ju tycka. Bra att du fick byta in, men jag tänkte att en varning var kanske på sin plats för folk som bara köper billiga spel för att direkt byta in. :rolleyes:

Redigerat av jayreso, 19 november 2009 - 13:42.

Postad 19 november 2009 - 13:44

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Det är ju alltid bra att veta vad som gäller officiellt från dem. Sen om nån glömmer kolla det har man haft lite tur...

Edit: Skumt, har letat igenom alla nya lagar som EU lagt och PEGI nämns inte i NÅN av dem...

Schengen Information Services verkar vara det nya dock. :rolleyes:

Redigerat av Unregistered6810b893, 19 november 2009 - 13:50.

Postad 19 november 2009 - 13:50

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0
Sen kan man ju då som jag tycka att det är en rätt tramsig lag. Kollade pegis hemsida och där står det klart och tydligt att L4D har 18-årsgräns. Så jag fattar inte att det måste stå på själva förpackningen. Det borde väl räcka med att affärerna i så fall skriver in pegis märkning i sitt system och följer den. Spelet som sådant är ju samma oavsett förpackningen det ligger i. Men men, så är det iaf.

Kom hem precis och såg att bara 3 av mina 6 spel jag hade hemma var pegi-märkta (alla köpta i Sverige). Lite surt då jag gärna gör mig av med spel när jag känner att jag är klar med dem. :rolleyes:

får väl orka ta tag i det här med att sälja på nätet. Men usch vad jobbigt, det är alltid så bekvämt att knalla till gamestop. Nåja, det är väl ett övergående problem om nu ändå alla nya kommer med pegi-märkningen.

Redigerat av jayreso, 19 november 2009 - 13:52.

Postad 19 november 2009 - 14:22

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0
Detta har disskuterats länge på andra forum + i ps3-delen.
Kan försöka summera det jag orkat läsa hittils:

1. Ingen har vad jag sett/läst lyckats hitta den här "lagen"
vilket för oss till:
2. Den rådande teorin är helt enkelt att gamestop vill bli av med alla som köper billiga importspel och byter in... Och att då snacket om nån "lag" bara är rent bullshit..

Hur som helst trist, då jag även köper mina "vanliga" spel i största sträckning från England då priserna där är mycket trevligare... (och sen fick man en bunt redan inköpta "inbytesspel" på 5-6 spel som nu inte går att byta in hehehehe)

Postad 19 november 2009 - 14:38

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0

Detta har disskuterats länge på andra forum + i ps3-delen.
Kan försöka summera det jag orkat läsa hittils:

1. Ingen har vad jag sett/läst lyckats hitta den här "lagen"
vilket för oss till:
2. Den rådande teorin är helt enkelt att gamestop vill bli av med alla som köper billiga importspel och byter in... Och att då snacket om nån "lag" bara är rent bullshit..

Hur som helst trist, då jag även köper mina "vanliga" spel i största sträckning från England då priserna där är mycket trevligare... (och sen fick man en bunt redan inköpta "inbytesspel" på 5-6 spel som nu inte går att byta in hehehehe)

Ok, det låter ju skumt men den där teorin att gamestop vill bli av med folk som köper billiga importspel låter ju lite underlig tycker jag. De kan väl bara uppdatera sin exkluderingslista om de inte vill ha in vissa spel, samt säga att de måste vara PAL, EU-versioner osv. Finns väl igen som helst anledning att hitta på en EU-lag. Den teorin köper jag inte bara sådär rakt av måste jag säga. :rolleyes:

edit: ok, en mycket snabb googling gav några intressanta träffar. Det verkar som om EU-parlamentet åtminstone har diskuterat eventuell lagstiftning, men att det kan röra sig om nån form av självreglering. Så att GS snackar om lag är då möjligen inte helt korrekt. Kanske är det så att de helt enkelt frivilligt valt att helt enkelt rätta sig efter rekomnmendationer att enbart följa PEGI, vad vet jag? Men det enklaste om någon är nyfiken är väl att maila/ringa Gamestop och höra efter med någon som inte står i butik. Hur som helst så finner jag det något långsökt att de bara skulle säga så för att slippa ta in vissa spel. Det är väl bara att säga att man inte vill ta emot dem. Svårare än så är det väl inte?

Medierådet
Dataspelsbranschen

edit 2: och här är ju något som också skulle kunna ha en inverkan i det hela. Mitt L4D var bedömt av BBFC. Kikar man på deras hemsida står det med fet svart text att de för tillfället har nån tvist med EU-kommissionen.

The Department for Culture, Media and Sport (DCMS) has notified the BBFC of a serious issue which has come to light in relation to the Video Recordings Act 1984 (VRA). Because the then British Government failed to notify the European Commission under the Technical Standards and Regulations Directive (83/189/EEC) of the Act, the VRA is no longer enforceable against individuals in the United Kingdom.

In these circumstances and for the time being, the information on the BBFC's website should be read in the light of the DCMS's notification.

The Government has set in train the actions necessary to remedy this situation as soon as possible and, as part of that process, have notified the Commission of the new draft Act and the Labelling Regulations deriving from it.

The Government has made clear to the BBFC that, once the process of re-enacting the VRA is complete, all video classification certificates issued by the BBFC since 1984 will be valid, and the legal consequences of non-compliance with the classification regime will be re-instated and enforced as vigorously as previously. Any video recording containing an unclassified video work which has been released in the interim period will need to be withdrawn from sale once the new Act is in force, unless the work can claim exemption.

The Government has therefore urged the industry in the interim to comply with the provisions of the VRA on a voluntary and best practice basis. The BBFC will continue to classify video works submitted by distributors on a voluntary basis for this period.

Taget ifrån BBFC:s hemsida.
Vet inte hur nytt detta är eller om det har med saken att göra överhuvudtaget, men kanske?

Redigerat av jayreso, 19 november 2009 - 15:14.

Postad 20 november 2009 - 16:21

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0

Köpte du Ac3-klanen för 349? skulle betalt det dubbla, bara för Ollieee :D

:)

:)

Postad 20 november 2009 - 17:41

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2 237 inlägg
  • 0
10 av min 11 spel har pegi-märkning iaf om jag vill byta in =)

Postad 22 november 2009 - 11:39

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1 984 inlägg
  • 0
I Malmö informerade gamestop mig om att utan PEGI-inget inbyte. Nu hade mina spel det så det var lugna puckar.

Postad 22 november 2009 - 22:22

Upp_o_ner
  • Upp_o_ner
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0
http://en.wikipedia.org/wiki/PEGI den är lag i ett fåtal länder (Finland och England de närmaste). Är inte ens i närheten av att vara på EU-lag.

Vad GS försöker nu få bort är de (gamla) billiga pararellimporterade spelen som alla har den runda märkningen, detta har Game haft länge (eller ja åtminstone min närmaste butik). Hoppas på att GS berättar att man inte kan byta tillbaka vissa spel när man köper det begagnat ifrån dom.

(England har nu PEGI åtminstone sen sommaren, blir officiellt till jul: PEGI gets more official in UK, will be legal 'by Christmas'.)

Postad 22 november 2009 - 23:29

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0

http://en.wikipedia.org/wiki/PEGI den är lag i ett fåtal länder (Finland och England de närmaste). Är inte ens i närheten av att vara på EU-lag.

Vad GS försöker nu få bort är de (gamla) billiga pararellimporterade spelen som alla har den runda märkningen, detta har Game haft länge (eller ja åtminstone min närmaste butik). Hoppas på att GS berättar att man inte kan byta tillbaka vissa spel när man köper det begagnat ifrån dom.

(England har nu PEGI åtminstone sen sommaren, blir officiellt till jul: PEGI gets more official in UK, will be legal 'by Christmas'.)

Heh, lustigt att GS-personalen fortsatte att hävda att det var EU-lag när jag var där med andra spel i fredags (nekades byta in L4D i torsdags som jag skrivit tidigare). Frågade om det inte bara var deras egna policy, men de hävdade bestämt att det skulle gälla all försäljning i Sverige.

Jaja, hur det nu är så är det ju inte bara billig parallellimport som kan ha annan märkning. Flera av de spel jag köpt från Webhallen och CDON har haft BBFC-märkning (bla just L4D). Så man får nog vara försiktig även om man handlar i Sverige och har tänkt att byta in på GS om det nu inte är som de säger, att alla spel som säljs i Sverige ska ha PEGI-märkning nu.

Postad 24 november 2009 - 01:17

Unregistered79b188d7
  • Unregistered79b188d7
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

GameStop har förlängt sin inbyteskampanj på DJ Hero (2 spel + 499 SEK) fram till jul..
Sedvanlig exkluderingslista gälle..

Gäller det på alla GameStop? Jag är sugen men jag hittade inget om det på deras hemsida.

Postad 24 november 2009 - 12:49

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1 984 inlägg
  • 0
Byt in ps2 + 6 spel på gamestop och få ett xbox 30 elite inkl pure och lego batman för 899 kr.

Postad 27 november 2009 - 13:19

nr1_jag
  • nr1_jag
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0
HAr jag förstått det rätt om det bara är "månadens lista" som gäller när det kommer tillexkluderingar? Alltså i november är det novembers exkluderade titlar som gäller, inte att man lägger till novembers exkluderade titlar till oktobers, septembers osv. titlar?

Postad 27 november 2009 - 13:27

ds_punkt
  • ds_punkt
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Någon som lyckats byta in Final Fantasy XI hos gamestop? :D

Postad 27 november 2009 - 13:44

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0

HAr jag förstått det rätt om det bara är "månadens lista" som gäller när det kommer tillexkluderingar? Alltså i november är det novembers exkluderade titlar som gäller, inte att man lägger till novembers exkluderade titlar till oktobers, septembers osv. titlar?

Det stämmer bra det, listan för november är det som gäller, inga tidigare listor!! Generös lista också, många spel som kan köpas för under 100:- nya och ännu billigare på Tradera!!

Postad 27 november 2009 - 14:26

nr1_jag
  • nr1_jag
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Det stämmer bra det, listan för november är det som gäller, inga tidigare listor!! Generös lista också, många spel som kan köpas för under 100:- nya och ännu billigare på Tradera!!

Tack och bock för svaret! Jo tyckte den var väldigt generös faktiskt, synd att man inte hinner införskaffa lite billiga spel innan november är slut =)

Postad 28 november 2009 - 13:45

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Någon som lyckats byta in Final Fantasy XI hos gamestop? :)

nä eftersom dom inte tar emot "enbart online" spel fick jag förklarat för mig

Postad 30 november 2009 - 12:12

Unregistered720345e8
  • Unregistered720345e8
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Finns det någon bra inbytesdeal för att få COD:MF2 billigt?

Vill bli av med top spin2 och table tennis ;)

MVH Billy

Postad 30 november 2009 - 20:22

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1 727 inlägg
  • 0
Nån som har koll på vilka spel som är exkluderade i december?

Postad 30 november 2009 - 22:53

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Vill bli av med top spin2 och table tennis ;)

MVH Billy

Brukar inte finnas inbyten efter spelen har släppts, det brukar enbart vara förbokningar. Jag kan säga helt säkert att jag har aldrig sett någonting annat.

Postad 30 november 2009 - 22:57

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0
Här är deras Julkatalog, det är väl bara en tidsfråga innan decembers excluderingslista trillar ut.

Postad 01 december 2009 - 10:08

Viz
  • Viz
  • Lärjunge

• 484 inlägg
  • 0
Såg ju nice ut endel deals där!

Ska köpa ny TV och en xbox 360 elite efter jul så hoppas man hittar nån sweet deal :P

Postad 01 december 2009 - 12:28

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Ja nu är det bara att vänta på exkluderingslistan också. Sen kan man beställa lite nya spel för inbyte :P Men det där med PEGI märkningen känns lite sådär när man ska köpa spel från cdon t ex.

Postad 01 december 2009 - 12:59

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1 984 inlägg
  • 0
http://www.gamestop....xclusion_SE.pdf

Exkluderingslistan, tror den är nyuppdaterad, jag har nämligen bytt in viva piniata party animals och fottball manager 2006 förra veckan och de är med på den nu.

Postad 01 december 2009 - 13:02

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Ja den är nog uppdaterad. Bytte ju in Lost förra gången men nu är det också med på listan :P Tur att man inte köpte fler exemplar då :P

Postad 01 december 2009 - 13:03

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Har inte den listan växt REJÄLT sen senast?

Postad 01 december 2009 - 13:04

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0
Kan inte se den från jobbet men det ska stå december längst ner i bladet om det är uppdaterat.

Edit: Det kan jag visst, det är decembers lista. :P

Redigerat av -Palle-, 01 december 2009 - 13:05.

Postad 01 december 2009 - 14:44

aikelo
  • aikelo
  • Lärjunge

• 315 inlägg
  • 0

Kan inte se den från jobbet men det ska stå december längst ner i bladet om det är uppdaterat.

Edit: Det kan jag visst, det är decembers lista. :P

Palle: Du får gärna uppdatera inlägg #3 med gamestops senaste lista (om du orkar).

Postad 01 december 2009 - 15:23

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0

Palle: Du får gärna uppdatera inlägg #3 med gamestops senaste lista (om du orkar).

Ja, jag ska ta nån kväll här när jag inte kan sova och göra en ny lista :P
Har iaf uppdaterat första inlägget med GS nya ex-lista.

Redigerat av -Palle-, 01 december 2009 - 15:25.

Postad 03 december 2009 - 18:43

Unregistered2a53b113
  • Unregistered2a53b113
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Nån som har den senaste versionen av GAME:s exluderingslista??

Postad 03 december 2009 - 22:41

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Har inte den listan växt REJÄLT sen senast?

Tyckte jag också! Var inne idag och bytte för darksiders och då muttrade han i kassan "vilka skitspel har du med dig då" och när han såg dem sa han "harry potter kommer nog att komma på nästa lista" Ta det för vad det är men Gamestop verkar knyta påsen lite hårdare.

Postad 04 december 2009 - 16:47

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0
Och det är inte så konstigt när alla utnyttjar deras erbjudande konstant genom att byta in skitspel... Nåja, man får passa på så länge man kan, eller :)...

Postad 08 december 2009 - 01:56

Unregistered47dd50e5
  • Unregistered47dd50e5
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
jag har precis skaffat en 360 och tidigare bara bytt in PS3 spel. Vilken är den bästa/billigaste sidan att beställa från för att kunna byta in hos gamestop när det gäller 360?

Postad 08 december 2009 - 04:05

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0

jag har precis skaffat en 360 och tidigare bara bytt in PS3 spel. Vilken är den bästa/billigaste sidan att beställa från för att kunna byta in hos gamestop när det gäller 360?

Jag köper det mesta på Tradera för runt 70-80 kr inkl frakt!!!

Tyckte jag också! Var inne idag och bytte för darksiders och då muttrade han i kassan "vilka skitspel har du med dig då" och när han såg dem sa han "harry potter kommer nog att komma på nästa lista" Ta det för vad det är men Gamestop verkar knyta påsen lite hårdare.

Tycker dom gör fel när dom är sura i kassan. Är väl inte vårt fel som kunder att dom har så snäll exkluderingslista!! Polaren brukar handla på siba och gå direkt över till gamestop och byta in spelen. Dom får skylla sig själva!!

Postad 10 december 2009 - 22:35

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5 006 inlägg
  • 0

Vill bli av med top spin2 och table tennis :)

MVH Billy

Byt in två spel och du får köpa det för 199 kr...

Postad 11 december 2009 - 00:12

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Vart skulle det här finnas?
På gamestop var det väl bara förbokningserbjudande om jag inte har missat nåt.

Postad 11 december 2009 - 01:38

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0

Var då?

Postad 11 december 2009 - 01:54

Unregistered47dd50e5
  • Unregistered47dd50e5
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Vill bli av med top spin2 och table tennis :)

MVH Billy

Du måste mena gamestops deal som inte längre gäller?

Tror Game har byt in ett spel och få halva priset, vilket landar på 300 kr minst. Vet dock inte om dina spel finns på deras exkl lista.

Postad 26 december 2009 - 10:52

Unregistered79b188d7
  • Unregistered79b188d7
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Nu när man är lite julledig tänkte jag passa på att byta in mina gamla spel och fixa några nya, eller kanske förhandsboka några. Har de slutat med kampanjerna nu eller? hittar inget om det på sidorna...

Postad 26 december 2009 - 12:10

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1 984 inlägg
  • 0
Någon som har exkluderingslistan för januari månad på gamestop?

Postad 26 december 2009 - 13:23

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Nu när man är lite julledig tänkte jag passa på att byta in mina gamla spel och fixa några nya, eller kanske förhandsboka några. Har de slutat med kampanjerna nu eller? hittar inget om det på sidorna...

Gamestop har alltid inbyteskampanj med 2spel +199kr när man förbokar spel, vissa spel har dom 2 spel +1kr, men eftersom det inte är jättemånga spel som kommer närmaste framtiden, jämfört med december månad iaf, så har dom inte lika många kampanjer med 2spel +1kr.
Men den finns några t.ex. Splinter Cell, Darksiders, Bayonetta m.f.

Postad 26 december 2009 - 13:30

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
på gamestop kan man förhandsboka alla spel även om de inte finns med på listan
med 2 spel och för 199kr

Redigerat av Unregistered87ded29e, 26 december 2009 - 13:32.

Postad 26 december 2009 - 17:45

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

på gamestop kan man förhandsboka alla spel även om de inte finns med på listan
med 2 spel och för 199kr

Var det inte det jag nyss sa?

Postad 26 december 2009 - 17:50

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Var det inte det jag nyss sa?

jo såg det efter jag posta
orka inte då ta bort mitt inlägg

Postad 26 december 2009 - 18:39

Unregistered47dd50e5
  • Unregistered47dd50e5
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Gamestop har just nu en ganska dålig inbytesdeal med bara gamla spel som wolfenstein och bionic commando.

Den tar slut 31 Jan, hoppas på spel som Bioshock 2, God of War(PS3 visserligen), Max Payne 3, Dead To Rights, Red Dead Redemption, Alan Wake och Crackdown 2 på nästa deal.

Förhoppningsvis hamnar vissa av dem spelen på 2 spel + 1 krona dealen :D

Redigerat av Unregistered47dd50e5, 26 december 2009 - 18:42.

Postad 29 december 2009 - 10:42

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0
Tydligen ska Mass Effect 2 ha 2 spel + 1kr som deal på GameStop. Detta efter information från Södertälje igår.
Blir lätt att köpa två junkspel och dra dit i eftermiddag.

Postad 29 december 2009 - 11:34

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0
Finns Darksiders som inbytesdeal på Gamestop? Tyckte jag såg det förut på nätet, men när jag kom till affären hittade inte försäljaren det. Blev Splinter Cell istället för 1 kr. Men vill gärna ha Darksiders, någon som har länk till gamestops bytesdealar?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.