Nja, även TV-apparater med Android TV har möjlighet att installera SVT Play som app.
Absolut, men då är det Android som är plattformen och inte " Smart Tv "
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 29 December 2016 - 12:16
Absolut, men då är det Android som är plattformen och inte " Smart Tv " Postad 29 December 2016 - 13:37
Varför kalla de då S.M.A.R.T.? Postad 29 December 2016 - 15:59 för den kanske klarar 250 turkiska appar, som du inte har någon som helst nytta av .... ? Postad 29 December 2016 - 18:01
Redigerat av Ageve, 29 December 2016 - 18:04. Postad 02 January 2017 - 21:16 Hallå! Funderar starkt på denna TV, kommer endast använda den för att titta på film (gillade bilden starkt när jag såg på TV'n) samt att spela spel. Jag hade genomfört köpet illa kvickt om det inte vore för att jag inte hittar några professionella recensioner alls online.
Jag är ingen supergamer, men jag har spelat på PC hela livet och input lag hade troligen påverkat mig. Jag skall dock endast spela nintendospel på konsolen, men jag tänker att det eventuellt kan bli rätt jobbigt att spela typ wii-tennis och Super mario med dålig input-lag. Möjligtvis har jag fel, vad jag hört så ska endast input-lag spela roll på b.l.a CS proffsnivå o.s.v. Jag har för nuvarande en TV som är 9 år gammal (panasonic) med riktigt risig bildkvalitet men jag har inte märkt av något input-lag. Kommer den här TV'n minst vara lika bra när det kommer till input-lag som den jag har nu?
Om någon hade kunnat svara vad TV'n har för input-lag så hade jag varit väldigt tacksam, vad jag förstått så är allt under 60 "average" och det skall väl räcka för mig, men jag tror att jag hade märkt av 100 eller uppåt p.g.a åratal av PC-spelande.
Tack på förhand! Postad 03 February 2017 - 06:36 Jag köpte denna igår, impulsköp bara för att få nåt bättre än det jag har tills dess att jag hittar nåt bättre.
Jag har haft en Samsung 55KS7005 hemma under en period, och den åkte tillbaka. Va inte helt hundra nöjd med den tyvärr, lite pipande från den(kan vara just det exet) samt att den kändes lite ryckig även med True motion på.
Jag förväntar mig inte att TCL är bättre men jag vill ha nåt nytt tills jag finner en tv som jag blir helt nöjd med i vardagsrummet, när jag gör det är tanken att TCL åker in i sovrummet. Jag har ju trots allt en 9-10 år gammal Samsung 46" i dagsläget.
Jag har inte kopplat in den än men jag blev lite imponerad av den i butiken för den här prislappen. Tänk nu på att den kostar 5495:-. Det presenterade bra bild när jag testade den i butik och jag kände att denna är något att slå till på och testa tills jag får tag på en OLED eller kanske Samsungs nya QLED.
Gällande spel som någon efterfrågar så har jag sett nån siffra på 39ms. Inte helt hundra på den. Men de som spelar på den gillar den till just det.
Den känns större än Samsungen jag hade hemma, det är ju en liten kant runt om som förstärker det hela. USB 3.0 va positivt. Jag ska koppla in den ikväll och se vad jag tycker.
Men för er som funderar på den, till detta priset tror jag du får absolut mest tv för pengarna. På elgiganten har du dessutom möjlighet att prova den hemma i 30 dagar. Så vad finns att tveka på. Postad 22 March 2017 - 11:02 Någon som har några fler erfarenheter av denna modell så långt, hur har det t ex gått med uppdatering för 4K-material utöver Netflix eller andra grejer? Postad 28 May 2017 - 12:00 Någon som har insikt kring när deras nya 65" S & P-serie kommer och vilket pris den lär landa på? http://www.tclusa.co...smart-tv-65s405 Redigerat av ujl, 28 May 2017 - 12:03. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |