Ska gå igenom kameran senare och se om bilden blev bra =).
Fanns en till som jobba där som byte om till civila kläder och tog över golve.
Redigerat av USiT2009, 29 August 2011 - 15:58.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
MondayBar, Summer Cruise 2011 (26-28/8)
Startad av
USiT2009
, Jun 29 2011 12:39
88 svar till detta ämne
Postad 29 August 2011 - 15:57
Japps henne såg jag, och har på bild. Hon ville ta kort på oss då jag hade kossan på mih och då passade jag på att ta av henne med. Är ju bara att fråga om man får ta kort, 9 av 10 säger ja.
Ska gå igenom kameran senare och se om bilden blev bra =). Fanns en till som jobba där som byte om till civila kläder och tog över golve. Redigerat av USiT2009, 29 August 2011 - 15:58. Postad 29 August 2011 - 16:08 Hehe, du vet vem jag mena Tyvärr är jag lite blyg av mig så jag våga inte fråga, känner visserligen ice-photo-killarna, ska höra med dom om dom har nån bild på henne.
P1000063.JPG 763.07K
1 Antal nerladdningarBtw, så såg jag ingen kossa på båten, ser du verkligen ut som en kossa, jag såg bananer i pyjamas, en av Piff och puff, äcklig nunna, hästskalle och kanske några till. Postad 29 August 2011 - 16:16
Hehe, fanns massa hästar. Jag var häst ett tag med, sen låna jag ut den när vakten sa att det var dags att dra på kossa dräkten igen =)
Piff var inne hos oss och bevisa att det inte bara är Shakira som har moves på rumpan. B1 har varit Stewie tidigare resor. Ska se om jag hittar bild på mig själv som kossa och kasta upp här Postad 29 August 2011 - 16:26 Stewie har jag aldrig sett tror jag, verkar vara lätt att missa vissa dräkter, såg en Deadmou5 huvud i en av hytterna men ingen som hade den på sig. ...glöm inte Angelina Postad 29 August 2011 - 16:31
Neh då, "angi" kastar jag upp när jag kommit åt kameran.
Deadmou5 huvudet har han byggt själv, hade den på sig på black&white kryssningen. Postad 29 August 2011 - 16:48 Är det så att "ni" som kör med dräkter blir tjenis med varandra eller är ni ett gäng från början? Chrisofsweden Jag för en gång skull fick sova väldigt länge på den här kryssningen så jag missa sundeck helt. La mig första natten kl 5.30 på lördagsmorgonen, sov till 8.30 när dom ropa ut att man skulle till frukostbuffén, somna om och vakna sen igen vid 11-snåret för att dom ropa ut efterlysningar, somna om och sov till kl.17.30. Gick upp, duscha, på med Space Triben, tog kontakt med alla som inte legat i dvala för att kolla vad som hänt sen var det bara gå på dansgolven igen vid 21.00 och kliva av golvet vid 5.00 på söndag morgon, sova 3-4h sen kliva av båten Hade väldigt lugna grannar som inte dunka Hardstyle i hytterna under dagen. Postad 30 August 2011 - 05:27
Hitta en bild från kryssningen som kan göra Kamui glad
293565_10150271946721733_576426732_7893250_964306_n.jpg 54.47K
2 Antal nerladdningar
Postad 30 August 2011 - 07:21
Menar du att dom snygga brudarna tynat bort och försvunnit.... ?! Vem har stulit dom... ? Eller bara att dom inte visar kassler lite mycket som förr utan vi är på väg tillbaka till 70talet... ?!
Hehe, ja... that's what im talking about ! Kassler ! Postad 30 August 2011 - 07:33
Det är som du säger, man blir tjenis efter några resor. Dräkten sticker ju ut lite mer än vanliga kläderna som används så lättare att lägga dem på minnet =) En av nissarna med dräkter hade jag på MSN och utan att veta om det så fick jag reda på att han också brukar åka med på MB. Jag som kossa =)
IMG_0684__Small_.JPG 56.75K
1 Antal nerladdningarVarför hittar jag inte bilden på fröken bartender, hittar på andra fröknar men inte henne. Undra om jag tog bilden med polarens kamera (vi har likadana). The hunt will continue...
IMG_0693__Small_.JPG 52.6K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av USiT2009, 30 August 2011 - 07:42. Postad 30 August 2011 - 07:44
Första bilden är mer min ålderkategori, men man ska inte åldersdiskriminera så jag brukar skita i vad det står på pappret och köra på magkänslan...
Känns det bra så Go go GO ! Postad 30 August 2011 - 07:50 Ahhh, då såg jag dig flera gånger Sorry, tänkte mig inte den dräkten som kossa, har för länge sedan sett en med stor kossadräkt i "sammet" som Piff med stora spenar etc. En till bild på Suzzi, hon är sjukt läcker, rycker det inte i baguetten hos dom ser henne borde dom kolla upp sin läggning
Postad 30 August 2011 - 07:54
Mm den stora kossan var samma person som var Stewie.
Då min nuvarande kossa dog, r.i.p., så kommer nästa kossa att ha spenor och sånt, samt så kommer en annan dräkt att lanseras Ropa om du ser mig på Lucia så bjuder jag på några bärs =) Glöm inte hennes blogg http://hardwithstyle.soclog.se/ Postad 30 August 2011 - 08:26
@ Lactoferrin med Suzzi: En riktig karl ställer sig upp för damerna...
Ja, hon var helt enkelt stört snygg, finns ngeting med att tillägga eller kommentera, over and out ==> (ut och svalka av mig Postad 31 August 2011 - 20:58
Den högra damen föll mig i smaken faktiskt. The things I would do to her... Men brallorna du länkar Lacto, wtf?! Går ni runt med såna på dessa kryssningar? Postad 01 September 2011 - 05:27
Själv blandar jag med Jeans
Byxorna är mest för dom större eventen, e kul att ha på t.ex. Q-base @Kamui: Jepp, innstämmer om hon till höger i bild, och Jääävlar va kåt blick hon har också Hon hade helt klart varit mitt val, lite mer kvinna att ta i också, det är mysigare. Postad 01 September 2011 - 06:00 Ja man måste ju ha nåt som matchar kasslern brudarna har Just dom brallorna i länken är lite out of my style eftersom dom är så jäkla breda utan jag kör med dom som jag visa på bilden jag la upp tidigare, som dessa fast vitt ist för neon: 11 fickor har dom
Redigerat av Lactoferrin, 01 September 2011 - 06:01. Postad 01 September 2011 - 06:39
Jag såg det på bilden!
Q-base säger mig inget, det är en annan värld för mig detta Japp, hon har ett visst sug i blicken får jag säga. Men en fråga, båda tjejerna på bilden har några ringar (hårsnoddar?supersize kondomer?) hängandes i nätstrumporna. Vad är grejen med det?
Haha, fy fan alltså! Galet Postad 01 September 2011 - 06:43
Ne, har man inte varit på event så vet man inte, men de e nice me rörliga, sköna och passande kläder Och kassler finns det oftast gott om! Ja, det e något där asså "snoddarna" är nog sådanna dära lysande saker, i mörkret så komme det se ut som lysande runda ringar Helt onödigt och inte snyggt, inte där i alla fall... Skulle dom ha varit utan, men aja... nu ska man inte gnälla dom är jätte fina båda två i alla fall Postad 01 September 2011 - 08:57
Aha, då är jag med. Skum subkultur detta måste jag säga Postad 01 September 2011 - 09:03
Haha, aaa men helt underbar
And i know you like it! Redigerat av nejjagärintetillbaka, 01 September 2011 - 09:03. Postad 01 September 2011 - 17:48
Q-Base är ett evenemang i Düsseldorf, en gammal nazi-bas som är nerlagt och ligger precis intill internationella flygplatsen Weez (har jag för mig att det stavas). http://www.youtube.c...player_embedded Dom lysande ringarna ger dom ut i baren som drinkpinnar men det finns även några som tar med en hel drös med egna och ger ut till folk, det ska lysa och blinka Postad 01 September 2011 - 18:18
Stämmer bra. Jag hade t.ex. med mig 80st såna här och jag delade ut. Da Syndrome fick t.o.m. några av mig som han hade uppe på scen =) ![]()
Redigerat av USiT2009, 01 September 2011 - 18:21. Postad 02 September 2011 - 07:10
Artikel i dagens Metro om MondayBar.
http://www.metro.se/...;HEXQ3QZIud3RA/ "Jag har inte sovit på över ett dygn och det gungar som bara fan. Det är dags att tacka för sig. När hissdörren öppnas och två stycken i ”Bananer i pyjamas”-dräkter kommer ut börjar jag undra om jag har vaknat och att barnprogrammen börjat. I bädden hörs ekot från grannens boombox ända fram tills vi är i land." Redigerat av Lactoferrin, 02 September 2011 - 07:20. Postad 02 September 2011 - 07:24
Trevlig artikel
blev man ju avis... man skulle ha viljet följa med, men hade inte kunnat oavset så... ja, det är kul att Monday Bar finns ! att man kan, nära hemma ! gå på något riktigt roligt rave och inte "behöver" gå på dom stora eventen enbart... Men jag blir bara mer och mer taggad inför Q-basen, nu är det ganska exakt en vecka kvar tills det är dags att flyga ner till tyskland. Mmmm Postad 02 September 2011 - 19:53 Har du varit med på nån kryssning nån gång? Postad 03 September 2011 - 12:46
Jo, men bara en... sedan jar jag varit på black i slussen två gånger också.
Postad 03 September 2011 - 18:30 Vilken kryssning och när? Är det kolingsborg vid slussen, nu dom senaste gångerna? Det kommer en till black där om nån vecka eller om det var månad men jag kommer inte gå dit, kass lokal, kassa högtalare, musiken låter skit, dom ska köra nån white oxå med en av mina favoriter Sean Tyas men det blir nog inte det heller, väntar tills Halloween som förhoppningsvis blir på Münchenbryggeriet. Postad 04 September 2011 - 18:56
springbreake nu i våras, och dom övriga gångerna på det kassa KOLINGSBORG....
Men det är ändå 100% gånger bättre än dom vanliga "klubbarn" runt om i stan... MEN, bäst upplevelse verkar ändå dom store Eventen ge Postad 11 September 2011 - 08:38 Hur går det, hittat några bilder på Angelina? Postad 03 October 2011 - 07:07
Fan Lacto, det där var inte grade A kassler... *besviken*
Har du inget annat? Postad 03 October 2011 - 08:04
Säg som det är, du får aldrig nog!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |