DVB-T2-kort börjar dyka upp...
134 svar till detta ämne
Postad 27 December 2010 - 18:29
joniS
-
joniS
-
Lärjunge
-
-
339 inlägg
logg:
backade upp mha WHS.
plockade ur gamla dualkortet.
startade runt maskinen.
installerade nya kortet. (körs tillsammans med ett firedtv dvb-t)
startade upp. win7 64 hittade inte kortet. utan tog hem nya drivisar så installerade det fint.
gjorde om tv setup'n i mce
så.. lite kanal editering, och sen funkar det.
Redigerat av joniS, 27 December 2010 - 18:38.
Postad 28 December 2010 - 07:48
Gelmax
-
Gelmax
-
Forumräv
-
-
766 inlägg
... och...???? Ge oss mer!!!
- HUR bra funkade det - vad tyckte du om bildkvaliteten?
- Är det segt/snabbt att byta kanal etc?
- Listas mottagarna som 2st DVB-T2 OCH 2 st DVB-T?
- mer
- mer
- mer
Mvh
/Gelmax
Postad 31 December 2010 - 13:26
Unregisteredc2ff7bf9
-
Unregisteredc2ff7bf9
-
Användare
-
-
164 inlägg
Håller med Gelmax, mer, mer, mer...
Postad 31 December 2010 - 17:42
dmr
-
dmr
-
Användare
-
-
148 inlägg
Håller med Gelmax, mer, mer, mer...
+1
Postad 05 January 2011 - 09:34
Unregisteredc2ff7bf9
-
Unregisteredc2ff7bf9
-
Användare
-
-
164 inlägg
Kunde inte hålla mig längre. Nu har jag beställt ett blackgold kort. Hoppas joniS fortfarande är nöjd.
Postad 09 January 2011 - 00:11
Gelmax
-
Gelmax
-
Forumräv
-
-
766 inlägg
Spännande - då förväntar vi oss en matnyttig recension och några dagar
Mvh
/Gelmax
Postad 11 January 2011 - 18:36
rutte
-
rutte
-
Rookie
-
3 inlägg
BlackGold BGT3620 (Analogt/digitalt) finns nu som beställningsvara på WEBHALLEN för 1195 kr
--------------------------------------------------------------------------------
Postad 11 January 2011 - 22:22
dsd
-
dsd
-
Användare
-
-
140 inlägg
BlackGold BGT3620 (Analogt/digitalt) finns nu som beställningsvara på WEBHALLEN för 1195 kr --------------------------------------------------------------------------------
Enligt produkt informationen hos Webhallen så har BlackGold kortet både stöd för DVB-T, DVB-T2 och DVB-C. Kan det verkligen stämma? EDIT: Kollade BlackGolds hemsida och det verkar stämma, där emot är frågan om DVB-C delen fungerar ihop med Com Hem...
Redigerat av dsd, 11 January 2011 - 22:27.
Postad 11 January 2011 - 23:35
reslfj
-
reslfj
-
Amatör
-
-
95 inlägg
Enligt produkt informationen hos Webhallen så har BlackGold kortet både stöd för DVB-T, DVB-T2 och DVB-C. Kan det verkligen stämma?
Ja, det er meget muligt ! De anvender vist Sonys DVB-T2 chip og den kan netop det: CXD2820RDu kan finde en skitse af chippen her (download CXD2820R) Lars
Postad 12 January 2011 - 02:36
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3945 inlägg
Enligt produkt informationen hos Webhallen så har BlackGold kortet både stöd för DVB-T, DVB-T2 och DVB-C. Kan det verkligen stämma?
EDIT: Kollade BlackGolds hemsida och det verkar stämma, där emot är frågan om DVB-C delen fungerar ihop med Com Hem...
Tyvärr supportar det väl inte vare sig CI+ eller ens Kodade kanaler, dvs en CA-Modul med tillhörande Programkort går inte att ansluta: UK operation supports all available Free-To-Air channels, currently: 70+ Freeview digital terrestrial (DVB-T & T2) TV and radio channels
The supplied Microsoft compliant BGT3620 driver supports both the 32 bit, and for those requiring the ultimate performance, 64 bit versions of Windows 7, Vista and XP.
Men man kan åtminstone spela in två kanaler samtidigt: The product has been architected to allow simultaneous management of two broadcast program streams.
ELLER fyra: The BDA driver supports multiple BGT3620 card installations.
Men ingen HDMI: Hardware external video – Composite video CVBS, S-video, Component video YPbPr, Component video RGB http://www.webhallen...ackgold_bgt3620
Redigerat av anderswillhelmsson, 12 January 2011 - 02:38.
Postad 12 January 2011 - 13:24
matbl
-
matbl
-
Forumräv
-
-
840 inlägg
Tyvärr supportar det väl inte vare sig CI+ eller ens Kodade kanaler, dvs en CA-Modul med tillhörande Programkort går inte att ansluta:
Kortet har ingen CI-slot så självklart kan den då inte supporta CI+...  Kortläsare till daorn och lämpligt softcam-program kanske?
Postad 12 January 2011 - 13:26
whome
-
whome
-
Forumräv
-
-
949 inlägg
Var hittar man en kortläsare och softcam program?
Edit: stavfel + stavfel IGEN....
Redigerat av whome, 14 January 2011 - 01:07.
Postad 13 January 2011 - 16:19
matbl
-
matbl
-
Forumräv
-
-
840 inlägg
Var hittar men en korläsare och softcam program?
Föreslår att du läser följande tråd som har en del matnyttigt. https://www.minhembi...howtopic=233228
Postad 13 January 2011 - 22:22
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3945 inlägg
Var hittar man en korläsare och softcam program?
Edit: stavfel
Jaha, du la TILL ett stavfel, kan vi konstatera! Ja, alla har vi våra egenheter.
Postad 14 January 2011 - 01:09
whome
-
whome
-
Forumräv
-
-
949 inlägg
Inte lätt att stava.... Jag fixade ett stavfel men det blev visst ett annat kvar. NU ska väl båda vara fixade, eller??
Postad 14 January 2011 - 02:01
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Men CI+ ger också möjlighet till pairing. Men ingen har lyckats bekräfta att boxer slagit på pairing. Kan någon bekräfta eller förneka detta så vore jag väldigt glad. Någon?
CI+ behövs inte för pairing utan syftet är att kryptera trafiken mellan CA modul och mottagare/TV för att hindra avlyssning av trafik bla. Glöm softcams då det inte kommer funka det heller för HD kanalerna. Eller iofs så stöder oscam dom nycklar som behövs för att se MPEG4 kanalerna men det gäller att ha fungerande nycklar också och då är det ingrepp i godkänd orginalbox eller CA modul som gäller för att få ur nycklarna ur chipet och för det krävs både dyr utrustning och mycket kunskap så det är inget för vanligt folk.
Redigerat av Leatherface, 14 January 2011 - 02:06.
Postad 14 January 2011 - 02:11
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Kan inte göra dig glad för jag vet inte, men vore ju konstigt om boxer tog bort sin främsta reklamslogan, ta robert med dig vart du vill. Ta med dig kortet och kolla på boxer där du är tex. Ok, man man kan ta med sig boxen men folk är nog inte så sugna på att ligga och slita i kablar osv än mindre av att släpa med sig en 60" tv när de kommer ut på marknaden med inbyggd dvb-t2
Du behöver inte släpa med dig tvn utan det räcker att ta med dig CA modulen och att TVn i sommstugan osv stöder CI+. Saknar den CI+ så kan du fortfarande se vanliga SD kanalerna då CI+ är bakåtkompatibelt med CI.
Redigerat av Leatherface, 14 January 2011 - 02:12.
Postad 14 January 2011 - 09:54
matbl
-
matbl
-
Forumräv
-
-
840 inlägg
CI+ behövs inte för pairing utan syftet är att kryptera trafiken mellan CA modul och mottagare/TV för att hindra avlyssning av trafik bla. Glöm softcams då det inte kommer funka det heller för HD kanalerna. Eller iofs så stöder oscam dom nycklar som behövs för att se MPEG4 kanalerna men det gäller att ha fungerande nycklar också och då är det ingrepp i godkänd orginalbox eller CA modul som gäller för att få ur nycklarna ur chipet och för det krävs både dyr utrustning och mycket kunskap så det är inget för vanligt folk.
Jo. Så länge pairing inte används så kan det funka finfint med softcams. Varför skulle det inte göra det? Jag tror jag ställt den frågan ett antal gånger till dig nu i olika trådar men aldrig fått något svar. För om det inte skulle funka så skulle ju knappast en dreambox funka med canal digital satellit heller... MPEG-4 eller MPEG-2 har inget med saken att göra. Och nycklarna du pratar om har med pairing att göra.
Redigerat av matbl, 14 January 2011 - 09:55.
Postad 14 January 2011 - 10:09
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Du behöver inte släpa med dig tvn utan det räcker att ta med dig CA modulen och att TVn i sommstugan osv stöder CI+. Saknar den CI+ så kan du fortfarande se vanliga SD kanalerna då CI+ är bakåtkompatibelt med CI.
Om de slår på pairing i ci+ så lär ju programkortet vara låst till en enhet annars skulle pairing vara helt onödigt och inget att oroa sig för. Då behövs bara en ci+ i ett tvkort för att det ska funka.
Postad 14 January 2011 - 10:12
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Skulle boxers system vara så mycket mer avancerat än tex canal digital menar du? Folk kör ju med softcam till canal digital enligt flera här på forum. Mpeg4-kanalerna funkar ju redan idag ihop med tvkort dock inte i softcam hos mig, men sätter jag en cam direkt i min floppydtv så kan jag kolla alla kanaler.
Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 14 January 2011 - 10:17.
Postad 14 January 2011 - 10:48
dmr
-
dmr
-
Användare
-
-
148 inlägg
Om nu Boxer skulle slå på pairing på sina kort, är det hela världen?
Sker inte pairing till CA modulen? Isf. saknas ju bara ett DVB-T2 kort med CI+ interface så är man hemma eller?
Och om man behöver flera tuners så går det ju, även om det tar emot, att skaffa tvillingkort...
Postad 14 January 2011 - 10:53
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Om nu Boxer skulle slå på pairing på sina kort, är det hela världen? Sker inte pairing till CA modulen? Isf. saknas ju bara ett DVB-T2 kort med CI+ interface så är man hemma eller? Och om man behöver flera tuners så går det ju, även om det tar emot, att skaffa tvillingkort...
Risken är ju om de slår på pairing att det bara går att använda på deras godkända boxar och hittills har inte boxer godkänt ett enda tv-kort.
Postad 14 January 2011 - 11:16
dmr
-
dmr
-
Användare
-
-
148 inlägg
Risken är ju om de slår på pairing att det bara går att använda på deras godkända boxar och hittills har inte boxer godkänt ett enda tv-kort.
Mja, faktum är att Floppy/Fire DTV var med på Boxers lista då de forfarande gick att köpa. Kanske inte troligt att de godkänner något nytt kort med stöd för HD dock.
Postad 14 January 2011 - 11:30
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Mja, faktum är att Floppy/Fire DTV var med på Boxers lista då de forfarande gick att köpa. Kanske inte troligt att de godkänner något nytt kort med stöd för HD dock.
Jo, men även tecnotrend och vissa andra kort funkar ju, har ett TT-3650 som också klarar mpeg4 men inte lika stabilt. Och kan de korten dra ut nycklar så bör det gå att fixa en extern kortläsare som kan läsa samma. Dock är ju frågan om det behövs nya programkort för hd, då kan det ju innebära helt annan hårdvara i kortet för hd-kanalerna, mpeg4 sd använder ju det gamla kortet och är låst till den hårdvara som finns på det kortet. Men som sagt vi vet ju inte idag ens om pairing kommer att användas, om inte så lär det ligga mer i softcamutvecklarnas intresse att utveckla programvara till boxer än för några få mpeg4 sd-kanaler. Det troliga är väl isf att det kommer softcam till linux för att användas ihop med dreambox.
Postad 14 January 2011 - 14:32
rutte
-
rutte
-
Rookie
-
3 inlägg
BlackGold BGT3620 (Analogt/digitalt) finns nu som beställningsvara på WEBHALLEN för 1195 kr --------------------------------------------------------------------------------
Ngn som hunnit testa ovanstående kort - och som vill dela mig sig av sina erfarenheter. Gärna UTFÖRLIGT
Redigerat av rutte, 14 January 2011 - 14:33.
Postad 18 January 2011 - 13:16
st0rfrasarn
-
st0rfrasarn
-
Rookie
-
3 inlägg
Ngn som hunnit testa ovanstående kort - och som vill dela mig sig av sina erfarenheter. Gärna UTFÖRLIGT
Jag beställde kortet igår, lovar att skriva här när jag hunnit testa!
Postad 18 January 2011 - 19:06
rutte
-
rutte
-
Rookie
-
3 inlägg
Jag beställde kortet igår, lovar att skriva här när jag hunnit testa!
Tackar - uppskattas verkligen!!
Postad 18 January 2011 - 21:17
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Jag kommer att satsa på anysees kort pga att den har möjlighet och fungerar med abbkort och även visar hd-knaler om man väljer hd-paket från boxer.
Postad 18 January 2011 - 22:24
st0rfrasarn
-
st0rfrasarn
-
Rookie
-
3 inlägg
Jag kommer att satsa på anysees kort pga att den har möjlighet och fungerar med abbkort och även visar hd-knaler om man väljer hd-paket från boxer.
OK. Jag delar i dagsläget mitt boxer-kort lägenheten med separat kortläsare. Hoppas på att pairing-problemet får en lösning så jag kan göra det även med HD-kanalerna.
Postad 20 January 2011 - 10:43
kungkeno
-
kungkeno
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Ja, det er meget muligt ! De anvender vist Sonys DVB-T2 chip og den kan netop det: CXD2820R
Du kan finde en skitse af chippen her (download CXD2820R)
Lars
Och enligt den specen så är det helt NorDig compliant - vilket frågades tidigare i tråden. "• Fully compliant with DTG6.1 and targeting NorDig-T2 addendum to Nordig Unified Requirements Ver2.1"Det är alltså DVB-T2 kortet BGT3620 som avses om någon inte läst hela tråden.
Redigerat av kungkeno, 20 January 2011 - 10:44.
Postad 21 January 2011 - 19:29
Unregistered33aea5f7
-
Unregistered33aea5f7
-
Veteran
-
-
1610 inlägg
Mitt kommer i slutet av nästa vecka. Kommer att testa det grundligt med DVBlink. Om det får plats i den andra x1-platsen på mitt moderkort. Hur i hondan kan man designa ett moderkort så här?  Den ena x1-platsen blockeras av northbridge-kylflänsen och kort längre än 89 mm får inte plats. Black Gold-kortet är 88,5 mm...
Redigerat av Unregistered33aea5f7, 21 January 2011 - 19:34.
Postad 21 January 2011 - 19:40
whome
-
whome
-
Forumräv
-
-
949 inlägg
Kan någon förklar för mig varför många är så exalterade över BlackGold BGT3620.
Det är ett dual DVB-T/T2/C + Analog, eller? Men sen...
Missförstå mig rätt, jag har nog missat något.
Postad 21 January 2011 - 19:44
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Kan någon förklar för mig varför många är så exalterade över BlackGold BGT3620.
Missförstå mig rätt, jag har nog missat något.
Det kryllar ju inte precis av dvb-t2 kort på marknaden, och detta kort var ett av de första. Jag är mer exalterad över anysees dvb-t2 kort, men det har en nackdel, det är externt, fördelen är att det har kortplats. Tyvärr är det inte släpt i sverige än, vet inte om detta kort är det heller.
Postad 21 January 2011 - 19:55
whome
-
whome
-
Forumräv
-
-
949 inlägg
Det kryllar ju inte precis av dvb-t2 kort på marknaden, och detta kort var ett av de första. Jag är mer exalterad över anysees dvb-t2 kort, men det har en nackdel, det är externt, fördelen är att det har kortplats. Tyvärr är det inte släpt i sverige än, vet inte om detta kort är det heller.
Tror att ditt svar är helt rätt! Många kanske vill ha ett internt kort. Jag vill det inte (har inte ens tänkt tanken på att någon vill det). Har i princip bara externa kort (bortsett från ett Nebula Digi-TV som jag inte vet vad jag ska göra med). Om jag skulle köra DVB-T2 utan CI så skulle jag fundera över
Det är väl OK? Att Anysee inte finns i Sverige kan väl inte vara något större problem. Det finns ju att köpa vi webben.
Postad 21 January 2011 - 20:07
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Tror att ditt svar är helt rätt! Många kanske vill ha ett internt kort. Jag vill det inte (har inte ens tänkt tanken på att någon vill det).
Har i princip bara externa kort (bortsett från ett Nebula Digi-TV som jag inte vet vad jag ska göra med).
Om jag skulle köra DVB-T2 utan CI så skulle jag fundera över
Det är väl OK?
Att Anysee inte finns i Sverige kan väl inte vara något större problem. Det finns ju att köpa vi webben.
Helst av allt skulle jag också vilja ha ett internt kort, börjar bli ont om plats i serverskåpet, har alla tvkort i en tvserver och kör via dvblink till htpcn, är inte heller något stort fan av usbstickor, tycker att det blir för mycket utstick överallt, sen beror det på vilken anslutning till antenn stickan har. Men det jag mest hoppas på är att det kommer softcam som funkar med dvb-t2
Postad 22 January 2011 - 13:40
Gelmax
-
Gelmax
-
Forumräv
-
-
766 inlägg
Nej, tror inte du missat något men för en sån som mig som bara vill ha gratiskanalerna, möjlighet att titta på en kanal och spela in en annan samtidigt, ha internt pci-e-kort, så finns (mig veterligen) inga alternativ. Jag har i nuläget ett dual DVB-T-kort men skulle vilja se svt hd... Mvh /Gelmax
Postad 22 January 2011 - 16:44
Unregisteredccc1a0a9
-
Unregisteredccc1a0a9
-
Användare
-
-
207 inlägg
Tror att ditt svar är helt rätt! Många kanske vill ha ett internt kort. Jag vill det inte (har inte ens tänkt tanken på att någon vill det).
Har i princip bara externa kort (bortsett från ett Nebula Digi-TV som jag inte vet vad jag ska göra med).
Om jag skulle köra DVB-T2 utan CI så skulle jag fundera över
Det är väl OK?
Att Anysee inte finns i Sverige kan väl inte vara något större problem. Det finns ju att köpa vi webben.
Var köper man Anysee? Har letat, letat ååååå letat.
Postad 26 January 2011 - 08:07
Unregisteredc2ff7bf9
-
Unregisteredc2ff7bf9
-
Användare
-
-
164 inlägg
Äntligen är mitt black gold kort skickat, efter 20 dagar
Hoppas det funkar ok.
Postad 26 January 2011 - 10:42
st0rfrasarn
-
st0rfrasarn
-
Rookie
-
3 inlägg
Äntligen är mitt black gold kort skickat, efter 20 dagar
Hoppas det funkar ok.
Jag beställde från webhallen. EJ I LAGER står det på deras sida. Är ditt skickat från Black Gold själva eller?
Postad 26 January 2011 - 13:23
Gelmax
-
Gelmax
-
Forumräv
-
-
766 inlägg
Hur i hondan kan man designa ett moderkort så här?
Skulle just börja skratta när jag insåg att mitt moderkort är ungefär lika korkat designat varpå jag satte skrattet i halsen...  För min del löser det sig dock genom att jag använder integrerat grafikkort och därigenom kan använda pci-e-16-sloten istället... Mvh /Gelmax
Redigerat av Gelmax, 26 January 2011 - 13:23.
Postad 26 January 2011 - 14:04
Unregistered33aea5f7
-
Unregistered33aea5f7
-
Veteran
-
-
1610 inlägg
Skulle just börja skratta när jag insåg att mitt moderkort är ungefär lika korkat designat varpå jag satte skrattet i halsen... 
För min del löser det sig dock genom att jag använder integrerat grafikkort och därigenom kan använda pci-e-16-sloten istället...
Mvh /Gelmax
Jag löste det (eventuella) problemet genom att uppgradera lite  - lätt overkill för en HTPC men det är väldigt snyggt...
Redigerat av Unregistered33aea5f7, 26 January 2011 - 14:05.
Postad 26 January 2011 - 14:17
Gelmax
-
Gelmax
-
Forumräv
-
-
766 inlägg
Jag löste det (eventuella) problemet genom att uppgradera lite - lätt overkill för en HTPC men det är väldigt snyggt...
Haha - "lätt overkill för en HTPC" - ja det var väl understatement of the month! Snyggt är det ju så det står härligt till (det är när man skriver sådana här saker som man själv inser vilket nerd man är... hur f-n kan man tycka att ett kretskort är snyggt!)!!! Mvh /Gelmax
Postad 26 January 2011 - 14:38
Unregistered33aea5f7
-
Unregistered33aea5f7
-
Veteran
-
-
1610 inlägg
Haha - "lätt overkill för en HTPC" - ja det var väl understatement of the month! Snyggt är det ju så det står härligt till (det är när man skriver sådana här saker som man själv inser vilket nerd man är... hur f-n kan man tycka att ett kretskort är snyggt!)!!!
Mvh /Gelmax
I synnerhet som mitt chassi inte har fönster eller liknande - men jag VET ju att det sitter därinne
Postad 26 January 2011 - 20:19
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
I synnerhet som mitt chassi inte har fönster eller liknande - men jag VET ju att det sitter därinne 
men p.o. det är väl bara att slinka in på clas ohlson och köpa lite plexiglas, och ta fram bågfilen -sunqan
Postad 26 January 2011 - 20:58
Unregistered33aea5f7
-
Unregistered33aea5f7
-
Veteran
-
-
1610 inlägg
men p.o. det är väl bara att slinka in på clas ohlson och köpa lite plexiglas, och ta fram bågfilen
-sunqan
Nu ska jag inte flippa ut den här tråden ännu mer... men det skulle kunna bli rätt snyggt att byta ut locket på chassit till ett i rökfärgad plexi... återkommer Tillbaka till ämnet!
Postad 28 January 2011 - 11:21
gojan
-
gojan
-
Användare
-
-
114 inlägg
Vad är det för snyggt moderkort?
/Gojan
Postad 28 January 2011 - 21:12
Jizzler
-
Jizzler
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Vad är det för snyggt moderkort?
/Gojan
Postad 31 January 2011 - 22:48
Larson64
-
Larson64
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Hej,
finns det någon med ett DVB-T2 kort som skulle kunna lägga upp en liten inspelning/wtv-fil från windows 7 från SVT HD någonstans? Jag skulle vilja se vad som händer när jag försöker spela upp den med en DMA2100 extender. Jag vet att extendern inte klarar 264 i en wtv-container men har inte lyckats förstå om windows 7 kommer att transkoda per automatik. Om redan inspelade program skulle funka/transkodas så kanske det i alla fall är kört med live-tv iofs, någon som provat?
/Lars-Åke
Postad 31 January 2011 - 23:39
whome
-
whome
-
Forumräv
-
-
949 inlägg
Hej,
finns det någon med ett DVB-T2 kort som skulle kunna lägga upp en liten inspelning/wtv-fil från windows 7 från SVT HD någonstans? Jag skulle vilja se vad som händer när jag försöker spela upp den med en DMA2100 extender. Jag vet att extendern inte klarar 264 i en wtv-container men har inte lyckats förstå om windows 7 kommer att transkoda per automatik. Om redan inspelade program skulle funka/transkodas så kanske det i alla fall är kört med live-tv iofs, någon som provat?
/Lars-Åke
Var vill du ha den upplagd? Edit: Hur lång vill du ha den?
Redigerat av whome, 31 January 2011 - 23:42.
Postad 01 February 2011 - 09:23
Gelmax
-
Gelmax
-
Forumräv
-
-
766 inlägg
Hej,
/Lars-Åke
Mmm jag är också intresserad av att prova detta (räcker med en 5 sek-snutt bara för att se hur det fungerar)... eller höra från dig om det funkar eller inte! Mvh /Gelmax
Redigerat av Gelmax, 01 February 2011 - 09:24.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|