Helldivers, PS4
274 svar till detta ämne
Postad 06 March 2015 - 16:13
Palter
-
Palter
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Angående UAV så har jag den också, men jag har inte förhandsbokat eller nåt. Är det inte en upplåsning på nån planet som det mesta?
Så är det för mig också. Fick den väldigt tidigt, vid lvl2 efter någon planet.
Postad 06 March 2015 - 16:27
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Finns typ olika miljöer (träsk, öken, snö, kanske något mer) och sedan slumpas geografin.
Har som sagt inte kollat så mycket och sitter på jobbet just nu, men är det typ bossbattles också?
Redigerat av hifimarcus, 06 March 2015 - 16:27.
Postad 06 March 2015 - 16:46
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nix. I slutet måste man vänta 90 sekunder på att skeppet hämtar en, då kommer det en drös vanliga fiender som man ska mota bort. Men inga bossar.
Postad 07 March 2015 - 00:23
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Imponerande reflexer av Palter som lyckades hoppa ut när jag råkade köra ner bilen. Tänkte bara skrämmas lite men bromsarna är ju pinsamma . Sen tryckte jag på fel knappar med granaterna ibland, sorry!
Bomben däremot, har ni inte gjort ett sådant uppdrag tidigare? Man går in och bryter skölden så man kan slänga stratagems, slänger en atombomb, aktiverar och springer. Om man inte skyndar sig att aktivera så förstör de den så får man vänta 25 sek igen, så ni blev tyvärr nödvändiga casualities of war där 
Men jag fick avklarat två stratagems på de lägre nivåerna så det var bra, nästa jag har är på hard dock (ett uppdrag bara), klarar vi det månntro =P?
Edit: Just det, angående slutet. Jag fick inte Lost connection, det är någon bugg i spelet som jag också har råkat ut för. Tråkigt, jag var den enda som fick något som det verkar.
Redigerat av Zoiler, 07 March 2015 - 00:47.
Postad 07 March 2015 - 01:47
WarpGuN
-
WarpGuN
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Nog bland det roligaste jag spelat i co-op väg på konsol 
Redigerat av WarpGuN, 07 March 2015 - 01:48.
Postad 07 March 2015 - 09:22
Unregistered998
-
Unregistered998
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Tänkte nog försöka lira lite Helldivers ikväll. Ni som inte redan har mig på PSN och som vill bevittna mina första stapplande steg får gärna lägga till mig. Gillrim
Postad 07 March 2015 - 09:35
Palter
-
Palter
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Ja, det var verkligen kul igår. Fick mig ett par ordentliga skratt. Alltid lika kul när någon kommer ner med en pod för att i nästa sekund bli mosad av ytterligare en fallande pod.
De borde kunna utveckla spelet ganska lätt. Det borde inte vara svårt att patcha in lite bosstyper.
Just det, jag måste ordna med mic. Väldigt frustrerande att spela utan!
jag lägger till dig Gillrim.
Postad 07 March 2015 - 09:58
muppsson
-
muppsson
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Löjligt roligt igår kväll! Hoppas att ni inte fick spader på mig och dragonpuffer med vårt tramsprat i party chatten bara.
Jag hade inte kört bombprylen tidigare så den var ny för mig.
Blev skapligt förvånad när du rullade över kanten zoiler. Hysteriskt rolig spel sekvens!!! 😂
Postad 07 March 2015 - 10:33
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Fundera oxå på köpa detta sedan jag såg det första gången. Frågan är, kommer ni andra spela det ett tag till?
Känns inte så roligt om jag köper 1 spel 1 vecka efter alla andra så har mhb:arna slutat spela det och man hamnar med en massa randomsnubbar...
Postad 07 March 2015 - 11:17
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Imponerande reflexer av Palter som lyckades hoppa ut när jag råkade köra ner bilen. Tänkte bara skrämmas lite men bromsarna är ju pinsamma . Sen tryckte jag på fel knappar med granaterna ibland, sorry!
Bomben däremot, har ni inte gjort ett sådant uppdrag tidigare? Man går in och bryter skölden så man kan slänga stratagems, slänger en atombomb, aktiverar och springer. Om man inte skyndar sig att aktivera så förstör de den så får man vänta 25 sek igen, så ni blev tyvärr nödvändiga casualities of war där 
Nej nej, vi står fast vid att allt du gjorde igår var med flit! 
Den där bomben har jag spelat med innan, men för min egen del så var min uppmärksamhet noll igår kväll så jag reagera alldeles för sent! Men den förklaringen gällde nog de flesta av mina dödsfall igår hahaha.
Postad 07 March 2015 - 11:38
Palter
-
Palter
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Fundera oxå på köpa detta sedan jag såg det första gången. Frågan är, kommer ni andra spela det ett tag till?
Känns inte så roligt om jag köper 1 spel 1 vecka efter alla andra så har mhb:arna slutat spela det och man hamnar med en massa randomsnubbar...
Helt klart värt ett köp. Tror det kostar 150kr just nu. Spelet är sanslöst rolig i sin relativa enkelhet.
För egen del kommer jag nog spela ett tag till. Är bara lvl12 vilket man kommer upp till efter 2-3 kvällar.
Postad 07 March 2015 - 13:16
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
för min egen del så var min uppmärksamhet noll igår kväll så jag reagera alldeles för sent! Men den förklaringen gällde nog de flesta av mina dödsfall igår hahaha.
Jag undrade vad det var för pack jag hade hamnat med i början där när ni mördade varandra med kapslarna direkt i det första uppdraget 
@Satsvear: Även om du inte spelar med mhb så är det roligt, du kan ha tur och hamna med ett jättebra gäng. För mig närmar det sig andra spel som ska recenseras (främst Bloodborne som lär suga tid) men jag kommer lira detta ett tag till iaf.
Postad 07 March 2015 - 14:47
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
MHB:s recension
Plus en gameplaytrailer för lite mer propaganda.
http://www.youtube.com/watch?v=UdZIvQI07nE
Postad 07 March 2015 - 16:51
Palter
-
Palter
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Jag undrade vad det var för pack jag hade hamnat med i början där när ni mördade varandra med kapslarna direkt i det första uppdraget 
Kan tänka mig. Vi gjorde verkligen en entré
Postad 07 March 2015 - 17:50
muppsson
-
muppsson
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Jag dyker upp ikväll när familjen har somnat. Ni har ingen möjlighet att använda det lilla headsetet som följde med ps4:an? Hade varit roligare om fler än bara jag och draken håller låda!
Postad 07 March 2015 - 18:32
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Rätt säker på att jag har slängt det, men prata på ni, det stör mig inte. Jag kommer också in senare.
Postad 08 March 2015 - 01:32
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Okej så... nivå 8 klarar vi med minsta möjliga marginal får man väl säga på tre pers . Det var ju ett **** att ta sig igenom de tre banorna. En person till så borde vi klara åtminstone lvl 10.
Ett tips angående walkern för att den ska hålla längre. Skjut i korta bursts, de flesta fiender dör på ett snabbt tryck. Jag märkte att ni t.ex. höll in avtryckaren samtidigt som ni svängde 90 grader för att rikta in mot fienden . Vänta tills ni ser vart vapnet siktar och skjut sedan. Man sparar mycket ammo och kan ha kvar en enda walker väldigt länge. Faktum är att med helningspistolen är ammo viktigare än liv eftersom man har oändligt med liv. Som ni sa, så fort man lämnar walkern så dör man ju nästan, det spawnades fan fiender varenda sekund.
Låste upp displacement field, perk som teleporterar bort en när man tar mycket skada. Ett extraliv kan man säga, eller fler förmodligen, går väl på cooldown time. Låste även upp skölden. Jag kan tänka mig att med displacement field + sköld + jetpack så bör man överleva rätt länge även utan walker. Så kan man ha healgun.
Men är det bättre än walker + healgun? Känns som att det fortfarande är det optimala. Grejen är också att vi stötte inte på några tankfiender, insekterna och cyborgerna har tanks som walkern har problem med och då är det bra med offensiva stratagems med cooldown som railgun strike eller raketkastare eller liknande. Många använder strategin att ha någon slags luftbombning som täcker av ytor så att man slipper oroa sig för dem i slutet t.ex.
Jag tycker nog illuminate som vi mötte är de svåraste fienderna, de som spegelvänder kontrollen är irriterande. Tycker inte de andra spawnar lika snabbt heller, ens på lvl 12.
Postad 08 March 2015 - 01:40
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Förstår det där med korta bursts med walkern men det är så mycket roligare att ösa på haha. Sen tycker jag att man mister sina walker oftare pga dive podsen och andra missöden haha.
Det var jobbigt på tre st på very hard, visst var det den svårighetsgraden vi körde? Men som du säger så är illuminate de jobbigaste fienden, tror man måste använda sig av andra perka än walkern som sagt mot just dom.
Men det är lika kul spel trots alla missöden !
Postad 08 March 2015 - 01:54
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Ja jag tror lvl 8 heter very hard. Lvl 9 hard as hell.
Bilen kanske hade funkat bra där också iom inga tankfiender, när det finns tanks är bilen en dödsfälla. Även den har begränsad ammo 
Märkligt att det kan vara så kul, det är egentligen jätterepetetivt, men det gör inte så mycket.
Postad 08 March 2015 - 10:52
Palter
-
Palter
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
S€#%tans vad intensivt det var på de svårare nivåerna. Att vi bara var 3 hjälpte nog inte heller. Så fort man gör ett litet misstag så går det snabbt utför!
Kul att spela med Walkers men det är också lite tråkigt att man är tvungen att nästan bara spela med dem.
Lite typiskt att jag var den enda som klarade mig på de två första banorna trots att jag dog flest gånger 
Postad 08 March 2015 - 12:38
kokkelimokk
-
kokkelimokk
-
Lärjunge
-
-
410 inlägg
Nån som provat spela på vitan och kan säga hur det fungerar?
Postad 08 March 2015 - 12:56
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Vad heter ni på psn som spelar detta? Jag vill spela detta mer med folk som kan spela och kommunicera.
Har spelat lite med sambo och hennes bröder men de är inte så hardcore
Jag vill prova på högre svårighetsgrader än typ 5.
Edit: Jag är derpious på psn, bara o lägga till om det spelas.
Redigerat av derpious, 08 March 2015 - 13:04.
Postad 08 March 2015 - 13:00
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Nån som provat spela på vitan och kan säga hur det fungerar?
Fungerar som på Ps4an, enda skillnaden är grafiken och att man (jag) får lite kramp i fingrarna när man måste hålla in L1 och trycka på D-paden samtidigt.
Kan passa på och gnälla av mig lite, jag tappade flera timmars progress igår när jag la ifrån mig kontrollen för att gå att äta. När jag kom tillbaka så var jag rank 1 och den hann tyvärr sänka detta så hela min profil skrevs över med en ny.
Jag hade iaf en rank 9 profil på vitan som jag kunde synka över, men tror jag var 13 på den som försvann.
Detta är tydligen ett känt problem när man låter handkontrollen dö samtidigt som man är inne i spelet.
Postad 08 March 2015 - 13:27
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Den där buggen nämnde Palter i tråden tidigare, tråkigt. De har även matchmakingproblem som tar ett tag att fixa.
Astrozap heter jag på PSN. De jag spelar med är inte heller så hardcore för övrigt 
@Palter, när jag klarade lvl 12 så spelade inte hela laget med walkers. De hade offensiva stratagems och vanliga vapen och kanske två walkers. Men tbh så kom det inte lika mycket fiender då som det gjorde igår, det var ju som sagt nya fiender varje sekund.
Postad 08 March 2015 - 13:46
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Om ni kan spela högre svårighetsgrader som 10 och 12 så är det hardcore i min bok
Postad 08 March 2015 - 13:48
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
8 gick knappt men då var vi bara tre iofs. Jag brukar välja planet utifrån vilka stratagems jag inte fått ännu så nästa är på nivå 9, om vi är fyra bör det gå.
Postad 08 March 2015 - 13:57
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Jo, jag saknar ju en del stratagems efter att jag tappade en hel del progress
Postad 08 March 2015 - 19:45
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Provade den sista perken man låser upp, displacement field, och den är värdelös så alla vet. Man teleporterar en liten bit när man håller på att dö men det är en väldigt kort bit så oftast hjälper den inte alls, rakt in i fienderna.
Skölden var väl inte heller särskilt bra, två slag från mediumfiender så är den borta.
Däremot stratagemet stasis field har jag maxat (kostar bara två perks). Har man två sådana samt stratagemperken som tar bort 40 % cooldowntid så kan man kasta dem i all evighet. Fienderna blir i stort sett orörliga under en halv minut. Har man flera sådana så bör man kunna låsa ställen rätt bra.
Postad 08 March 2015 - 20:13
Jucky
-
Jucky
-
Användare
-
-
182 inlägg
Har själv detta spel, och tycker det levererat hittills. lite enformigt, men kul då man ser att det finns många 'bössar' att jobba fram. vad kör Ni mest med? Jag använder nästan uteslutande Breakern.
(heter Juckster på psn, lägg gärna till mig.!)
Postad 08 March 2015 - 23:40
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det var ju lite lustigt att vi spelade på lvl 8 när vi var tre och lvl 7 när vi var 4 men så kan det vara, fick en ny strat iaf . Har bara 4 kvar nu.
Kan den nya stratten orbital laser strike vara något? Ska tydligen döda ickebepansrade mål och hålla på ett tag så om alla tar varsin (100 sek cooldown typ) så kanske det dödar en hel del när det behövs när man försvarar etc. Sen kan man ta den igen på nästa försvarsmål. Finns även orbital railgun som kan döda bepansrade typer med endast runt 35 sek cooldown. Detta med stratagem perk alltså som tar bort 40 % cooldown.
Stasis field kanske är bra dunno, men annars kan nog 1 walker, 1 orbital railgun, 1 orb laser, 1 healgun (extra walker för övriga två-tre som inte behöver använda den) vara något att testa.
Derp: Såg ditt mess en timma efter du skickade och då spelade de tre redan så jag hoppade in deras spel.
Edit: Btw, synd på familjerna vi försökte eskortera som tragiskt omkom under färden. Men det var en alldeles för lång sträcka så inget vi kunde ha gjort annorlunda.
Redigerat av Zoiler, 08 March 2015 - 23:46.
Postad 09 March 2015 - 09:56
muppsson
-
muppsson
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Btw, synd på familjerna vi försökte eskortera som tragiskt omkom under färden. Men det var en alldeles för lång sträcka så inget vi kunde ha gjort annorlunda.
😂 Otroligt tragiskt! Vi försökte ju bara panga lite runt deras fötter så att de skulle förstå att det var dags att röra på påkarna! Typiskt att siktet på bössorna inte var rätt inställt...
Postad 09 March 2015 - 10:06
Palter
-
Palter
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Collateral damage...
Edit: förresten, hur ser man när det är special events?
Edit2: Tycker också vi ska försöka betydligt svårare nivåer. Fast vi inte alltid kommer att lyckas är det oftast mycket roligare.
edit3: Mitt psn är Karn S (tror jag) för de som vill lägga till mig.
Redigerat av Palter, 09 March 2015 - 10:57.
Postad 09 March 2015 - 11:36
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Tankar ner det nu, lägg till mig på PSN om ni ids! prnkzeh
*ids betyder orkar på Norrländska 
Postad 09 March 2015 - 11:47
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Edit2: Tycker också vi ska försöka betydligt svårare nivåer. Fast vi inte alltid kommer att lyckas är det oftast mycket roligare.
Det larmar och tjuter i skeppet då 
Postad 09 March 2015 - 13:09
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Nu ligger spelet för nerladdning här oxå. Kommer in ikväll och är inne mellan 20-22 skulle jag tro. Hifimarcus jag ids!
Helt rookie och kommer nog skjuta fler friendly än något annat. Kommer nog inte ha en aning vad jag gör till en början men valfria hänger på, psn SurPappa.
Postad 09 March 2015 - 13:59
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
men annars kan nog 1 walker, 1 orbital railgun, 1 orb laser, 1 healgun (extra walker för övriga två-tre som inte behöver använda den) vara något att testa.
Prova detta eller? Tänker mig att fyra orbital laser måste ge rätt bra med eldunderstöd när man försvarar.
Postad 09 March 2015 - 14:32
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Nu ligger spelet för nerladdning här oxå. Kommer in ikväll och är inne mellan 20-22 skulle jag tro. Hifimarcus jag ids!
Helt rookie och kommer nog skjuta fler friendly än något annat. Kommer nog inte ha en aning vad jag gör till en början men valfria hänger på, psn SurPappa.
Blir kanon det! Och kanske vi har turen att få höra Zoilers fina stämma också? 
Postad 09 March 2015 - 14:44
Palter
-
Palter
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Prova detta eller? Tänker mig att fyra orbital laser måste ge rätt bra med eldunderstöd när man försvarar.
Läste att walkers inte är en bra idé på de svårare nivåerna. Man är inte lika rörlig och kan hoppa undan tanks. Fast varför behövs det när man dödar dem med två missiler...
Postad 09 March 2015 - 14:47
Palter
-
Palter
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Det larmar och tjuter i skeppet då 
Jaha, det var därför helan gick vid något tillfälle. 😄
Postad 09 March 2015 - 14:55
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Läste att walkers inte är en bra idé på de svårare nivåerna. Man är inte lika rörlig och kan hoppa undan tanks. Fast varför behövs det när man dödar dem med två missiler...
Det har jag också läst. Men när vi kör på exempelvis nivå 9 som jag har en stratagem att låsa upp på, så kommer det inte så jättemånga tanks. Om alla har varsin orbital railgun så kommer de inte att vara några problem tänker jag mig. Omladdningstid på 36 sekunder (måste köra med stratagem perken) och de dödar vanliga tanks med ett skott tror jag, kanske två för de mer bepansrade på nivåerna 10-12. Plus att vi har 8 missiler var.
De enda fienderna som jag ser som ett egentligt problem i en walker är insekternas tank som rusar mot en. Pansarvagnarnas skott är rätt lätta att akta sig för.
Det kommer troligtvis att funka med den uppsättningen om vi bara rör på oss mot målen och inte stannar mellan målen (förutom för att plocka upp samples eller döda ihärdiga tanks som är i vägen). Det bra med walkers är ju att man slipper tänka så mycket på de vanliga fienderna, som vi dessutom kommer att stoppa med orbital lasers vid målen.
Tror jag, jag vet ju inte hur orbital lasers ser ut ännu.
Först behöver vi väl låsa upp railgun dock, ni har väl inte den?
Redigerat av Zoiler, 09 March 2015 - 14:56.
Postad 09 March 2015 - 14:59
Crabban
-
Crabban
-
Forumräv
-
-
690 inlägg
Verkar ösas mkt Helldivers här på forat. 
Postad 09 March 2015 - 15:01
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det är det nya Destiny 
Tills Bloodborne kommer iaf =P
Postad 09 March 2015 - 15:01
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Zoiler, vad heter du på PSN?
Postad 09 March 2015 - 15:02
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Astrozap, bara att vänfråga.
Gammalt Diablo 2-namn för övrigt, spred skräck online med sin Thunderstorm 
Jag spelade Helldivers för några dagar sedan med någon som hade något jäkla konstigt namn, ni vet XXL333TZ000RIllIZ etc. Så den andra som gillade honom ville lägga till honom på vänlistan... fick hålla på i 5 minuter med att fråga vad det var för tecken och stor eller liten bokstav.
Känns som man får mindre vänner med såna namn -_-
Redigerat av Zoiler, 09 March 2015 - 15:05.
Postad 09 March 2015 - 15:03
muppsson
-
muppsson
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Var det railgun som vi failade på igår måntro. Vet att jag valde en sådan planet iaf.
Zoiler när blir du med headset? "Wait! Stay here! No! GET DOWN!!!" känns inte riktigt tillräckligt när vi ska försöka komma fram till nåt smart.
😉
Postad 09 March 2015 - 15:06
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Var det railgun som vi failade på igår måntro. Vet att jag valde en sådan planet iaf.
Zoiler när blir du med headset? "Wait! Stay here! No! GET DOWN!!!" känns inte riktigt tillräckligt när vi ska försöka komma fram till nåt smart.
Zoiler är 12år men vill inte avslöja sig... 
Astrozap, bara att vänfråga.
Gammalt Diablo 2-namn för övrigt, spred skräck online med sin Thunderstorm 
Jag spelade Helldivers för några dagar sedan med någon som hade något jäkla konstigt namn, ni vet XXL333TZ000RIllIZ etc. Så den andra som gillade honom ville lägga till honom på vänlistan... fick hålla på i 5 minuter med att fråga vad det var för tecken och stor eller liten bokstav.
Känns som man får mindre vänner med såna namn -_-
Skickar iväg en sån då 
Postad 09 March 2015 - 15:13
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Verkar vara spelet spelet just nu. Synd att jag inte riktigt har pengar att lägga här eller tid. Om spelet lever efter flytten i mitten på april så kanske jag hoppar in.
Postad 09 March 2015 - 15:14
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
var det inte orbital railgun vi alla låste upp igår?
Postad 09 March 2015 - 15:15
muppsson
-
muppsson
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Lasertjofräsen kommer jag ihåg att vi låste upp. Du får helt hoppa in i spelet och kolla åt oss drakpuffarn!
Postad 09 March 2015 - 15:16
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
var det inte orbital railgun vi alla låste upp igår?
Nej det var orbital laser.
Orbital laser = mot ickebepansrade fiender.
Oribtal railgun = mot bepansrade fiender.
Jag har sett railgun in action men inte lasern.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|