Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty: Advanced Warfare

715 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Advanced Warfare (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 7.615384 (12) 149:-

Postad 02 February 2014 - 14:23

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 1
Lika bra att stöka bort och fixa en tråd för detta.

Lite rykten (Ww2 ers)
http://www.reddit.co...14_leaked_news/

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 May 2014 - 07:40.

Postad 02 February 2014 - 14:46

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Ja, det är väl ganska lösa rykten det där. Men jag skulle gärna se att dom gör ett spel som utspelar sig i början av ww2.

http://www.youtube.c...h?v=AK9p475_KS8

Redigerat av walkiii, 02 February 2014 - 14:56.

Postad 02 February 2014 - 15:01

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Låter spännande. Det var länge sedan WW2-vågen nu så det skulle kännas rätt fräscht på nytt. Speciellt med tanke på current gen-grafiken som ju är klart förbättrad.

Postad 07 February 2014 - 01:31

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Activision has just confirmed Sledgehammer Games is working on Call of Duty 2014. Activision CEO has announced that Activision is transitioning into a 3 year development cycle for Call of Duty franchise to allow for better game development and DLC for other games.

Here’s a statement from Sledgehammer Games:
Five years ago, we started on the most exciting journey of our careers. Sledgehammer Games was built around a singular goal – to create world-class interactive entertainment that entertains millions of fans around the world. We have a passion for creating games and a team dedicated to achieving excellence in everything that we do.

Having the honor of developing the new, next generation of Call of Duty is a developer’s dream come true. All of us here at Sledgehammer Games have a shared vision to create the best work of our lives. The next Call of Duty represents a new era for this amazing franchise, and we look forward to sharing what we have been working on.

Today is just the beginning, there is so much more to come!

Activision CEO said he has full confidence in Sledgehammer Games to deliver one of the best Call of Duty titles ever.

“This will give our designers more time to envision and innovate for each title. Simultaneously, it will give our content creators more focus on DLC and micro-DLC which, as you know, have become large and high-margin opportunities and significant engagement drivers,” Activision Publishing CEO Eric Hirshberg said during an annual earnings call today. “Finally, we’ll give our teams more time to polish, helping ensure we deliver the best possible experience to our fans – each and every time.”

Hirshberg went on to say that Activision “needed a third studio capable of delivering the level of excellence required for the West’s biggest interactive entertainment franchise” and that Sledgehammer Games fits the bill. “They demonstrated their skill on Call of Duty: Modern Warfare 3 and on their past highly-rated games.”

Activision CEO has stated that more information regarding Sledgehammer’s title will be announced in the months ahead. With this new 3 year development cycle, Treyarch fans will have to wait till 2015 for the next Treyarch title.

Får ta och byta namn på tråden till typ MW4 så länge. Bra att det blev såhär till slut iaf, nu kan vi kanske förvänta oss lite större och mer innovativa skillnader mellan spelen i framtiden! :)

Redigerat av l2ickard, 07 February 2014 - 01:32.

Postad 07 February 2014 - 07:28

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Så TmarTn hade rätt om Sledgehammer Games i alla fall. Inte så dumt att det blir mer tid för utvecklarna.

Postad 07 February 2014 - 09:47

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Om de väljer historiska krig så vore koreakriget intressant. Många nationer inblandade. Lite modernare prylar än WW2.

morlock borde byta namn på tråden till CoD 2014 för BO3 lär det inte bli i alla fall.

Postad 07 February 2014 - 10:27

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Om de väljer historiska krig så vore koreakriget intressant. Många nationer inblandade. Lite modernare prylar än WW2.

morlock borde byta namn på tråden till CoD 2014 för BO3 lär det inte bli i alla fall.

Gjorde precis det.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 February 2014 - 10:28.

Postad 08 February 2014 - 11:14

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Kanske ska lägga den här tråden i "Spelkonsoler och PC-spel" istället. Gäller ju inte enbart PS4.

Postad 08 February 2014 - 11:16

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Kanske ska lägga den här tråden i "Spelkonsoler och PC-spel" istället. Gäller ju inte enbart PS4.

Kommer ändå bli separata trådar till slut.

Postad 08 February 2014 - 11:35

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Jovisst, när man väl börjat spela, men när den här strukturen skapades så sades det ju att allmän info om multiplattformspel, innan spelet släppts, skulle ligga i allmänna delen och det är där jag tycker det passar nu. Är ju inget PS4-specifikt alls.

Redigerat av SC-Zap, 08 February 2014 - 11:35.

Postad 08 February 2014 - 12:12

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Så länge jag minns så har vi alltid startat en cod-tråd så fort vi visste något. Det är väl bara att starta en tråd i den plattformsdel du läser mest. :)

Postad 03 March 2014 - 07:17

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Rykten nu om att det skall heta MW4 och om att XBox förturskontrakt har gått ut. PS4 kan bli huvudplattform kanske...
Men som sagt, bara rykten.

Postad 03 March 2014 - 10:54

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Vad skönt det vore om xbox inte hade något kontrakt längre. :)

Att dt är ett mw4 som görs har jag också hört. Är väl för att det är sledgehammer som utvecklar och deras enda cod är mw3. Eller rättare sagt, dom kom in på slutet av mw3.

Men ett mw4 skulle vara helt okej för mig också. Kul att se vad dom kan lyckas med på 3 år. Skulle dock behövas en helt ny motor till cod och det tror jag inte att vi får se.

Postad 22 April 2014 - 22:14

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Postad bild
http://www.ign.com/a...-image-revealed

Första bilden...

Postad 23 April 2014 - 10:46

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
det där skulle tydligen vara ingame. det är faktiskt så snyggt så att jag måste ställa mig ytterst skeptisk till det hela.

Postad 23 April 2014 - 10:48

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Mellansekvens...

Postad 23 April 2014 - 11:02

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Såg TmarTn videon där han analyserade sönder den där bilden. Det han kom fram till är att det måste vara nutid/nära framtid då spännet är av plast ;) Även ärret vid ögat berättade något men exakt vad förstod jag inte riktigt ;)

Blir väl MW4 vilket ifs inte vore så dumt. Helst vill jag se att det utspelar sig på 70 och 80-talet.

Postad 23 April 2014 - 11:05

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Target finder och målsökande kulor så att alla kan träffa. Demokrati! :P ;)

Postad 23 April 2014 - 11:06

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
80-talet sög, hoppas mer på 70-talet.

Postad 23 April 2014 - 11:07

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Men ett mw4 skulle vara helt okej för mig också. Kul att se vad dom kan lyckas med på 3 år. Skulle dock behövas en helt ny motor till cod och det tror jag inte att vi får se.

Det tror inte jag heller. Jag tror vi får vänta till nästa år med att se ett COD med ny motor. Treyarch är ju Activisions favoriter nu så dem har nog fått det uppdraget. Men om Sledge Hammer har haft på sig 3 år och sedan gjort spelet i första hand till de nya konsolerna så kommer det nog iaf se bättre ut än Ghosts trots gammal motor ;)

80-talet sög, hoppas mer på 70-talet.

nu är du bara nostalgisk bara för att du var tonåring på 70-talet ;P

Postad 23 April 2014 - 11:15

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Problemet är ju att det är så många spelare som är kvar i de äldre titlarna, det blir ju färre och färre för varje år som byter upp sig. de borde döda servrarna för de äldre spelen så alla måste spela det senaste :) (för spel upplevelsen har med antal spelare att göra)

och var är allt blod? jag vill ha mer gore i spelen!

Edit: samt att nu när det är 2 generationer som spelen görs till blir det ännu färre spelare på vardera platform. förut delades dem på 2, nu är det 4. jag spelar ju på 360 fortfarande då mina flesta vänner bara har 360, men på One är det knapt nån idé det ekar ju när man söker games, och då är det dåligt redan på 360 med spelare. typ 100k som max.

Redigerat av SKIBBE, 23 April 2014 - 11:22.

Postad 23 April 2014 - 11:27

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Problemet är ju att det är så många spelare som är kvar i de äldre titlarna, det blir ju färre och färre för varje år som byter upp sig. de borde döda servrarna för de äldre spelen så alla måste spela det senaste :) (för spel upplevelsen har med antal spelare att göra)

och var är allt blod? jag vill ha mer gore i spelen!

Edit: samt att nu när det är 2 generationer som spelen görs till blir det ännu färre spelare på vardera platform. förut delades dem på 2, nu är det 4. jag spelar ju på 360 fortfarande då mina flesta vänner bara har 360, men på One är det knapt nån idé det ekar ju när man söker games, och då är det dåligt redan på 360 med spelare. typ 100k som max.

hmm vet inte om detta riktigt är ett problem. jag har aldrig haft problem att komma in i en match med Ghosts på PS4. Om du skriver det du skriver pga att det laggar mer pga mindre spelare så kan dem väl kosta på sig dedikerade servrar med regionslås. Men för allt i världen, hyr inga servrar från EA/Dice ;)

Postad 23 April 2014 - 11:30

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

hmm vet inte om detta riktigt är ett problem. jag har aldrig haft problem att komma in i en match med Ghosts på PS4. Om du skriver det du skriver pga att det laggar mer pga mindre spelare så kan dem väl kosta på sig dedikerade servrar med regionslås. Men för allt i världen, hyr inga servrar från EA/Dice ;)

De senaste på 360 sen nån update har det varit sjuka lagg i vissa matcher, det verkar inte bero på spelarna dock. men iaf. jag som spelar HC kan ha det extremt svårt att hitta games ibland med bra ping. då HC oftast är ca 10% av den totala summan spelare, så på fm när det lirar 20.000 totalt är det 2000spelare över hela världen som spelar HC då är det inte alla gånger så lätt att hitta ett perfekt game tyvärr. och 2000 spelare är ju då fördelat på 3 gametypes, så det är ofta färre än 1000 spelar på TDM t.ex

Antar det är samma typ av problem på PS4 ?

Redigerat av SKIBBE, 23 April 2014 - 12:00.

Postad 23 April 2014 - 13:46

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Sledgehammer själva säger att det är det mest ambitiösa cod hittills, vad det nu innebär. :)

* Ge oss scorestreaks likt bo2, så det lönar sig att spela objektivet
* Ge oss demolition igen
* Små/medelstora banor, så det blir tempo i spelet.
* Tillbaka med pro-perks som i mw3
* Roliga/bra killstreaks, dom i Ghosts suger.
* Dedikerade servrar på riktigt, och inte bara snack om det.
* Sniping som i bo1
* Inga jävla targetfinders och bullshit
* Många och varierande vapen
* Ge oss dlc-vapen som i battlefield
* Inga deathstreaks
* Framförallt, ta tillbaka spelglädjen man hade.

Skulle säkert kunna skriva mer saker som jag vill ha i cod. Detta är som sagt MIN önskelista. så börja inte gnälla över att jag är dum i huvudet. ;)

Redigerat av walkiii, 23 April 2014 - 13:47.

Postad 23 April 2014 - 13:53

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Sledgehammer själva säger att det är det mest ambitiösa cod hittills, vad det nu innebär. :)

* Ge oss scorestreaks likt bo2, så det lönar sig att spela objektivet
* Ge oss demolition igen
* Små/medelstora banor, så det blir tempo i spelet.
* Tillbaka med pro-perks som i mw3
* Roliga/bra killstreaks, dom i Ghosts suger.
* Dedikerade servrar på riktigt, och inte bara snack om det.
* Sniping som i bo1
* Inga jävla targetfinders och bullshit
* Många och varierande vapen
* Ge oss dlc-vapen som i battlefield
* Inga deathstreaks
* Framförallt, ta tillbaka spelglädjen man hade.

Skulle säkert kunna skriva mer saker som jag vill ha i cod. Detta är som sagt MIN önskelista. så börja inte gnälla över att jag är dum i huvudet. ;)

kan inget annat än att instämma här.

Postad 23 April 2014 - 13:54

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Flera av de prylarna finns i Ghosts i och för sig. Det jag tror att de kommer göra är att krympa banorna eftersom de flesta spelarna gillar små banor. Det är väl det de flesta klagar på med Ghosts? För stora och krångliga banor för de flesta...

Postad 23 April 2014 - 14:05

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Såg TmarTn videon där han analyserade sönder den där bilden. Det han kom fram till är att det måste vara nutid/nära framtid då spännet är av plast ;) Även ärret vid ögat berättade något men exakt vad förstod jag inte riktigt ;)

Blir väl MW4 vilket ifs inte vore så dumt. Helst vill jag se att det utspelar sig på 70 och 80-talet.

Va ju tvungen att titta på hans video nu. :)

Han menar att ärret i ansiktet ser ut att vara från vattkoppor och då stämmer det överens med tidslinjen ihop med hjälmen, att det är typ nutid spelet kommer utspela sig i. Det är en soldat, han kan ha fått ärret från vad fan som helst! hahaha

Det ser ut som sgt Foley från mw2.

http://www.charliein...foley-from-mw2/

Redigerat av walkiii, 23 April 2014 - 14:08.

Postad 23 April 2014 - 14:10

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Bra saker med Ghosts som de gärna får behålla:
1. Flexibilitet i skapande av klasser. Många perks och alternativ. Valfritt med lethal etc.
2. Väldigt lite lagg jämfört med tidigare CoD.
3. Matcher och Partys krashar nästan aldrig.
4. Lätt att mute:a alla.
5. Roliga DLC-kartor och DLC-vapen.
6. Lagom lätt att ha ihjäl folk.
7. Du kan fixa din gubbes utseende.
8. Snipers är inte OP.

Bra saker med BO2 som de gärna får ta tillbaka
1. Scorestreaks (även om det delvis tagits in i Ghosts nu).
2. Man kan göra egna emblem.
3. Pistolerna var bättre (kanske inte alla men Executioner var ändå kul).
4. Bättre system på att låsa upp guld och diamantcamo.
5. Pick 10 var bra (ungefär som på ghosts)
6. Lätt att skicka invites och acceptera invites.

Redigerat av hassesolo, 23 April 2014 - 14:11.

Postad 23 April 2014 - 14:16

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Va ju tvungen att titta på hans video nu. :)

Han menar att ärret i ansiktet ser ut att vara från vattkoppor och då stämmer det överens med tidslinjen ihop med hjälmen, att det är typ nutid spelet kommer utspela sig i. Det är en soldat, han kan ha fått ärret från vad fan som helst! hahaha

Det ser ut som sgt Foley från mw2.

http://www.charliein...foley-from-mw2/

haha jag misstänkte att det var något med vattkoppor men vafan, vadå vaccin etc.. får inte barn vattkoppor nu eller vad menar han? jeje lite väl långsökt kanske :)

hmmm tycker inte han är lik sgt Foley. Enda likheten är väl att båda är svarta.

Postad 23 April 2014 - 14:19

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Kul att se vad folk tycker om och vill ha med i nästa cod.

Har inte spelat tillräckligt mycket ghosts för att uttala mig helt om lagget (har typ 3 dygn), men har ju såklart upplevt lagg och fruktansvärda framedrops. Men däremot fick dom till bra hit-detection när det väl flyter på. och den får gärna följa med. :)

Jag tycker dom är ganska lika faktiskt. gör det mig till en rasist kanske, som tycker alla ser likadana ut. :) Nä, men näsa, läppar och mustaschen är väldigt lika.

Redigerat av walkiii, 23 April 2014 - 14:23.

Postad 23 April 2014 - 14:41

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Förutom det som Walkii skrev så vill jag att dem går tillbaks till lite mer allvarligare ton, lite mer "realism" så att säga. Skippa allt tjafs med Zombies, Aliens, färgglada banor etc... och scorestreaks/killstreaks som finns som man kan tänka sig att militären verkligen använder (inga hundar, radiostyrda bilar etc...)

Hoppas även på mer distinkta vapenljud, fetare ljud vid explosioner och ett mer avancerat/dynamiskt ljud likt BF4.

Jag vill även känna att jag skjuter någon och det ska kännas när man blir skjuten men jag vill inte ha en klumpig styrning bara för att uppnå "realism".

Postad 23 April 2014 - 14:46

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Alltså, du är ju helt j*vla dum i... ;) Nej, jag håller med dig till punkt och pricka. Om din önskelista skulle gå i uppfyllelse så kan till och med jag tänka mig att köpa nästa COD-spel och jag har inte spelat seriöst sedan MW2.

Hoppas även på mer distinkta vapenljud, fetare ljud vid explosioner och ett mer avancerat/dynamiskt ljud likt BF4.

Jag vill även känna att jag skjuter någon och det ska kännas när man blir skjuten men jag vill inte ha en klumpig styrning bara för att uppnå "realism".

True that! I mitt tycke så är ljudet lika viktigt som grafiken i ett pang pang-spel. :)

Redigerat av Unregistered9a177c31, 23 April 2014 - 14:54.

Postad 23 April 2014 - 14:48

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 1

Jag tycker dom är ganska lika faktiskt. gör det mig till en rasist kanske, som tycker alla ser likadana ut. :) Nä, men näsa, läppar och mustaschen är väldigt lika.

haha ja det gör det :P

Postad 23 April 2014 - 18:49

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

haha jag misstänkte att det var något med vattkoppor men vafan, vadå vaccin etc.. får inte barn vattkoppor nu eller vad menar han? jeje lite väl långsökt kanske :)

I princip får inte barn vattkoppor idag, nej. Det är extremt ovanligt.

Postad 24 April 2014 - 05:35

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Nu måste det vara ironi på hög nivå här va????

Redigerat av Unregistered32f0b602, 24 April 2014 - 05:36.

Postad 24 April 2014 - 06:21

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Alla får ju vattkoppor i princip, men du kanske skojar?
Smittkoppor däremot är (otroligt nog) utrotat.

Postad 24 April 2014 - 09:50

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Ok, då blandade jag ihop det med annan barnsjukdom (dock inte smittkoppor, som man ju ett tag trodde var utrotat).

Postad 24 April 2014 - 09:53

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Det var mässling jag tänkte på.

Postad 24 April 2014 - 10:12

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag mässlingen har vi bra koll på här i Sverige tack vare vaccinationer men den skördar många offer varje dag i tredje världen (tror jag såg en siffra på 600 barn som dör i mässlingen varje dag).

Postad 24 April 2014 - 15:11

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 2
Till skillnad från Hassesolo så vill jag att de BACKA hela serien till samma nivå som COD4, färre perks, streaks etc etc. Less is more!

Postad 24 April 2014 - 15:27

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Till skillnad från Hassesolo så vill jag att de BACKA hela serien till samma nivå som COD4, färre perks, streaks etc etc. Less is more!

nä grafiken och ljudet får dem gärna förbättra och inte gå tillbaks till COD4 ;)

Postad 24 April 2014 - 15:29

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

nä grafiken och ljudet får dem gärna förbättra och inte gå tillbaks till COD4 ;)

Äh, COD4 Next-Gen Edition. COD4 i 1080p/60 :)

(med alla DLC och MW2+DLC-kartor...)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 April 2014 - 15:29.

Postad 24 April 2014 - 17:13

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

okej, jag är såld!

Postad 24 April 2014 - 17:31

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
Jag ser gärna att de flyttar ALLT ljud från MW2 till nästa spel ;) Där lät allt tydligt och bra. Behöver inte fläska på med "större" ljud för min del. Som jag har sagt tidigare, ljudet i CoD är för mig enbart ett hjälpmedel.

/eapea

Postad 24 April 2014 - 18:12

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Bara vi slipper att det går att skjuta rakt igenom till synes solida hus...

Postad 24 April 2014 - 18:36

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Skjuta igenom alla hus kan man väl på alla cod-spel, med extra magnetiska kulor dessutom...

Behövs en helt ny motor för att de ska fixa största problemet dock: perspektiv-fail..

Men vad är oddsen för det?

Postad 24 April 2014 - 18:39

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Nej, det kan man inte på samma sätt som i just de MW och MW2.

Postad 24 April 2014 - 19:21

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Vad gjorde mw (1) så bra? Har inte spelat det själv, men alla verkar ju älska det

Postad 24 April 2014 - 21:40

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Ursäkta OT men sitter här med en vän och när han såg ditt namn Zartok - hajade han till och frågade med ett leende hur det gick för dig med din ps4 från spelbutiken vid releasen?

(han kommer ihåg dina störtsköna kommenterar ang den butiken för flera månader sedan) :D

Postad 25 April 2014 - 06:20

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Vad gjorde mw (1) så bra? Har inte spelat det själv, men alla verkar ju älska det

Precis som morlock säger, Less is more.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.