Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty: Advanced Warfare

715 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Advanced Warfare (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 7.615384 (12) 149:-

Postad 25 April 2014 - 06:40

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Ursäkta OT men sitter här med en vän och när han såg ditt namn Zartok - hajade han till och frågade med ett leende hur det gick för dig med din ps4 från spelbutiken vid releasen?

(han kommer ihåg dina störtsköna kommenterar ang den butiken för flera månader sedan) :D

Jotack, jag fick min konsoll några dagar efter releasen, och kartong någon vecka senare :)

Har ännu inte köpt något av dom igen.

Postad 25 April 2014 - 10:01

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Jotack, jag fick min konsoll några dagar efter releasen, och kartong någon vecka senare :)

Har ännu inte köpt något av dom igen.

Inte min kompis heller för han fick inte en svensk elkontakt till sin Sony laddningsstation

Postad 25 April 2014 - 10:26

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Dom må fungera bra på vanliga spelbeställningar, jag har själv köpt från dom i väldigt många år och spenderat väldigt mycket pengar i deras shop, men efter det här debacklet så kände jag som jag brukar, jag betalar hellre lite mer för bra service. Webhallen har nog inte fipplat så mycket mig veterligen.

Ang nästa cod då, vad vill folk se? Själv vill jag se ett spel som påminner mer om mw3, mindre banor och bättre shotguns! :)

Redigerat av Zartok, 25 April 2014 - 10:28.

Postad 01 May 2014 - 17:28

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
http://www.callofduty.com/new-era

Ny bild bland annat. Ska man analysera den, så kan man ju börja tro att det är ett rymdspel vi får. :) Om inte anat något framtid.

http://www.gameinfor...june-cover.aspx

Redigerat av walkiii, 01 May 2014 - 17:46.

Postad 01 May 2014 - 18:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 1
Postar den här, ett klick mindre :)

Postad bild

Looking good! Trailer 4:e maj alltså.

Postad 01 May 2014 - 22:16

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Skall väl handla om en framtid när privata arméer försöker ta makten om jag tolkar teasern rätt. På bilden har soldaterna nån slags exoskelett vilket det finns prototyper på redan idag. Man blir sjukt stark och uthållig. De kanske har en del liknande idéer som i Titanfalll...

Postad 02 May 2014 - 07:39

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Här är trailern i förtid.

http://youtu.be/sFu5qXMuaJU

COD: Advanced Warfare är titeln. De verkar ta bunnyjumping till nya nivåer med detta spel. :P

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 May 2014 - 07:50.

Postad 02 May 2014 - 08:00

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Framtid - good!

Postad 02 May 2014 - 09:15

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

• 451 inlägg
  • 0
Kevin kör sin house of card stil och den är grym tyckte om trailern.

Postad 02 May 2014 - 09:44

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Kan bli bra. Fansen vill ha snabb action och det kommer det nog bli med de här exoskelett-soldaterna.

Postad 02 May 2014 - 09:51

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
tyckte mig se en liten titanfall-grej däri. jag tror att det här kommer att bli gottmos faktiskt. riktigt gottmos. det ska bli kul att se MP då det är det cod handlar om. jag vill se shotguns och MER shotguns!

Postad 02 May 2014 - 09:54

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Bra trailer! Jag känner mig peppad faktiskt. Kanske blir en comeback i codträsket. Har hoppat många spel nu, har så jäkla dåliga reflexer har jag märkt så brukar bli ganska hårt mördad i cod men det är väl bara att lära sig.

Postad 02 May 2014 - 09:57

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
annars så är ghosts (imo) ett rätt bra spel. lite för stora banor bara. blops 2 var riktigt kul med remington. mw3 var bäst i universum!
jag önskar att javelinen kommer tillbaka på mw3-sättet. ojoj så kul man haft när man kört sd och fått en trippel :D

Postad 02 May 2014 - 09:58

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Visst va trailern cool, men jag hoppas inte den där trailern reflekterar MP på nåt vis. exoskelett = hejdå alla kameravinklar och välkommen skjuten runt alla hörn i spelet.

Postad 02 May 2014 - 10:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
exoskeletten kan vara rätt diskreta. som någon lättare version av det som används i crysis. däremot så vete tusan om jag hade velat se saker man kan göra med exoskelett i mp. jag menar... man lurpassar på någon runt ett hörn. fienden flyger fram i ett gigantiskt språng, över ens huvud, landar bakom en och levererar en kall avlång stålgrej där det gör mest ont.

Postad 02 May 2014 - 10:31

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Jag vill inte ha nån typ av titanfall "kopia", där folk leker parkour över hela banan.

Postad 02 May 2014 - 10:33

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
De vill vara som Titanfall. Det är ganska uppenbart.

Postad 02 May 2014 - 10:33

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Själv tycker jag att allt som försvårar för campare är av godo. Men vi får väl se vad det innebär när det kommer lite gameplay.

Postad 02 May 2014 - 10:48

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Parkour gör det väl "lättare" för campare? Hoppa upp på husväggar/tak där dom kan sitta och gömma sig. Tänker inte döma ut spelet helt innan man får se mp-spel. Men första intrycken är långt ifrån det jag hoppades på.

Redigerat av walkiii, 02 May 2014 - 11:02.

Postad 02 May 2014 - 10:56

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
nja, det beror på. Tänk ditt hustak där man kan komma upp var som helst och inte bara på ett eller två ställen där du kan ligga och peka ditt sikte eller i ett rum där du kan ta dig in i alla fönster t ex och inte bara i en dörr där du kan ligga och sikta mot. Jag tänker att det blir svårare att veta var fi kommer försvårar det helt enkelt. Men vi får väl som sagt se när det kommer lite gameplay...

Postad 02 May 2014 - 11:02

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
nej, jag tror väl inte direkt att man kommer klättra som en gud och såna saker. troligtvis så blir det ungefär samma sak som tidigare, dvs ingen megastor skillnad i mp gp. hoppas på futuristiska shotguns bara =) kommer gp att visas nu på söndag eller är det bara den här trailern som visas upp? utöver det, brukar cod vara spelbart på e3? det är ju ändå runt hörnet, en månad kvar. och några dagar =)

Postad 02 May 2014 - 11:07

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Exakt man får vänta och se. Jag hoppas på ett kanonspel. Men framtid och cod vet jag inte om jag gillar. Kollade trailern igen och pausade lite för att studera. Ser ut som något typ av targetfindersikte. vid ett tillfälle så ser han alla fiender genom väggar, nåt typ av thermal vy. Fast thermal vyn kan ju vara nåt i stil med "oracle" från ghosts kanske. (tror den heter oracle iaf)

Mp får vi nog vänta på tills e3 iaf.

Redigerat av walkiii, 02 May 2014 - 11:08.

Postad 02 May 2014 - 11:22

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

tyckte mig se en liten titanfall-grej däri. jag tror att det här kommer att bli gottmos faktiskt. riktigt gottmos. det ska bli kul att se MP då det är det cod handlar om. jag vill se shotguns och MER shotguns!

Jag fick också lite Titanfal-vibbar.

Shotguns? Njaeeeej.

Postad 02 May 2014 - 11:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
What? Det där såg ju riktigt bra ut! Positivt överraskad.

Återstår att se hur det verkligen ser ut när man spelar iofs.

Postad 02 May 2014 - 16:38

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
The introduction of this gameplay mechanic delivers enhanced player movement and verticality through boost jumps and grappling, covert cloaking abilities, and biomechanics that provide unparalleled strength, awareness, endurance, and speed.

YAY. Alla kommer springa omkring som predator och vara osynlig. :)

http://www.charliein...aled-by-amazon/

Postad 02 May 2014 - 19:41

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Peppad!

Postad 02 May 2014 - 21:27

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Meh :(

Postad 02 May 2014 - 23:17

FocusST
  • FocusST
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
Noll intresse för mig och de jag brukar spela med.

FFS Activison, COD ska vara från ww2 till max 2020

Postad 02 May 2014 - 23:19

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

The introduction of this gameplay mechanic delivers enhanced player movement and verticality through boost jumps and grappling, covert cloaking abilities, and biomechanics that provide unparalleled strength, awareness, endurance, and speed.

YAY. Alla kommer springa omkring som predator och vara osynlig. :)

http://www.charliein...aled-by-amazon/

Låter ju lagom jobbigt. Man ska väl inte dissa eller hissa spelet innan man åtminstone sett lite gameplay-videos, men att springa runt och vara osynlig i ett COD-spel låter bara löjligt tycker jag.

Postad 04 May 2014 - 23:33

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

According to the latest issue of GameInformer, Sledgehammer Co-founder Michael Condrey confirmed Advanced Warfare is “being built on a new engine”.

Skulle vara trevligt om så vore fallet men jag ställer mej skeptisk till det.

Postad 05 May 2014 - 06:32

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Lite info:
1. Utspelar sig om 40 år, 2054
2. Xbox får DLC före
3. Utvecklas bara till new gen av Sledghammer. Portas till PS3 och 360
4. Det kommer finnas både vanliga kulvapen och futuristiska energivapen (får mig att tänka på RFoM multiplayer).

Postad 05 May 2014 - 09:52

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Kommer dom verkligen skrota Quake-motorn från -99 nu, det vore ju helt fantastiskt. :) Jag ser fram emot att få se mp, för ett cod är alltid ett cod. Men utav det lilla vi vet om spelet så är det inget som tilltalar mig tyvärr, noll pepp.

Postad 05 May 2014 - 10:58

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Lite info:
2. Xbox får DLC före
4. Det kommer finnas både vanliga kulvapen och futuristiska energivapen (får mig att tänka på RFoM multiplayer).

1. okej, hade helst sett att det var nutid.
2. tråkigt som vanligt men om spelet suger som Ghosts, gör det mig inget för då blire inget DLC köp ;)
3. Trevligt. Om det nu är en helt ny motor är det ju (kanske) ännu trevligare.
4. Energivapen är inget jag gillar. FY!

Kommer köpa spelet oavsett vad ;)

Redigerat av beat_strandh, 05 May 2014 - 10:59.

Postad 05 May 2014 - 11:03

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 2
Postad bild

Postad 05 May 2014 - 11:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Första CoD-spelet med tre års utveckling.

Postad 05 May 2014 - 13:09

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Lite info:
2. Xbox får DLC före

1. låter helt perfekt för min smak!
2. som vanligt då...
3. låter väldigt lovande.
4. beror på hur energivapnen fungerar. ser helst inga laserstrålar som suger energi.

Redigerat av Zartok, 05 May 2014 - 13:09.

Postad 05 May 2014 - 13:09

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Ja, klart man kommer köpa det och gnälla som alla andra år. :)

Ja, zartok. Det är första spelet som görs på en 3 års cykel och det kommer ut i november. Med dina matematiskakunskaper så kan du nog räkna ut på ett ungefär hur länge det varit i produktion. ;)

Redigerat av walkiii, 05 May 2014 - 13:11.

Postad 05 May 2014 - 13:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
ADVANCED ARSENAL

Harnessing the power of next-gen platforms, Call of Duty: Advanced Warfare brings players into the battlegrounds of the future by boasting a new hi-tech, advanced arsenal and ability set, arming players with all-new equipment, technology, perks, and vehicles like hoverbikes and highly specialized drones. Players can also choose between standard ammunition and an all-new class of directed-energy weaponry that enables totally new gameplay dynamics. And with exoskeletons delivering a massive force multiplier and unprecedented tactical freedom, Call of Duty: Advanced Warfare evolves every firefight.

An Advanced Soldier

Powerful exoskeletons evolve every aspect of a soldier’s battle readiness, enabling combatants to deploy with an advanced lethality and eliminating the need for specialization.
With the advent of the exoskeleton and newly advanced armor and weaponry, every soldier commands tactical freedom in any terrain unlike ever before, fundamentally changing the way gamers play Call of Duty across all modes.

An Advanced World

Call of Duty: Advanced Warfare takes place in a plausible future in which technological progress and today’s military practices have converged with powerful consequences.
In this carefully researched and crafted vision of the future, Private Military Corporations (PMCs) have become the dominant armed forces for countless nations outsourcing their military needs, redrawing borders and rewriting the rules of war.
And Jonathan Irons, the founder and president of the world’s largest PMC - Atlas Corporation - is at the center of it all.

Postad 05 May 2014 - 13:42

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Bifogad fil  AW1.jpg   219.08K   1 Antal nerladdningar
Bifogad fil  AW2.jpg   204.46K   1 Antal nerladdningar
Bifogad fil  AW3.jpg   243.72K   1 Antal nerladdningar

Postad 05 May 2014 - 13:48

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Call of Duty: Advanced Warfare details:
  • In development at Sledgehammer Games for Xbox One, PS4, and PC. A separate studio to be named later is working on the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. There's no word on Wii U.
  • The game runs on a new and unspecified game engine.
  • The story opens with a catastrophic event that Sledgehammer Games cofounder Michael Condrey describes as "like a global 9/11." There's little more to go on, but major cities on multiple continents are affected by some kind of terrorism perpetrated by a terrorist organization called KVA.
  • It is set in 2054.
  • You play a character named Private Mitchell, who is voiced by prolific voice actor Troy Baker. You may know Baker for his recent roles in The Last of Us (Joel), BioShock Infinite (Booker), and Batman: Arkham Origins (The Joker). Mitchell only speaks during cutscenes; never during gameplay.
  • Mitchell starts Call of Duty: Advanced Warfare as a Marine, who is squadmates with Will Irons, the son of Private Military Company Atlas Corporation CEO Jonathan Irons (played by Kevin Spacey). After their tour of duty is done, the elder Irons asks Mitchell if he wants to leave the Marines to join his father's company. Mitchell says yes and is outfitted with an "EXO" suit for his new job.
  • Unlike past Call of Duty games, Call of Duty: Advanced Warfare has only one protagonist.
  • Kevin Spacey says he was "very excited" about joining the game when he was originally approached.
  • You'll earn points every mission that can be used to upgrade your EXO suit. Using the EXO suit, you can climb walls with magnetic gloves, boost-dodge toward cover, perform super-jumps that let you get to higher ground, use optic camouflage for cloaking, and hover in mid-air.
  • Your arsenal includes "variable grenades," which can be switched from concussion to threat detection while they cook. The threat detection grenade reveals enemy locations and makes this information available via an augmented reality system visible in your visor.
  • Some of your guns are energy-based, and do not use traditional ammunition.
  • There is a rideable vehicle called a Pitbull, which is based on the real world Mine-Resistant Ambush Protected (MRAP) vehicle.
  • There's no official word on Call of Duty: Advanced Warfare multiplayer yet, but Condrey teases, "You can probably imagine the possibilities of a lot of the stuff you saw in single-player and how it would apply online." Activision also says it is "absolutely committed" to supporting eSports.
  • Call of Duty: Advanced Warfare will have some kind of co-op mode.
  • Veteran Metal Gear Solid composer Harry Gregson-Williams is working on the game's soundtrack. Audio director Don Veca says, "I think Advanced Warfare is going to be the best-sounding and certainly the best-mixed game ever."
  • In an effort to create a believable world, Activision consulted with "experts from production design in movies to experts in the military to scientists and futurists," according to Sledgehammer cofounder Glen Schofield.

Postad 05 May 2014 - 14:12

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Press release från Activision:
"The power of the next generation of advanced soldier. The power of a gripping performance from Kevin Spacey. The power of all-new, exoskeleton gameplay mechanics. Power changes everything. Call of Duty: Advanced Warfare delivers an inspired new era of Call of Duty. Published by Activision Publishing, Inc., a wholly owned subsidiary of Activision Blizzard , and developed for next gen consoles and PC by Sledgehammer Games, Call of Duty: Advanced Warfare delivers a breathtaking, new vision for the blockbuster franchise.

"We've made several key decisions with an eye towards creative excellence on Call of Duty: Advanced Warfare. We've really approached this game differently," said Eric Hirshberg, CEO of Activision Publishing. "This is our first three-year development cycle. It's our first time with Sledgehammer Games at the creative helm. And we're shaking up the formula in several ways. New core gameplay mechanics with the exoskeleton suit. A riveting new story. An iconic new character played by one of the world's best actors in Kevin Spacey. We're having a lot of fun making this game, and we think the world is going to have even more fun playing it."

Call of Duty: Advanced Warfare jolts players forward in a groundbreaking experience that's ripped-from-the-headlines-of-tomorrow, envisioning a future where both technology and tactics have evolved to usher in a new era of combat for the franchise. Set in the year 2054, a private military corporation (PMC) has emerged with the power to rescue humanity from a devastated world struggling to rebuild after a global attack on its military and infrastructure. You are the advanced soldier. Empowered with new, cutting-edge exoskeleton abilities, technological advancements and high-tech gear, players join the ranks of a highly-trained, specialized unit committed to restoring order in a state of advanced warfare.

"It's been a lot of fun working with the team to bring Jonathan Irons to life. The technology is truly remarkable and unlike anything I've done before. I'm excited to see where this goes," said Academy Award� winner Kevin Spacey.

Call of Duty: Advanced Warfare is being developed specifically for next gen consoles and PC. This is the first iteration of publisher Activision's expanded three-year development cycle allowing the debut lead title from Sledgehammer Games an added year of studio development. With the expanded production capabilities, Sledgehammer Games is able to create an astonishing new, next generation experience, featuring an array of technical advancements from the sights and sounds that create a near photorealistic world unlike any Call of Duty before, to new performance capture and facial animation technologies that deliver lifelike characters, to a rich and immersive story that brings the fiction to life.

"This is an opportunity of a lifetime, and an honor for Sledgehammer Games. Call of Duty: Advanced Warfare is the most ambitious and creative project we have ever worked on. From the endless research and thousands of production designs, to our incredible focus on the narrative and amazing attention to detail - we're taking nothing for granted," said Glen Schofield, co-founder and game director of Sledgehammer Games. "Call of Duty connects with the fans on such a deep level, and crafting a new vision for the next generation has been so inspiring for us."

Michael Condrey, co-founder and studio head of Sledgehammer Games added, "Glen and I created this team with the singular vision of delivering the best work of our lives. We know we're stepping into some pretty big shoes, but every day I'm amazed at the talent and focus at work here touching everything from the story experience to multiplayer. We're excited to lead the next chapter in this great franchise, and we can't wait for November 4th."

Starting today, fans can begin pre-ordering their copy of Call of Duty: Advanced Warfare at retail outlets worldwide. The title is scheduled for release on November 4."

Postad 05 May 2014 - 14:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Unlike past Call of Duty games, Call of Duty: Advanced Warfare has only one protagonist.

Fucking finally.

Postad 25 May 2014 - 10:30

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
http://www.gameinfor...d-vehicles.aspx

Lite om nya vapen. Man kan ladda en bössa med en flaska med vätska. Vapnet printar sedan ut kulor (upp till 200 verkar det som på bilden).

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  image.jpg   114.02K   4 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  image.jpg   202.88K   2 Antal nerladdningar

Postad 09 June 2014 - 19:16

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Lite gameplay:
http://www.youtube.c...h?v=w6Dtxxco-SE

Skönt man inte kan hoppa 100m högt osv bara för man har en exo-suit, vart lite rädd för att det skulle bli för bananas men det ser väl OK ut.

Postad 09 June 2014 - 19:44

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 1
Titanfall utan Titans?

Eller ja, små Titans iaf.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 09 June 2014 - 19:49.

Postad 09 June 2014 - 21:17

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Vill se MP. SP duger inte ens en dag i ett sjukhusväntrum.

Postad 10 June 2014 - 09:56

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Ser roligt ut. Dock lite för mycket tecknad stil. Vill ha lite mer realism i grafiken ;) fast det är ju bara små detaljer. Huvudsaken är att multiplayern håller måttet med bra banor och roliga vapen.

karaktärmodellerna ser ifs bra ut.

Redigerat av beat_strandh, 10 June 2014 - 09:58.

Postad 21 June 2014 - 12:16

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 1
målsökande handgranater... fakk yeah......... <_<

Postad 25 June 2014 - 15:54

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Jag vill inte se nått av detta i multiplayer.

http://www.xboxachie...es-the-EXO.html

Postad 25 June 2014 - 16:49

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 2

Jag vill inte se nått av detta i multiplayer.

http://www.xboxachie...es-the-EXO.html

Tror du kommer se allt det där i MP ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.