Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Transformers: Dark of the Moon -2011 (3D)

277 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 May 2010 - 18:38

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0
Det är helt OK att du blandade ihop dem, men Bruckheimer har inget att göra med Transformers-filmerna öht.

Postad 24 May 2010 - 19:36

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0

Det är helt OK att du blandade ihop dem, men Bruckheimer har inget att göra med Transformers-filmerna öht.

Damn, jag behöver nog vila lite, hade för mig han stod som producent -ouch! :(

Postad 24 May 2010 - 21:51

pcch7
  • pcch7
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

The Rock måste väl ändå vara en av hans bättre filmer tillsammans med Flashdance, Snuten i Hollywood, Crimson Tide, Con Air och Top Gun :( :D

Lol, epic fail.

Postad 25 May 2010 - 06:11

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Visst, ettan och tvåan är lika på ytan men ettan hittar rätt ton och den funkar riktigt bra trots de irriterande huvudrollsinnehavarna medan tvåan mest är tröttsam. Jag skulle med lite perspektiv ge ettan en fyra och tvåan en tvåa på en femgradig skala.

Postad 25 May 2010 - 20:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Det är ju en film om robotar som kan förvandla sig till vad som helst.
Redan där spricker ju all realism för mig i alla fall och jag lägger ribban där efter.

Det kanske är därför du tycker annorlunda mot oss -_-

Jag menar, bara för att en film bygger på overkliga koncept (och sådana filmer finns det inte direkt någon brist på) så behöver inte logiken fallera för det. Man förväntar sig idiotbeslut i filmer som Scary Movie 28, inte Transformers.

Star Wars. Ett universum fyllt av massa sjuka djur och döingar som kan prata. Skulle Vader vara Lukes mamma så hade det varit helt ok bara för att förutsättningarna är helt orealistiska? Det får ju finnas en röd tråd.

Postad 25 May 2010 - 21:37

Zero
  • Zero
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0
Tyckte ettan var helt ok, men tvåan sög ju så jäkla mycket. Töntiga skämt, robotar med käppar, helt idotisk handling, skämtet med att han stod under den sista stora robotens pung i slutet av filmen tar ju bara priset av pinsamheter som transformers 2 bjöd på :(

Näe jäkligt skeptisk till en 3 med fjanten shia lebouf....

Postad 26 May 2010 - 09:54

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

• 1923 inlägg
  • 0
Verkar som att Rosie Huntington-Whiteley tar över där Megan Fox avslutade

Källa: Deadline.com

Postad bild

Hon till höger
Postad bild

Mer info
wiki

Född: 18 April 1987
Vart: UK
Längd: 175 cm
Byst: 82 cm
Midja: 61 cm
Höfter: 90 cm

Postad 26 May 2010 - 12:55

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Hon är riktigt het. :(

Postad 26 May 2010 - 12:59

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
+1

Ser bra ut

Postad 26 May 2010 - 14:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Ser bättre ut t o m.

Postad 28 May 2010 - 03:33

pcch7
  • pcch7
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Ni är ju för sköna!
Det är ju en film om robotar som kan förvandla sig till vad som helst.
Redan där spricker ju all realism för mig i alla fall och jag lägger ribban där efter.

Det kanske är därför du tycker annorlunda mot oss -_-

Jag menar, bara för att en film bygger på overkliga koncept (och sådana filmer finns det inte direkt någon brist på) så behöver inte logiken fallera för det. Man förväntar sig idiotbeslut i filmer som Scary Movie 28, inte Transformers.

Star Wars. Ett universum fyllt av massa sjuka djur och döingar som kan prata. Skulle Vader vara Lukes mamma så hade det varit helt ok bara för att förutsättningarna är helt orealistiska? Det får ju finnas en röd tråd.

This. Det där är ett problem som jag såg överallt innan ettan kom. Efter varje trailer som kom sänktes förväntningarna och kraven från att hoppas på en bra film till att helt enkelt bara vilja se "giant fuckin robots". Och folk som påstår eller tror att det är allt dom vill ha lurar sig själva helt enkelt, för det skulle bli en helt värdelös film. Nu är ju tvåan värdelös ändå.. Stora robotar som slåss i scener där man inte kan se vad som händer för att regissören är en idiot och Megan Fox böjd över en huv eller motorcykel gör inte en film "bra". Man kan och borde förvänta sig mer än så. Sen tyckte jag personligen inte att ettan va speciellt bra den heller men den va iaf inte totalt usel.

Postad 28 May 2010 - 10:05

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

• 2014 inlägg
  • 0

Stora robotar som slåss i scener där man inte kan se vad som händer för att regissören är en idiot

Just detta verkar vara en trend, och jag tycker att det är jättetrist att det har blivit så. Quantum of solace led av samma problem. Det är oftare och oftare jag reagerar på att actionscener i nya filmer är inzoomade så mycket att man inte ser vad det är som rör sig, och klippta i så korta klipp att man inte kan få någon som helst uppfattning om vad som händer.

Ok om man gör så i inledningen av en film, för att man vill hålla publiken lite nyfiken på hur robotarna egentligen ser ut, eller vad det är som rör sig där... men inte genomgående så som det har gjorts mycket.

Postad 28 May 2010 - 10:34

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
De kallas 'action' :)

Postad 29 May 2010 - 03:48

pcch7
  • pcch7
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Just detta verkar vara en trend, och jag tycker att det är jättetrist att det har blivit så. Quantum of solace led av samma problem. Det är oftare och oftare jag reagerar på att actionscener i nya filmer är inzoomade så mycket att man inte ser vad det är som rör sig, och klippta i så korta klipp att man inte kan få någon som helst uppfattning om vad som händer.

Ok om man gör så i inledningen av en film, för att man vill hålla publiken lite nyfiken på hur robotarna egentligen ser ut, eller vad det är som rör sig där... men inte genomgående så som det har gjorts mycket.

Hm det kan lätt gå till överdrift.. Det finns naturligtvis bra sätt att filma med den stilen också som tex Bourne filmerna där det faktiskt är förvånansvärt lätt att se vad som händer.

De kallas 'action' :)

Nej det är bara en sorts typ av action, men man måste ju inte filma så och ska man göra det borde man veta hur man gör det.. Finns många bra action filmer som inte zoomar in och klipper varenda sekund.

Postad 29 May 2010 - 05:39

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
No fox, no watch, hur ska jag annars få se Megan puta med stjärten i vädret i hotpants? :)

Postad 29 May 2010 - 20:43

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16356 inlägg
  • 0

Skådespelarna slipper röra sig så mycket vid inzoomning. Ett säkert tips på att kameramannen inte litar på statiska scener, vilket är en skam.

Filmen 2001, där knappast kameran rör sig känns ju oerhört mogen vid jämförelse. Men vad fan, det är ju ett mode med skakiga kameror. Vad ska man göra? Skjuta kameramannen? :)

Postad 29 May 2010 - 23:43

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1869 inlägg
  • 0

The Rock måste väl ändå vara en av hans bättre filmer tillsammans med Flashdance, Snuten i Hollywood, Crimson Tide, Con Air och Top Gun :) :D

Det här är Michael Bays bästa film (på riktigt). (Vore lite kul att se kanske)

Men vad fan, det är ju ett mode med skakiga kameror. Vad ska man göra? Skjuta kameramannen? :lol:

Ja, då skulle ju i alla fall inte kameran skaka så mycket...

No fox, no watch, hur ska jag annars få se Megan puta med stjärten i vädret i hotpants? :)

Eftersom hela hennes karriär bygger på det så kan du ju se vilken som helst av hennes filmer...

De(t) kallas 'action' :)

Japp, det kallas det. Synd att det inte är det bara. :lol:

Postad 29 May 2010 - 23:48

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

• 1423 inlägg
  • 0
Vad är action?

Postad 30 May 2010 - 03:28

pcch7
  • pcch7
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Behöver nog inte oroa dig.. Det är ju det hennes karriär är byggd på. Hon ser ut som en porrstjärna och har ungefär samma skådespelartalang som en så det lär va det enda knepet hon kan ta till för att rädda hennes karriär nu.

Skådespelarna slipper röra sig så mycket vid inzoomning. Ett säkert tips på att kameramannen inte litar på statiska scener, vilket är en skam.

Filmen 2001, där knappast kameran rör sig känns ju oerhört mogen vid jämförelse. Men vad fan, det är ju ett mode med skakiga kameror. Vad ska man göra? Skjuta kameramannen? B)

Det änvänds dessutom en hel del för att dölja att skådespelarna inte klarar av sina actionscener speciellt bra.. Bara skaka kameran lite å zooma in och klipp bort så ser inte publiken det helt enkelt. Men som jag sa tidigare, Bourne filmerna är ett perfelt exempel på när tekniken anväds rätt.

Postad 30 May 2010 - 07:47

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Ni borde bli filmkritiker istället :)

Postad 30 May 2010 - 16:22

pcch7
  • pcch7
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Ni borde bli filmkritiker istället :)

tjaa, enda skillnaden vore ju att man fick betalt för att skriva sin åsikt B) .. Rätt schysst jobb skulle jag tro

Postad 31 May 2010 - 06:21

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Tänkte jag skulle bli film kritiker efter gymnasiet, började kolla böcker och vad jag fann i dem skrämde livet ur mig.

Nöjet med att titta på film så som jag föredrog skulle få en helt annan innebörd och det nöjet ville jag inte förlora så sedan dess aldrig tänkt tanken om att bli just en filmKritiker.

Postad 31 May 2010 - 07:48

Unregistered0b884712
  • Unregistered0b884712
  • Veteran

• 1690 inlägg
  • 0
Nöjet försvinner jämt när man får betalt för det. Fått några betalda fotojobb, fann inget nöje i att fota då.

Postad 31 May 2010 - 11:22

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Man bör nog vara lite språkbegåvad om man skall försörja sig som filmkritiker också. Då menar jag det svenska språket alltså.
Det gäller att kunna överföra sina intryck till skrift på ett intressant och korrekt sätt.

Postad 05 June 2010 - 17:01

Mihlberg
  • Mihlberg
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Vad tråkigt.

Postad 11 June 2010 - 21:25

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Ännu en film som kommer att släppas i 3D, nämligen Transformers 3

Postad 11 June 2010 - 23:43

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0
Blir ett rejält nerköp om de byter Fox mot Rosie Huntington-Whiteley. Hon ser nästan ut som en transa på vissa bilder. Henne vill jag inte se i 3D. Nej Michael "Hitler" Bay har verkligen skjutit sig själv i foten där. :wub:

http://www.imdb.com/...31200/nm2492819

Redigerat av Unregistered74d4d0b1, 11 June 2010 - 23:45.

Postad 12 June 2010 - 10:03

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Man kan få vem som helst att se dålig ut genom smink.
Samtidigt är en del är så naturligt vackra att de inte behöver nån smink för att se bra ut.

Postad 13 June 2010 - 17:37

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Ännu en film som kommer att släppas i 3D, nämligen Transformers 3

Det kan bli riktigt coolt. :)

Postad 14 June 2010 - 19:29

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Det var ett väldans snack om kvinnor här. Men inte ett enda snack om vilka robotar som skall medverka.

Följande rykten har jag snappat upp som känns litet mer spännande:
Min favorit Silverbolt kommer nog att vara med. Röstskådespelaren är James Avery. Skulle det isåfall betyda att vi kan se Aerialbots?
Shockwave ryktas också att vara med. Ratchet kommer nog få ny färgsättning.

De flesta rykten om vilka robotar som skulle vara med i ROTF stämde. Tycker det är skönt att varken Skids eller Mudflap kommer att vara med i 3:e filmen. Bay har svärtat ner Skids rykte tillräckligt. I tidningen var han en riktig hjälte och kämpade mot Ravage, men i ROTF är han en riktig tönt. För mig är det de övriga robotarna och Shia som gör att jag härdar ut att se på filmerna. Gillar designen på både Dev och Optimus och Shia är verkligen ögongodis. Något som var dåligt i 2:a filmen var presentationen av karaktärerna. I 1:a filmen blev alla robotarna presenterade. Är det egentligen någon som snappat upp vad alla robotarna som går samman till Devastator heter?
(Facit: Mixmaster, Payload, Rampage, Long Haul, Scavanger, Scrapper, Hightower)

Förresten så kan ni som äger Legends Devastator köpa de ädla delarna som var med i filmen från Crazy Devy som även tillverkar delar till G1 Devastator. Tyvärr verkar de vara slut på lager... Spelar ingen roll för mig eftersom jag äger den större versionen.
Postad bild

Jag har ganska låga förväntningar på 3:e filmen. Men som en del här säger kan den inte bli sämre än 2:an. Jag vill inte få samma känsla som jag fick när jag satt på bion till den; "Vad pinsamt, jag vill härifrån!".

Postad 17 June 2010 - 00:11

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1869 inlägg
  • 0

Det var ett väldans snack om kvinnor här. Men inte ett enda snack om vilka robotar som skall medverka.

Följande rykten har jag snappat upp som känns litet mer spännande:
Min favorit Silverbolt kommer nog att vara med. Röstskådespelaren är James Avery. Skulle det isåfall betyda att vi kan se Aerialbots?
Shockwave ryktas också att vara med. Ratchet kommer nog få ny färgsättning.

De flesta rykten om vilka robotar som skulle vara med i ROTF stämde. Tycker det är skönt att varken Skids eller Mudflap kommer att vara med i 3:e filmen. Bay har svärtat ner Skids rykte tillräckligt. I tidningen var han en riktig hjälte och kämpade mot Ravage, men i ROTF är han en riktig tönt. För mig är det de övriga robotarna och Shia som gör att jag härdar ut att se på filmerna. Gillar designen på både Dev och Optimus och Shia är verkligen ögongodis. Något som var dåligt i 2:a filmen var presentationen av karaktärerna. I 1:a filmen blev alla robotarna presenterade. Är det egentligen någon som snappat upp vad alla robotarna som går samman till Devastator heter?
(Facit: Mixmaster, Payload, Rampage, Long Haul, Scavanger, Scrapper, Hightower)

Förresten så kan ni som äger Legends Devastator köpa de ädla delarna som var med i filmen från Crazy Devy som även tillverkar delar till G1 Devastator. Tyvärr verkar de vara slut på lager... Spelar ingen roll för mig eftersom jag äger den större versionen.
Postad bild

Jag har ganska låga förväntningar på 3:e filmen. Men som en del här säger kan den inte bli sämre än 2:an. Jag vill inte få samma känsla som jag fick när jag satt på bion till den; "Vad pinsamt, jag vill härifrån!".

Har du allvarliga förhoppningar på att få se en film om robotarna? Insåg du inte efter de två första att Bay bara använder dem som bakgrund till Shia?

Postad 17 June 2010 - 10:23

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2926 inlägg
  • 0

Har du allvarliga förhoppningar på att få se en film om robotarna? Insåg du inte efter de två första att Bay bara använder dem som bakgrund till Shia?

SJÄLVKLART ska dom vara i bakgrunden också.

Postad 17 June 2010 - 11:33

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Har nämnt i annan tråd att lagen verkar lite "stackade" då alla tuffa robotar är Decepticons.
Ni som "Kan er Transformers", kommer det några intressanta robotar på Autobot-laget i denna filmen tro?

Blir lite besviken om deras starkaste kort kallar sig "Rhododendron" och förvandlas till en åkgräsklippare...
Postad bild

Postad 10 July 2010 - 00:33

Mihlberg
  • Mihlberg
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Hittade denna video från när de spelar in t3 i LA http://www.youtube.c...player_embedded

Postad 09 December 2010 - 04:06

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Ni är såå sugna att se den här Trailern ;)

Den var rätt cool faktiskt ;)

Postad 09 December 2010 - 08:16

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Hmm, vad ska filmen handla om?

Postad 09 December 2010 - 10:10

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Hmm, vad ska filmen handla om?

Rymdrobotar!!

Postad 09 December 2010 - 10:37

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
;)

Postad 09 December 2010 - 10:43

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Nu längtar jag faktiskt efter denna film efter man sett denna trailer ;)

Hoppas den blir bra....

Postad 09 December 2010 - 11:11

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
Nu såg ju denna supermodell ut som skit, så känns rätt realistiskt att dom ska vara tillsammans.
En dödskalle med haka som en karlakarl med fläskläppar är inte min smak

Postad 09 December 2010 - 14:46

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Fox 'dumpade' Sam och istället dyker den här tjejen upp ;)

Postad bild

Postad 09 December 2010 - 17:16

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
Hmmm. Misstänkt ludna underarmar, kanske är en transa på riktigt.
Kunde ju ge en kul twist till trean ;)

Postad 10 December 2010 - 12:25

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag känner doften av kalkon...

Postad 10 December 2010 - 14:55

Unregisteredca490738
  • Unregisteredca490738
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Michael Bay's kommenterarer ang. TF2 och framtiden.

"We tried to learn from the second movie. On the second movie we got burned. We had a writers strike, we had to agree on a story in three weeks, and then we knew they were going on strike. It was a f***ed scenario all the way around; it wasn't fair to the writer; it wasn't fair to me; it wasn't fair to anybody. It was still an entertaining movie, but I think we failed on certain aspects. What we did with this movie is I think we have a much better script, and we got back to basics. … It's more serious. I got rid of the dorky comedy; I mean we've got two little characters, that's it, but the dorkiness is not there. Dork-free Transformers. It's much more serious. It's still entertaining; it's big looking."

And here's Michael on the future of the Transformers franchise:

"I think this has gotta be it. I think someone else will take the torch from here. … It's just that I don't think you could do it again with Shia LaBeouf and everybody, I think it's time to move on."

Postad 10 December 2010 - 14:58

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Snarare skinka :lol:

Michael Bay's kommenterarer ang. TF2 och framtiden.
… It's more serious. I got rid of the dorky comedy; I mean we've got two little characters, that's it, but the dorkiness is not there. Dork-free Transformers. It's much more serious. It's still entertaining; it's big looking."

Så den här filmen blir mer allvarlig än de tidigare filmerna, det kommer att bli intressant.

Postad 10 December 2010 - 15:36

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Ni är såå sugna att se den här Trailern :lol:

Den var rätt cool faktiskt :D

Tja, det är svårt att bli impad av något överhuvudtaget efter Avatar och Inception.
Men det blir väl till att skaffa denna på BD så att småkillarna där hemma blir glada. :(

Postad 10 December 2010 - 18:04

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

• 1923 inlägg
  • 0
Mycket högre kvalitet på teasern hittar ni på https://michaelbay.com/

Visst är det
Spoiler
man ser i slutet av teasern?

Redigerat av USiT2009, 10 December 2010 - 18:08.

Postad 10 December 2010 - 19:11

Tisky
  • Tisky
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
USiT2009, rykten och fanboys säger att "gubben" i slutet på trailern är Alpha Trion!
http://en.wikipedia....iki/Alpha_Trion

Transformer that strongly resembled Alpha Trion was seen in the latest trailer of Michael Bay's film Transformers: Dark of the Moon. It is still unknown if he will have an important role in the final installment or if this is infact just another robot. There is speculation that the ship is The Ark based on the original Autobot ship from the original 1980's G1 Transfromers animated series containing deactivated Autobots and possibly Decepticons. It is also possible that this is not Alpha Trion however, as in the animated continuity there are the original 13 Transformers; however in the film continuity there were instead; the 7 'primes' who were the original Transformers. And it was clearly stated in Transformers: Revenge of the Fallen, that 6 of the 7 primes sacrificed themselves to stop the 7th:(The Fallen) from obtaining the Sun Harvester; therefore Alpha Trion would be dead. horever in Hasbro Q&A it was stated that there were 13 Original Transformers in the Live Action Films Continuty but only 7 were Primes, so if This is that Alpha Trion then it is possible that he is one the 13 that aren´t primes.

Men det kan ju även vara Unicron, om man känner filmskaparna och deras design känsla rätt..

Redigerat av Tisky, 10 December 2010 - 19:14.

Postad 11 December 2010 - 04:05

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

• 1923 inlägg
  • 0
jo tänkte på han först jag med, sen kom jag på att det gula färgen på "gubben" är gul så då måste det vara den jag tänkte på, men som du säger så kan de ju luras lite granna.

oj va klockan är mycket.... nu sover vi en stund tycker jag :lol:

Postad 14 December 2010 - 01:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Såg inte ut som Unicron to me, allt för liten och inte samma kännetecken.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.