Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xtreamer Ultra - HTPC från Xtreamer

95 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 april 2011 - 10:08

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Det jag mest är intresserad av är ju om XBMC kommer ha stöd för BD, DTS-HD i denna box med specialskriven version, inget som vet ngt mer i det ämnet ?

Jag tycker också det låter fantastiskt men jag är mycket tveksam till att de kan hålla det löftet. Det är åtminstone helt tyst om det på XBMC:s forum så utvecklarna måste nog sitta hos Xtreamer.

Som vanligt får man vänta någon månad till innan de första testerna börjar ramla in.

Postad 02 april 2011 - 21:32

3kgt
  • 3kgt
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Ser att Svenska agenten har lagt till nästan all extra godis som finns på xtreamer.net när man köper en ultra från dem. utom Wifi N delen
Men enligt dagens kalkyl så kostar en Ultra ink frakt, tul, moms och hela köret ca 3190 kr.

Postad 09 april 2011 - 16:09

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Intressant detektivarbete:
http://www.avsforum........5893&page=4

Postad 10 april 2011 - 17:26

3kgt
  • 3kgt
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Intressant!!!!
Kollade också lite men hitta inge info om att ION2 ska stöda 1,4a?! om så är fallet då är det kört :S

Postad 10 april 2011 - 18:35

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Mer intressant är att de inte betalar licensavgifter...
Det kan ju leda både till det ena och andra.

Postad 11 april 2011 - 08:58

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Intressant!!!!
Kollade också lite men hitta inge info om att ION2 ska stöda 1,4a?! om så är fallet då är det kört :S

Exakt vad i "1.4a" är det du vill att den ska ha stöd för?

Postad 11 april 2011 - 09:54

3kgt
  • 3kgt
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Exakt vad i "1.4a" är det du vill att den ska ha stöd för?

1,3 720p
1,4a 1080 p "full hd"
Och om den inte stöder 1,4a som dem beskrivit så är det inte så kul och bli "lurad"

Postad 11 april 2011 - 11:16

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

1,3 720p
1,4a 1080 p "full hd"
Och om den inte stöder 1,4a som dem beskrivit så är det inte så kul och bli "lurad"

???
1.3 klara 1080p, 1.3 klarar t o m 3D men 1.x är inte ens en officiell märkning.
Återigen, när det gäller HDMI, så titta efter FUNKTION och inte version.

Jag citerar ( igen ):

Version numbers such as HDMI 1.3 and HDMI 1.4a are primarily of interest to manufacturers, and not very relevant to the consumer. Instead, it is recommended that you focus on the specific features and capabilities of the product you’re buying, and not worry about which HDMI version is supported

Postad 11 april 2011 - 12:02

3kgt
  • 3kgt
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Ju men Enligt samma tillverkare (Xtreamer) så skulle det följa med en BT trådlös tangentbord! Senare visade sig vara vanlig trådlös teknik och inte blåtand!
Så en tillverkare kan "påstå/skriva" mycket, men visar det sig senare att den endast klarar av 1,3! så är det ju kunden som får smällen.
Sen har jag sökt lite på nätet efter den länken som man fick se på här och ION2 verkar inte stöda 1,4a..alltså hårdvara mässigt så verkar inte det kunna gå! Sen vet jag inte vad Xtreamer har gjort! Klart hoppas jag på att det ska funka! Have nothing against them :)

Postad 11 april 2011 - 12:06

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Så en tillverkare kan "påstå/skriva" mycket, men visar det sig senare att den endast klarar av 1,3! så är det ju kunden som får smällen.
Sen har jag sökt lite på nätet efter den länken som man fick se på här och ION2 verkar inte stöda 1,4a..alltså hårdvara mässigt så verkar inte det kunna gå! Sen vet jag inte vad Xtreamer har gjort! Klart hoppas jag på att det ska funka! Have nothing against them :)

Förstår fortfarande inte ditt problem? Läs mitt inlägg igen. Du måste ha fått något om bakfoten.
Om du nu ska fortsätta använda dig av 1.3 o s v...1.3 klarar 1080P alldeles utmärkt så återigen; vad är det du vill att den ska klara av som du tror att den inte kommer kunna klara?

Postad 11 april 2011 - 12:10

Forsyth
  • Forsyth
  • Veteran

• 1 649 inlägg
  • 0

Förstår fortfarande inte ditt problem? Läs mitt inlägg igen. Du måste ha fått något om bakfoten.
Om du nu ska fortsätta använda dig av 1.3 o s v...1.3 klarar 1080P alldeles utmärkt så återigen; vad är det du vill att den ska klara av som du tror att den inte kommer kunna klara?

Jag antar att vi pratar 3D-funktionalitet och då krävs 1.4 för 1080p och 1.3 klarar 720/1080i 3D-upplösning. För vanlig 2D så räcker 1.3 utmärkt.

/M

Postad 11 april 2011 - 12:14

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Jag antar att vi pratar 3D-funktionalitet och då krävs 1.4 för 1080p och 1.3 klarar 720/1080i 3D-upplösning. För vanlig 2D så räcker 1.3 utmärkt.

/M

Därav min fråga. Är det nu det han är ute efter så förstår jag. Men 3D? Bah!

Postad 11 april 2011 - 12:43

3kgt
  • 3kgt
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Därav min fråga. Är det nu det han är ute efter så förstår jag. Men 3D? Bah!

Ursäkta mina tidigare svar! Antog att du var med..
Ja talade som förre nämnde om 3D!
Då min tanke var att köpa en "dator" som ska hålla ett par år utan att behöva byta ut den hela tiden då nåt nytt kommer, och då 3D blir mer och mer och är en så kallad framtids produkt så är det viktigt och klara av det för och slippa byta dator om 1 år igen!

Postad 13 april 2011 - 07:29

QosmioRage
  • QosmioRage
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Då min tanke var att köpa en "dator" som ska hålla ett par år utan att behöva byta ut den hela tiden då nåt nytt kommer, och då 3D blir mer och mer och är en så kallad framtids produkt så är det viktigt och klara av det för och slippa byta dator om 1 år igen!

I min värld får man lägga betydligt mer än knappt 4000kr för att få en dator som håller ett par år. Utvecklingen går fort framåt och lär göra i framtiden också.

jag tror på ultran, jag tror att den kommer vara grym. För mig kommer den hålla bra klass i många år, men givetvis kommer jag börja sukta efter nya grejer redan efter ett eller två år. Men jag ser inget konstigt i det.

Postad 14 april 2011 - 21:40

3kgt
  • 3kgt
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
En annan intressant länk
http://www.mediasmar...-be-looking-at/
Man får läsa på tills den kommer :)

Postad 16 april 2011 - 09:09

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Där kom det! Värdelös... satsa på en Brazos istället.

Officially we can say now that the ultra is unable to bitstream high-end codecs such as TrueHD and several DTS variations. It is the safer answer for us to provide you . This situation can of-course be changed with future updates made by the various software vendors and the open source community. It can change with an update by nvidia as well. We cannot confirm.

Postad 17 april 2011 - 08:04

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Där kom det! Värdelös... satsa på en Brazos istället.

Xtreamer = Pajasföretag

Redigerat av motif, 17 april 2011 - 08:04.

Postad 17 april 2011 - 09:18

3kgt
  • 3kgt
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Ja tror det blir och bygga en HTPC själv istället! Man har då valfriheten med delar, utsende m.m
Samma Spec som en Xtreamer såg jag att man kan få för ca 3000. Onödigt och vänta tills Maj dessutom! Eller när den ens kommer.

Postad 10 maj 2011 - 21:34

Pehrsson
  • Pehrsson
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Det som verkar så trevligt med denna är ju det lilla chassit utan fläktar =) går det att få det någon annanstans till samma peng?

Postad 11 maj 2011 - 09:00

3kgt
  • 3kgt
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Det som verkar så trevligt med denna är ju det lilla chassit utan fläktar =) går det att få det någon annanstans till samma peng?

Du kan bygga en egen med "samma" spec, fläktfri för ca 3000-4000. kolla upp webhallen.
För mig blev det en riktigt htpc som jag är super nöjd med. men den gick på ca 7000, dock klart mycke starkare.

Postad 11 maj 2011 - 16:27

Pehrsson
  • Pehrsson
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Du kan bygga en egen med "samma" spec, fläktfri för ca 3000-4000. kolla upp webhallen.
För mig blev det en riktigt htpc som jag är super nöjd med. men den gick på ca 7000, dock klart mycke starkare.

Kan du göra en lista åt mig? =)

Postad 11 maj 2011 - 17:21

Unregistered7c5139ba
  • Unregistered7c5139ba
  • Beroende

• 1 310 inlägg
  • 0

Men den är väl inte fläktfri? Hybrid passiv/aktiv kylning har jag för mig det stod i specen...

Postad 26 maj 2011 - 09:17

Dexter van der Killen
  • Dexter van der Killen
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Nu står den här, i en låda, under skrivbordet, på jobbet.
Man kanske ska gå hem tidigt :unsure:

- DvdK -

Postad 26 maj 2011 - 21:39

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Man kanske ska gå hem tidigt ;)

- DvdK -

Bilder och omdömme uppskattas.

Postad 27 maj 2011 - 06:46

Unregisteredbdb603fb
  • Unregisteredbdb603fb
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Man kanske ska gå hem tidigt ;)

- DvdK -

Jag har även beställt denna men har nte fått den än... hur kan du redan har fått den??? Leveransklar 27 maj stod det på deras hemsida

Jag har även beställt denna men har nte fått den än... hur kan du redan har fått den??? Leveransklar 27 maj stod det på deras hemsida

Uppdatering det står den 2 Juni nu på deras hemsida http://shop.digilive...eamer-ultra..... kan inte förstå att du har redan fått den??

Redigerat av Unregisteredbdb603fb, 27 maj 2011 - 06:47.

Postad 28 maj 2011 - 08:27

Dexter van der Killen
  • Dexter van der Killen
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Uppdatering det står den 2 Juni nu på deras hemsida http://shop.digilive...reamer-ultra..... kan inte förstå att du har redan fått den??

Jag beställde från den internationella shoppen, direkt från Hong Kong.

Har inte testat den så mcyket.
Den är nästan 3ggr större än xstreamern, lite större än jag trodde.

Har testat igenom de olika operativen lite snbbt bara och märkte att jag inte är kompis med linux och orkar inte lära mig just nu.
Bootade från usbpinnen och hade i disken med filmer från min xstreamer men lyckades inte hitta disken, funkar nog bättre med en usb-disk.
Samma sak i xbmc, hittade inte disken.
Boxee krävde en inloggning så det skippade jag.

Det allmäna intrycket av att använda fjärren är att den är ganska seg, det medföljande tangentbordet måste man också vara distinkt med. Annars funkar allt rätt ur lådan som utlovat.

Nu håller jag på att säkerhetskopiera en disk som jag ska montera och installera win7 på och nu är det bara 3 timmar kvar tills allt är kopierat.

Ska ta och fota lite, och lägga upp bilder när jag får tid.

-DvdK -

Postad 28 maj 2011 - 14:19

Dexter van der Killen
  • Dexter van der Killen
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Bilder i mitt album

Postad 28 maj 2011 - 16:35

Unregistered80939328
  • Unregistered80939328
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Bilder i mitt album

Hittar inga bilder :)

Postad 29 maj 2011 - 05:33

Dexter van der Killen
  • Dexter van der Killen
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
ah, albumet var hemligt, men nu syns det.

- DvdK -

Postad 29 maj 2011 - 09:47

Unregistered80939328
  • Unregistered80939328
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Är den smidig att använda? Klarar en ointresserad sambo av den tro? :)

Klarar den läsa .rar?
Fungerar Airplay?

/a

Postad 29 maj 2011 - 10:48

MadMartigaN
  • MadMartigaN
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Bilder i mitt album

Vad kosta hela paketet?
Köpte du den från den här sidan? Xtreamer Ultra

Postad 29 maj 2011 - 13:11

of-doom
  • of-doom
  • Lärjunge

• 447 inlägg
  • 0
vart finns den att köpa och vad kostar den?

Postad 30 maj 2011 - 05:29

Dexter van der Killen
  • Dexter van der Killen
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Är den smidig att använda? Klarar en ointresserad sambo av den tro? ;)

Klarar den läsa .rar?
Fungerar Airplay?

/a

Det är en dator, så det är upp til hur du konfigurerar den.
Jag jobbar på att få till en snygg och smidig xbmc som funkar med fjärren och jag är snart där.

Airplay kommer jag aldrig testa.

Vad kosta hela paketet?
Köpte du den från den här sidan? Xtreamer Ultra

Jag köpte från den sidan, totalkostnad blev ca 2600 plus 500 i moms, vilket ger 3100.
Så det blev ca 800 kr billigare än att köpa den från xtreamer.nu, men då fick jag inte ett svenskt minitangentbord.

- DvdK -

Postad 30 maj 2011 - 08:22

Unregistered80939328
  • Unregistered80939328
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Det är en dator, så det är upp til hur du konfigurerar den.
Jag jobbar på att få till en snygg och smidig xbmc som funkar med fjärren och jag är snart där.

Airplay kommer jag aldrig testa.

Jag köpte från den sidan, totalkostnad blev ca 2600 plus 500 i moms, vilket ger 3100.
Så det blev ca 800 kr billigare än att köpa den från xtreamer.nu, men då fick jag inte ett svenskt minitangentbord.

- DvdK -

Jo jag vet att man i princip kan få den att göra vad man vill i och med att det är en HTPC, men dom har ju gått ut med att den ska fungera "out of the box", därav min fråga ang. rar och airplay. Airplay känns ju som en sjukt smidig lösning om man har en Iphone/Padda för att streama Musik, eller som i mitt fall via bilderna/filmerna från Iphonen på ett smidigt sätt.

Som du själv skriver så "jobbar du på" att få ett snyggt och smidigt xbmc att funka med fjärren, jag hade hoppats att den skulle vara smidig från början, sambon ska också lyckas manövrera den. Prodigyn lär väl bli smidigare, men där finns ju ingen realsedate på den vad jag kan hitta...

Mvh
A

Postad 09 juni 2011 - 09:34

Fallmans
  • Fallmans
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0
Om xtreamer ultra är inget att rekommendera, ... jag har läst tråden och de flesta verkar väldigt negativa. Vad ska man då välja för mediaspelare?

• Spela upp filmer i Full HD (1080p)
  • Ska klara av 5.1-ljud, Optisk / Koaxial utgång till förstärkare.
  • Kunna streama eller kunna ta emot filmer om jag skickar filmer från min dator.
  • Surfa på den, tex. se på Youtube klipp, svtplay m.m.. dvs streama från internet.
  • Ha en intern hårddisk på 500gb, helst 1tb eller större.
  • Kunna utöka med en eller flera externa HDD
  • Kunna spela in från tvn till hårddisk

Budget: ~ 4.500kr.

Tror ni min budget räcker? Vilken mediapselare ska jag köpa? Är ultra ett bra alternativ?

Postad 09 juni 2011 - 09:43

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1 316 inlägg
  • 0

Om xtreamer ultra är inget att rekommendera, ... jag har läst tråden och de flesta verkar väldigt negativa. Vad ska man då välja för mediaspelare?

• Spela upp filmer i Full HD (1080p)
  • Ska klara av 5.1-ljud, Optisk / Koaxial utgång till förstärkare.
  • Kunna streama eller kunna ta emot filmer om jag skickar filmer från min dator.
  • Surfa på den, tex. se på Youtube klipp, svtplay m.m.. dvs streama från internet.
  • Ha en intern hårddisk på 500gb, helst 1tb eller större.
  • Kunna utöka med en eller flera externa HDD
  • Kunna spela in från tvn till hårddisk

Budget: ~ 4.500kr.

Tror ni min budget räcker? Vilken mediapselare ska jag köpa? Är ultra ett bra alternativ?

Det låter som att du ska ha en htpc med Windows och XBMC på? Då kan du ju göra allt det där och mer därtill.

Edit: För inspelning är det väl Media Portal eller WMC som gäller tror jag.

Redigerat av Kamui, 09 juni 2011 - 09:50.

Postad 09 juni 2011 - 12:29

Fallmans
  • Fallmans
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0

Det låter som att du ska ha en htpc med Windows och XBMC på? Då kan du ju göra allt det där och mer därtill.

Edit: För inspelning är det väl Media Portal eller WMC som gäller tror jag.

Problemet är att jag har kollat på en htpc osv, visst det verkar smartast. men kan inget om delar och vet ju inte vad jag ska ha... kollat runt osv, får förslag men svårt å bestämma sig när man inte vet skillnaden. Därför trodde jag det skulle vara enklare och ta en mediaspelare där allt är färdigt.

Men om man köper en mediaspelare, tex nu ultra här... finns det inga sätt att kunna spela in något tv avsnitt då och då?

Redigerat av Fallmans, 09 juni 2011 - 12:48.

Postad 09 juni 2011 - 12:55

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1 316 inlägg
  • 0

Problemet är att jag har kollat på en htpc osv, visst det verkar smartast. men kan inget om delar och vet ju inte vad jag ska ha... kollat runt osv, får förslag men svårt å bestämma sig när man inte vet skillnaden. Därför trodde jag det skulle vara enklare och ta en mediaspelare där allt är färdigt.

Men om man köper en mediaspelare, tex nu ultra här... finns det inga sätt att kunna spela in något tv avsnitt då och då?

Det är inte svårt med delar, det finns guider i exakt hur man sätter ihop datorn. Alternativt kan man låta butiken man köper delarna ifrån montera ihop datorn mot en kostnad. Jag vet att bland annat Inet har den tjänsten. Men visst, lite mer jobb än en mediaspelare blir det trots allt. Som tur är så är resultatet så enormt mycket bättre enligt mig. :)

Inspelning har jag för mig går att lösa på Tvix, då borde det ju finnas andra extenders som fixar det också?

Postad 09 juni 2011 - 14:32

Fallmans
  • Fallmans
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0

Det är inte svårt med delar, det finns guider i exakt hur man sätter ihop datorn. Alternativt kan man låta butiken man köper delarna ifrån montera ihop datorn mot en kostnad. Jag vet att bland annat Inet har den tjänsten. Men visst, lite mer jobb än en mediaspelare blir det trots allt. Som tur är så är resultatet så enormt mycket bättre enligt mig. :)

Inspelning har jag för mig går att lösa på Tvix, då borde det ju finnas andra extenders som fixar det också?

Inga problem att sätta ihop dem, (nu ska det bli i en htpc chassi om det nu blir så) men delarna, skillnaden mellan tex i5 o i7 m.m , vet inte om det behövs det och de osv. Om du har lite koll på delar så hjälp gärna! :D

Postad 13 juni 2011 - 10:29

snej81
  • snej81
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Är grymt sugen på en sådan här. Vill byta ut min stationära mot en smidig HTPC då det enda jag gör är att surfa, kolla på film och lyssna på musik. En recension från någon forumanvändare hade inte suttit fel! Läste någonstans att den inte verkar kunna klara att streama HD audio, vilket inte är någon höjdare alltså..

Verkar ju som ett par här på forumet har fått tag i en, ingen som har lust att göra en recension??

Redigerat av snej81, 13 juni 2011 - 10:30.

Postad 24 oktober 2011 - 18:30

herrVader
  • herrVader
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
@snej81 verkar finnas en till bra pris på tradera nu. Köp nu för 2750:-
Beställa i Sverige går på minst 3500+. och från Hong Kong 3000+.

http://www.tradera.c...20202_141837972

Postad 24 oktober 2011 - 20:31

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1 977 inlägg
  • 0
herr vader inte din annons då? ;)

Postad 24 oktober 2011 - 21:51

herrVader
  • herrVader
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Nej, nej absolut inte!

Eller jo, kanske lite. :)

Men faktum kvarstår. Det är en bra deal. Insidertips: Reservationspriset ligger på 2650 :- en hundring under Köp nu.

(flåt för den skamlösa pluggen, blir jag kickad från forumet nu?)

Postad 12 november 2011 - 19:45

JOKER021
  • JOKER021
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
Nå är ni som köpt ultran nöjda?

Själv sitter jag på sidewinder..har inte haft nåt material den inte läser...

( har följt tråden, en grej jag undrar folk vill verkligen ha allt i en maskin. Media spelarens uppkomst är väl av den enkla anledningen folk samlar sin film kort musik etc på hårdiskar. Eller..
Vf frågar då folk efter B läsare, svårt å tro folk kommer samla bli-rayfilmer i mängder som en gång gjorde med VHS lr dvd...)

Sen med ljud stöd vet jag inte ...men själv har jag väl ett design paket...pga av en liten grabb på snart 2 år:)

Men jag förstår väl folk som plöjt ner stora mängder med pengar på fina högtalare och övriga grejer..

Men det ja känner är väl inte går man till Dacia och ber om allt å lite till
Eller till Lexus och ber om en bil till priset utav en cykel...

Kanske dåliga jämförelser...

Smakar det så kostar det...
Ofta får man ju vad man betalar för..

Hoppas jag inte irriterad alltför många nu :)

Funderar väl på en Mac mini eller X ultran ?

Eller nån som har nåt gott om boxee att nämna....

Med vänlig hälsning,

Postad 22 november 2011 - 05:48

Unregistered3c0be23b
  • Unregistered3c0be23b
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hej!
Vad säger ni om min ide att installera Ultra OS från xtreamer ultra i en vanlig htpc.. med ion osv.??

Postad 17 januari 2012 - 10:32

gbgtomas
  • gbgtomas
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Är nybliven stolt ägare till Ultran och har installerat en intern SSD disk och Windows 7... Jag kör XMBC som mediaprogram och är hittills hur nöjd som helst:)

Det jag saknar nu är möjligheten att köra en 3D-Bluray på min TV och frågar här efter en bra, extern blurayspelare (USB) som stöder 3D.
Alla tips och länkar är välkomna.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.