EA Sports MMA (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(4)
|
Inga priser |
1 relaterade trådar
EA Sports MMA ( inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 01 February 2011 - 15:21
Såja, var inne på gamestop och hittade detta spelet för 199:- så jag klapp han snabbt och koncist. Nu ska jag bara orka mig fram till konsolen och byta skiva =/
Postad 07 February 2011 - 14:36
Körde 2 matcher online igår och det gick ju bra. TKO i första på båda 
Kör du med egen gubbe när du lirar online eller vilken kör du med spinout?
Kör du med egen gubbe när du lirar online eller vilken kör du med spinout?
Postad 07 February 2011 - 15:01
Det är roligare med en egen gubbe tycker jag.
Det sägs att man kan få bättre stats totalt om man kör karriärsläget men det går på ett par minuter att snickra ihop en egen. Pass på - könsord och andra opassande ord döljs av EA online med stjärnor - så man får skriva om dem lite så de inte fastnar i filtret... lite roligare att heta typ "mega balle" än ett vanligt namn eller hur
Jag spelar oftast med en bra stand-up lirare, som de flesta andra. Sen är ground-game parametrarna viktiga tycker jag. Möter man en brottare så är det bra att inte bli nedbrottad!
Många spelar med Fedor - och han är maxad... men jag vill inte vara som alla andra. annars tycker jag Bas classic är trevlig i LHW - och folk blir lite avvaktande när man har dessa maxade. Hm, laval (eller vad han heter) i LHW och Lesnar i HW (nedtankningsbar) är det många som spelar med. De är maxade i stand-up och ground, precis som mina egna.
Jag har inte spelat sen FNC demot släpptes... det var faktiskt rätt kul.
Det sägs att man kan få bättre stats totalt om man kör karriärsläget men det går på ett par minuter att snickra ihop en egen. Pass på - könsord och andra opassande ord döljs av EA online med stjärnor - så man får skriva om dem lite så de inte fastnar i filtret... lite roligare att heta typ "mega balle" än ett vanligt namn eller hur
Jag spelar oftast med en bra stand-up lirare, som de flesta andra. Sen är ground-game parametrarna viktiga tycker jag. Möter man en brottare så är det bra att inte bli nedbrottad!
Många spelar med Fedor - och han är maxad... men jag vill inte vara som alla andra. annars tycker jag Bas classic är trevlig i LHW - och folk blir lite avvaktande när man har dessa maxade. Hm, laval (eller vad han heter) i LHW och Lesnar i HW (nedtankningsbar) är det många som spelar med. De är maxade i stand-up och ground, precis som mina egna.
Jag har inte spelat sen FNC demot släpptes... det var faktiskt rätt kul.
Redigerat av spinout, 07 February 2011 - 15:08.
Postad 14 February 2011 - 14:40
I helgen var det "dubbel XP helg". Fick ett streck till på svarta bältet.
Jag vet inte det känns som om de försöker få in lite spelare i ett sista ryck innan FNC...
Hm, jag mötte en som också hette typ "stor mellan benen"! hehe, lite småkul!
Jag vet inte det känns som om de försöker få in lite spelare i ett sista ryck innan FNC...
Hm, jag mötte en som också hette typ "stor mellan benen"! hehe, lite småkul!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
EA Sports MMA
32 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?