Får 4/5
Dead Nation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 20 December 2010 - 15:32
Får 4/5
Postad 20 December 2010 - 16:00
Postad 20 December 2010 - 18:40
Roligt spel dock, lite buggigt, hänger sig lite här och där, sedan, hur blev finland nummer 1?
Postad 21 December 2010 - 09:53
Jag har faktiskt inte märkt av en enda bugg. För mig har spelet agerat perfekt
Postad 24 December 2010 - 10:14
Tips: När de kommer hoppande, rusa då åt sidan (L2), då kommer de att missa dig.
Jag har faktiskt inte märkt av en enda bugg. För mig har spelet agerat perfekt
Aaaaaaah, det kom jag faktiskt aldrig på själv..
Postad 28 December 2010 - 10:36
Nått nytt om "snack funktionen" i multi CO-OP?
Precis det jag funderade på också. Fick snacka med min polare över telefon istället för in-game-chat.
Postad 07 March 2011 - 14:03
Idag kommer Voice-chat m.m
http://blog.eu.plays...ther-additions/
Fett! Jag som var tvungen att ha polaren sittandes i samma soffa för att vi skulle orka spela igenom spelet på co-op.
Klarade ut det i helgen. Grymt bra zombiespel, jävligt svårt också.
Postad 18 May 2011 - 22:05
Postad 19 May 2011 - 06:14
Jag kommer nog välja Dead Nation & Wipeout HDNu när man kan få detta spel gratis så måste jag ta tillfället i akt att verkligen rekomendera det. Det är fantastiskt!
Postad 05 June 2011 - 19:56
Postad 05 June 2011 - 21:04
Här var det inte mycket zombier, det var löjligt mycket zombier. I synnerhet på kyrkogården där det finns 10 000-tals
Kul spel ändå måste jag säga! Efter att ha failat ungefär 3 ggr på samma bana tröttnar man dock, men det åtgärdas med att köra online istället. Det är faktiskt ganska kul (när det väl fungerar, har varit ganska buggigt än sålänge). Har lyckats överleva till bana 4 nu, det är ju nu de roliga vapnen, eldkastare o sånt kommer, mohaha.
För att ha fått spelet gratis ska man inte klaga
Redigerat av userapan, 05 June 2011 - 21:04.
Postad 06 June 2011 - 00:42
Postad 08 June 2011 - 12:41
Är det meningen att det ska ta typ 10 minuter att starta?
tar inte 10min för mig.. någon min högst.
Postad 08 June 2011 - 12:49
tar inte 10min för mig.. någon min högst.
Från det att jag startar spelet från XMB till det att man kommer in till menyn tar ca 5-6 minuter. Ska formatera om PS3:an och installera om då den har trilskats med mig nu de senaste dagarna.
Postad 08 June 2011 - 18:16
Står bara Dead Nation nere i hörnet länge
Postad 09 June 2011 - 06:30
Det lär väl bli värre på nästa bana men förhoppningsvis inte mörkare...
Postad 09 June 2011 - 12:03
Postad 09 June 2011 - 14:06
Satt och garvade högt för mig själv när man var på circusbanan med massa zombieclowner. Lät förbannat kul när man sköt dom.
Ja, den var kul.
Postad 09 June 2011 - 19:17
Ett av mina favoritminnen från spelet, älskar verkligen humorn!Satt och garvade högt för mig själv när man var på circusbanan med massa zombieclowner. Lät förbannat kul när man sköt dom.
Kul att Dead Nation är gratis nu, förhoppningsvis får fler upp ögonen för Housemarque!
På sista delen av kyrkogårdsbanan var det löjligt många zombies och riktigt mörkt.
![]()
Det lär väl bli värre på nästa bana men förhoppningsvis inte mörkare...
Redigerat av Widar, 09 June 2011 - 19:18.
Postad 10 June 2011 - 08:38
Postad 10 June 2011 - 11:09
Jag har hittills inte märkt av att spelet skulle vara mörkt. Har iofs bara spelat 30 min men höjer man upp ljusstyrkan i spelet så är det inte mörkt alls tycker jag.. Blir värre i senare banor alltså?
Är väl meningen att man INTE ska höja upp ljusstyrkan, om man vill ha rätta stämningen.
Spelar det på normal med brorsan, konstigt att båda inte få kläder, bara den som öppnar lådan.
Annars tycker jag det måste vara galet svårt på det svåraste, tycker det är rätt svårt på normal.
Redigerat av Really, 10 June 2011 - 11:10.
Postad 15 June 2011 - 11:06
Är väl meningen att man INTE ska höja upp ljusstyrkan, om man vill ha rätta stämningen.
Spelar det på normal med brorsan, konstigt att båda inte få kläder, bara den som öppnar lådan.
Annars tycker jag det måste vara galet svårt på det svåraste, tycker det är rätt svårt på normal.
Man kan ju inte klaga på att det är för mörkt om man inte höjt ljussyrkan? Är väl bara att höja den tills man ser tillräckligt..
Postad 19 June 2011 - 09:05
Är man casualspelare som jag så kan jag rekommendera att köra på den lättaste svårighetsgraden. Då slipper man bli irriterad och kan bara ha kul.
Postad 19 June 2011 - 09:32
Nu har vi tagit oss tid att köra igenom hela i co-op och vi (jag och min 10-åring) hade väldigt kul. Systemet med att köpa nya vapen är riktigt lyckat. Ljudeffekterna när zombierna dör är helfestliga.
![]()
Är man casualspelare som jag så kan jag rekommendera att köra på den lättaste svårighetsgraden. Då slipper man bli irriterad och kan bara ha kul.
hehe låter som en bra plan, jag o sonen (5 år) sitter o kör på normal, vi fastnar då och då men har väldigt roligt (:
Postad 19 June 2011 - 13:29
Postad 05 July 2011 - 20:47
jag hittar det inte någonstans på PSN, jag har till och med testat att söka efter dead naton, får då upp lite wallpapers och trailers.... inget spel!
finns det något demo på detta eller är det grisen i säcken som gäller ?
Postad 06 July 2011 - 08:40
Grisen i säcken blir det. Fast inte riktigt egentligen, det finns ju gott om videorecensioner och klipp på tuben där du kan bilda din uppfattning innan köp. Det gjorde jag innan jag köpte Dead Nation ett tag innan PSN outage. Dock har jag knappt sparkat igång spelet än, men det kommer. Att du inte hittar spelet har jag ingen förklaring till.hur gör jag för att köpa det här spelet? =)
jag hittar det inte någonstans på PSN, jag har till och med testat att söka efter dead naton, får då upp lite wallpapers och trailers.... inget spel!
finns det något demo på detta eller är det grisen i säcken som gäller ?
Postad 07 July 2011 - 07:50
irriterande.
Postad 07 July 2011 - 07:55
Jag sökte om det fanns demo till SBK 2011 igår men hittade inget så jag sökte också på Dead Nation för jag kom ihåg ditt inlägg. Jag hittade inte heller spelet. Hur kan dom inte låta en få träff på spelet man kan köpa när man söker, det är helt uppåt väggarna.hittade.... om jag sökte och gick in på någon av alla trailers, så fanns full game under "you may like this" typ...
irriterande.
Postad 17 August 2011 - 09:14
(Alias: Tjockfet)
Postad 17 August 2011 - 11:04
GrattisInte för att skryta men jag är ju rankad etta i Sverige
Postad 17 August 2011 - 12:25
Inte för att skryta men jag är ju rankad etta i Sverige
![]()
Impad. Vad hade du för strategi för att få så mycket poäng?
Postad 19 August 2011 - 08:48
Impad. Vad hade du för strategi för att få så mycket poäng?
Bara nöta igenom spelet tills man kan alla banor och överraskningsmoment...
Postad 27 January 2012 - 20:40
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
5 filmer
28 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?