Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Panasonic px10, px20 eller pd30?

92 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 27 December 2003 - 11:32

Per S
  • Per S
  • Forumräv

• 560 inlägg
  • 0

Blir nog en Loewe Anaconda i slutändan.

Du har nog en lång resa kvar innan du upptäckt att alla crt-apparater har olika och nya fel.
Synd att du inte är nöjd, men att göra philipsresan blir nog inte mycket roligare.

Acandon har andra fel som hör till de fel som bla kommer från toshiba och philhips bildrör.
Var det inte acondon som har toshibarör, eller var det ett philihpsrör?
Är det toshiba så har den stora problem med geometrin samt mörka partier utåt kanterna. Är det philips så är det ryckighet i bilden, auror och mörka vertikala band samt stort mått dirty screen effekt.
Articos har philips och den har visserligen de fina philipsfärgerna men även resten av "paketet" ovan. Sen vet jag att en av loewes har ett toshibarör, kan vara acondan.

Postad 27 December 2003 - 11:53

Unregistered27d3b822
  • Unregistered27d3b822
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Du har nog en lång resa kvar innan du upptäckt att alla crt-apparater har olika och nya fel.

Utav de apparater jag tittat på så tycker jag faktiskt att Panasonic PX10 än så länge verkar vara den som har minst "effekter" som man skulle kunna störa sig på. Som sagt, det verkar som så: ju mer digitala "bildförbättringsfunktioner" desto sämre slutresultat. Jag har blivit ännu mer övertygad om detta sen jag startade tråden här.

Postad 27 December 2003 - 14:06

Unregistered41202
  • Unregistered41202
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Sedan så vore det ju bra om man kunde ställa in mer saker så som färger individuellt för varje kanal och färg.

Det går att ställa in färgerna för varje scartingång.
Gå in i servicemenyn.
Själv har jag minskat den gröna färgen.

God fortsättning!

Per S, om du har en PX20 eller PD30, hur kommer man in i servicemenyn?

Redigerat av Unregistered41202, 27 December 2003 - 14:07.

Postad 27 December 2003 - 14:32

Unregistered090a077b
  • Unregistered090a077b
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Per S. Vet du någon affär eller affärskedja som har PD30 uppkopplad så man verkligen kan jämföra med andra apparater på stället? Jag har hört med alla större kedjor men dessvärre ingen som har varken den eller PX20.

Bor du i malmö är du välkommen för en kort demning.

Annars har jag sett att onoff har pd30.
Köp ett par dvd spelare på öpper köp och gå dit en måndag förmiddag
så får du säkert leka lite.

Något annat sätt kan jag inte komma på.

Tack för erbjudandet PerS. Jag har försökt nå OnOff Mobilia Malmö (utan framgång, (bara centralväxel som svarar) för att höra om dom fortfarande har den framme för visning inna jag åker 14 mil. I Kristianstadstrakten finns ingen som säljer den, tyvärr. Återkommer gärna om det senare i så fall.

Postad 27 December 2003 - 14:41

Unregistered419b94f0
  • Unregistered419b94f0
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Tjena

Jag har själv en px20 och är väldigt nöjd med den speciellt efter resan igår till Jönköpings hi-fi klubb där jag kollade på dem så kallade Leowe felfria tv-s.
Det stämmer att dem har Philips bildrör och väldigt fin bild (så länge det är DVD).
Den va matada oxå med en analog signal på vanliga kanaler och jag kan säga med säkerhet att den hade ingen chans med min px20.
Dem dras ju med sina fel som sagt.
Så NOX jag tycker att du redan har en av dem bästa apparaterna, bättre hittar du inte.

Postad 27 December 2003 - 15:11

nox
  • nox
  • Forumräv

• 949 inlägg
  • 0

Sedan så vore det ju bra om man kunde ställa in mer saker så som färger individuellt för varje kanal och färg.

Det går att ställa in färgerna för varje scartingång.
Gå in i servicemenyn.
Själv har jag minskat den gröna färgen.

Man kan också se på TV på denna TV.
Jag skrev som sagt att man inte kan ställa in det individuellt per KANAL.
inte per ingång.

Vidare så vet jag inte hur jag kommer in i servicemenyn.

Postad 27 December 2003 - 16:23

MikoSad
  • MikoSad
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Så här kommer man åt Service Menyn på PD30!
OBS! Mekka med Service Menyn på EGEN risk!!!
Skriv ner ALLA original värden INNAN ni ändrar ngt!!!

In the Sound settings turn the Bass up to 100% and the treble down to 0.
Then hold down the '-/v' button on the TV's front panel and press INDEX on the remote.

Be warned though, all your Picture settings for the channel you're on (Brightness, Contrast etc.) will be reset to their defaults every time you do this. So it's best to either do it on an input you don't use (like AV3) or change the Picture to a setting you don't use (like Dynamic). This way the settings for your primary usage mode will be preserved.

Once you're in service mode you can use the RED and GREEN fastext buttons to scroll through the available settings, and the YELLOW and BLUE buttons to alter the values. Pressing STR saves the changes for the setting you're on, and the N button exits and returns you to normal viewing mode.

H-POS = Moves the picture horizontally
V-POS = Moves the picture vertically
H-AMP = Adjusts the width of the picture
V-AMP = Adjusts the height of the picture
Parabola = Adjusts the edges to be more convex or concave.
Trapezoid = Tilts the picture towards or away from the screen.
H-Parallel = Slants the picture to the left or right.
V-Linear = Adjusts how even the height of the picture is.
Top Corner = Pulls in or pushes out the two top corners
Bottom Corner = Pulls in or pushes out the two bottom corners.
V-S-Correct = [can't remember] :unsure:;
C-Correct = Bends the picture in a C shape to the right or left.
H-DAF Phase = Adjusts the focus of the OSD.
High/Low Colour Settings = Adjusts the individual colour levels.
Sub-Bright = Adjusts the distribution of brightness
Sub-Geomagnetic = Not sure how this differs to Geomagnetic
Video Gain 2 = Something to do with PIP mode (brightness?)
SPL Gain = Don't know
SDRAM-F = Don't know, sounds important - best left alone.

Postad 27 December 2003 - 17:32

tazzi
  • tazzi
  • Forumräv

• 512 inlägg
  • 0
jag har köpt en Panasonic PX10F

är det den ni pratar om eller?

vad står (F:et) för??

köpte den på ONOFF

är F en sämre/bättre modell??

??????

Postad 27 December 2003 - 21:32

Unregistered27d3b822
  • Unregistered27d3b822
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Så där ja. Nu har jag införskaffat en PX10 efter mycket grubblerier. Är relativt nöjd med den. Den har generellt sett mycket bra skärpa, svärta och detaljrikedom, samt bra geometri. MEN, den har en del otrevliga dimpelare, som man inte kan bli av med helt och hållet, trots justeringar av kontrast, ljus mm. Värst syns de på NTSC DVD. Tusan också, vad det ska va svårt att få en schysst TV!? Vad göra?

Postad 28 December 2003 - 10:27

JanneA
  • JanneA
  • Användare

• 176 inlägg
  • 0
Finlux är ju intressant också men hopplöst att hitta i affärer. Någon som vet var de finns?

Postad 28 December 2003 - 10:46

Per S
  • Per S
  • Forumräv

• 560 inlägg
  • 0

Ja men tv på denna tv skall du se med digitalbox via scartingången inte via den
inbyggda tunern som endast håller hyfsad kvalitet. Ett tips för att du skall bli mer nöjd än vad du tydligen är.

Fast det går att ställa färgerna för själva tv-tunern också...

Redigerat av Per S, 28 December 2003 - 11:10.

Postad 28 December 2003 - 10:49

Per S
  • Per S
  • Forumräv

• 560 inlägg
  • 0

inte per ingång.

Jag förstod vad du menade redan från början.
Men i all vänlighet vill jag bidra med att hjälpa dig en
liten bit på vägen för att rätta till själva grundinstälningen.

Jag vet ingen tv där man kan ställa in färgerna för varje kanal.

Postad 28 December 2003 - 11:14

Per S
  • Per S
  • Forumräv

• 560 inlägg
  • 0

Per S. Vet du någon affär eller affärskedja som har PD30 uppkopplad så man verkligen kan jämföra med andra apparater på stället? Jag har hört med alla större kedjor men dessvärre ingen som har varken den eller PX20.

Bor du i malmö är du välkommen för en kort demning.

Annars har jag sett att onoff har pd30.
Köp ett par dvd spelare på öpper köp och gå dit en måndag förmiddag
så får du säkert leka lite.

Något annat sätt kan jag inte komma på.

Tack för erbjudandet PerS. Jag har försökt nå OnOff Mobilia Malmö (utan framgång, (bara centralväxel som svarar) för att höra om dom fortfarande har den framme för visning inna jag åker 14 mil. I Kristianstadstrakten finns ingen som säljer den, tyvärr. Återkommer gärna om det senare i så fall.

Den fanns på onoff mobilia malmö för tre veckor sedan. Upphängd på väggen bredvid alla andra så det blir eventuellt svårt att koppla in externa dvd.
Fast men ser att den har bäst (subjektivt) bild av alla, det tyckte även min fru innan jag sagt något.

Postad 28 December 2003 - 16:49

nox
  • nox
  • Forumräv

• 949 inlägg
  • 0

inte per ingång.

Jag förstod vad du menade redan från början.
Men i all vänlighet vill jag bidra med att hjälpa dig en
liten bit på vägen för att rätta till själva grundinstälningen.

Jag vet ingen tv där man kan ställa in färgerna för varje kanal.

Var rätt förbannad när jag skrev det där. Har ordnat så att jag får en ny TV nu iochmed att det var fabrikationsfel. Om denna också har problemet med svart och vitt så får jag problem.

Vidare så har jag tittat litet på JVC's D.I.S.T tv's.
JVC HV-32P37 har komponentvideo med stöd för 1080i och NTSC 1500i
låter imponerande på papperet. Har inte tittat på den i butik än.

Om man kan stänga av D.I.S.T på den så verkar den väldigt lovande :)

produktblad

Postad 29 December 2003 - 14:20

nox
  • nox
  • Forumräv

• 949 inlägg
  • 0

Ja men tv på denna tv skall du se med digitalbox via scartingången inte via den
inbyggda tunern som endast håller hyfsad kvalitet. Ett tips för att du skall bli mer nöjd än vad du tydligen är.

Fast det går att ställa färgerna för själva tv-tunern också...

Det var ironiskt.
Min poäng var att du inte behöver berätta det uppenbara.

Postad 29 December 2003 - 14:32

JanneA
  • JanneA
  • Användare

• 176 inlägg
  • 0
Movieman: Finns det något test nånstans med Finlux där man kan få lite referens till andra burkar? Skriv gärna nåt här när du fått tv:n om dina erfarenheter.

Postad 29 December 2003 - 17:17

tazzi
  • tazzi
  • Forumräv

• 512 inlägg
  • 0
men varför kan ni inte svara på min fråga ???? GRRR

det kommer upp nåt "vitt" streck i det vänstra kanten i bland när bilden blir svart ser man det men inte alltid det som är konstigt.. det är som några "pixlar" har gått sönder eller nåt. någon som vet??

måste veta om man ska lämna tillbaka tv eller inte (byta tvn)

Postad 29 December 2003 - 22:00

nox
  • nox
  • Forumräv

• 949 inlägg
  • 0

men varför kan ni inte svara på min fråga ???? GRRR

det kommer upp nåt "vitt" streck i det vänstra kanten i bland när bilden blir svart ser man det men inte alltid det som är konstigt.. det är som några "pixlar" har gått sönder eller nåt. någon som vet??

måste veta om man ska lämna tillbaka tv eller inte (byta tvn)

Ring Panasonic.

Postad 30 December 2003 - 14:55

noShame
  • noShame
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Panasonic Centret i ringens köpcentrum i Stockholm (ringvägen, mitt imot eriksdalsbadet) har PD30 och PX20 uppställda precis bredvid varandra :D

Nox, har du en länk dit, eller telenummer?

Fråga två: Vart kan man hitta px20:an billigast i stockholm? Har hittat pd30 för 14800 i en affär i sthlm, billigare kommer man väl inte undan? Studerar för tillfället så pengar är _alltid_ ett problem, så det gäller att komma billigt undan ;)

Hade tänkt att gå förbi den där affären för att jämföra px20 och pd30, för att sedan bestämma mig. px20:an måste väl ha lite bättre bild än px10, med tanke på den nya tekniken? Annars blir det väl en px10 för 10500, rätt bra pris enligt mig :angry:

Postad 30 December 2003 - 16:50

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
px20 får du hem från Tyskland för under 10.000:-
Du betalar i postförskott http://www.directshopper.de

noShame: Var i stockholm säljer de pd30 för 14.800:- ?
Vet du nåt annat stället än panasonic center som har px20?

btw. Vad du än gör, säg inget om att köpa tv från nätet när du är på panasonic center. De blir snea som fan men de kan ju helt enkelt inte konkurrera.

Redigerat av Chippe, 30 December 2003 - 16:54.

Postad 30 December 2003 - 16:58

noShame
  • noShame
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Tackar för tipset Chippe!

http://www.hpesc.com/default.asp, de säljer dem för 14800kr. Ligger på Klarabergsgatan 35 i Sthlm.

Har faktiskt ringt runt och letat som en galning, ingen verkar ha px20:an, så jag vet inget annat ställe där man kan titta på den. Blev rätt glad när jag läste nox inlägg, speciellt när han skrev att den ligger bredvid pd30. Har inte hunnit åka förbi idag, men får väl göra det nån dag nästa vecka.

Postad 30 December 2003 - 23:27

nox
  • nox
  • Forumräv

• 949 inlägg
  • 0

Panasonic Centret i ringens köpcentrum i Stockholm (ringvägen, mitt imot eriksdalsbadet) har PD30 och PX20 uppställda precis bredvid varandra :D

Nox, har du en länk dit, eller telenummer?

Fråga två: Vart kan man hitta px20:an billigast i stockholm? Har hittat pd30 för 14800 i en affär i sthlm, billigare kommer man väl inte undan? Studerar för tillfället så pengar är _alltid_ ett problem, så det gäller att komma billigt undan ;)

Hade tänkt att gå förbi den där affären för att jämföra px20 och pd30, för att sedan bestämma mig. px20:an måste väl ha lite bättre bild än px10, med tanke på den nya tekniken? Annars blir det väl en px10 för 10500, rätt bra pris enligt mig :angry:

Om du inte kan hitta till Panasonic's hemsida så har du ingenting på Internet att göra.

MVH /nox

Postad 31 December 2003 - 04:00

noShame
  • noShame
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Frågade inte efter panasonics tele nr eller hemsida, utan just den specifika affären. Sen är det en annan sak att du läser lite konstigt. :D

Postad 31 December 2003 - 09:23

nox
  • nox
  • Forumräv

• 949 inlägg
  • 0

Frågade inte efter panasonics tele nr eller hemsida, utan just den specifika affären. Sen är det en annan sak att du läser lite konstigt.  :D

Testa att gå in på Panasonic's hemsida och försök komma på vad jag menar innan du helt aningslöst postar igen.

Hint: ÅTERFÖRSÄLJARE din ###### kolibri.

Postad 31 December 2003 - 12:11

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Man tjänar på att skriva det man vet

"Panasonic center" i ringen heter Söders Ljud & Bild AB.
Tel: 08-6414000

Postad 31 December 2003 - 12:14

Per S
  • Per S
  • Forumräv

• 560 inlägg
  • 0
nox, var öppen mot den som ställer frågor. Det är det forumet är till för.

Redigerat av Per S, 31 December 2003 - 12:16.

Postad 31 December 2003 - 12:53

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Upptäckte att PX20 heter TX-32PX20F i Sverige och TX-32PX20D i Tyskland.
Kan det vara nåt som skiljer dem förutom namnet och har vi samma sorts PAL?

Redigerat av Chippe, 01 January 2004 - 20:52.

Postad 31 December 2003 - 14:37

noShame
  • noShame
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Tackar för svaren grabbar! (även du NOX :angry: )

btw. hade varit inne och bläddrat igenom alla butiker i regionen "stockholm" (innan jag postade inlägget) utan att ha hittat den, måste väl ha missat den två eller tre gånger :D

Postad 02 January 2004 - 22:21

nox
  • nox
  • Forumräv

• 949 inlägg
  • 0
argh.. Det här spårar ju ut totalt. Har upptäckt ytterligare problem med TVn nu.
När jag såg på Ice Age så upptäckte jag att i mörka scener så, när subtitles kommer fram, så blir hela bilden ljusare. Som om ljuset som används för det vita i undertexterna sprids utav **** till resten av bilden. Riktigt irriterande.

Har dock inte testat att justera ljusstyrka och kontrast för att se om det försvinner då jag inte upptäckt det förut.

Postad 06 January 2004 - 12:43

Unregistered419b94f0
  • Unregistered419b94f0
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Tjana

Kan inte uttala mig om pd30, för jag har en px20 som jag matar progressivt med Philips 963SA.
Jag kan säga bara det här: Jg kommer aldrig mer i livet att köra vanlig interlace bild. Progressivt e lösning på allt, som sagt vet inte hur det är med era pd30, men min px20 och Ph. 963 skulle jag inte byta för för 20000 dyrare anlägning.

Postad 06 January 2004 - 15:02

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Tjena Mocke

Kan du köra progressiv med DVD-PAL utan att det flimmrar?
Det går tydligen inte med PD30 och alla andra apparater.

Postad 06 January 2004 - 17:29

noShame
  • noShame
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Jag har läst igenom tråden 2 ggr, men fortfarande är jag förvirrad. Även för mig står valet mellan dessa tre apparater, och priserna följer nedan (helt nya):

32px10: 9700kr
32px20: 11000kr
32pd30: 14800kr

Länge har valet varit självklart, en pd30, men nu blev jag förvirrad igen. Var iväg i ringens köpcentrum och ställde upp dessa bredvid varandra och jämörde dem, med samma dvd skiva (robbie williams koncert + monsters inc) men trots detta har jag svårt att bestämma mig.

När de visade bilder på publiken, tenderade "publiken" att flimmra och blinka när kameran svapade över publiken, eller när publiken rörde sig och hoppade. är detta ett vanligt problem, eller kan det lösas med inställningar etc? pd30 flimmrade inte lika mycket som px20/px10 men däremot tenderade pd30 att flimmra nere i högra hörnet? Detta vanligt problem?

Ska läsa runt lite mer för att slutligen bestämma mig. Är det värt att lägga ut extra pengar och köpa pd30, eller bör jag satsa på px10 eller px20?

Ångest som bara den har jag, och alla vettiga tips / råd är välkommna!
/Boris

Postad 06 January 2004 - 17:40

Unregistered31b0023d
  • Unregistered31b0023d
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0
Klarar PX20 Progresive PAL överhuvudtaget. På Panasonics hemsida står bara att den klarar progresive singnal från komponent video. Inebär detta också att den klarar PS-PAL som PD30 gör?

Postad 06 January 2004 - 17:50

Unregistered31b0023d
  • Unregistered31b0023d
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0
Själv så skulle jag köpa PD30 då denna även har stöd för HDTV och extern progresive PAL.

Postad 06 January 2004 - 20:16

Unregistered090a077b
  • Unregistered090a077b
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
noShame. Var har du sett PX20 för 11.000? Det verkar ju vara ett bra pris.

Postad 06 January 2004 - 20:39

Unregistered419b94f0
  • Unregistered419b94f0
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Tjena

Japp px20 klarar PS pal, har redan sett hur många filmer som helst.
Bilden har enorm djup o skärpa samtidigt som den är mjuk och följsam (obs med PS, utan den är den inte lika bra.
No Shame jag förstår detta om att bilden flimrar lite när man kollar på fotboll där det finns lite publik eller med scener med många träd o så men detta kan du undvika om du stänger av flimmer-R.

Kom ihåg DETTA FINNS INTE NÄR MAN KÖR PROGRESSIVE och att jag har Philips 963SA dvd vilken är en mästare i sig.

Jag kan svara en gång för alla att den stödjer extern ps och ntsc.
Proggresive är svar på alla arteffekter.

Chippe: Jag har oxå läst om att pd30 flimrar i ps pal läget, kan inte uttala mig om hur mycket det flimrar.
Om jag kollar RIKTIGT RIKTIGT noga så märks det att bilden i pspal e inte lika stabil som i ps ntsc.
Vi kan säga så här: Hade inte jag läst om detta, hade jag aldrig sett det.
Du måste va riktigt petig för att se detta och i så fall finns det inget i denna värld som duger.

Skaffa en DVD som klarar PS och ta den till era lokala handlare, koppla ihop och testa med era favo filmer, SKILLNADEN SYNS.

Lycka till!!!!!!

Postad 06 January 2004 - 22:09

Unregistered01f17eb4
  • Unregistered01f17eb4
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Min PX10:a har en rätt så mörk bild när jag sätter på AI . Någon som vet varför, har ni samma erfarenhet?

Grym bild i övrigt, dock vissa tendenser till dimpelare. Kan man åtgärda detta i servicemenyn? Eller ska man ringa Panasonic?

Postad 07 January 2004 - 12:03

noShame
  • noShame
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
eriksven: HPESC Audio & Video, ligger i stockholm, klarbergagatan 35 :)

Postad 07 January 2004 - 13:04

kave
  • kave
  • Lärjunge

• 439 inlägg
  • 0
Så vilken upplösning kan man använda ifrån en dator för att visa film på en PD30? Borde den alltså klara 1080 linjer? Gäller detta i så fall enbart komponentingången?

Postad 07 January 2004 - 13:54

Unregistered31b0023d
  • Unregistered31b0023d
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0
Kave du har rätt den klarar 1080i men bara på komponent video ingången. Den högsta progresiva upplösningen är 720P. Den amerikanska versionen av denna tv har ju HDTV ingång via DVI. Det borde nog bli ganska fett och köra
D-VHS i 720P/1080i på denna tv.

Redigerat av Unregistered31b0023d, 07 January 2004 - 13:56.

Postad 08 January 2004 - 07:55

kave
  • kave
  • Lärjunge

• 439 inlägg
  • 0
DVI låter ju helrätt på en sådan TV, jag tvekar på att komponent kablar egentligen klarar att föra över 1080 linjer utan alltför stora förluster.

Postad 04 April 2004 - 14:49

Unregistered03a0e558
  • Unregistered03a0e558
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0

Movieman: Finns det något test nånstans med Finlux där man kan få lite referens till andra burkar? Skriv gärna nåt här när du fått tv:n om dina erfarenheter.

Senaste numret av norska Lyd og Bilde http://www.lydogbilde.no/ har en stor Tv-test ( 11 olika märken, rulla till längst ner på sidan så ser du vilka) med bl.a Finlux 32X810. Förhoppningsvis kommer testet med i det svenska numret också så småningom, rentav nästa nummer...
Kanske någon norsk medlem i forumet kan ge oss lite info från testet???

M

har testat kommit ut än? :)

Postad 05 April 2004 - 09:16

Unregistered090a077b
  • Unregistered090a077b
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Jag fick min Panasonic 32PX20F i Lördags efter 10 veckors väntan. Modellen har varit än mer eftertraktad än Panasonic trott. Slutsåld i hela Sverige i ett par månader. Jag är MYCKET NÖJD med den. Kristallklar bild. Jag valde den efter flera månader av kikande på alla modeller. Rekommenderas.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.