GTA är ett spel man bara kan köra igång nån kväll och i brist på annat köra/springa runt en stund och hitta 1000 saker att fördriva tiden med och ha skitkul.
Grand Theft Auto V (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
9
|
(41)
|
180:- |
GTA V (1313 inlägg)
|
11 mån sedan |
Postad 01 October 2014 - 16:56
GTA är ett spel man bara kan köra igång nån kväll och i brist på annat köra/springa runt en stund och hitta 1000 saker att fördriva tiden med och ha skitkul.
Postad 12 October 2014 - 01:39
Jag är så glad att jag avvaktade med att köpa GTA V till PS3:an då jag hade på känn att det skulle släppas till PS4 förr eller senare. Den som väntar på något gott...Tror GTA V som redan är ett riktigt grymt spel kommer bli det bästa spelet på flera år. Tyvärr är ju nackdelen att jag liksom många andra redan har spelat det så det kommer ju inte slå lika bra som det borde. Blir lätt ett köp! Förstapersonsvy eller ej.
Redigerat av Unregistered9a177c31, 12 October 2014 - 01:40.
Postad 12 October 2014 - 08:51
Shysst! Du lär inte bli besviken då. Fantastiskt mycket innehåll i det spelet, liksom dom andra GTA.Jag är så glad att jag avvaktade med att köpa GTA V till PS3:an då jag hade på känn att det skulle släppas till PS4 förr eller senare. Den som väntar på något gott...
Jag tror dock att nyversionen av GTA V kommer bjuda på en hel del nyheter och extragodis även till de som redan spelat spelet till last gen,
Ett spel som verkligen känns värt 600 spänn då man kan lägga obegränsat med tid på det om man bara orkar. Finns så många olika saker att göra som skiljer sig såpass att man sällan tröttnar.
I mitt fall gav jag bort Ps3an till mina brorsöner när Ps4an kom i November så jag han aldrig klart mer än kanske halva spelet så det finns kvar att göra för mig också.
Postad 04 November 2014 - 20:01
Postad 04 November 2014 - 21:38

Men vågar man verkligen beställa den här digitalt?
Postad 04 November 2014 - 21:51
Postad 04 November 2014 - 22:12
GTA-världen streamas (läses in) från hårddisken och skivan samtidigt. Den digitala versionen som laddats ner till hårddisken begränsades av att bara läsas från hårddisken.
Postad 05 November 2014 - 00:32
PS4an läser in hela blurayskivan på hårddisken ändå, så spelar ingen roll om man köper fysiskt eller digitalt.
Postad 05 November 2014 - 00:47
Jo, men jag skulle ändå tro att dom optimerar så att skivan hjälper till att ladda världen från blu-rayn samtidigt. Men, ska bli intressant att se hur den presterar på PS4.http://kotaku.com/ho...-ps4-1462283797
PS4an läser in hela blurayskivan på hårddisken ändå, så spelar ingen roll om man köper fysiskt eller digitalt.
Postad 05 November 2014 - 00:54
Jo, men jag skulle ändå tro att dom optimerar så att skivan hjälper till att ladda världen från blu-rayn samtidigt. Men, ska bli intressant att se hur den presterar på PS4.
skivan används endast en gång vid varje start av ett spel. Och det är för att auktorisera att det är en laglig kopia.
ALLA spel sparas på hårddisken. De används inte in-game
Postad 05 November 2014 - 18:35
edit: hoppas på stabil framerate
Redigerat av WarpGuN, 05 November 2014 - 19:25.
Postad 05 November 2014 - 19:22
Får bli en förhandsbokning!
Något ställe som har bra erbjudande för förhandsbokning tro?
Postad 05 November 2014 - 19:29
Grymt!
Får bli en förhandsbokning!
Något ställe som har bra erbjudande för förhandsbokning tro?
På Us PSN får man en massa Gta pengar om man förhandsbokar. Både till singel- och multiplayer.
Postad 05 November 2014 - 19:47
I Sverige med.På Us PSN får man en massa Gta pengar om man förhandsbokar. Både till singel- och multiplayer.
Tillhör dock de som gillar att ha en skiva, så blir nog Webhallen troligtvis, så man kan hämta det på releasen.
Postad 05 November 2014 - 19:55
Så många fler personer som går på gatan att döda... snyft.. man blir nästan lite tårögd när man tänker på hur det kommer se ut att spränga en bazooka mitt i smeten.Ps3 vs Ps4
Postad 05 November 2014 - 20:09
Amen! Kommer dock få det hemskickat.I Sverige med.
Tillhör dock de som gillar att ha en skiva, så blir nog Webhallen troligtvis, så man kan hämta det på releasen.
Postad 05 November 2014 - 22:05
Postad 07 November 2014 - 17:29
Redigerat av philippp, 07 November 2014 - 17:29.
Postad 14 November 2014 - 16:51
Tänkte boka PS4+GTA5 och undrar om någon butik i Gbg-området har nattöppet för detta?
Postad 14 November 2014 - 17:28
Kommer man kunna ha två onlinekaratärer på ps4 till skillnad mot 360 där det krävdes två xbox liveabb. för att jag och min son skulle kunna ha en varsin "gubbe" online?
Postad 14 November 2014 - 23:29
CDON har det för 3990:- , men de finns inte i GBG.Kanske fel tråd men jag hittade ingen annan..
Tänkte boka PS4+GTA5 och undrar om någon butik i Gbg-området har nattöppet för detta?
Kolla med Elgiganten, de har kanske sin "byt-elbolag-och-få-500-kronor-i-rabatt"-kampanj kvar.
Postad 17 November 2014 - 08:05
Redigerat av MartinAberg, 17 November 2014 - 08:05.
Postad 17 November 2014 - 08:17
Postad 17 November 2014 - 08:27
Samma här. Jag bokade spelet ganska sent via CDON, men nu under morgonen så hade mitt exemplar varken packats eller skickats iväg så jag safeade och bokade det digitalt via PSN istället.Gta nerladdat och klart. Tiden tickar nedåt.
Är förresten första gången jag köper ett "storspel" digitalt.
Så nu är det bara att vänta som ett litet barn inför julafton i drygt 15 timmar till...
Postad 17 November 2014 - 08:36
Köpte ni via US psn?
Jag gjorde. Haft det nerladdat sen någon vecka tillbaka.
Postad 17 November 2014 - 09:08
Redigerat av Garrett, 17 November 2014 - 09:09.
Postad 17 November 2014 - 09:23
Postad 17 November 2014 - 09:29
Men va ju mycket billigare innan när man köpte via US psn vill jag minnas, men klart, gör väl ganska mycket om det stiger lite ändå
Men skiljer det bara ca 150, kan det nog kvitta för mig, om det nu blir till ps4a...
Kan man spela GTA5 efter 0.00 om man köper det nu?
Redigerat av Garrett, 17 November 2014 - 09:36.
Postad 17 November 2014 - 09:38
Postad 17 November 2014 - 10:29
Om du trycker på optionsknappen när du har spelat markerat och sedan information så står det hur mycket som har laddats ner. Den laddar ned hela tiden även om det inte syns ute i menyerna.Det här med pre download!? Har bara fått ner ca 6-7 gb. Så då är det bara början av spelet man kan köra efter kl 00 idag då eller? Och då kan Man också ladda ner resten eller?
Postad 17 November 2014 - 11:08
Om du trycker på optionsknappen när du har spelat markerat och sedan information så står det hur mycket som har laddats ner. Den laddar ned hela tiden även om det inte syns ute i menyerna.
Aha:) lär kolla upp det då! Tackar!
Postad 17 November 2014 - 13:36
Någon som vet om man kan hoppa mellan kameralägen eller väljer man det när man startar ett nytt spel? Jag vill lira FP men det är ju kul om man kan ändra i vissa strider kanske.
Postad 17 November 2014 - 13:50
DN i Mars 2008:Nja så lågt som 5 har väl dollarn aldrig legat i modern tid? Runt 6 är väl det lägsta den har legat?
Under fredagsförmiddagen fortsatte dollarn att falla. Vid lunchtid kostade en dollar 5,94 kronor. Det är den lägsta noteringen sedan september 1992 då dollarn var nere i 5,10 kronor.
Är tillräckligt gammal för att anse att 1992 är modern tid. Skulle t.o.m. kunna säga att det var min tid.
Postad 17 November 2014 - 14:16
Man kan byta fritt under spelets gång.Någon som vet om man kan hoppa mellan kameralägen eller väljer man det när man startar ett nytt spel? Jag vill lira FP men det är ju kul om man kan ändra i vissa strider kanske.
Postad 17 November 2014 - 14:20
JaKöpte ni via US psn?
eftersom preloaden för PS4 startade igår kväll så har jag svårt att tro på det (om det inte är Xbox One-versionen du menar)Jag gjorde. Haft det nerladdat sen någon vecka tillbaka.
Har man köpt det i US PSN så tror jag det öppnas först 06:00 på tisdag (trots att timern säger annat) vilket man kan se om man gör enligt nedanstående citat, så bli inte för besvikna om det inte går att spela vid midnatt.Stämmer nog som du säger... 5 komma nånting
Men va ju mycket billigare innan när man köpte via US psn vill jag minnas, men klart, gör väl ganska mycket om det stiger lite ändå
Men skiljer det bara ca 150, kan det nog kvitta för mig, om det nu blir till ps4a...
Kan man spela GTA5 efter 0.00 om man köper det nu?
Om du trycker på optionsknappen när du har spelat markerat och sedan information så står det hur mycket som har laddats ner. Den laddar ned hela tiden även om det inte syns ute i menyerna.
Postad 17 November 2014 - 14:29
Blev inköp från US-store. I slutändan vart det väl ända ca: 150:- billigare som inte kanske är mycket stålar men i slutändan vid ett antal inköp så är det lätt värt att köpa därifrån. Sen kan man juh sia om att man kan avvakta och köpa billigare fysiska kopior i Sverige när priserna gått ner. Men när det gäller nysläpp så är det juh inget snack.
Ska bli ruskigt kul att sätta igång med detta.
Postad 17 November 2014 - 14:31
Imorgon efter ungarna somnat går jag all in.
Recensionerna på spelet och fps-läget lovar ju riktigt gott. "Som att spela ett helt nytt spel".
Postad 17 November 2014 - 14:36
Postad 17 November 2014 - 14:50
Nej. PS4 USA för nån vecka sen.Ja
eftersom preloaden för PS4 startade igår kväll så har jag svårt att tro på det (om det inte är Xbox One-versionen du menar)
Har man köpt det i US PSN så tror jag det öppnas först 06:00 på tisdag (trots att timern säger annat) vilket man kan se om man gör enligt nedanstående citat, så bli inte för besvikna om det inte går att spela vid midnatt.
Postad 17 November 2014 - 14:55
**** vad jag hatar när folk har rätt!! Står mycket riktigt 06:00 på mitt. Hade läst detta innan jag köpte det men blev sen lurad av klockan som räknade ner. Fuck fuckeli fuck fuck fuck!
Det står 06.00 på Far Cry 4 som jag gjorde preload på, men det roliga är att när jag byter användare till mitt svenska konto så ändras timern till 00.00. Undrar om jag kan spela vid midnatt med det svenska kontot. Håller tummarna!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
GTA V
22 filmer
37 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?