Jag har letat efter andra country/bluegrass låtar..dina rekommendationer tas emot med öppna armar!
Kommentarer till Nuvarande uppsättning av lapbeg
Startad av
lapbeg
, Oct 23 2011 13:02
61 svar till detta ämne
Postad 28 August 2012 - 20:24
Hej lapberg, din finsmakare! Måste bara erkänna att jag brukade sällan lyssna på Bluegrass, av en slump fick jag lyssna på Alison Krauss "it doesnt matter" låten när jag skulle provlyssna Dynaudio C2 golvarna hos referenceaudio..jag var helt blowing away! det är svårt att beskriva känslan när jag väl sätter mig framför Sonus'arna..och naturligtvis ska jag ha en kopp kaffe vid sidan om:))..
Jag har letat efter andra country/bluegrass låtar..dina rekommendationer tas emot med öppna armar!
Postad 01 October 2012 - 18:15
Haha
tack så mycket! kan bara hålla med om att cv inte är kända för att vara snygga, men dessa är på god väg ialla fall
. Grymt snyggt hem för övrigt!
Postad 03 October 2012 - 19:30
Hej!
Vad heter tapeten, eller vilken tillverkare har den?
Är det Duro Vira Svart?
Vad heter tapeten, eller vilken tillverkare har den?
Är det Duro Vira Svart?
Postad 16 January 2013 - 23:34
Riktigt snyggt! Hur tycker du ljudet i 30 högtalarna är, funderar på hkts 20 30 eller 60 bli inte klok på vilka man ska välja
Postad 26 January 2013 - 19:24
Joakim N: har inte hört hkts20, men jämförde 30 och 60. Valet föll på 30 eftersom de faktiskt lät bättre i mina öron och 60 kostade nästan 3 000 kr mer. Jämförde även med Kef's "ägg", men tyckte de lät instängda. Det enda negativa jag har att säga om hkts är att de är trögdrivna.
Jag har dock inte testat att köra dem som musikhögtalare, då jag har separat 2-kanalssystem.
Jag har dock inte testat att köra dem som musikhögtalare, då jag har separat 2-kanalssystem.
Postad 01 July 2013 - 04:54
Fin anläggning och alla högtalare är jätte häftiga. Och antar att det låter jätte bra också. 10p från mig
Postad 22 September 2013 - 15:26
Rent! Apple har ju helt klart dem snyggaste designmässigt utförda prylarna!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
10 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?