Kommentarer till BatCave V1 av film-fanatiker
Startad av
film-fanatiker
, Jan 22 2012 17:30
63 svar till detta ämne
Postad 15 January 2013 - 02:21
Bio är bäst hemma då man kan göra som man vill. Jag har alltid frågat mig. Hur pausar man filmen på en biograf?
10p
Postad 09 February 2013 - 00:14
Det stämmer att bio är bäst hemma
Men händer ju att man går på bio i Stockholm. Dock inte ofta! Här nere så är biograferna helt värdelösa. Har dock inte provat i Kalmar ännu, men ska ge dem en shans. Mitt behov att gå på bio har dock reducerats rejält, sen jag började med projektor för några år sedan. Och nu med det här rummet så ja vad ska man säga, måste upplevas
Postad 12 May 2013 - 18:07
Är avundsjuk på ditt 9.2 system och allt som låter som
du beskrev tex det där med att det låter uppifrån tex vid regn och flygplan. Hoppas att jag är får ett bra ljdsystem jag med mitt bör komma nu o dagarna. I morgon så börjar jag med podierna mm.
du beskrev tex det där med att det låter uppifrån tex vid regn och flygplan. Hoppas att jag är får ett bra ljdsystem jag med mitt bör komma nu o dagarna. I morgon så börjar jag med podierna mm.
Postad 29 June 2013 - 13:43
Tack för alla fina kommentarer så här långt
Men börjar bli dags o uppdatera albumet nu, då jag flyttat projektor hyllan och satt in kontrollskärm etc i rummet. Så några av de gamla bilderna åker bort o nya tillkommer inom snart. Än en gång tack för alla de fina kommentarerna, det är en bidragande faktor till att det är så kul att fortsätta
Postad 28 July 2013 - 23:49
Kommer nya bilder i September
Min kära systersons tjej är i Kreta o kommer inte hem fören September månad... Drygt att vänta på att få rummet lite mer proffsigt fotat med systemkamera. Samt någon som kan ta bra bilder med
Jag suger på att fota!
Postad 19 September 2013 - 07:44
Nähä hon fick visst jobb på ett hotell på Kreta som massörska och tolk, så min kära fotograf/massörska kommer inte hem fören i Oktober nån gång... Jaja ni får ha lite tålamod och jag med
Postad 19 January 2014 - 00:54
Härligt krypin du har! extra kul att du kör samma typ av tema som jag! vill komma med ett tips! måla dörren ock listerna i samma som du målade taket med. Det gjorde jag och blev skitnöjd! Med vänlig hälsning mettlica
Postad 18 September 2015 - 20:26
Fåtöljerna ser oerhört bekväma ut!
Tänkte också inhandla 1+1 oscar recliners, har lite tight med utrymme dock, så tänkte se om jag kan besvära dig med mått? haha
Hur brett är hela ekipaget och hur mycket utrymme måste man ha bakom och framför fåtöljerna för att höja upp fotstödet samt sänka ner rygg stödet helt?
Tänkte också inhandla 1+1 oscar recliners, har lite tight med utrymme dock, så tänkte se om jag kan besvära dig med mått? haha
Hur brett är hela ekipaget och hur mycket utrymme måste man ha bakom och framför fåtöljerna för att höja upp fotstödet samt sänka ner rygg stödet helt?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
100 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?