Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 16 februari 2010 - 12:59
Postad 16 februari 2010 - 13:01
Det är ju fruktansvärda nyheter, vad ska man nu göra?Fungerar inte för mig heller, tror det kan ha något med detta att göra!

Postad 16 februari 2010 - 13:06
Fungerar inte för mig heller, tror det kan ha något med detta att göra!
Men fy! Hade ju tänkt lugna abstinensen nu så jag klarar mig på jobbetunder kvällen, ååååhhhh

Postad 16 februari 2010 - 17:29
# Sorry for the inconvenience and extended wait heroes. Maintenance will continue but we hope to be back as soon as possible. 2 minutes ago from TweetDeck
Redigerat av ThomasL, 16 februari 2010 - 17:39.
Postad 16 februari 2010 - 18:06

"We couldn't find any games, please try again" Gahhhh
Äntligen funkar det. Tills jag tappar kopplingen direkt och sen finns det inga matcher. Vad FAN håller de på med? Samma sak om och om igen.
Redigerat av ThomasL, 16 februari 2010 - 18:21.
Postad 16 februari 2010 - 18:54
Postad 16 februari 2010 - 20:11
Postad 19 februari 2010 - 00:06
Postad 19 februari 2010 - 00:56

Voldoo & dom där Recon.blabla.BFBC killarna var aningen för vassa, framförallt med helikopter och bara äga rent allmänt.. Var nästan värre än gårdagens match med Damkronorna

Fick dock in en fin kniv i Voldoo, som jag märkt är eftertraktat här på forumet samt ett härligt HS när jag märkte att han ville göra mig till en filé. Men ack, duktiga var ni och jag ville både sluta men samtidigt fortsätta kriget och striden mot er. Ett tag kunde jag spawna i nästsista lägret (aka Apache-lägret) och dö inom max 4 sekunder. Haha, skapligt frustrerande!
Aja hatten av, gott sällskap och bra spelat

Postad 19 februari 2010 - 01:46
Har spelat klart det här spelet, blir utslängd hela tiden och det är totalt meningslöst då.
m det är riktigt störande,, sista tiden som jag spelade demot blev jag utkastad minst en gång per match, helt värdelöst, hoppas verkligen inte att det är så i fullspelet, tror iof. inte att det kommer att bli så heller.
va längesen jag spelade nu och förjar känna suget

Postad 19 februari 2010 - 10:35
Jaaaaha, det var ju en trevlig spelstund med er grabbar(.) Haha, var ett tag där som jag seriöst ville dö på riktigt(!)
Voldoo & dom där Recon.blabla.BFBC killarna var aningen för vassa, framförallt med helikopter och bara äga rent allmänt.. Var nästan värre än gårdagens match med Damkronorna
Fick dock in en fin kniv i Voldoo, som jag märkt är eftertraktat här på forumet samt ett härligt HS när jag märkte att han ville göra mig till en filé. Men ack, duktiga var ni och jag ville både sluta men samtidigt fortsätta kriget och striden mot er. Ett tag kunde jag spawna i nästsista lägret (aka Apache-lägret) och dö inom max 4 sekunder. Haha, skapligt frustrerande!
Aja hatten av, gott sällskap och bra spelat
Antar att du var PHILLE89

Riktigt kul och spela men storsmisk fick vi verkligen! Frustrerad som få..
Postad 19 februari 2010 - 13:38
Antar att du var PHILLE89
Riktigt kul och spela men storsmisk fick vi verkligen! Frustrerad som få..
Precis, det var jag *skäms*. Jag brukar inte lira online så här men nu har jag blivit helt hypad av det. Men igår mötte vi något riktigt tungt motståndarlag vill jag lova, tror att du och jag försökte stundvis med någon vagn emot dom men det gick heller inge bra!
Men just där i det näst sista lägret, varje gång jag spawna så tog det 1 sekund så var det granatexplosioner, kulsprutaregn, missiler eller sniperkast i marken runtomkring. Så hade man seriöst 4 sekunder på att hitta på något haha!
En fråga, hur skjuter man vanlig kulspruta/machine gun med UAV helikoptern som vissa gör? Har testat alla knappar tror jag men får bara iväg målstyrda missiler?
Sen om man är förare i en vagn och håller in R1 dit man kollar/siktar kanonen, så blinkar en röd markering, en röd ruta, ser ens team (tex. gunnern i vagnen) denna ruta? Tänkte att man kanske kunde använda den som målangivelse för att lättare bekämpa fiender?
Och sen fick jag någon sån där award efter att ha dödat Voldoo igår, värt 10 000 p och den hette något med Get 5 Gold Stars, jag har då inte sett några stjärnor så vad var det jag hade lyckats med då? Hette något med Elite bla bla.. Kul hursomhelst!

Postad 19 februari 2010 - 14:11
Jag som kör Bad Company 1 inställning och skjuter missil med R1 skjuter machinegun med R2 t ex.
När du körde det fordonet som gav en fyrkant så ger det samma effekt som UAV`n missil.
Dvs du skjuter en målsökande missil med den. Den har dock lika lång cooldown som UAV`ns.
Postad 19 februari 2010 - 16:22
Precis, det var jag *skäms*. Jag brukar inte lira online så här men nu har jag blivit helt hypad av det. Men igår mötte vi något riktigt tungt motståndarlag vill jag lova, tror att du och jag försökte stundvis med någon vagn emot dom men det gick heller inge bra!
Men just där i det näst sista lägret, varje gång jag spawna så tog det 1 sekund så var det granatexplosioner, kulsprutaregn, missiler eller sniperkast i marken runtomkring. Så hade man seriöst 4 sekunder på att hitta på något haha!
En fråga, hur skjuter man vanlig kulspruta/machine gun med UAV helikoptern som vissa gör? Har testat alla knappar tror jag men får bara iväg målstyrda missiler?
Sen om man är förare i en vagn och håller in R1 dit man kollar/siktar kanonen, så blinkar en röd markering, en röd ruta, ser ens team (tex. gunnern i vagnen) denna ruta? Tänkte att man kanske kunde använda den som målangivelse för att lättare bekämpa fiender?
Och sen fick jag någon sån där award efter att ha dödat Voldoo igår, värt 10 000 p och den hette något med Get 5 Gold Stars, jag har då inte sett några stjärnor så vad var det jag hade lyckats med då? Hette något med Elite bla bla.. Kul hursomhelst!
Som Andi skrev, men du måste först låsa upp Vechicle Ability-grejset.. ehm. Om du dödar massa med fordon låser du upp den tillslut och väljer den sedan där du väljer klass och vapen. Finns i rutan längst åt höger.
För UAVn så är det missil med R1 och MG med R2, med tanks så gäller L1 för kanon och sedan R1 för MG där med. Men kom som sagt ihåg att välja "skillen" varje gång du börjar spela.
Vet inte om du märkt det men spamma SELECT när du ser fiender, då dyker det upp en röd triangel övanför dem och alla i laget (inte squaden) kan se dem en kort stund. Samma gäller för fientliga fordon och helikoptrar.
Blir nog inget idag och imorrn, lite tråkigt, men sambon fyller 21 så det ska festas istället

Postad 19 februari 2010 - 16:35
-blir så trött!..jäkla läppglans!(citatus Voldoo)

Postad 19 februari 2010 - 19:00
ingen som spelar på min lista just nu

Postad 19 februari 2010 - 19:57
Kommer säkert spela lite efter hockeyn sedan om du vill ha sällskap.någon som har tänkt att spela nu ikväll eller?
ingen som spelar på min lista just nujaja får bli lite GRAW2 så länge
Postad 19 februari 2010 - 20:02
hockey, va e de?Kommer säkert spela lite efter hockeyn sedan om du vill ha sällskap.

spelade lite nyss, men som vanligt tappar man ju con.. helt värdelöst att inte kunna spela en hel match utan att det ska brytas. skitdemo
Postad 19 februari 2010 - 20:24
Kommer säkert spela lite efter hockeyn sedan om du vill ha sällskap.
Ja absolut, jag ska nog lira mer efter hockeyn så jag lägger till dig då..
hockey, va e de?
spelade lite nyss, men som vanligt tappar man ju con.. helt värdelöst att inte kunna spela en hel match utan att det ska brytas. skitdemo
Jag har faktiskt inte haft något större problem med detta överhuvudtaget, förutom den där dagen i veckan då hela skiten låg nere. Men jag förstår att det suger att bli utkastad hela tiden och tappa momentum och den matchen man lirade i. Hoppas att det blir bättre i slutprodukten!
Postad 19 februari 2010 - 20:34
Funkat klockrent exkl den dagen. Förvisso efter 22 den dagen funka de klockers igen.
Postad 19 februari 2010 - 20:39
Postad 20 februari 2010 - 02:05

Postad 20 februari 2010 - 02:07
Yes, det var skoj, men jag håller med om att det börjar bli lite enformigt med samma bana hela tiden.tack för spel ikväl voldoo, cloudrabbit och distant, det var roligt som vanligt, dock blir det lite enformigt att alltid köra samma bana och samma spelform och samma vapen, bra träning dock men jag ser verkligen fram emot spelet, inte länge kvar nu

Postad 20 februari 2010 - 10:34

Jag har aldrig tappat connection konstigt nog.Själv sitter ja på trådlös lina och inte på den bästa uppkopplingen. Sitter ni på trådlösa linor ?
Polaren gör iaf det och då kan han ramla ut. Men han har ett annat problem när någon går in på msn på hans dator släcks psn ner haha. rätt störande någon som vet vad man kan göra?
Tänkte in o lira lite ikväll och om ni vill ha ett öugnt o sansat spel ska ni inte lira med mej för idag är de stryket och trav då brukar de bli en del öl till så nivån på pratandet brukar bli ett par dimensioner värre

Försöker lära mej lite roadkill med uav nu =)
Ses ikväll om ni vill och kan
Postad 20 februari 2010 - 10:50

angående utloggning så sitter jag på telias 24mbit, kör inte trådlöst. dock har jag alla mina tv kanaler genom bredbandet,, kan det spöka tror ni? ska testa att stänga av den boxen för att se om det hjälper.
men det verkar ju vara två fel, ibland loggas man ju ut från psn och ibland bara från spelet, men att man blir utloggad från psn beror ju inte på spelet, det händer ibland när man spelar cod också, men då hinner man logga in igen när man är inne i spelet.
och dom gångerna man kastas ut från spelet bara fast fortfarande är inloggad antar jag har med servrarna att göra.. vore verkligen katastrof ifall det fortsätter sen efter spelet släpps
Postad 20 februari 2010 - 10:53
Telia 24 Mbit här också, dock trådlöst men enbart bredband på linan. Testade en gång till igår kväll men precis i slutet av sista banan så åkte man ut igen och alla poäng försvann...angående utloggning så sitter jag på telias 24mbit, kör inte trådlöst. dock har jag alla mina tv kanaler genom bredbandet,, kan det spöka tror ni?
Postad 20 februari 2010 - 11:23
Telia 24 Mbit här också, dock trådlöst men enbart bredband på linan. Testade en gång till igår kväll men precis i slutet av sista banan så åkte man ut igen och alla poäng försvann...
blev du utkastad från spelet bara eller loggades du ur från psn?
Postad 20 februari 2010 - 11:27
Enbart spelet, tror inte jag blivit utloggad från PSN nån gång faktiskt.blev du utkastad från spelet bara eller loggades du ur från psn?
Postad 20 februari 2010 - 14:14
Jag kanske också hoppar in senare under kvällen/natten. Full kommer jag nog dock inte att vara, men jag kan skrika och härja ändå.jag kan spela med dig ikväll voldoo, alltid kul med fulla folk som skriker i micen

Postad 20 februari 2010 - 15:10
Postad 20 februari 2010 - 16:45
Jag kanske också hoppar in senare under kvällen/natten. Full kommer jag nog dock inte att vara, men jag kan skrika och härja ändå.
låter bra de,, ska inte heller va full men vi kan ju som sagt skrika ändå

Postad 20 februari 2010 - 17:15
SKÅL SKÅL snart 13 rätt på stryket

Postad 20 februari 2010 - 18:20
Hade för mej när ja hade telia att ja ringde till dem o fixade nå ping eller va de var.....Det löste alla sådana problem.. Men ska höra med polaren vad man ska göra.. eftersom det är mindre än 1/4 som blir utloggadde hela tiden så måste de vara något fel på erat bredband eller dylikt... Tror absolut inte de är spelet men va vet ja...
SKÅL SKÅL snart 13 rätt på stryket
ja kan du inte höra med honom vad han gjorde,, vore ju skönt att bli av med den här skiten
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar