Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

XTZ Earphone-12 DSP

109 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 mars 2013 - 00:55

megagurka
  • megagurka
  • Beroende

• 1 237 inlägg
  • 0

Är du ute efter in-ear så måste Xtz vara ett alternativ (om man gillar det imo ganska tunna ljudet) men går det lika bra med "over-ear" så hittar man imo många andra alternativ som troligen låter mycket bättre.

Jag är primärt efter in-ear eftersom det är så mycket smidigare att ha med sig, men på jobbet kan jag tänka mig att ha större lurar med bättre ljud. Hemma har jag inget behov av hörlurar.

Postad 14 mars 2013 - 18:09

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

• 2 573 inlägg
  • 0
Hörde precis en snutt av Peter Jöback och kom av någon anledning att tänka på Xtz Earphone 12... :P Jöback är av många ansedd som en utmärkt sångare men jag tycker han saknar "kropp" och styrka i sin röst, lite som Xtz faktiskt. Passar säkert bra för en del och sämre för andra.

Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 14 mars 2013 - 18:10.

Postad 15 mars 2013 - 13:42

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

• 832 inlägg
  • 0
Plåga inte dig själv att använda dessa lurar då! Kör på dina referece lurar istället.
Jag har ett par Jays och ett par XTZ och i mina öron låter klart XTZ bättre.
Och det är de enda lurarna jag har, så kan inte utala mig hur andra lurar låter. Jag är inte specielt intresserad av hörlurar, lyssnar till 98% på mina referece burkar hemma.

Postad 16 mars 2013 - 00:02

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

• 2 573 inlägg
  • 0
Varför ge dem 10/10 av i betyg om du endast jämfört dem med Jays och varför vdbfa reklamblad från Fyndbörsen om du inte är intresserad av dem undrar jag då...? Jag tycker det skall bli mycket spännande och se om den eventuella appen för android blir av (Fyndbörsen ger inget klart besked på den frågan) och ev. ge ett lyft i ljudet (även om det kanske inte är så mycket mer än "eq-pill").

Postad 16 mars 2013 - 00:33

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

• 832 inlägg
  • 0
Allt jag köper får en 10p :) Vad har du mittiprick då för källa till dina lurar du då testar? Du skriver ju att " så låter det tunt och lite grått och oengagerande, förmodligen ifh beroende på den nästan uteblivna basen" Till min källa jag kör dessa lurar låter det inte alls tunt, och den uteblivna basen? Jag har bas så det räcker och blir över.

Jo är intresserad av dessa lurar de 2 % som blir över till att lyssna på lurar. Och de 98% som blir över lyssnar jag på mina golvare som gillar just nu :)
Sov gott :)

Redigerat av Audio One, 16 mars 2013 - 00:34.

Postad 16 mars 2013 - 08:01

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

• 2 573 inlägg
  • 0

Till min källa jag kör dessa lurar låter det inte alls tunt, och den uteblivna basen? Jag har bas så det räcker och blir över.

God Morgon! ^_^ Precis... Som jag sa så tycker vissa att Jöback låter kanon, andra att han låter inget vidare alls. Xtz låter imo helt ok men absolut inte utan brister och då speciellt tydliga om jämför med "over-ear" i prisklassen (eller strax under tom). Du borde lyssna på lite bättre lurar så hade du direkt förstått att det faktiskt kan låta mycket bättre än det som xtz presenterar, speciellt om du skall dela ut betyg och reklamblad för dem eller diskutera dem.

Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 16 mars 2013 - 11:26.

Postad 29 mars 2013 - 20:12

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

• 2 573 inlägg
  • 0

Jag är primärt efter in-ear eftersom det är så mycket smidigare att ha med sig, men på jobbet kan jag tänka mig att ha större lurar med bättre ljud. Hemma har jag inget behov av hörlurar.

Har det blivit några Xtz? :) Köpte ett par Audio Technica ATH-ES55 då de just nu går att få för 600 kr och ville ha ett par slutna onear för mindre läckage. Gillar man Xtzas ganska klara ljud så kanske man uppskattar även dessas imo ganska likartade karaktär. Nästan samma pris just nu och minst sagt klart bättre än Xtz på allt imo (även om den lite hårda och ljusa karaktären inte passar alla).

Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 29 mars 2013 - 20:13.

Postad 29 mars 2013 - 22:18

megagurka
  • megagurka
  • Beroende

• 1 237 inlägg
  • 0

Har det blivit några Xtz? :) Köpte ett par Audio Technica ATH-ES55 då de just nu går att få för 600 kr och ville ha ett par slutna onear för mindre läckage. Gillar man Xtzas ganska klara ljud så kanske man uppskattar även dessas imo ganska likartade karaktär. Nästan samma pris just nu och minst sagt klart bättre än Xtz på allt imo (även om den lite hårda och ljusa karaktären inte passar alla).

Nej, väntar fortfarande på Android-appen. ES55 verkar lite intressanta, får provlyssna dom vid tillfälle. Det är inte lätt att hitta hörlurar man blir nöjd med när man har elektrostathögtalare som referens. :)

Redigerat av megagurka, 29 mars 2013 - 22:19.

Postad 30 mars 2013 - 16:21

Unregisteredfd74f397
  • Unregisteredfd74f397
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
du får väl helt enkelt köpa elektrostathörlurar då, Stax SR-009 väntar på dig :)

Postad 30 mars 2013 - 23:11

megagurka
  • megagurka
  • Beroende

• 1 237 inlägg
  • 0

du får väl helt enkelt köpa elektrostathörlurar då, Stax SR-009 väntar på dig :)

Jo, men vill ha nåt mer portabelt som inte kräver extra förstärkare/transformator. Förmodligen omöjlig ekvation men man kan ju alltid drömma :)

Postad 19 juli 2013 - 18:02

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Köpte på mig ett exemplar av dessa och det är bra lurar måste jag säga. Med Dsp-appen så blir ljudet riktigt, riktigt bra. Om man bara kan se till att få till stånd möjligheten att ha appen verksam i bakgrunden även till spotify så är detta ett riktigt fynd i mina ögon.

Postad 19 juli 2013 - 22:04

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

• 2 573 inlägg
  • 0

Köpte på mig ett exemplar av dessa och det är bra lurar måste jag säga. Med Dsp-appen så blir ljudet riktigt, riktigt bra. Om man bara kan se till att få till stånd möjligheten att ha appen verksam i bakgrunden även till spotify så är detta ett riktigt fynd i mina ögon.

Vilka lurar relaterar du till / jämför du med när du beskriver ovan? Jag gav bort mina då jag som sagt aldrig fick till ett bra allroundljud i jämförelse med "onears" i prisklassen.

Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 19 juli 2013 - 22:06.

Postad 23 juli 2013 - 08:22

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
De jag har hemma just nu är jays a-jays four och akg k619.

Postad 23 juli 2013 - 17:02

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

• 2 573 inlägg
  • 0
Ok - funkar Xtz lika bra som K619 tycker du? Jag fördrog starkt AKG K420 framför Xtz när jag jämförde men K619 har jag inte hört. Speciellt kom Xtz till korta på rockigare / skränigare musik (saknades driv och dynamik för mig) medans skillnaderna var mindre med t.ex. Diana Krall och mjukare saker.

Postad 23 juli 2013 - 18:45

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Nja....det är ju inte riktigt rättvist att jämföra k619 med xtz eftersom det är två olika typer av lurar. K619 har ett starkare och bättre ljud men det beror nog på att det är två olika typer av konstruktion snarare än att xtz är dålig. Xtz är förmodligen den bästa inear jag har hört, men visst ljudet blir inte lika starkt som en bra onear.

Postad 23 juli 2013 - 19:55

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

• 2 573 inlägg
  • 0
Ok - undrade då det verkade som att du refererade till / jämförde med bl.a. K619 i tidigare inlägg. Jag tror också att det är svårt att få inears att låta lika bra som onears i samma prisklass men det finns de som menar att det kan vara så.

Xtz är den bästa "inear" jag hört men då har jag iofs endast hört klart billigare. Om man däremot placerar den i den större kategorin "hörlur" så räcker ljudkvaliteten imo inte långt för pengarna de kostar,

Postad 23 juli 2013 - 20:40

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Nja jag tycker exempelvis att upplösningen är lika bra i xtz. Det som är skillnaden är ljudtryck och punch. Man får höja volymen ett eller två steg mer med xtz jämfört med k619.

Redigerat av Unregistered32f0b602, 23 juli 2013 - 20:43.

Postad 26 juli 2013 - 15:26

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

• 2 573 inlägg
  • 0
Ok - jag upplevde snarare att Xtz inte behövde höjas lika mycket som mina onears för ca samma upplevda volym (om jag nu kommer ihåg rätt vill säga). Gällande upplösningen så var Xtz klart bättre än de billiga inears jag testade emot (där de verkligen stack ut) men det är möjligt att dessa lurar inte passade mina örongångar för jämfört med t.ex. Akg K420 och Audio Technica ES7 och ES55 så var Xtz betydligt sämre (minst sagt). Ljusa cymbalslag fick en helt annan lyster med Akg / AT. Mycket skumt med teckensnittet och radbyte mm just nu...

Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 28 juli 2013 - 01:48.

Postad 29 juli 2013 - 20:58

ChriG
  • ChriG
  • Användare

• 240 inlägg
  • 0
Har hört dessa, föredrog dock mina A-Jays One, låter varmare och "trevligare".

Edit: Källa: Flac-filer via iPod G5 och Sandisk Sansa Clip+, båda med RockBox.

Redigerat av ChriG, 29 juli 2013 - 21:02.

Postad 23 september 2013 - 10:36

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0
Appen till hörlurarna fungerar bra i iOS 7, så det är bara att gå över.

/Joel

XTZ AB
Sound in Balance

Postad 23 september 2013 - 11:58

megagurka
  • megagurka
  • Beroende

• 1 237 inlägg
  • 0
Hur går det med Android-appen då?

Postad 23 september 2013 - 12:52

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0
Det jag säga i dagsläget är att vi jobbar på det och att det kommer en i framtiden.

/Joel

XTZ AB
Sound in Balance

Postad 04 oktober 2013 - 10:48

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Nyfiken, den "DSP förbättring" som det pratas om till dessa lurar, hur pass lik är den t.ex. med HTC:s Beats som väl är nåt liknande?

Postad 07 oktober 2013 - 13:49

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0
Det som HTC:s Beats använder sig av är troligtvis en enkel EQ-justering. Den DSP förbättring som är i appen optimerar både frekvens och impulssvaret.
Lär gärna mer på länken nedan.

http://www.dsp-earphones.com/

/Joel

Postad 07 oktober 2013 - 15:14

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Tycker att ljudet när jag använder appen är klenare och tystare än om jag använder iphones inbyggda spelare, och jag tycker faktiskt inte att det låter batter heller. Har skippat appen nu och kör med iphones player. Saknar dessvärre volym och on/off knappen så det blir nog några andra headphones snart....

Postad 07 oktober 2013 - 17:50

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0
Det kan hända att ljudvolymen är lite lägre i appen jämfört med iPhones egna spelare. Men det är ju bara att justera volymen. Eller räcker inte maxvolym till? Jag frågar för att det kan vi justera lite i kommande uppdateringar av appen. Sen upplever i alla fall jag en stor förbättring av ljudkvalitén när jag slår på DSP'n, mellanregistret kommer fram på ett helt annat sätt och det blir ett mer välbalanserat ljud där även skrikigheten har dämpats lite. Med boosten på så blir de lite mer fyllighet neråt i registret.

/Joel

Postad 07 oktober 2013 - 22:23

ChriG
  • ChriG
  • Användare

• 240 inlägg
  • 0

Mycket skumt med teckensnittet och radbyte mm just nu...

Skönt att det inte bara är jag som upplever detta :)

Edit: Problemen kvarstår m.a.o. flera månader senare..

Redigerat av ChriG, 07 oktober 2013 - 22:25.

Postad 08 oktober 2013 - 08:19

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Med appen så måste jag ha nästan max volym på iphonen så om ni kunde göra outputvolymen lite starkare så skulle det vara bra.

Postad 08 oktober 2013 - 09:42

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0
Vilken iPhone har du och har det varit så hela tiden du har haft lurarna? Jag har märkt att det är skillnad på outputvolymen mellan iPhone-modellerna, där den är lite klen på iPhone 5. Därför har vi planer på att lägga till en gain justering i appen och även fler boost-val.

/Joel

Postad 08 oktober 2013 - 17:00

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

Det som HTC:s Beats använder sig av är troligtvis en enkel EQ-justering. Den DSP förbättring som är i appen optimerar både frekvens och impulssvaret.
Lär gärna mer på länken nedan.

http://www.dsp-earphones.com/

/Joel

Tack för svar. Med tanke på hur griniga apple brukar vara med saker som vill modifiera deras system, är denna app en egen player som därmed bara kan påverka ljud den själv spelar upp eller kan den så att säga "patcha apples drivrutin för ljud"? Om det bara är en ren player så antar jag att för dem som mest spelar musik via Spotify eller liknande så gör "DSP player app for iOS" varken till eller från?

Redigerat av Unregistered1413, 08 oktober 2013 - 17:00.

Postad 08 oktober 2013 - 21:26

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Jag har en iphone 4, och om det är sämre på iphone 5 så skulle jag behöva ha max volym! Nu visar färgen på volymen rött och det är ett par snäpp fråm max.

Postad 09 oktober 2013 - 10:15

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0

Tack för svar. Med tanke på hur griniga apple brukar vara med saker som vill modifiera deras system, är denna app en egen player som därmed bara kan påverka ljud den själv spelar upp eller kan den så att säga "patcha apples drivrutin för ljud"? Om det bara är en ren player så antar jag att för dem som mest spelar musik via Spotify eller liknande så gör "DSP player app for iOS" varken till eller från?

Ja, appen är en egen player som kommer åt musikfiler från ditt musikbibliotek i iPhones egna musikspelare. Tyvärr kan den bara påverka musik som spelas upp därifrån. Vi håller på att kolla upp övriga möjligheter. Det bästa vore ju om den kunde "kapa" iPhonens egna ljudhantering så att allt ljud oavsett källa går att påverka.

Jag har en iphone 4, och om det är sämre på iphone 5 så skulle jag behöva ha max volym! Nu visar färgen på volymen rött och det är ett par snäpp fråm max.

Då finns det i alla fall lite utrymme att justera ljudnivån. Det gör det knappt i iPhone 5. Vi ska som sagt jobba på ett lägga in en gain-funktion och fler boosts.Vi släpper dessutom en Sportmodell av luren snart.

Postad 09 oktober 2013 - 11:34

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

Ja, appen är en egen player som kommer åt musikfiler från ditt musikbibliotek i iPhones egna musikspelare. Tyvärr kan den bara påverka musik som spelas upp därifrån. Vi håller på att kolla upp övriga möjligheter. Det bästa vore ju om den kunde "kapa" iPhonens egna ljudhantering så att allt ljud oavsett källa går att påverka.

Ok, som befarat alltså och väl eg inte ert "fel" även om det väl tyvärr gör att en stor fördel med produkten försvinner. Jag känner typ ingen som har musikfiler på sin mobil längre utan alla kör streamat. Därmed inte sagt att ingen gör det dock.

Postad 02 december 2013 - 17:53

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0
Jag kan meddela att vi håller på att testa den nya iOS appen inför släppet av EarPhone Sports i mitten av månaden. Då tillkommer flertalet nya kurvor.
När vi har fått koll på att allt fungerar med den, ska jag göra allt jag kan för att vi ska göra en Android-app.

Jag passar på att återkoppla till andra frågor som inte är helt svarade på. Efter att pratat med Dirac så har jag lite bättre koll. Med appen så ligger ljudnivån 3-4 dB lägre för att ha utrymme för korrigeringar både upp och ner. Det är inte så enkelt som att bara lägga till ett gain, då kan det tillkomma förvrängning av signalen. Men de skulle kolla om det gick att lägga lite högre signal.
Vad gäller DSP appens funktionalitet utanför musikbiblioteket, så kommer det nog aldrig vara genomförbart för iOS. Apple vill ha full kontroll. Däremot så kan det komma stöd för fler filformat.

/Joel

Postad 08 januari 2014 - 21:01

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0
Nu finns nya appen ute för iOS, med flera val av kurvor. Enjoy!

/Joel

Postad 15 januari 2014 - 16:22

Tomlund
  • Tomlund
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Jag antar att det inte är någon risk att det dyker upp en app för wp8, eller har jag fel?

Postad 15 januari 2014 - 16:52

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

• 2 573 inlägg
  • 0

Jag antar att det inte är någon risk att det dyker upp en app för wp8, eller har jag fel?

Slår vad om en månadslön att du inte har fel, åtminstone om man ser inom det närmaste tidsperspektivet. Är det så svårt att få till för Android så...

Postad 15 januari 2014 - 22:30

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Har testat appen ett tag nu, och det finns lite problem.

Jag använder shuffle funktionen och varje gång jag startar appen och vill spela med shuffle så måste jag välja en låt i låtlistan eftersom det inte finns "spela alla" som alternativ. Dessutom tycker jag att färgskillnaden när shuffle är vald är så liten att det är svårt att se om den är aktiv eller ej.

Men värst är att appen slutar fungera rätt ofta. Oftast när den ska byta låt. Den bara slutar spela och det går inte att starta igen. Måste stänga av appen helt och starta om den. Ibland krävs det ett par försök. Det gör att jag ogillar att använda appen.

Postad 18 januari 2014 - 07:03

Tomlund
  • Tomlund
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Slår vad om en månadslön att du inte har fel, åtminstone om man ser inom det närmaste tidsperspektivet. Är det så svårt att få till för Android så...

Skulle lätt sätta en månadslön jag med då de flesta tror att det bara finns iphone här i världen som fungerar som en smartphone.....insnöade tomtar!!

Postad 19 januari 2014 - 02:11

ChriG
  • ChriG
  • Användare

• 240 inlägg
  • 0

Skulle lätt sätta en månadslön jag med då de flesta tror att det bara finns iphone här i världen som fungerar som en smartphone.....insnöade tomtar!!

Vad menar du?! Android utgör ju bara drygt 80% av smartphone-marknaden, varför bry sig om det när det är coolare att säga att man har utvecklat en iPhone-app :P

http://www.swedroid....ffror-fran-idc/

Postad 20 januari 2014 - 18:49

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
XTZ appen nu avinstallerad från min iphone. Sorry, men den duger helt enkelt inte. För många krascher, och dessutom är shuffle kass. Varje gång den kraschar så börjar shuffle igen. I exakt samma ordning. Det går inte att få den att "re-shuffle" så att säga utan den har en gång lagt upp en spelordning och återgår til början på den varje gång den lägger av. Alltså kan man bara hära samma 10-tal låtar.

Fixa krascherna. Fixa så att om jag väljer shuffle så gör den en ny shuffle av låtarna. Återkom här och så kanske jag laddar ner den igen.

Postad 21 januari 2014 - 10:37

Tomlund
  • Tomlund
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Vad menar du?! Android utgör ju bara drygt 80% av smartphone-marknaden, varför bry sig om det när det är coolare att säga att man har utvecklat en iPhone-app :P

http://www.swedroid....ffror-fran-idc/

Håller med dig till fullo! Det är märkligt att man inte vänder sig till den stora massan utan fortsätter att hävda och tro att iphone är det största os:et och att folk använder ej något annat. Jaja nån gång så tinar snön hos dessa insnöade tomtar och då kommer de att se ljuset...

Blev väldigt off topic detta så nu går vi tillbaka till diskussionen om xtz earphone som bara ios användare kan använda :)

Postad 03 mars 2015 - 10:24

alexandre
  • alexandre
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Hur går det med Android-appen? Finns det någon möjlighet att använda DSP-funktionen vid koppling till PC eller extern DAC?

Är intresserad av ett köp men har inga avsikter att byta till Apple.

Mvh

Alexandre

Postad 03 mars 2015 - 12:00

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0

Hur går det med Android-appen? Finns det någon möjlighet att använda DSP-funktionen vid koppling till PC eller extern DAC?

Är intresserad av ett köp men har inga avsikter att byta till Apple.

Mvh

Alexandre

Hej!

Vi jobbar med Android-appen. Tekniskt funkar de med DAP:en från Dirac, men frågan är om de väl släppa den licensen till oss. Vi kommer att försöka lösa det med ett avtal.

Mvh

Joel

Redigerat av XTZ AB, 03 mars 2015 - 12:01.

Postad 04 mars 2015 - 11:39

alexandre
  • alexandre
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Hej!

Vi jobbar med Android-appen. Tekniskt funkar de med DAP:en från Dirac, men frågan är om de väl släppa den licensen till oss. Vi kommer att försöka lösa det med ett avtal.

Mvh

Joel

Vågar man fråga hur långt bort i tiden Android-appen ligger?

Postad 05 mars 2015 - 16:33

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0

Vågar man fråga hur långt bort i tiden Android-appen ligger?

Tyvärr var vi tvugna att byta utvecklare, då den första inte uppnådde våra krav.
Därför blir det lite försenat. Osäker när den släpps. Runt maj hoppas vi.

Vi har nyligen uppdaterat iOS appen. Men bör lägga med en varning där att det inte finns stöd för iPhone 4 längre och äldre versioner av iOS.
Apple har helt enkelt begränsat det så och finns ingen möjlighet att ta med det under utvecklingen av appen.

Mvh
Joel

Postad 12 mars 2015 - 16:35

megagurka
  • megagurka
  • Beroende

• 1 237 inlägg
  • 0

Tyvärr var vi tvugna att byta utvecklare, då den första inte uppnådde våra krav.
Därför blir det lite försenat. Osäker när den släpps. Runt maj hoppas vi.

Det var på tiden :) Kommer appen funka med Spotify etc.?

Har ni några planer på att släppa några lurar med aktiv brusreducering liknande

(som för övrigt funkar riktigt bra)?

Postad 16 mars 2015 - 18:01

XTZ AB
  • XTZ AB
  • Lärjunge

• 496 inlägg
  • 0

Det var på tiden :) Kommer appen funka med Spotify etc.?

Har ni några planer på att släppa några lurar med aktiv brusreducering liknande

(som för övrigt funkar riktigt bra)?

Vi jobbar på att få till det med streamningstjänster som Spotify. Men det är tyvärr nästan omöjligt utan tillåtelse/licens från respektive tjänst. Notera att det kommer att vara ett kontinuerligt arbete att löpande förbättra appen.

Inga planer på lurar med brusreducering den närmaste tiden. 

Mvh

Joel

Postad 06 oktober 2015 - 16:46

Tomlund
  • Tomlund
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Men blir det nån android app då?? Alla har inte en iphone!!

Postad 06 oktober 2015 - 18:56

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

• 2 573 inlägg
  • 0

Men blir det nån android app då?? Alla har inte en iphone!!

Är snart tre år sedan den var på gång (och tydligen även i våras) så den kommer nog vilken dag som helst nu...  :rolleyes:

Lurarna går att få för 199 kr på CDON just nu. Jag gav bort mina men det finns ju uppenbarligen de som gillar dem så med ett pris på endast 40% av ursprungspriset så... http://cdon.se/hemel...ne-12-p22983424

Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 06 oktober 2015 - 18:57.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.