NHL 11 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
NHL 11 (1 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 17 September 2010 - 21:11
Edit:Någon här bör ju veta eller ha gjort detta?
Har även kollat igenom ea.com men hittar inget där heller.
Redigerat av Bigrauk, 17 September 2010 - 22:37.
Postad 17 September 2010 - 22:40
Du ska väl ha fått ett mail där det står hur man gör? Annars bör det vara redeem code i dashboarden, de brukar ta 25 tecken.Finns ju bara kodinmatning i nhl menyn, eller är jag helt blind och där får det inte plats för 25 tecken??
Edit:Någon här bör ju veta eller ha gjort detta?
Edit:
You have to finish the tutorial. Next time you load up the game, and go online, it will ask you.
http://www.gamespot....l...&pid=991752
Redigerat av Zoiler, 17 September 2010 - 22:44.
Postad 17 September 2010 - 22:43
Postad 17 September 2010 - 22:45
Jag fick bara ett mail från SIBA vad boostpacket innehöll samt koden.Du ska väl ha fått ett mail där det står hur man gör? Annars bör det vara redeem code i dashboarden, de brukar ta 25 tecken.
Tack så hemskt mycket Zoiler. Det var på redeem codeAnnars bör det vara redeem code i dashboarden, de brukar ta 25 tecken.
Redigerat av Bigrauk, 17 September 2010 - 22:54.
Postad 18 September 2010 - 09:55
Postad 18 September 2010 - 13:33
BraDet var på redeem code
Postad 18 September 2010 - 14:36
Postad 18 September 2010 - 15:33
Postad 18 September 2010 - 20:13
Träningskort??Någon som vet hur man tränar upp sina spelare i eashl = får träningskort ?!?!?!?!
Det är precis som föregående spel. Du kan antingen spela "Be a Pro" läget offline eller EASHL team online.
På "Spelarföljning" under "Mitt Proffs" så står det hur många matcher samt snittbetyg du måste ha för att erövra nästa level på kortet (amatör, rookie, proffs, veteran, superstjärna och slutligen Legend).
För varje kort du får så får du poäng att uppgradera din gubbe med.
Postad 18 September 2010 - 23:51
Träningskort??
Det är precis som föregående spel. Du kan antingen spela "Be a Pro" läget offline eller EASHL team online.
På "Spelarföljning" under "Mitt Proffs" så står det hur många matcher samt snittbetyg du måste ha för att erövra nästa level på kortet (amatör, rookie, proffs, veteran, superstjärna och slutligen Legend).
För varje kort du får så får du poäng att uppgradera din gubbe med.
Alla verkar ha spelat typ 100 matcher redan eller så har dom köpt boost pack för min gubb är fruktansvärt dålig jämfört med NHL10. Sen verkar ju gubben helt värdelös på att tackla om man är sniper.
Postad 19 September 2010 - 04:29
Sen är det inte bara snipern, dom flesta buildsen är svaga fysiskt, så det är något man får lägga boosts och poäng på.
(Om man inte kör med enforcer eller power forward tex)
Men det är precis som vanligt, lira typ 2 säsonger BAP eller köp slots/boosts och sen är det bara att grinda 130 matcher i EASHL eller i communityn för att sedan skärpa sig sista 20 matcherna för att nå A- (eftersom det bara är dom senaste 20 spelade som snittbetyget baseras på)
Dom första lite snabba + och -
+
Dynamiskt och mer levande
Mindre arkad, mer simulation
Bättre fysik (även om det finns en hel del kvar att jobba på tex puckfysiken)
-
AI'n (bottar som fastnar i sarghörn och målvakter som kastar in pucken i egen kasse)
För mycket tappade/trasiga klubbor
Tack, tack, tack (varför hör man när motståndarna tigger pass och därför avskyr ljudet klubba-som-knackar-is för?)
Stundtals övermänskliga målvakter
Postad 19 September 2010 - 10:26
Ja på en vecka hinner man spela ganska många matcher Berra.
Sen är det inte bara snipern, dom flesta buildsen är svaga fysiskt, så det är något man får lägga boosts och poäng på.
(Om man inte kör med enforcer eller power forward tex)
Men det är precis som vanligt, lira typ 2 säsonger BAP eller köp slots/boosts och sen är det bara att grinda 130 matcher i EASHL eller i communityn för att sedan skärpa sig sista 20 matcherna för att nå A- (eftersom det bara är dom senaste 20 spelade som snittbetyget baseras på)
Dom första lite snabba + och -
+
Dynamiskt och mer levande
Mindre arkad, mer simulation
Bättre fysik (även om det finns en hel del kvar att jobba på tex puckfysiken)
-
AI'n (bottar som fastnar i sarghörn och målvakter som kastar in pucken i egen kasse)
För mycket tappade/trasiga klubbor
Tack, tack, tack (varför hör man när motståndarna tigger pass och därför avskyr ljudet klubba-som-knackar-is för?)
Stundtals övermänskliga målvakter
Tror EA kommer fixa en hel del av AI glitcharna i nya uppdateringar, det har man gjort tidigare år också. Kanske kan dom även få till att klubborna inte går sönder så ofta. Däremot så verkar iaf nätverket fungera mycket bättre, i NHL10 så blev det ju fel vid varannan sökning när man letar en match(när man fick Pittsburgh tröjan), det verkar fixat i år iaf. Och det verkar i överlag mycket smidigare över Live, har inte märkt av något lagg dom 5 första matcherna iaf.
Postad 20 September 2010 - 09:10
Vägra köpa boostpacks!
Postad 20 September 2010 - 14:07
Lamt är vad det är, vad är poängen med att vinna om man ligger före alla andra i förutsättningar. Som att vinna i FIFA med Spanien mot Malta, meningsfullt.Vägra köpa boostpacks!
Postad 20 September 2010 - 16:41
Men det är ett jäkla tafflande av EA med tuners hit och dit.
Den som är nu är oroväckande och inte blir det bättre av grotthockeyreglerna
Postad 21 September 2010 - 09:50
Lamt är vad det är, vad är poängen med att vinna om man ligger före alla andra i förutsättningar. Som att vinna i FIFA med Spanien mot Malta, meningsfullt.
Ja fast på sätt och vis så gillar jag att det lönar sig att spela mycket online, efter 30 matcher så är gubben rätt bra trots allt. Men Dom 10 första matcherna så förlorade jag och vårat lag nästan allt. Sen är ju vissa boost slots nästan omöjliga att låsa upp, vem orkar köra 2 säsonger i Be a pro tex ?
Halva vitsen med EA hockey league är ju att din karaktär utvecklas eftersom, annars kan man lika gärna köra en rankad vs match med vanliga NHL lag.
Postad 23 September 2010 - 20:38
Postad 24 September 2010 - 12:49
Postad 24 September 2010 - 16:46
sant. Men om datorn har 8 skott och gör 3 mål känns väl sådärDå får du kanske anstränga dig lite hårdare för att inte släppa dom dit
Postad 28 September 2010 - 15:45
Postad 28 September 2010 - 16:14
Inte många fler (inga) vad jag kunde se i kontrollistan.Någon som har lust att dela med sig hur man gör alla finter? Vet ju hur man gör LB + höger styrspak åt alla håll, men det finns väl fler finter ?
Postad 28 September 2010 - 16:52
Postad 29 September 2010 - 01:17
Postad 02 October 2010 - 17:21
Postad 03 October 2010 - 20:10
Är det bara jag som tycker det är konstigt att dom inte har 4 dommar system?
Nej det har jag faktiskt tänkt på också.
Postad 05 October 2010 - 14:14
Jag och en polare försöker skapa ett lag under EASHL, skapandet går bra. Men när jag försöker bjuda in honom så får han fram ett meddelande där det står att hans profil ej har behörighet för att gå med i ligan, samma sak när han försöker skapa ett lag. Någon som vet vad som är fel?
Postad 05 October 2010 - 18:17
Postad 06 October 2010 - 09:27
Nej det har jag faktiskt tänkt på också.
Ni har inte funderat över att det faktiskt bara är en domare på planen ?
Postad 06 October 2010 - 17:06
Jepp det kan han
Låter som att han bör öppna upp några portar på routern. Vet att min brorsa i Schweiz inte kunde joina oss också när vi spelade NHL av någon märklig anledning, men han orkade inte göra något åt det.
Postad 06 October 2010 - 19:08
Postad 06 October 2010 - 19:19
Ni har inte funderat över att det faktiskt bara är en domare på planen ?
är just det dom har gjort..
men å andra sidan så förstår jag att det bara finns en dommare på plan och inte 4.
sen e ju planen sjukt stor med om man jämför med en verklig med verkliga spelare på.
men det jag stör ´mig mest på är att jag inte kan sitta och baka snus i avbytarbåset .
Postad 07 October 2010 - 15:55
Postad 13 October 2010 - 21:30
Vet ni hur man ändrar gamespeeden på spelet? Jag köpte det idag och farten är ju så förbaskat segt nu
Postad 13 October 2010 - 21:35
Brukar ligga under >InställningarHej boys!
Vet ni hur man ändrar gamespeeden på spelet? Jag köpte det idag och farten är ju så förbaskat segt nuspelarna är som seeeeeeeeg kola på planen:)
Postad 13 October 2010 - 21:51
Brukar ligga under >Inställningar
Dock går det ej att ändra gamespeed i EASHL vad jag vet.
Jag hittar det fan inte
Postad 17 October 2010 - 14:40
Är det ett känt fusk som man kan göra på Xbox Live eller ?
Postad 19 October 2010 - 07:04
Postad 24 November 2010 - 10:13
Ja tyvärr. Det hände ganska ofta när jag spelade mycket Gears of War förut. Extrema ###### töntar som håller på med det där. Det går ju att komma runt om spelutvecklarna vill. Host migration tex.
Sedan senaste patchen så verkar servrarna extremt känsliga mot lagg, så fort det laggar lite för mycket så verkar man bli dissad. Undra om det är till följd av att folk har fuskat tidigare. Det är nästan omöjligt att hitta en match mot europeer också märkligt nog. Har snart spelat 150 matcher men vet inte om jag orkar bry mig mer, senaste 10 matcherna har jag och min polare blivit dissade, vi är online på Live men blir dissade från EA servrarna
Postad 15 April 2011 - 07:18
Går det att ändra "spelhastighet" någonstans när man kör online mot kompisen?
Sitter man och kör mot varandra hemma hos någon så går det mycket snabbare än vad det gör om man spelar över XboxLive. Skulle vara kul om det gick lika snabbt som det gör när man spelar lokalt.
/
Postad 24 March 2012 - 01:41
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
NHL 11
33 bilder
649 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler