Finns bara en nackdel att den inte stöder gruppering av zoner men det är på gång.
Postad 31 januari 2013 - 19:08
Finns bara en nackdel att den inte stöder gruppering av zoner men det är på gång.
Postad 10 maj 2013 - 15:51
Nu har jag ett problem, har en samsung förstärkare som styr tv ljud osv, dosan till den har bara en "source"knapp.. Så jag lär trycka på den flera gånger för att komma till rätt "input" t.ex. hdmi1 hdmi2 d.in aux osv. Finns det något sett som gör att det räcker med att trycka en gång så hoppar den till hdmi1 och hdmi2 osv, att jag kan ha dom knapparna på iPaden!?
Postad 26 juni 2013 - 07:58
/Ding
Postad 12 juli 2013 - 20:14
Jag har en Telldus net och lagt in telldus live som en inbäddad URL direkt i irule.
Första sidan är på och av knapp för hela systemet men då någon enhet ibland "missar" kan jag sätta på/av de enskilda elementen till vänster med togglekommando. De större ikonerna är links till enheterna.
Jag har ett Sonos med tre zoner. Sonopad är en suverän app som är mycket bättre än irules inbyggda. Trycker jag på spelaren öppnas rätt zon och sonopads app öppnas i helskärm. Kommer åt hela biblioteket och spotify.
Sonopad har en inbyggd tillbaka knapp så du kommer tillbaka till irule.
Bifogad fil(er)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar