Kommentarer till Bio Betong av Bushmyra
Startad av
Bushmyra
, Aug 07 2012 21:00
67 svar till detta ämne
Postad 25 December 2012 - 16:23
mankeystyle jag har ca 3,5-4 meter mellan huvudet och duken. det funkar alldeles utmärkt..
Postad 31 December 2012 - 00:39
Tackar för det
Det dök upp ett demoex. för ok peng, så vipps rök pengarna jag fick ihop när jag sålde av de gamla prylarna, men men
. Har börjat förstå mig på min DVE kalibreringskiva nu och har testat mig fram på tv'n min och tycker det ger ett lyft bildmässigt, Om du vill kan vi prova och kalibrera projektorn något tag kanske?
Postad 03 January 2013 - 12:54
Skit häftigt!
vadå? kalibrera projjen? har en optoma hd 20 ock är inte helt nöjd med bilden. tycker det ser ut som "brus" liknande eller nåt.. trots bluray..
hur som helst du kan va super nöjd! 10p
vadå? kalibrera projjen? har en optoma hd 20 ock är inte helt nöjd med bilden. tycker det ser ut som "brus" liknande eller nåt.. trots bluray..
hur som helst du kan va super nöjd! 10p
Postad 03 January 2013 - 20:42
Tack tack ! Funderar lite på vad jag ska göra härnäst ,,har njutit bara nu avvden är klar ,,lampan har brunnit 200 timmar exakt i dagsläget
Postad 16 February 2013 - 14:27
Förjäkla stiligt alltså! Skulle lätt kunna tänka mig att spendera många timmar i denna underhållningens högborg
Postad 04 March 2013 - 19:32
Armfelt . Tack! Jo det blev bra
kul att få va med i hemmabio tidningen.
Postad 10 July 2013 - 18:17
Läääänge sen jag var in här .. har lust att uppdatera bion lite men vet inte vad som ska ske riktigt. efter sista hemmabio tidningen blev jag sugen på en tema bio
men vi får se vad som sker
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
58 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?