Där slog du sannerligen huvudet på spiken, all heder åt dig!Undrar lite vad du vill med den här tråden. Att en produkt är hypad kan ju faktiskt bero på att den också är ovanligt bra. Recensionerna, de professionella verkar ju rätt eniga om att HRT är en lyckad produkt. En bieffekt av det borde då vara att även konsumenter ställer sig bakom den hyllningskören. Inte särskilt konstigt. Vad sen gäller att hålla sig till tråden så undrar jag vad du menar. Skall jag skriva att jag också misstänker att produkten är hypad utav fel orsaker och spä på dina konspirationsteorier. Det är ju trots allt inget annat än indicier och dylika inlägg vore ju enbart upprepningar och bekräftelser på dina egna inlägg.
Sen tycker jag att du om någon borde vara tolerant med lite utsvävningar från huvudämnet. Du har ju själv bidragit till att förstöra en mängd trådar med ditt svammel om blindtester och ständiga påpekanden om att människor hör fel, men enbart då gånger de tycker något låter bra. Om de tycker något låter dåligt eller inte speciellt bra så kommenterar du sällan det. Kliv ner från dina höga hästar och acceptera åtminstone en bråkdel av den ämneslattitud du själv ständigt utnyttjar i alla andra trådar.
HRT enormt "hypad" på forumet.
Postad 30 January 2012 - 10:57
Postad 30 January 2012 - 11:18
Problemet är väl bara det att väldigt många som "hypar" HRT är nyskapade medlemmar som inte gjort något annat än just hypa HRT i de få inlägg personerna skrivit. (Skapa konto -> skriva att HRT är bäst -> logga ut -> kommer aldrig mer tillbaka)Undrar lite vad du vill med den här tråden. Att en produkt är hypad kan ju faktiskt bero på att den också är ovanligt bra. Recensionerna, de professionella verkar ju rätt eniga om att HRT är en lyckad produkt. En bieffekt av det borde då vara att även konsumenter ställer sig bakom den hyllningskören. Inte särskilt konstigt. Vad sen gäller att hålla sig till tråden så undrar jag vad du menar. Skall jag skriva att jag också misstänker att produkten är hypad utav fel orsaker och spä på dina konspirationsteorier. Det är ju trots allt inget annat än indicier och dylika inlägg vore ju enbart upprepningar och bekräftelser på dina egna inlägg.
Hade hypen kommit från blandade rutinerade rävar så hade ingen misstänkt någon. Det som är intressant är också att det inte accepteras något negativt om HRT i "deras" trådar...
/ea
Postad 30 January 2012 - 11:24
OBS!! Vill varna allmänheten, den tar över hjärnan och är oerhört farlig framförallt för alla konsumenter som inte kan tänka för sig själva utan bora flockar efter strömmen och brukar göra som ni tror att majoriteten gör.
Redigerat av Isaac, 30 January 2012 - 11:32.
Postad 30 January 2012 - 12:35
Men någonstans är det väl ändå tänkande människor som läser tråden. Jag menar, skulle alla köpa allt som visas i tex. tv-reklam skulle vi bada i dambindor, antirynkkrämer osv.Problemet är väl bara det att väldigt många som "hypar" HRT är nyskapade medlemmar som inte gjort något annat än just hypa HRT i de få inlägg personerna skrivit. (Skapa konto -> skriva att HRT är bäst -> logga ut -> kommer aldrig mer tillbaka)
Hade hypen kommit från blandade rutinerade rävar så hade ingen misstänkt någon. Det som är intressant är också att det inte accepteras något negativt om HRT i "deras" trådar...
/ea
Och apropå att det inte accepteras negativa omdömen i "deras" trådar så är ju förhållandet det omvända i denna.
Postad 30 January 2012 - 12:59
Sen när skrev de "professionella" recensenterna något annat än hyllningar?Undrar lite vad du vill med den här tråden. Att en produkt är hypad kan ju faktiskt bero på att den också är ovanligt bra. Recensionerna, de professionella verkar ju rätt eniga om att HRT är en lyckad produkt. En bieffekt av det borde då vara att även konsumenter ställer sig bakom den hyllningskören.
Postad 30 January 2012 - 13:18
Det blir bara massa tjafs. Räcker med de HRT-trådar som redan finns.
Du får ha lite tålamod "mittiprick", ingen av oss Admins/Supermods/Mods jobbar med det här, vi gör det frivilligt.
Dessutom är det som någon skrev, lite problematiskt att bevisa att det är några som hypar HRT för egen/företags vinnings skull.
Tråd låst.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
9 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?