FIFA 11
138 svar till detta ämne
Postad 15 September 2010 - 17:31
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Nu har jag spelat 3-4 matcher, det ser riktigt bra ut. Spelarna rör sig bra, riktigt riktigt svårt att göra mål från distans och domarna håller en högnivå. Lite konstigt att Zlatan spelar för Barca bara men det fixar de uppdaterar säkert alla lag innan spelet släpps. 
Edit: jag spelade även PES11 en match men fortfarande spelarna känns sega och ser ut som att alla springer med blöjor, det ser skit konstig ut..haha
Tankar båda nu  Kul att prova zlatan i barca som det kunde varit iallafall  Blir att spela lite innan Milan-matchen börjar.
Postad 15 September 2010 - 20:08
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Tankar båda nu  Kul att prova zlatan i barca som det kunde varit iallafall  Blir att spela lite innan Milan-matchen börjar.
PES11 var en besvikelse men FIFA11 är riktigt bra, jag har kört många matcher idag. Man kan även vara målvakt på arena-läge.
Postad 15 September 2010 - 22:59
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
Riktigt trevligt måste jag säga. Klart köp och betydligt större uppgradering än vad 10:an var. Kan ju ha att göra med att jag aldrig införskaffade 10:an dock
Alltid lika skönt att sno bollen från pojkspolingen Messi.
Postad 16 September 2010 - 05:25
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Älskar verkligen skotten när de dyker och studsar
Postad 16 September 2010 - 08:03
Unregistered1384
-
Unregistered1384
-
Beroende
-
-
1199 inlägg
Vet inte vad jag tyckte om demot...kändes lite som man sprang i sirap emellanåt. Pes11 var verkligen ett lyft från förra året. Tyckte det faktiskt var helt ok, man fick hålla boll lite o man behövde inte stresspassa.
Hoppas fifa11 växer, det brukar iofs vara så.
Postad 16 September 2010 - 13:07
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Gjorde en replay för att visa skotten som jag pratade om. Mest för att visa vad jag menar: http://www.easportsf.../video/36148136
Postad 16 September 2010 - 13:18
hjärter kung
-
hjärter kung
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Alltid lika skönt att sno bollen från pojkspolingen Messi.
Är Messi lika kass som i 10'an? För där måste han varit den spelare som var sämst i hela spelet i förhållande till hur bra han är i verkligheten. Eller så passar han bara inte min spelstil...
Postad 16 September 2010 - 13:27
Galoppgura
-
Galoppgura
-
Rookie
-
6 inlägg
Ruskigt svårt att lägga straffar. Helt ny teknik. Blir säkert lättare när man kommit på hur man ska göra.
Postad 16 September 2010 - 13:38
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
Är Messi lika kass som i 10'an? För där måste han varit den spelare som var sämst i hela spelet i förhållande till hur bra han är i verkligheten. Eller så passar han bara inte min spelstil...
Ingen aning - tian var ingen favorit så jag hoppade den. I nian var iaf Messi tekniskt bra precis som i verkligheten. I demot såg jag till att vara på honom snabbt före han fick upp farten. Notera dock att jag spelade på en svårighetsgrad som matchar Messis speluppfattning dvs högst medioker...
Postad 16 September 2010 - 13:52
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Ruskigt svårt att lägga straffar. Helt ny teknik. Blir säkert lättare när man kommit på hur man ska göra.
Det lär väl vara samma som i World Cup-spelet va? Älskar hur man bara behvöer stå mitt i mål för att rädda eftersom ingen har övat på straffar online. Jag övade 5 minuter och har haft en enorm fördel av det Messi i PES 2011 såg helt sjukt overkligt bra ut för övrigt.
Postad 16 September 2010 - 14:16
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Jag tycker Messi är sjukt bra precis som i verkligheten men då måste man välja svåraste svårighetsgraden. Han har bra skott, dribblar bra och serverar riktigt bra passningar till Villa/Pedro. Skönt att är har blivit svårare/omöjligt att göra distansmål som man kunde göra med Fifa 10 / World Cup South Africa. Som dessa: Fifa 10: MålOch World Cup South Africa: Mål 1 & Mål 2.
Postad 16 September 2010 - 14:22
Unregistered1384
-
Unregistered1384
-
Beroende
-
-
1199 inlägg
Det lär väl vara samma som i World Cup-spelet va? Älskar hur man bara behvöer stå mitt i mål för att rädda eftersom ingen har övat på straffar online. Jag övade 5 minuter och har haft en enorm fördel av det
Messi i PES 2011 såg helt sjukt overkligt bra ut för övrigt.
Håller med om Messi där! Jag är ingen zlatanfantast, men det var rätt roligt att spela honom i Barca i Pes2011, det såg verkligen ut som honom, han kunde hålla boll rätt länge o animeringarna var snuskigt lika.
Postad 16 September 2010 - 16:49
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Postad 28 September 2010 - 08:10
greveriff
-
greveriff
-
Veteran
-
-
1984 inlägg
Recension från IGN : http://xbox360.ign.c.../1123590p1.html
Redigerat av greveriff, 28 September 2010 - 08:10.
Postad 30 September 2010 - 12:45
Unregistered1384
-
Unregistered1384
-
Beroende
-
-
1199 inlägg
Nu vill man ju bara hem. Sambon var snäll och hämtade ut mitt förbeställda ex på gamestop(inbyteskampanj). Ska bli riktigt skoj att börja spela på riktigt igen efter en månads uppehåll av FIFA. Någon som vet om man kan importera sitt skapade proffs från fifa 10? Det gick ju att importera i world cup men tyckte jag läste någonstans att det inte går längre?
Postad 30 September 2010 - 17:29
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Jag förhandsbokade ett ex hos Game i Sollentuna, de ringde igår att jag kunde betala och hämta spelet idag. Idag gick jag för att hämta mitt ex då märkte jag att Game tar 699kr för spelet, jag sket i att köp den hos de och dessutom sa jag till killen att Elgiganten säljer samma spel för 399kr.
Game är fan ett skämt, Jag skulle betala 599kr men 699kr är ett överpris tycker jag!
Det får bli Elgiganten för min del, är ändå på jobbet nu till 02:30 inatt.
Postad 30 September 2010 - 17:30
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Ikväll måste vi spela klubb!!! 
Har lirat lite nu och är grymt förtjust i tempot samt att bottarna inte är urdumma. Testade lira mot bottar i 2v2 och det var grymt svårt jämfört med tidigare spel.
Postad 30 September 2010 - 17:46
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Jag förhandsbokade ett ex hos Game i Sollentuna, de ringde igår att jag kunde betala och hämta spelet idag. Idag gick jag för att hämta mitt ex då märkte jag att Game tar 699kr för spelet, jag sket i att köp den hos de och dessutom sa jag till killen att Elgiganten säljer samma spel för 399kr. Game är fan ett skämt, Jag skulle betala 599kr men 699kr är ett överpris tycker jag!
Det får bli Elgiganten för min del, är ändå på jobbet nu till 02:30 inatt.
Elgiganten i barkaby släpper den för 369kr
Postad 30 September 2010 - 17:55
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Tack för tipset, Jag ska ändå till Barkarby imorn då köper jag den därifrån, hoppas att det är inte slut bara!
Redigerat av Lias08, 01 October 2010 - 09:24.
Postad 30 September 2010 - 19:25
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
damn.. då måste man ju dit.. kanske ska ringa först å kolla så dom säljer den för samma pris imorrn bara..
Postad 30 September 2010 - 20:10
Filip_M
-
Filip_M
-
Forumräv
-
-
619 inlägg
Blir ytterst mörkrädd för alla småbuggar som finns. Spelade med Lyon idag online mot någon, satt i godan ro och bytte runt. Helt plötsligt bryts "hubben" mitt i ett byte som jag tänkte göra och så startade matchen. Inget konstigt med det, säkert något glapp, tänkte jag och såg att mitt byte hade gått igenom ändå.
Nu till det sjuka: jag körde en till match med Barcelona efter matchen med Lyon. Ska byta på samma sätt med mina gubbar, Keita är ju bättre än Busquets t.ex. då förbyts spelarna som jag har i laget till Lyons spelare, och jag finner mig i att byta ut Toulalan mot Makoun! En helt sjukt stor bugg. Jag kunde inte byta några Barcaspelare utan fick sitta där med det vanliga laget, eftersom laguppställningen visade fransoser och åter fransoser.
Under vänteläget där man får lala omkring med en valfri spelare så hade Michel Bastos Barcatröja på sig. Vad händer? Något som hänt er?
Postad 30 September 2010 - 20:34
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Blir ytterst mörkrädd för alla småbuggar som finns. Spelade med Lyon idag online mot någon, satt i godan ro och bytte runt. Helt plötsligt bryts "hubben" mitt i ett byte som jag tänkte göra och så startade matchen. Inget konstigt med det, säkert något glapp, tänkte jag och såg att mitt byte hade gått igenom ändå.
Nu till det sjuka: jag körde en till match med Barcelona efter matchen med Lyon. Ska byta på samma sätt med mina gubbar, Keita är ju bättre än Busquets t.ex. då förbyts spelarna som jag har i laget till Lyons spelare, och jag finner mig i att byta ut Toulalan mot Makoun! En helt sjukt stor bugg. Jag kunde inte byta några Barcaspelare utan fick sitta där med det vanliga laget, eftersom laguppställningen visade fransoser och åter fransoser.
Under vänteläget där man får lala omkring med en valfri spelare så hade Michel Bastos Barcatröja på sig. Vad händer? Något som hänt er?
Hänt samma sak för mig. Har väldiga problem med att få online clubs att fungera. Någon mer som stött på det?
Postad 30 September 2010 - 20:47
Arsenalhifi
-
Arsenalhifi
-
Forumräv
-
-
567 inlägg
Jag har endast spelat en match online, kommer inte in igen
Massa buggar online
Postad 30 September 2010 - 21:32
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Jag har endast spelat en match online, kommer inte in igen
Massa buggar online 
Som förra året då, var ju exakt samma sak när Fifa 10 släpptes. Har själv bara kört 1 match online ... funkade rätt så ok. En fråga, jag köpte Fifa till Xboxen den här gången... märkte att man behöver skriva en kod för att låsa upp online delen. Har det alltid varit så på xbox versionen eller är det något nytt de infört för samtliga konsoler?
Redigerat av Unregistered1232, 30 September 2010 - 21:33.
Postad 30 September 2010 - 21:34
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Som förra året då, var ju exakt samma sak när Fifa 10 släpptes. Har själv bara kört 1 match online ... funkade rätt så ok.
En fråga, jag köpte Fifa till Xboxen den här gången... märkte att man behöver skriva en kod för att låsa upp online delen. Har det alltid varit så på xbox versionen eller är det något nytt de infört för samtliga konsoler?
Nytt för denna säsongs ea-sport spel. Är likadant för NHL 11
Postad 30 September 2010 - 21:40
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Nytt för denna säsongs ea-sport spel. Är likadant för NHL 11
aha okay, misstänkte det. Ea börjar bli lite giriga med andra ord, Fifa serien säljer ju som smör varje år... det är tydligen inte tillräckligt mycket. Edit: Adda gärna mig om någon vill lira någon match någon dag, alltid roligt att skryta här sen hur man krossade den andra royalcitizen
Redigerat av Unregistered1232, 03 October 2010 - 20:54.
Postad 01 October 2010 - 05:30
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Startade fifa nu och fick en update. Förhoppningsvist så fungerar det nu.
Postad 01 October 2010 - 20:42
Unregistered274dc322
-
Unregistered274dc322
-
Användare
-
-
167 inlägg
Är det någon som vet hur man springer upp med sin målvakt på hörna? Har letat överallt nu men hittar inte hur jag gör
Postad 02 October 2010 - 01:39
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Snart är klubbproblemen fixade enligt Dave Rutter, om ca 4 timmar enligt hans twitter.
Postad 02 October 2010 - 16:45
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Hatar lag med dålig uppkoppling, lirade med ett lag som hade så dålig uppkoppling att ingen i vårt lag kunde styra gubbarna.
Vi släppte in 3 mål sen fick jag nog och loggade ut, ser man på nåt sätt när lag har kass uppkoppling?
Postad 02 October 2010 - 16:49
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Hatar lag med dålig uppkoppling, lirade med ett lag som hade så dålig uppkoppling att ingen i vårt lag kunde styra gubbarna. Vi släppte in 3 mål sen fick jag nog och loggade ut, ser man på nåt sätt när lag har kass uppkoppling?
Om du spelar mot dem ser du ju i när du väljer lag.. men om du spelar med ett lag vet jag inte. Lagg är vår värsta fiende.
Postad 03 October 2010 - 21:12
nasjo
-
nasjo
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
bara jag som tycker det är enormt störande att man blir avblåst för offside även om man inte var medverkande i spelet? tycker det är lite grötigt också men det är väl en vanesak kan jag tänka mig.
Postad 03 October 2010 - 21:57
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
bara jag som tycker det är enormt störande att man blir avblåst för offside även om man inte var medverkande i spelet? tycker det är lite grötigt också men det är väl en vanesak kan jag tänka mig.
Än mer störande när man blir avblåst (för offside) när man inte är offside =/.
Postad 04 October 2010 - 23:28
rabski
-
rabski
-
Användare
-
-
222 inlägg
Har provat att köra lite goalkeeper med min Virtual Pro och undrar ifall ni andra som även kört goalkepper upplever mycket sämre framerate?
Postad 05 October 2010 - 09:04
Unregistered1384
-
Unregistered1384
-
Beroende
-
-
1199 inlägg
Har provat att köra lite goalkeeper med min Virtual Pro och undrar ifall ni andra som även kört goalkepper upplever mycket sämre framerate?
När man körde virtual pro och virtual pro kameran upplevde jag också sämre frame rates. När man är målvakt så är det väl samma kamera har jag för mig? Eftersom kameran ligger bakom så ritas ju alla spelare hela tiden...
Postad 05 October 2010 - 16:41
FallenJester
-
FallenJester
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Har ni skapat ett mihb-lag? Skulle vara kul att ha ett lag att spela i
Postad 05 October 2010 - 17:08
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Har ni skapat ett mihb-lag? Skulle vara kul att ha ett lag att spela i 
Vad är ditt gamertag? Ska vi sikta på att spela mer ikväll?
Postad 05 October 2010 - 18:45
yacob
-
yacob
-
Lärjunge
-
-
308 inlägg
Vad är ditt gamertag?
Ska vi sikta på att spela mer ikväll?
Sent ikväll kan jag. Typ runt halv 11, 11.
Redigerat av yacob, 05 October 2010 - 18:46.
Postad 05 October 2010 - 20:07
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Sent ikväll kan jag. Typ runt halv 11, 11.
Jag ansökte att någon av er skulle värva mig i ert lag (BerittMerie) men fick aldrig svar och igår natt kunde jag inte ens komma in i spelet! Jag loggar in snart för att lira lite iallafall
Postad 05 October 2010 - 21:49
yacob
-
yacob
-
Lärjunge
-
-
308 inlägg
Jag ansökte att någon av er skulle värva mig i ert lag (BerittMerie) men fick aldrig svar och igår natt kunde jag inte ens komma in i spelet! Jag loggar in snart för att lira lite iallafall 
Jo men du var ju inne i vår chatt? Jag bjöd in dig till partyt? Men du hördes bara till och från i micken och när du inte svarade så körde vi igång. Självklart är det bara att joina. Brittmarie som gäller nu! Jag loggar in om 20-30 min, kanske för sent men värt ett försök. Kanske är det enklast och skapa någon facebook-grupp istället för skriva i denna tråd? Vad tycker ni? Annars finns jag på skype om det vore ett bättre alternativ.
Postad 05 October 2010 - 23:26
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Drog in en frispark från 39 yards i en klubbmatch som var omöjlig att spela på grund av lagg och delay. http://www.ea.com/uk...os/ugc/40418793
Postad 06 October 2010 - 09:38
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Drog in en frispark från 39 yards i en klubbmatch som var omöjlig att spela på grund av lagg och delay. http://www.ea.com/uk...os/ugc/40418793
Det va riktigt snyggt och vi vann matchen med 1-0 också  Hoppas EA fixar alla bugg och annat skit snart innan alla går tillbaka till Fifa 10. Man betalar 600kr för ett spel och det går inte ens att spela skiten som igår, min gubbe sprang runt utan att jag rörde kontrollen och när uppkopplingen blev lite bättre då idioten ville inte släppa bollen eller skjuta när man tryckte på knapparna!!
Postad 07 October 2010 - 14:00
Unregisteredb30efd09
-
Unregisteredb30efd09
-
Lärjunge
-
-
424 inlägg
Jag skaffade detta i söndags och har spelat en säsong med virtual pro läget. Har provat alla möjliga svårighetsgrader från amateur till world class. Är det ingen annan som reagerar på hur otroligt dåligt alla medspelare sköter sig? passar knappt inte, springer bara rakt in i motståndarna nästan jämt. Känns som min spelare måste vara nästan överallt så han kan ta emot passar och spela vidare konstant, för om det lämnas till 2 AI - spelare, kommer dom med 99% sannolikhet spela bort bollen.
Motståndarlaget vet däremot nästan jämt hur man passar bollen, på alla svårighetsgrader. AI'n verkar sjukt sabbad jämfört med förra spelet.
Postad 08 October 2010 - 11:46
Unregistered1384
-
Unregistered1384
-
Beroende
-
-
1199 inlägg
Jag skaffade detta i söndags och har spelat en säsong med virtual pro läget. Har provat alla möjliga svårighetsgrader från amateur till world class. Är det ingen annan som reagerar på hur otroligt dåligt alla medspelare sköter sig? passar knappt inte, springer bara rakt in i motståndarna nästan jämt. Känns som min spelare måste vara nästan överallt så han kan ta emot passar och spela vidare konstant, för om det lämnas till 2 AI - spelare, kommer dom med 99% sannolikhet spela bort bollen.
Motståndarlaget vet däremot nästan jämt hur man passar bollen, på alla svårighetsgrader. AI'n verkar sjukt sabbad jämfört med förra spelet.
Har du hunnit spela en hel säsong sen i söndags?
Postad 08 October 2010 - 13:43
Unregisteredb30efd09
-
Unregisteredb30efd09
-
Lärjunge
-
-
424 inlägg
Har du hunnit spela en hel säsong sen i söndags? 
Hehe, japp, men man får ju stå över en del matcher i början, och något reservlag verkar det inte finnas i fifa 11. Jag blir fan helt vansinnig. Utan att jag står för ungefär 80% av kreativiteten i uppspelen skulle mitt lag ALDRIG klara sig fram till motståndarnas straffområde. Däremot klarar motståndarnas AI av det alldeles utmärkt. Deras spelare kan ifrån sig motståndarna lääääääääääänge. Mina spelare söker i stort sett upp en motståndare och springer rätt in i honom och gör sig av med bollen. Det är för mig helt sjukt obegripligt hur man kan skapa ett spel som är så otroligt mycket sämre än föregångaren. Det är så ###### illa att jag funderar på att sälja det till game, köpa ett Pro evo, som jag aldrig gillat, och aldrig köpa ett fifa igen. EA är HOROR!!!!!
Redigerat av Unregisteredb30efd09, 08 October 2010 - 15:19.
Postad 10 October 2010 - 12:16
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Jag har spelat 4 säsong med Barcelona (tränare), på Fifa 10 var det omöjligt att värva spelare och nu på Fifa 11 omöjligt att sälja!! 
Jag har försökt sälja Zlatan, Villa och några till i 3 säsonger nu men alla klubbar som lägger bud på någon mina listade spelare tar de sina bud tillbaka pga ekonomiska problem i klubben. Nu är Zlatan 32 snart 33 år, värdet har sjunkit som Titanic.
Puyol 34år lyckades jag sälja till Real.Madrid för mycket pengar
Postad 10 October 2010 - 13:15
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Jag har spelat 4 säsong med Barcelona (tränare), på Fifa 10 var det omöjligt att värva spelare och nu på Fifa 11 omöjligt att sälja!!  Jag har försökt sälja Zlatan, Villa och några till i 3 säsonger nu men alla klubbar som lägger bud på någon mina listade spelare tar de sina bud tillbaka pga ekonomiska problem i klubben. Nu är Zlatan 32 snart 33 år, värdet har sjunkit som Titanic. Puyol 34år lyckades jag sälja till Real.Madrid för mycket pengar 
Heh, jag sålde av säkert 20 spelare i Man U när jag provade utan problem. Men jag försökte inte sälja några superstjärnor, kanske där problemet ligger.
Postad 10 October 2010 - 13:30
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Heh, jag sålde av säkert 20 spelare i Man U när jag provade utan problem. Men jag försökte inte sälja några superstjärnor, kanske där problemet ligger.
Det kan va så för mina unga spelare går som smör.
Redigerat av Lias08, 10 October 2010 - 14:16.
Postad 10 October 2010 - 14:21
sinnes
-
sinnes
-
Veteran
-
-
2237 inlägg
Har bara spelat demot än så länge och gjorde ett riktigt "freak goal" med Fabregas =) http://www.ea.com/uk...os/ugc/39467044
Postad 10 October 2010 - 14:41
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Läste på twitter att de har lyckast löst problemen men håller på att testa igenom allt och sedan ska det godkännas från microsoft och sony innan de får släppa ut en patch.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|