* Officiell Tråd - HTC Legend *
920 svar till detta ämne
Postad 09 mars 2010 - 15:28
Raketostkostym
-
Raketostkostym
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Gizmodo tokhyllar den i sin recension! "Plain and simple—the Legend is the most well-built phone I've ever had in my hand.""I'm going to award it possibly the highest accolade a reviewer can gift a device: I'm going to upgrade to one."http://gizmodo.com/5...i...ne=true&s=iKamerabilden som är med i recensionen ser förresten betydligt bättre ut än det som är postat tidigare i tråden... Schysst! Detta kommer bli min nästa telefon!
Postad 10 mars 2010 - 09:11
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Gizmodo tokhyllar den i sin recension!
"Plain and simple—the Legend is the most well-built phone I've ever had in my hand."
"I'm going to award it possibly the highest accolade a reviewer can gift a device: I'm going to upgrade to one."
http://gizmodo.com/5...i...ne=true&s=i
Kamerabilden som är med i recensionen ser förresten betydligt bättre ut än det som är postat tidigare i tråden... Schysst! Detta kommer bli min nästa telefon! 
Ja den recensionen gjorde inte att man blev mindre sugen Det verkar även som om det har börjat att skickas telefoner till kunder i Holland, enligt en Legend sida på Facebook. Men det kan lika gärna vara påhittat. Kan ju alltid hoppas iallafall.
Postad 10 mars 2010 - 09:56
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Ja den recensionen gjorde inte att man blev mindre sugen
Det verkar även som om det har börjat att skickas telefoner till kunder i Holland, enligt en Legend sida på Facebook. Men det kan lika gärna vara påhittat. Kan ju alltid hoppas iallafall.
Men tji fick jag... Gick precis in på Katshings hemsida och nu är release datumet ändrat ifrån 19e till den 31a....
Redigerat av Unregisteredd8f31aef, 10 mars 2010 - 09:57.
Postad 10 mars 2010 - 12:41
jakobce
-
jakobce
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Men tji fick jag...
Gick precis in på Katshings hemsida och nu är release datumet ändrat ifrån 19e till den 31a.... 
Frågan är om de datumet de ändrat till är för de kunder som beställer nu och att de telefoner de får in den 19e är uppbokade? Man kan ju hoppas. Jag ligger på plats 3 i kön =)
Postad 10 mars 2010 - 13:00
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Frågan är om de datumet de ändrat till är för de kunder som beställer nu och att de telefoner de får in den 19e är uppbokade?
Man kan ju hoppas. Jag ligger på plats 3 i kön =)
Hoppas du har rätt.  Edit* Tyvärr så dementerade deras kundservice via deras "chat" att det var så.... Det datum som ligger ute nu (som ska ses som preliminär) är det datum dom siktar på just nu och det var tyvärr stor risk att det kunde ändras fler gånger...
Redigerat av Unregisteredd8f31aef, 10 mars 2010 - 13:25.
Postad 10 mars 2010 - 13:57
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Nåväl, så länge får man väl nöja sig med ett par nya filmer om luren. Här har även MobileBurn fått prova Legenden. Part 1 och Part 2I Nederländerna har visst redan luren börjat att levereras, här ser man en unboxing, iofs ifrån ett företag, men med den riktiga boxen. CoolBlueBtw, Tiig stilla vilket fult språk det där flamländska är....
Postad 10 mars 2010 - 15:23
Raketostkostym
-
Raketostkostym
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Btw, Tiig stilla vilket fult språk det där flamländska är....
Hur många GB säger han att minneskortet ligger på? Låter som han säger tre ungefär, fast det är väl ganska orimligt? Hmm..
Postad 10 mars 2010 - 16:59
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Hur många GB säger han att minneskortet ligger på? Låter som han säger tre ungefär, fast det är väl ganska orimligt? Hmm..
Han säger "twee", två.
Postad 10 mars 2010 - 17:29
Unregistered45e7a0dc
-
Unregistered45e7a0dc
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Varför väljer ni denna framför te x HTC desire? är det som för mig pga aluminium skalet och den mindre storleken?
Jag längtar tills denna kommer
Postad 10 mars 2010 - 17:38
thedarkone
-
thedarkone
-
Amatör
-
-
51 inlägg
Varför väljer ni denna framför te x HTC desire? är det som för mig pga aluminium skalet och den mindre storleken? Jag längtar tills denna kommer 
Jepp, precis av dom två anledningarna!  Jag längtar oxå, börjar vara kraftigt less på min Nokia 5800
Postad 10 mars 2010 - 18:01
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
55% bättre batteritid - Jag skulle kunna göra avkall på batteritiden om jag visste att jag behövde A8's processorkraft, men det kommer jag inte behöva. Lite mindre - även om det inte är stor skillnad Borde vara mer hållbar - franförallt om man har den i fickan http://www.engadget....-go-in-pockets/Priset är i princip detsamma, jag betalar hellre för hållbarhet och batteritid än processorkraft och skärmstorlek/upplösning. För de som inte kan få nog av att sitta och mecka med mobilen hela dagarna blir ju valet det omvända. Jag velar mellan Legend och Motoroi, Motoroi har ju en del gemensamt med Desire men den stora skillnaden är ju kameran och Xenonblixten . .
Redigerat av SL2, 10 mars 2010 - 18:02.
Postad 10 mars 2010 - 18:59
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Varför väljer ni denna framför te x HTC desire? är det som för mig pga aluminium skalet och den mindre storleken? Jag längtar tills denna kommer  * Funktionerna, räcker långt för mig med Legenden. Den klarar lätt mina behov. * Storleken, jag vill till sommaren kunna ha med mig telefonen i fickan utan att jag blir anmäld eller titulerad som snuskgubbe. * Designen, jag betalar gärna en xtra slant enbart för designen. Som jag påtalat tidigare i tråden, Legenden slår allt på marknaden när det gäller designen. * Hållbarheten, Desiren har visat sig ha problem med hållbarheten medans Legenden har i flertalet videos blivit misshandlad utan en skråma.
Postad 10 mars 2010 - 19:07
Unregistered45e7a0dc
-
Unregistered45e7a0dc
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
* Storleken, jag vill till sommaren kunna ha med mig telefonen i fickan utan att jag blir anmäld eller titulerad som snuskgubbe.  Vill inte veta hur tajta byxor du kör med  Hur som helst, expansys säger sig ha legend i lager om 2 dagar http://www.expansys.se/d.aspx?i=196169
Postad 10 mars 2010 - 19:40
SamuelA
-
SamuelA
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Vill inte veta hur tajta byxor du kör med 
Hur som helst, expansys säger sig ha legend i lager om 2 dagar
http://www.expansys.se/d.aspx?i=196169
Jag blir då inte sugen att handla där direkt ... https://www.minhembi...howtopic=188039
Postad 10 mars 2010 - 20:46
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Vill inte veta hur tajta byxor du kör med 
Hahaha, det förtäljer inte historien MEN jag står fast vid att det är mitt val OCH INTE htc´s. Vad säger åhörarskaran om Invisible SHIELD? Bra eller anus? Jag såg nu att Webhallen kommer få in det i dagarna. Annars, andra tillbehör så som väskor/strumpor/fickor, headsets, minneskort osv. osv.? Några bra tips? Själv har jag haft ögonen på dessa, men jag är lite skeptisk till det här med att ha den kopplad via botten på luren. Det finns ju dessa också, men då tappar man ju det här med o växla låt osv. Jag vill ha en variant där jag kan byta lurana själv då jag äger ett par av dessa som jag är super nöjd med. Har även haft ögonen på en sån här docka, men denna kanske inte kommer passa till Legenden, annars är den ju sjukt snygg.
Redigerat av Unregisteredd8f31aef, 10 mars 2010 - 21:23.
Postad 10 mars 2010 - 21:58
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Själv har jag haft ögonen på dessa, men jag är lite skeptisk till det här med att ha den kopplad via botten på luren.
Varför det? för att du inte kan använda handsfree och ladda samtidigt?
Postad 10 mars 2010 - 22:24
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Nä du har säkert rätt. Varför? Kan ligga lite i det du skriver men framförallt iom att där finns ett uttag för 3.5 mm, men nää, jag kan faktiskt inte komma på en bra anledning nu... Jo, ifall det skulle släppas en docka för att ha luren i vågrätt läge, så skulle det vara praktiskt att kunna ladda och kolla en film samtidigt tex. Men, nä du har rätt. Då kan jag ju bara använda 3.5 utgången istället och svara i luren om det skulle ringa.
Postad 10 mars 2010 - 23:21
thurner
-
thurner
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
Den kommer inte funka till Legend. Den har miniUSB, Legend har microUSB
Postad 10 mars 2010 - 23:24
Unregistered45e7a0dc
-
Unregistered45e7a0dc
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Vad säger åhörarskaran om Invisible SHIELD? Bra eller anus?
Kör utan skydd, skärmen ska inte gå att repa. (ska vara i samma material som nexus one's skärm)
Postad 11 mars 2010 - 07:27
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Den kommer inte funka till Legend. Den har miniUSB, Legend har microUSB
Jaha, där ser man... Kanske ska vänta och se om HTC släpper en ny variant med både svarsknapp och medieknappar. Tack för ett vaksamt öga. Kör utan skydd, skärmen ska inte gå att repa. (ska vara i samma material som nexus one's skärm)
Okej, tror du inte det vore smart med ett display skydd iallafall? Men jag har läst om folk som tycker att just Invisible Shield inte tillhör det bästa av skydden, samtidigt som jag har hört folk som prisar det.
Postad 11 mars 2010 - 11:46
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Invisible gillade inte jag iaf, gav en klistrig seg yta samt att de vill att man skall kludda med en massa vatten vid monteringen. Känns inte befogat på sin nya dyra telefon. Jag brukar alltid rekomendera skalshops billiga variant, brukar kosta 50-60 kr. Det är tjockt och bra men syns knappt. Enkelt att montera utan vatten och bra "glid" http://www.techradar...d-675421/review Techradar har testat den med nu och har lite ris och ros. Lite komiskt att den trots allt är ganska ömtålig mot repor m.m men alu är ju ganska mjukt egentligen så man skall nog inte tro att den är gjord i titan. Sen kan man nog få nasty bucklor m.m om man skulle råka tappa den. En plastmanick fjädrar ju lite iom att det är mkt mjukare. Men men, så är det ju med allt, man får vara rädd om grejerna. Råkade nyss sälja min älskade ifån och får nog sitta och vänta ett tag då jag har plats 38 i Katshings bokningskö. Jag tror ändå på det lite mer öppna Android i framtiden. Om man sen en dag kan köpa lite program i butiken så vore det ju ännu bättre
Postad 11 mars 2010 - 12:12
Unregistered45e7a0dc
-
Unregistered45e7a0dc
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Invisible gillade inte jag iaf, gav en klistrig seg yta samt att de vill att man skall kludda med en massa vatten vid monteringen. Känns inte befogat på sin nya dyra telefon.
Jag brukar alltid rekomendera skalshops billiga variant, brukar kosta 50-60 kr. Det är tjockt och bra men syns knappt. Enkelt att montera utan vatten och bra "glid"
http://www.techradar...d-675421/review Techradar har testat den med nu och har lite ris och ros. Lite komiskt att den trots allt är ganska ömtålig mot repor m.m men alu är ju ganska mjukt egentligen så man skall nog inte tro att den är gjord i titan. Sen kan man nog få nasty bucklor m.m om man skulle råka tappa den. En plastmanick fjädrar ju lite iom att det är mkt mjukare. Men men, så är det ju med allt, man får vara rädd om grejerna.
Råkade nyss sälja min älskade ifån och får nog sitta och vänta ett tag då jag har plats 38 i Katshings bokningskö. Jag tror ändå på det lite mer öppna Android i framtiden. Om man sen en dag kan köpa lite program i butiken så vore det ju ännu bättre 
4 1/2 i betyg är rätt bra ändå  Men konstigt att den är så omtålig, min unibody macbook är hur tålig som helst mot repor :S
Postad 11 mars 2010 - 14:54
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Kan nån förklara HTCs batteritider? Hero kan tyckas ha extremt bra standbytid, den bästa på prisjakt, ändå så klagar folk på den. https://www.prisjakt...cols=#prodlistaÄr det användartiden som RASAR när man gör det minsta lilla grej med telefonen, och att andra telefoner med lägre standbytid faktiskt drar mindre ström när man gör nånting med dem? Argumentet "standbytiderna är teoretiska och överdrivna" håller inte, för även om siffrorna är överdrivna så är de ju det från alla tillverkare, eller är HTC värst? Jag inser att standbytid säger ingenting om hur länge man till exempel kan surfa med telefonen, är det då Hero har dålig användartid, och då antagligen Legend också? Det är svårt att inte kika på standbytiderna ändå: om folk klagar på marknadsledaren Hero, hur kasst batteri har inte då Desire? Nexus One är ju ett skämt isf... Hero: Up to 750 hours for WCDMA Up to 440 hours for GSM Legend: WCDMA: Up to 560 hours GSM: Up to 440 hours Desire: WCDMA: Up to 360 hours GSM: Up to 340 hours Nexus One: Up to 290 hours for 2G networks Up to 250 hours for 3G networks
Postad 11 mars 2010 - 15:23
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Det är fullständigt meningslöst att titta på tillverkarnas batteritider nuförtiden.
Det är ju ren o skär lögn - finns inte en gnutta sanning i det längre tyvärr.
Förr i tiden i mobilens begynnelse så kunde de ju stämma på ett ungefär iaf, men då fanns det ju bara ett sätt att dra ur batteriet - genom att ringa eller SMSa. I en modern mobil beror det ju så mycket på hur den används och vilka funktioner som är påslagna så även om tillverkarnas siffror faktiskt inte hade varit resan fantasier så hade de nog inte gärna stämt särskilt bra ändå.
Postad 11 mars 2010 - 15:52
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Finns ju ingen logik i att ljuga och påstå att den billigare Hero har dubbelt så bra batteritid som Desire.
Det vinner ju inte HTC nånting på...
Redigerat av SL2, 11 mars 2010 - 15:52.
Postad 11 mars 2010 - 18:43
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Y Finns ju ingen logik i att ljuga och påstå att den billigare Hero har dubbelt så bra batteritid som Desire. Det vinner ju inte HTC nånting på...
Den har definitivt inte dubbelt så bra batteritid, de har ju lika stor kapacitet. Någon logik lär du som sagt inte hitta bland tillverkarnas angivelser.
Postad 11 mars 2010 - 19:08
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Den har definitivt inte dubbelt så bra batteritid, de har ju lika stor kapacitet. Någon logik lär du som sagt inte hitta bland tillverkarnas angivelser.
Fast de har olika processorer, A8 tenderar ju att dra mer ström, och den finns ju i Nexus One och Desire.
Postad 11 mars 2010 - 23:05
jakobce
-
jakobce
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Någon som vet om man kan köpa denna telefon utomlands och ändå få svenska menyer och sådant?
Postad 12 mars 2010 - 14:19
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Postad 12 mars 2010 - 14:54
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Woohoooo!!!
Katshing har ändrat bak sin leveransdag till den 18/3.
Håller tummarna ordentligt nu, för väntan börjar bli oliidlig.
Postad 12 mars 2010 - 15:06
Unregistered45e7a0dc
-
Unregistered45e7a0dc
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Men ... enl http://www.trustedreviews.com är skärmen av plast och inte glas  hur kan htc göra en sån stor tabbe? +aluminiumskalet verkar jättelätt att repa, vilket är konstigt då både min ipod nano och macbook är väldigt reptåliga, måste vara en klen finish på den... =/
Redigerat av Unregistered45e7a0dc, 12 mars 2010 - 15:09.
Postad 12 mars 2010 - 15:10
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Själv är jag mer skeptisk till kameran som ser ut att vara rena katastrofen hittils. Inte någon som lyckats ta en enda vettig bild hittils iaf.
Jag vill se mer innan jag bestämmer mig
Redigerat av Micke prylgalen, 12 mars 2010 - 15:13.
Postad 12 mars 2010 - 15:32
Unregistered45e7a0dc
-
Unregistered45e7a0dc
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Själv är jag mer skeptisk till kameran som ser ut att vara rena katastrofen hittils. Inte någon som lyckats ta en enda vettig bild hittils iaf.
Jag vill se mer innan jag bestämmer mig
Ingen kamera är vettig på en mobil förutom vissa på SE telefoner, är nog bara att acceptera. Jag är mer missnöjd med den dåliga kvalité "premium" designen verkar ha... Finns 10st hos http://www.expansys.se/d.aspx?i=196169 just nu
Redigerat av Unregistered45e7a0dc, 12 mars 2010 - 16:08.
Postad 12 mars 2010 - 16:52
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Ingen kamera är vettig på en mobil förutom vissa på SE telefoner, är nog bara att acceptera. Jag är mer missnöjd med den dåliga kvalité "premium" designen verkar ha...
Finns 10st hos
http://www.expansys.se/d.aspx?i=196169 just nu
Tänk dock på: https://www.minhembi...howtopic=188039
Postad 12 mars 2010 - 19:08
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Ingen kamera är vettig på en mobil förutom vissa på SE telefoner, är nog bara att acceptera. Jag är mer missnöjd med den dåliga kvalité "premium" designen verkar ha...
Finns 10st hos
http://www.expansys.se/d.aspx?i=196169 just nu
Nja, där håller jag inte med riktigt. Exemplen man sett är riktigt dåliga. Haft nästan alla mobiler och många med helt ok kamera även om det självklart inte kan bli som med en "riktig" Du kan ju kolla själv på mina Iphone 3Gs bilder t.e.x som skall ha en "kass" kamera http://www.flickr.co...57623105125465/Eller varför inte c901 http://www.flickr.co...57621162729374/Så det är därför man är lite fundersam över katastrofbilderna man ser. Att det kan bli dåligt inne i dåligt ljus m.m är ju självklart men ute i bra ljus och om man vet hur man skall hantera ljus och sol så kommer man ofta ganska långt. Exemplen på trusted visar iso100 i exif infon, jag har nog aldrig sett så brusiga iso100 bilder i hela mitt liv. Ser ut som iso800 eller nåt. Aja, vi får la se vad som händer  *******Update***** Såå, nu kan jag lugna ner mig lite igen iaf efter att hittat ett galleri med lite samples http://www.engadget....photos/#2778308 att bilder inne blir katastrof stör mig inte men det skall iaf funka hyfsat ute i bra ljus och det gör det bevisligen. Dessa här är iaf bättre än allt jag sett innan
Redigerat av Micke prylgalen, 12 mars 2010 - 19:42.
Postad 12 mars 2010 - 20:37
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Bla bla bla bla bla..... Bla bla bla..
Bla bla...
*******Update***** Såå, nu kan jag lugna ner mig lite igen iaf efter att hittat ett galleri med lite samples http://www.engadget....photos/#2778308 att bilder inne blir katastrof stör mig inte men det skall iaf funka hyfsat ute i bra ljus och det gör det bevisligen. Dessa här är iaf bättre än allt jag sett innan 
Dom bilderna måste jag säga att jag var oerhört positivt överraskad över. Om jag jämför med dom bilderna som min N95a tog så tycker jag att dessa spelar helt klart i samma serie. Dock så är min W995a ett snäpp vassare, men det bör den ju vara också. Hoppas på leverans någon gång under nästa vecka.
Postad 13 mars 2010 - 09:25
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2 455 inlägg
Tre tar in Legend också, till samma pris som Desire
Postad 13 mars 2010 - 15:44
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Ett st 16GB class 6 miniSDHC är väl det vettigaste köpet. 32gb är svåra och dyra att lägga vantarna på.
Ehh, nej nej, microSD menar jag förstås. My bad
Någon som kan rekommendera hur man hittar 16GBs class 6 microSD kort. Är det bättre att kolla i butik eller är det någon som hittar en bra webbutik som säljer dessa till ett bra pris?
Postad 13 mars 2010 - 16:50
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Någon som kan rekommendera hur man hittar 16GBs class 6 microSD kort. Är det bättre att kolla i butik eller är det någon som hittar en bra webbutik som säljer dessa till ett bra pris?
Kolla på prisjakt. Detta är nog den bästa kandidaten, Transcend-kort har bra kvalitet så det är värt att lägga en hundring extra: https://www.prisjakt...kt.php?p=412263
Postad 13 mars 2010 - 22:01
ad72
-
ad72
-
Amatör
-
-
61 inlägg
Ett tips när det gäller priser med abonnemang är att kolla på cdon.com de brukar nästan alltid vara billigare än katshing exempel... (pris = kontant + månadskostnad) tele 2, portering, 24 mån, snackis, 100:- förhöjd cdon.com katshing 3387 3783 nytt abonnemang, samma som ovan cdon.com katshing 4162 4408 förlägning, samma som ovan cdon.com katshing 5162 4408 det är nåt fel på cdon.com på priset med förlägning 5162:-, skillnaden mellan 50:- & 100:- i månaden i 24 månader är bara 200:- och borde ju rimligtvis vara 1200:- och i såna fall bli 4162:- ------------------------- HÄR ÄR EN GRYMT BRA FUNKTION FÖR ATT JÄMFÖRA STORLEKEN MELLAN OLIKA TELEFONER ! Bara att välja & vraka, du kan klicka med musen, hålla inne och 'dra' telefonen du valt över varandra + att alla mått finns angivna! http://www.phonearen...re-pc_4289.html
Postad 14 mars 2010 - 00:01
jakobce
-
jakobce
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Kommer det vara svenska menyer i HTC legend när man köper den i Sverige?
Postad 14 mars 2010 - 11:14
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Kolla på prisjakt. Detta är nog den bästa kandidaten, Transcend-kort har bra kvalitet så det är värt att lägga en hundring extra: https://www.prisjakt...kt.php?p=412263
Tack! Jag har för mig att jag läste i någon random tråd att folk hittar fler varianter i butikerna då de sällan lägger upp allt på webshopparna. Kan det vara så och kanske då tom. att man kan komma undan med ett billigare kort?
Postad 15 mars 2010 - 07:57
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Nu håller vi tummarna för att det blir leveranser denna veckan
Postad 15 mars 2010 - 09:08
jakobce
-
jakobce
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Telefonen finns redan att köpa här http://www.mjmultime...endandroid.aspxDå borde andra affärer också få in den snart.
Postad 15 mars 2010 - 10:36
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Telefonen finns redan att köpa här http://www.mjmultime...endandroid.aspx
Då borde andra affärer också få in den snart.
Står likadant på Desiren, men den skulle de få in preliminärt först 27 Mars, så det står fel på hemsidan, alltså ungefär samtidigt som andra.
Postad 15 mars 2010 - 11:33
Hessi
-
Hessi
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Postad 15 mars 2010 - 11:56
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Expansys har fått in Legend:
https://www.expansys.se/d.aspx?i=19616
Som tidigare i denna tråden så lyfter jag ett varnande finger för Expansys....
Postad 15 mars 2010 - 14:17
KniveN
-
KniveN
-
Användare
-
-
135 inlägg
Har den samma kamera som Desire? Vilken upplösning och fps filmar den med?
Postad 15 mars 2010 - 14:46
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Har den samma kamera som Desire?
Nä, den har en egen Skämt o sido, jag har ingen aning....
Postad 15 mars 2010 - 14:56
Raketostkostym
-
Raketostkostym
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Har den samma kamera som Desire? Vilken upplösning och fps filmar den med?
Exakt samma specifikationer är det i alla fall. Jag har fått uppfattningen att det är samma kamera. Båda filmar i 640x480 pixlar i runt 30 FPS, bilduppdateringen går dock ner en del när det är mörkt, har jag sett för Legend i alla fall. Tydligen har båda kapacitet för att filma i 720p, men mjukvaran stödjer inte det. Kan man hoppas på en uppdatering?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|