Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ino Audio lackning och montering.

676 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 February 2011 - 21:54

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Tänk såhär....

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA !!!!! :lol: ;) :( :( :(

Postad 25 February 2011 - 04:46

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

• 1671 inlägg
  • 0

Toarullarna får spela på tills vidare.. Får se om jag bygger lite fetare bas sen.

Och det är då jag undrar:

1. Varför

2. Hur i h*****e ska det gå till??

Tänk såhär klockan...

Bästa inlägget på LÄNGE!

Postad 25 February 2011 - 08:20

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Och det är då jag undrar:

1. Varför

2. Hur i h*****e ska det gå till??

Bästa inlägget på LÄNGE!

1. Varför inte...? Bas är ju kul. :lol:

2. Det är inte alls svårt ? Större eller fler element ? Fler lådor med mindre element med aktiv kompensering kanske ?

+1

Postad 25 February 2011 - 15:31

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0
Sitter och dricker en god czech bira och in väntar min burgare på texas burgers ;) sedan ska de drickas mjöd påtunnan med nissarna på faktiskt :D

Sitter och dricker en god czech bira och in väntar min burgare på texas burgers :D sedan ska de drickas mjöd påtunnan med nissarna på faktiskt :D

Postad 25 February 2011 - 16:20

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Sitter och dricker en god czech bira och in väntar min burgare på texas burgers ;) sedan ska de drickas mjöd påtunnan med nissarna på faktiskt :D

Sitter och dricker en god czech bira och in väntar min burgare på texas burgers :D sedan ska de drickas mjöd påtunnan med nissarna på faktiskt :D

Gött ! :D

Gött ! :D

Postad 25 February 2011 - 20:35

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Första gången svart på idag. Ser redan hyfsat ut. Ska försöka hinna dit och lägga på ett par gånger till imorrn.
Den matta klarlacken kommer inte förrän på måndag eller tisdag.
Bifogad fil  M1340019.JPG   32.76K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  M1340017.JPG   42.86K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  M1340016.JPG   48.49K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  M1340022.JPG   45.86K   0 Antal nerladdningar

Postad 25 February 2011 - 21:53

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
Ser tokbra ut bagörn!

Postad 25 February 2011 - 22:06

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Hur ställer du centern - får den ligga ner eller har du ljudtransparent duk?

Postad 25 February 2011 - 22:10

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Hur ställer du centern - får den ligga ner eller har du ljudtransparent duk?

Den ska stå på golvet under duken tills vidare.

Postad 26 February 2011 - 01:36

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

• 1671 inlägg
  • 0
I like! Kul att se att du lägger ner så mycket arbete på att få till en bra finish!

Postad 26 February 2011 - 03:47

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

I like! Kul att se att du lägger ner så mycket arbete på att få till en bra finish!

Jag stoppar inte in så här mycket pengar i ett system jag har tänkt att ha kvar länge, och sen rollar dom... ;)

Postad 26 February 2011 - 15:44

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Lager tre och fyra pålagt.

När farbror bagarmästare får en rinning gäller det att inte vara i närheten...

Postad 26 February 2011 - 17:44

Unregisteredefd85ed3
  • Unregisteredefd85ed3
  • Forumräv

• 576 inlägg
  • 0

Jag stoppar inte in så här mycket pengar i ett system jag har tänkt att ha kvar länge, och sen rollar dom... :)

Med roller får du en riktigt fin struktur!! :P

Postad 26 February 2011 - 17:59

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Med roller får du en riktigt fin struktur!! :)

Det är ju en del som tycker det är snyggt...
12 mm spån, helt ospacklat, och rollat med en långhårig roller...
Skitsnyggt... :P

Postad 26 February 2011 - 18:14

Unregisteredefd85ed3
  • Unregisteredefd85ed3
  • Forumräv

• 576 inlägg
  • 0

Det är ju en del som tycker det är snyggt...
12 mm spån, helt ospacklat, och rollat med en långhårig roller...
Skitsnyggt... :)

Haha, jag har mycket svårt att se att det skulle bli snyggt. :P

Postad 26 February 2011 - 18:32

jonas_79
  • jonas_79
  • Beroende

• 1085 inlägg
  • 0
Blir riktigt snyggt de där bakermann. :)

När ja rollade min mediamöbel använde ja en skumgummi roller och fick till de så jämnt och fint
de går att få med roller.

Självklart blir de mkt bättre med spruta och kompressor och ända sättet att lacka högtalare i denna prisklass och tycker att du verkar vara grym med färgspruta , när man sett alla din projekt och lackningar.

Själv skulle ja nog lämna in för lackning om man handlat dessa burkar med tanke på noll erfarenhet.

Tycker att du gör ett grymt jobb.

Postad 26 February 2011 - 20:13

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Blir riktigt snyggt de där bakermann. :lol:

När ja rollade min mediamöbel använde ja en skumgummi roller och fick till de så jämnt och fint
de går att få med roller.

Självklart blir de mkt bättre med spruta och kompressor och ända sättet att lacka högtalare i denna prisklass och tycker att du verkar vara grym med färgspruta , när man sett alla din projekt och lackningar.

Själv skulle ja nog lämna in för lackning om man handlat dessa burkar med tanke på noll erfarenhet.

Tycker att du gör ett grymt jobb.

Tack !! :)

Jag tror att det handlar om att vilja saker här i livet. Att inte vara rädd för att misslyckas.
Vad är det värsta som skulle kunna hända ? Att det blev skit, och att jag får lämna in dom på lack.
Vad förlorar jag då ? Någon tusing i färg, och ett gäng timmar. :(

Det ungefär som hemma när jag har hållt på och renoverat mitt hus under en massa år. Har inte tagit hjälp med ett skit förutom det som har varit så tungt att jag inte orkat det själv. Som att lyfta i nya fönster t.ex.
Det har kostat en massa tid och pengar att riva nya grejer som inte blivit bra, men jag har också lärt mej hur mycket som helst under resans gång... :P

Det är ju lite kul att ha lackat själv också. Sen blir det inte hundra, men med ett par blåsningar till, samt lite klarlack, tror jag att det kommer bli 95 i alla fall. :D

Det gäller ju att ta god tid på sej. Många gör ju felet att ha bråttom. Dom vill täcka direkt. Det går inte.
Jag lade på tre liter grundfärg med en massa slipning emellan. Kommer lägga på tre liter täckfärg. Sen blir det en och en halv liter klarlack.
Sett till antal kvadrat som en liter färg normalt sett räcker till lägger jag på "ganska" mycket... :P

Sen måste jag erkänna att frontar och center blir AVSEVÄRT bättre än surrarna.
Dom är svårlackade som FAN !!

Postad 27 February 2011 - 20:01

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Täckfärgen klar.
Hoppas att klarlacken dyker upp imorrn...

Postad 28 February 2011 - 05:59

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

• 1671 inlägg
  • 0

Jag stoppar inte in så här mycket pengar i ett system jag har tänkt att ha kvar länge, och sen rollar dom... :(

Det är precis det jag menar. Men jag tror att de allra flesta inte hade haft tålamodet och noggrannheten att grunda dem så många ggr som du gör. Men jag tror att slutresultatet i ditt fall kommer bli 100%-igt.

En annan intressant sak är det du säger om att inte vara rädd för att misslyckas. Jag har fått lära mig att de som aldrig gör fel, det är de som aldrig gör något...

Postad 28 February 2011 - 08:25

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Det är precis det jag menar. Men jag tror att de allra flesta inte hade haft tålamodet och noggrannheten att grunda dem så många ggr som du gör. Men jag tror att slutresultatet i ditt fall kommer bli 100%-igt.

En annan intressant sak är det du säger om att inte vara rädd för att misslyckas. Jag har fått lära mig att de som aldrig gör fel, det är de som aldrig gör något...

Grunda och slipa är ju inte skitkul.. Men det är kul om det blir bra ! :(
Ännu roligare är det om man någon gång i framtiden skulle sälja dom, och köparen inte ser att dom är amatörlackade, och man får betalt som man vill.. :(

Så är det nog absolut. I många fall när det handlar om att lära sej praktiska saker, så kostar det pengar.
Så är det bara. :unsure:

Postad 28 February 2011 - 18:53

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Jag tycker det ser skitbra ut bagarn. Är ju så man själv blir sugen på att ut och lackera någon gammal låda man har bara för att se om man kan lyckas själv :) Skulle man få en rinning är det ju "bara" att slipa ner det och börja om på nytt :o

EDIT: Hur går det med filterna bagarn? Har du börjat på dem än? :)

Redigerat av Svenn3SaataN, 28 February 2011 - 19:07.

Postad 28 February 2011 - 19:11

Lisa91
  • Lisa91
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0
Alltid kul att göra själv,ännu roligare om det blir bra dessutom!
Men lackering är en sån otroligt tråkig grej som man alltid överväger att lämna till första bästa svartlackerare.
Inom vissa kretsar så anses en omålad spån eller Mdf-låda vara otät.

Postad 28 February 2011 - 19:46

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

EDIT: Hur går det med filterna bagarn? Har du börjat på dem än? :)

Jag väntar på hjälp från en jättelång farbror...

Postad 28 February 2011 - 20:19

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Jag väntar på hjälp från en jättelång farbror...

Då får vi stressa honom så vi kan få ett rättelångt svar ifrån honom... Som vanligt :)

Postad 28 February 2011 - 21:44

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Klarlacken kom inte idag.. :)
Imorrn kommer släkten på kalas..
Får bli till att klarlacka dom på onsdag..
Teoretiskt sett skulle jag kunna montera ihop dom och provspela på torsdag..
Men det är bara i drömmarnas värld...
Till nästa helg ska det i alla fall provspelas. :)

Postad 28 February 2011 - 22:02

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Ser ju ut som skit, tur att dom skall gömmas i en källare!

:) :o :P

Tumbs up, när det kommer till tekniska prylar så har du inget tålamod då vippar du hellre sakerna i backen så det går i tusen bitar. Ganska överaskande att du lägger ner såpass på att få till finishen på dessa :)

Postad 28 February 2011 - 23:33

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Ser ju ut som skit, tur att dom skall gömmas i en källare!

:) :o :P

Tumbs up, när det kommer till tekniska prylar så har du inget tålamod då vippar du hellre sakerna i backen så det går i tusen bitar. Ganska överaskande att du lägger ner såpass på att få till finishen på dessa :)

Har du missat mina andra byggen Niklas...?
Bifogad fil  peerless.jpg   103.02K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  auras.jpg   74.53K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  aura2.jpg   88.56K   0 Antal nerladdningar

Postad 01 March 2011 - 09:38

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Menade bara på att med en sak har du tålamod och kan lägga ned massor av tid på medans teknikprylar så får dom ca 5 min på sig annars sitter dom i teglet :(

Postad 01 March 2011 - 12:08

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
Tycker att det är läge att posta nya bilder nu Bagarn..
nyfiken här ju! :(

Postad 01 March 2011 - 16:08

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Tycker att det är läge att posta nya bilder nu Bagarn..
nyfiken här ju! :rolleyes:

Det har ju liksom inte hänt något mer.. Skillnaden mellan varje svart lackning syns ju inte på bild..
Väntar på klarlack..
Kom inte idag heller... :P

Menade bara på att med en sak har du tålamod och kan lägga ned massor av tid på medans teknikprylar så får dom ca 5 min på sig annars sitter dom i teglet :(

Men så är det enbart när jag inte fattar. Teknik och sånt ska bara funka. Det ska man inte behöva greja med.
Med dom praktiska grejerna har jag tålamod. Eller med det jag kan kanske...

Postad 01 March 2011 - 16:32

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
Ok, sugen på att se resultatet av ditt slit..
Får man med dämpmaterial, internkablage, reflexrör och polskruvar/terminaler i dessa byggsatser också?
Är det en "komplett" byggsats så att säga?

Postad 01 March 2011 - 16:38

Blixten_no1
  • Blixten_no1
  • Lärjunge

• 408 inlägg
  • 0
Man får med minsta lilla grej som behövs för att montera i hop dom.
Dock inga reflexrör eftersom dom här är helt slutna.

Postad 01 March 2011 - 16:40

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0

Aha såpass :(
Skönt när allt är med..

Postad 01 March 2011 - 17:03

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Förutom allt som Ingvar glömmer att skicka med, för att han tror att han kan plocka ihop allt utan plocklista... :(

Postad 01 March 2011 - 17:34

Blixten_no1
  • Blixten_no1
  • Lärjunge

• 408 inlägg
  • 0
Därför har man med sej en lista på allt så det inte blir fel =)
Tur att man bor nära om nått skulle bli galet men har inte blivit det nån gång av alla gånger jag vart o handlat.

Postad 01 March 2011 - 19:35

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Därför har man med sej en lista på allt så det inte blir fel =)
Tur att man bor nära om nått skulle bli galet men har inte blivit det nån gång av alla gånger jag vart o handlat.

Menar du att JAG ska behöva ta reda på varenda liten komponent som ska ingå i ett par i56, en r28 och åtta a2...? :(
Jag köper ju liksom en komplett byggsats ? Vore det inte bättre om HAN hade en plocklista...? :P

Postad 01 March 2011 - 19:39

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Vore det inte bättre om HAN hade en plocklista...? :(

Ingvar skulle kunna göra allt bättre på de flesta plan när det gäller planering och utförande av saker känns det som, men han är som han är :P

När jag handlade prylar tog han mina ~30 papp i femhundringar och slänge bakom soffan. Dom kanske ligger där än.

Postad 01 March 2011 - 19:43

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Min klarlack... Fy FAN vad irriterande... :(
Snabba är dom ju inte direkt...

BEVAKNING 2011-03-01 10:01 Felsorterat eller feldistribuerat
UNDER TRANSPORT 2011-03-01 04:30 Paket har avgått sorteringsterminal. Invänta avisering med löpnummer.
SORTERAD 2011-02-28 10:40 Paket har passerat sorteringsterminal.
INLÄMNAT PAKET 2011-02-24 16:47 Paketet är skickat av avsändaren.
FRAKT BOKAD 2011-02-24 14:33 Avsändaren har bokat frakt. Schenker inväntar paket.

Ingvar skulle kunna göra allt bättre på de flesta plan när det gäller planering och utförande av saker känns det som, men han är som han är :P

När jag handlade prylar tog han mina ~30 papp i femhundringar och slänge bakom soffan. Dom kanske ligger där än.

"Han är som han är" tycker jag inte riktigt funkar... För mej fattades dämpet och kondingarna till a2:orna..
Han undrade om jag kunde komma och hämta dom... 25 mil enkel resa...

Han tog mina ~många fler tusenlappar och slängde på soffan.. Han räknade inte ens...

Postad 01 March 2011 - 19:50

Blixten_no1
  • Blixten_no1
  • Lärjunge

• 408 inlägg
  • 0
nej inte varje pinal givetvis, men om man skriver att man ska ha tex delningsfilter dämpmaterial skruv och kablage så glömmer han inte så lätt.

Postad 01 March 2011 - 19:54

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

nej inte varje pinal givetvis, men om man skriver att man ska ha tex delningsfilter dämpmaterial skruv och kablage så glömmer han inte så lätt.

Men ändå... "glömmer inte så lätt"...? Vi andra som glömmer saker skriver väl ner dom så vi kommer ihåg...?
Vore det inte bättre att ha en plocklista så skulle det ALDRIG saknas grejer ??

Men han plockade ju ihop delningsfiltren, men glömde kondingarna till a2 ?
Han plockade ju fram dämp till i56 och r28, men glömde till a2 ?
Hur ska jag kunna veta vad som ska ingå...? Han kom ju bara springandes med en massa grejer som jag skulle lägga ner i lådor...
Jag har inte börjat bygga filtren än.. Hoppas inga komponenter saknas till dom... :(

Redigerat av Bakerman, 01 March 2011 - 19:55.

Postad 01 March 2011 - 19:58

Blixten_no1
  • Blixten_no1
  • Lärjunge

• 408 inlägg
  • 0
jo visst är det så men han är inte den mest ordningsammaste av oss alla så man får hålla koll själv, om du måste hämta sakern så hojta till så kan jag kanske fixa det genom post.

Postad 01 March 2011 - 20:44

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

jo visst är det så men han är inte den mest ordningsammaste av oss alla så man får hålla koll själv, om du måste hämta sakern så hojta till så kan jag kanske fixa det genom post.

Det skulle vara bussigt.. Ska ringa till Ingvar i veckan och prata med honom.
Men han får stå för fraktkostnader. Det tänker inte jag göra. Ren principsak.

Postad 01 March 2011 - 23:36

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Det är som på Ikea att det alltid saknas någe. Och dom har väll samma förnamn Ingvar eller *S*

Postad 02 March 2011 - 09:17

Unregistered068316fc
  • Unregistered068316fc
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

Förutom allt som Ingvar glömmer att skicka med, för att han tror att han kan plocka ihop allt utan plocklista... wink.gif

Jag handlade bara ett par piP i byggsats men han glömde dämp och jag fick ringa tillbaka honom när jag kom på det. Jag tror dessutom att vi var i fyra olika rum/lokaler för att få ihop delarna till mina piP :blink: En positiv grej med det var att vi även hamnade en stund i källaren och hann lyssna på hur piP kan låta.

Ser fram emot dokumentation på nästa steg i monteringen.

Postad 02 March 2011 - 10:19

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Ingvar har någar svagheter och en av dom är (och han erkänner det också) att han har verkligen inte lätt för att hålla ordning på saker. logistik är inte hans starkaste sida, men det är sådan han är, han är liksom helt hopplöst dålig på det, men det får man på köpet. det är liksom sådan som Ingvar är... Det är inte så lätt som att han bara borde ha en lista för det fungerar inte så.

Man kan likna det vid att du tycker att elektronik bara ska fungera och hu är inte så "haj" på det, men då säger jag att du får väll bara helt ankelt ta och lära dig exakt hur du ska göra för att få den att fungera. :blink:
Alla har vi våra brister/svagheter... en av Ingvar's är logistik, en av dina är att ha tålamod med elektronik som inte gör som du vill och en av mina är att jag är så förbaskat "trögstartad" och har svårt att "ta mig för" saker...

Och som vi alla vet när det gälelr saker som man har genuint svårt för, så är det "inte bara att" utan det är så mycket mer än så, fast helt oförståeligt för dom som inte har problem med just detta, då det för dom är så självklart.

jag tycker alltså att man får acceptera att Ingvar har denna bristen, han e ju en trevlig prick och han har många bra kvaliteter som människa. Logistiken borde kanske någon annan sköta åt hono, det är ju inget jättejobb att göra ordning på dom delar där det brister så att saker inte glöms bort att skickas med osv... Men det är ju något som någon bekant till honom i stort sätt får ta på sig av ren vänlighet i sådant fall.

Edit: Bagar'n, kolla med honom om han inte har möjlighet att skicka dämpet + kondingar till dig, han borde göra det tycker jag med...
Synd att du inte hade en lista innan, jag har det alltid och/ eller vet exakt vad som ska ingå så att jag kan kolla så att allt kommit med, just för att jag varit med om vid några tillfällen att det saknats delar.

Edit2: "filter" till A2 är ju bara en kondng/högtalare på 2,2uF, det är en Wima filmkonding (den fyrkantiga lilla i vit/grå plast)

mvh//David

Postad 02 March 2011 - 16:09

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Man kan likna det vid att du tycker att elektronik bara ska fungera och hu är inte så "haj" på det, men då säger jag att du får väll bara helt ankelt ta och lära dig exakt hur du ska göra för att få den att fungera. :blink:
Alla har vi våra brister/svagheter... en av Ingvar's är logistik, en av dina är att ha tålamod med elektronik som inte gör som du vill och en av mina är att jag är så förbaskat "trögstartad" och har svårt att "ta mig för" saker...

mvh//David

Det är ABSOLUT inte samma sak..
Att lära sej saker kan ju ta flera år..
Att ha tålamod med saker kan man ha eller inte.
Att skriva ihop en plocklista på alla högtalare skulle ta honom en kväll.
Det är ju liksom trots allt försäljning han håller på med, och det är ju inga småpengar...
Sen skulle det bara vara att pricka av grej för grej. Skitenkelt.
Jag menar, han har ju lyckats knåpa ihop en prislista på 6520397465873 sidor, och ett manifest på 328464528729937467389293776474838237265265273849404048747 sidor.....

Redigerat av Bakerman, 02 March 2011 - 16:10.

Postad 02 March 2011 - 16:32

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Men det tänker inte jag argumentera vare sig för eller mot här nu... :blink:
ditt filter är för övrigt klart och listan, dom kommer på mail senare i kväll när jag e hemma :P

Redigerat av nejjagärintetillbaka, 02 March 2011 - 16:33.

Postad 02 March 2011 - 18:03

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Men det tänker inte jag argumentera vare sig för eller mot här nu... :blink:
ditt filter är för övrigt klart och listan, dom kommer på mail senare i kväll när jag e hemma :P

GÖTT !! :D

Postad 03 March 2011 - 08:21

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jag gjorde om lite och skippade "listan" så nu är allt med på filterchemat, tyckte att det borde vara ÄNU tydligare, nu borde det gå gallant !

Och har du frågor så är det bara att höra av dig, den ligger nu på din Mail :P

mvh//David

Postad 03 March 2011 - 08:56

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Jag gjorde om lite och skippade "listan" så nu är allt med på filterchemat, tyckte att det borde vara ÄNU tydligare, nu borde det gå gallant !

Och har du frågor så är det bara att höra av dig, den ligger nu på din Mail :P

mvh//David

Det där kommer jag nog kanske att kunna lösa...
r28 då...? ;)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.