Postad 08 October 2011 - 17:12
Ser man på. En till i perkolatorklubben
Du laddar den väl med kokkaffe? Snyggt o prydligt!
Postad 08 October 2011 - 17:26
Haha, har svårt att hitta kaffe jag tycker bättre om än perkolatorbryggt
visst espresso, poddar och sånt är gott ibland men det är ändå inte riktigt samma sak 
Kör oftast med "Zoégas Presso" fylligt och gott, grovmalet måste det ju vara så man bara får lagom med sump på slutet...
Kanske har andra favoriter?!
Och tack!
Kör oftast med "Zoégas Presso" fylligt och gott, grovmalet måste det ju vara så man bara får lagom med sump på slutet...
Kanske har andra favoriter?!
Och tack!
Postad 08 September 2012 - 06:08
Martgus, du har ett av mina favoritalbum. Jag tror att det har att göra med retrokänslan man får när man tittar in, men också för att albumet är sparsmakat. Det skulle vara trevligt att se lite mer bilder. Gillar också att du inte använder blixt utan naturligt dagsljus i ditt foto, det ser alltid bättre ut.
Postad 11 September 2012 - 19:48
Tack, är svag för lite äldre saker även om det mesta i elektronikväg är nytt. man får blanda väl så det passar någorlunda ihop. Nytt och nytt, började fundera när jag tittat på bilderna och det har förutom lite skivköp inte varit några uppdateringar i någon utav hyllorna på ungefär ett och halvt år. Livet kommer i mellan ibland, man sätter krokben för sig själv och tar sig sakta upp igen. Ska nog försöka ta lite andra bilder snart iaf.
Postad 14 November 2013 - 20:51
Älskar det här albumet. Fina komponenter och en väldigt trevligt komponerad boyta
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
34 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?